HTML

Árokásó Top100

Keressük a száz leghisztisebb magyar árokásót! Gyertek segíteni! M o t t ó : "A nagy aljasságokhoz mindig kellenek értelmiségiek is." (Konrád György)

Tessék, egy lapát! - friss topicok

  • tesz-vesz: @lac1: " a komcsi-bolis-lippsikből is a lehető legrosszabbat kaptuk, a hazaárulókat" akkor nem ... (2024.12.17. 17:38) Debreczeni József
  • tesz-vesz: @Oli bácsi: milyen kib. színvonaltan írás ez is. semmi konkrétum. nem mondták el mi az érvelés? ... (2024.11.17. 18:11) Buda Péter
  • tesz-vesz: @csorsza: hogy hívták az öreg ávóst? a vén komcsit aki mindig pattogott? kinek volt az apja? elfel... (2023.04.28. 17:32) Para-Kovács Imre
  • osborne: Végül elhunyt: mandiner.hu/cikk/20211130_kulfold_halalhir_balogh_s_eva (2021.12.01. 23:20) Eva S. Balogh
  • lac1: @lényeglátó: Úúúúú...! Te is visszajársz ide? (2020.07.19. 09:43) Az árok filozófiája
  • : @KopaszMercis: Újságíróink igen nagy részének nincs meg a kellő kultúrája, s az ezzel járó morális... (2020.06.14. 15:42) Bencsik András
  • : @User1: Sajnos nem bűnbánó! A polip csápjain lógnak a köz pénzéből mesés jövedelmeket zsebre vágó ... (2020.06.14. 15:38) Bánó András

árokba néz

A dicsőségfal

aczél endre (1) ágh attila (1) andrassew iván (1) avar jános (1) babarczy eszter (1) bacher iván (1) balavány györgy (1) balogh eva s (1) bánó andrás (1) bartus lászló (1) bauer tamás (1) bayer zsolt (1) bencsik andrás (1) bitó lászló (1) bodor pál (1) bogár lászló (1) bölcs istván (1) bolgár györgy (1) budaházy györgy (1) buda péter (1) csepeli györgy (1) csintalan sándor (1) debreczeni józsef (1) dessewffy tibor (1) egei antal (1) eötvös pál (1) farkasházy tivadar (1) fogarasi istván (1) földesi margit (1) föld s péter (1) forró tamás (1) fricz tamás (1) friderikusz sándor (1) gábor györgy (1) gati charles (1) gerő andrás (1) gréczy zsolt (1) györgy péter (1) hankiss ágnes (1) hardy mihály (1) havas henrik (1) hegedűs lóránt ifj. (1) heller ágnes (1) horváth zsolt (1) jakupcsek gabriella (1) juszt lászló (1) kartal zsuzsa (1) kende péter (1) kerényi imre (1) kéri lászló (1) koltay gábor (1) konrád györgy (1) kornis mihály (1) kovátsch gamma bertalan (1) krausz tamás (1) lendvai paul (1) lovas istván (1) mészáros tamás (1) moldova györgy (1) molnár balázs (1) morvai krisztina (1) nádas péter (1) napkelte (1) orosz józsef (1) para kovacs imre (1) pilhál györgy (1) polgár tamás tomcat (1) pörzse sándor (1) rákay philip (1) r székely julianna (1) sas józsef (1) seszták ágnes (1) siklósi beatrix (1) szakonyi péter (1) szentmihályi szabó péter (1) tamás gáspár miklós (1) tamás pál (1) tamás tibor (1) tóta w árpád (1) tóth gy lászló (1) ungvári gyula (1) ungvary rudolf (1) vágó istván (1) vágvölgyi b andrás (1) vanko zsuzsanna (1) vásárhelyi mária (1) závecz tibor (1) Címkefelhő

Apablog

Debreczeni József

2008.07.16. 00:34 zoli27

Ha valaki nincs tisztában vele, hogy mit is értünk árokásás alatt, azt ajánlom lapozza fel a képen látható úr 2006 óta elkövetett munkásságát. (Habár úgy tudom, DJ már a pre-őszödi időszakban is jól forgatta az ásót, de mivel személyes tapasztalatom ezzel kapcsolatban meglehetősen hiányos, maradok az elmúlt 2 év megítélésénél.)
Előfordulási területei: Népszava, Népszabadság, 168 Óra, Magyar Televízió. Utóbbinál hetente egyszer műsorvezetőként is megörvendezteti a nézőket. (Dobos Menyhért ilyenkor hol van?!...)



Munkásságának fő motívumai:
1. Az őszödi beszédet a jobboldal durván kiforgatta (szereti párhuzamba állítani Kövér László köteles beszédének szocialista interpretációjával), pedig annak alapvetően pozitív üzenete van.
2. Gyurcsány Ferenchez fogható államférfi csak egyszer állt Magyarország élén, mégpedig Antall József személyében (utóbbi politikai nagyságával - különösen az azóta eltelt időszak tükrében - én személyesen egyetértek, a párhuzam azonban véleményem szerint több mint méltatlan Antallra nézve)
3. Orbán Viktor, akiről egykoron könyvet is írt, egy személyben a kirekesztés, az antidemokrácia, az anti-parlamentarizmus és a populizmus megtestesítője.
Utóbbinak pedig már egyenes következménye, hogy Orbánnal szemben bármilyen eszköz megengedhető, hogy távoltartsák a hatalomtól. Az árokásásnak pedig éppen ez a lényege: folyamatos táptalajt szolgáltatni az effajta gondolkodásmód fenntartásához a nyilvánosság eszközével.

Debreczeni nem rég érte el árokásó pályafutása újabb csúcsát, amikor is a Népszabadságban megjelent "Horthy és Orbán" c. publicisztikájával lényegében önmaga paródiájává vált. Egy részlet az írásból, ami csodálatosan illusztrálja azt, amiről eddig beszéltünk:


"Talán elég ennyi, hogy belássuk: Orbán nem visszafelé tart az időben. Nem egy konzervatív, arisztokratikus parlamentarizmus, nem a múlt, nem a Horthy-rendszer felé. Hanem előre: egy, a modernség és az archaizmus félelmetes elegyét megvalósító populista-fundamentalista autokrácia felé. Amihez képest a Horthy-korszak kormányzati rendszere kedélyes, már-már idilli szisztémának tűnhet majd."

Előnye: rendszerváltáskor a jó oldalon állt

Hátránya: az objektivitásnak már a látszatát sem képes fenntartani

Hiszterométer: 9/10

87 komment · 2 trackback

Címkék: debreczeni józsef

A bejegyzés trackback címe:

https://arokaso.blog.hu/api/trackback/id/tr47570274

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Sárdobáló 2009.04.06. 10:46:30

Gyurcsány Ferenc tekinteteDebreczeni József szerelmet vallott. Sajnos nincs más szó arra a cikkre, amit a Népszabadság szombati számába írt. Pedig Debreczeni sokáig politikusként és publicistaként is a tisztességes és mérsékelt szabadelvű konzervativizmus…

Trackback: Reakció - polgári underground 2008.09.07. 09:38:26

Magyar Charta: itt a lista Kiderült, hogy kikkel indul a Magyar Demokratikus Charta. Ki hiányzik? Kik a meglepetésnevek? Vannak-e sok-sok Fiatal Értelmiségiek? Esetleg árokásók? A Magyar Demokratikus Chartához eddig csatlakozottak névsora Ádám Zoltá…

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

elGabor · http://doom-doom-doom.tumblr.com/ 2008.07.16. 09:32:28

Kíváncsi vagyok, mennyi ma Debreczeniből a kognitív disszonancia, mennyi a személyes sértettség, és mennyi a kiszámított megélhetési cinizmus. Szerintem a b) a meghatározó elem, de nyitott vagyok a nézőpontom finomítására.

zoli27 2008.07.16. 09:36:52

Elviszem a balhét: MI AZ A KOGNITíV DISSZONANCIA?

elGabor · http://doom-doom-doom.tumblr.com/ 2008.07.16. 09:44:11

Az önellentmondásba keveredő ember védekezési mechanizmusa az ezzel járó feszültség elkerülésére; kevésbé fellengzősen szelektív látásmód. A kellemetlen dolgokat kiretusáljuk, ebből ott lecsippentünk egy sarkot, ami nem passzol a világlátásunkba, amott az tetszik, hát lépten-nyomon vele takarózunk és minden nemszeretem érvre előrángatjuk.

Ha Magyarországon él, régi jó ismerősének tekintheti. Ha nem, akkor is. Még csak nem is feltétlenül tudatos intellektuális becstelenség, csak kialakul és elmélyül.

zoli27 2008.07.16. 09:51:02

Kösz, elGabor! :)
Én akkor a kognitívre szavazok... Mármint hogy az határozza meg Debreczeni munkásságát.

A jól bevált módszer: egyszerűen nem beszélünk Gyurcsányról, öszödről, a hatéves kormányzásról - ehelyett kizárólag az ellenségről, azzal a ki nem mondott, de mindenki által értett üzenettel, hogy az ő legyőzése mindennél fontosabb cél.
Jellemző még, hogy ha szóba is kerül öszöd, akkor is csak arról beszélnek (nem csak Debreczeni), hogy "nagy hiba volt az öszödi beszéd", meg hogy "nagy hiba volt, hogy nem vigyáztak eléggé, hogy ki ne szivárogjon". A probléma lényegéről szó sem esik.

Doomhammer · http://tirpakbokretas-migrations.blogspot.com/ 2008.07.16. 11:57:30

Egy szoci ismerosom kajanul megkerdezte az Orban es Horthy utan: olvastam Debreczeni cikket? Az egy jobboldali, nem? Mar a jobboldaliak is rugjak Orbant.

Csodalkozott, amikor azt mondtam neki, hogy DJ legalabb 4 eve a baloldal fizetett propagandistaja.

Kivancsi vagyok, megeszi-e valaki, hogy DJ "jobboldali". Mert ha nem, akkor DJ-re rossz idok jonnek. Nem Ad Mar Hozza Erteket.

elGabor · http://doom-doom-doom.tumblr.com/ 2008.07.16. 13:23:02

Doomhammer: a törzsközönségnek mindig jobboldali marad. Kellemes hallgatni, hogy az ellentétesen gondolkodók között is vannak emberek, akik pontosan ugyanúgy gondolkodnak, mint te. Hiszen ez az ember azt mondja neked, hogy "az álláspontunk teljesen különbözik, de egyébként teljesen egyetértek önnel." Mintha hájjal kenegetnék, nem?

És olyan jobboldalis bajusza is van, amilyen egy valódi jobboldalinak kell. A bajuszt figyelje, Doomhammer. Az ott maga a Lényeg.

Mit megeszi, hogy jobboldali, lelkesen az ön igen tisztelt orra alá is dörgöli majd!

CrL 2008.07.16. 13:52:56

juj DJ, tőle még ez is igen ijesztő lett:

www.mozgovilag.hu/2006/12/04debreczeni.htm

Doomhammer · http://tirpakbokretas-migrations.blogspot.com/ 2008.07.16. 14:02:56

elGabor 2008.07.16. 13:23:02:
"Doomhammer: a törzsközönségnek mindig jobboldali marad. Kellemes hallgatni, hogy az ellentétesen gondolkodók között is vannak emberek, akik pontosan ugyanúgy gondolkodnak, mint te. "

Jo, tehat tovabbra is Erteket Ad Hozza es nem forog veszelyben az allasa.
Viszont eredetileg a terv az volt, hogy tovabbi jobboldaliakat gyoz meg. Szerintem az mar nem fog menni. Vagy igen?

elGabor · http://doom-doom-doom.tumblr.com/ 2008.07.16. 15:04:21

Az szerintem soha nem jött be igazán. Másra bizonyult alkalmasnak. Nem azt állítom, hogy a térítő taktikák teljesen esélytelenek, de sokkal fajsúlyosabb személyiségek kellenek hozzá. Debreczeni meg azért csak egy skribler.

Invictus 2008.07.16. 22:30:59

elGabor 2008.07.16. 09:32:28

A sértettségre szavazok én is.
Orbán és a Fidesz elég nagy hibát követett el azzal, hogy ignorálta őt és pár hasonló figurát, akik aztán a szoclib oldalban megtalálták az áhított pártfogót...

Őrnagy Őrnagy 2008.07.16. 22:56:43

Ő a normális jobboldali mszpsdroid ismerőseim szerint.

elGabor · http://doom-doom-doom.tumblr.com/ 2008.07.17. 07:22:10

Hát, Invictus, ez nem egy könnyű szituáció. Ha megmarad jobboldali nyaloncnak, akkor is gáz lenne, csak nem röhögnénk rajta, hanem szörnyülködnénk. ;)

szamárfül/pável · http://pavelolvas.blog.hu/ 2008.07.17. 10:47:36

viszont ő a tuti 10/10-es!
ő, meg bolgár, meg pl. vásárhelyi... ha őnáluk nem akad ki a "hiszterométer", akkor kinél?!?!

zoli27 2008.07.17. 11:51:48

Ha 10/10-ekről beszélünk, akkor Bauert feltétlenül ide kell sorolni. Ő ugyanaz, mint Debreczeni, csak közgazdászban. Ja, meg Buda Péter feltétlenül!
(Igazából csak a mértéktartás miatt osztályoztam DJ-t 9-esre.)

==T== 2008.07.21. 11:17:38

CJ valóban elég szánalmas figura, de hogy Antall politika nagyság lett volna...

Egy igazi el**ró volt GYF el egyetemben. Semmit nem értett a közgazdasághoz, és ennek ellenére elvállalta a miniszterelnökséget. ez egy merénylet volt az ország ellen. Neki köszönnhető, hogy ne mkértük az államadósság/adósságszolgálat eltörlését vagy enyhítését. Egy személyben neki, miközben az összes tanácsadója a PM-ből és az MNB-ből szinte rimánkodott neki, hogy ezzel kinyírja több évtizedre az országot. + neki köszönhető, hogy nem csatolták vissza Kárpátalját, mivel az ukránok Ukrajna megalakulásakor felajánlották...

magasles 2008.07.21. 11:35:24

Kis pöcsök, Debreczeni a vásárra vitte a bőrét akkor, amikor sok ma baromi kemény antikommunista meg jobboldali meg polgárikeresztény nagyszájú sunyított (vagy éppen nem is volt még a világon). Mit tudtok ti erről, janikák? Arról nem Debreczeni tehet, hogy az a rendszerváltás, amiért ő mindent kockáztatott, nem egy normális konzervativizmust, hanem egy hiszterizált, fundamentalista őrültséget termelt ki magából, jó magyar módra. Ő azt gondolja, hogy ennél még az ütött-kopott baloldal is jobb. (Jobb!) Nem ő állt át, ő ott van most is ahol mindig is, ugyanazokat az eszméket vallja, csakhogy azokat az eszméket már nem a mainstream jobboldal képviseli. Pontosabban: ez a jobboldal egyáltalán nem képviseli. Nehogy már ezért őt hibáztassuk. Ha századannyit tettetek volna az országért, mint ő, akkor talán lenne valami jogalapotok a fikázásra. Szánalmasak vagytok.

szamárfül/pável · http://pavelolvas.blog.hu/ 2008.07.21. 11:49:25

magasles, téged már jó előre diagniosztizáltak itt...
Doomhammer · tirpakbokretas-reloaded.blogspot.com/ 2008.07.16. 11:57:30
:D

Doomhammer · http://tirpakbokretas-migrations.blogspot.com/ 2008.07.21. 12:12:24

Kerem, szeretnem felhivni a figyelmet arra, hogy Debreczeni Jozsef blogunkat is megtisztelte egy irassal.
tirpakbokretas-reloaded.blogspot.com/2007/03/kovtsch-gamma-bertalan-orbn.html

zoli27 2008.07.21. 17:48:55

==T==,
Ami Antall Józsefet illeti, a tárgyi tudásom valószínűleg csekélyebb a tiednél, ezzel együtt máshogy ítélem meg a személyét és a munkásságát.

zoli27 2008.07.21. 17:53:05

magasles,
A post csak azért teszi felelőssé Debreczenit, amiért valóban felelős; azokért, amiket te felsoroltál, nem.

==T== 2008.07.21. 21:54:19

Zoli27!

Antall sajnos egy balfék volt politikai szempontból. A 4 legnagyobb ballépése (Kárpátalja vissza nem csatolása, az államadósság elengedésére irányuló törekvések megakadályozása, az élelmiszeripari privatizáció - ill. a magyar gyakorlatszerinti, vagyis nem értéken történő privatizáció, ill. az elszámoltatás teljes elmaradása - önmagában is akkora hibák, melyek miatt ma nem tekinthetünk AJ-re pozitív figuraként.

Bago 2008.07.21. 22:15:11

magasles!
Aki megtér a NSZ-hez, az rögtön kap egy brand new antikommunista ellenálló múltat is? Ő is csak 88 után került a politikába, mint annyian.
Konzervatívnak meg nagyon nem mondta magát a kilencvenes években, akkor "nemzeti liberális" márkanév alatt árulta magát. Elég késő találta meg a konzervatív címkét, ezért ő is európaiértelembenvettkonzervatív inkább.

zoli27 2008.07.22. 00:56:56

==T==,
"ma nem tekinthetünk AJ-re pozitív figuraként"

Maradjunk annyiban, hogy te nem tekintesz AJ-re pozitív figuraként. Vannak viszont az országban sokan, akik az általad felsorolt ügyeket árnyaltabban látják, mint te, és igenis tisztelik Antall miniszterelnöki teljesítményét.
Egyébként én sem állítottam, hogy tökéletes politikus lett volna, azt viszont állítom, hogy az elmúlt 18 év termését látva azt kívánom: bárcsak ma is egy olyan szintű államférfi vezetné az országot, amilyen ő volt.

De maradjunk DJ-nél...

zoli 2008.07.23. 03:59:57

Hol éltek ti? A harmincas években?
Mi az , hogy "Kárpátalja nem "CSATOLÁSA" Antall által? Az már nem a bűne esetleg, hogy nem kezdett regionális háborúba? Egyébként Debreczeni egy bátor ember, nyugodtan felnézhettek rá! Ti viszont gyávák vagytok,azért nyaltok,mert egyébként félnétek Orbántól!.Debreczenit többre tartom!

zoli 2008.07.23. 04:03:04

Hol éltek ti? A harmincas években?
Mi az , hogy "Kárpátalja nem "CSATOLÁSA" Antall által? Az már nem a bűne esetleg, hogy nem kezdett regionális háborúba? Egyébként Debreczeni egy bátor ember, nyugodtan felnézhettek rá! Ti viszont gyávák vagytok,azért nyaltok,mert egyébként félnétek Orbántól!.Debreczenit többre tartom!

kis4444 (törölt) 2008.07.23. 04:21:34

Magaslesnek (és Debreczeninek) van igaza!
Gyávák és szánalmasak vagytok .
A ti Ordas Viktorotoknak pontosan annyi köze van a valódi modern jobboldalisághoz mint amennyi a "baloldali" Ficónak mondjuk Tony Blairhez.Nem véletlen, hogy még az egyébként nyugaton avittnak mondott Sárközy is a tervezett 30 perc helyett 5 percig volt hajlandó tárgyalni magyar "rajongójával"

elGabor · http://doom-doom-doom.tumblr.com/ 2008.07.23. 07:39:03

kis4444 -- látom, lelkes Józsi-olvasóval van dolgunk. Az "5 perc" miatt gondolom. :)

Syr Wullam 2008.07.23. 10:11:30

kis4444, miért Ficót írtál Gyurcsány helyett? Bekapcsolva maradt CommieCheck?

tevevanegypupu 2008.07.23. 10:24:42

Debreczeni a viszonzatlan szerelem minden kinjaval gyuloli Orbant. Gyurcsannyal erdekhazassagot kotott. Aztan ahogy mondani szoktak, a szerelem is megjott az idovel.

zoli 2008.07.24. 13:43:55

"Syr Wullam"!
Milyen nyugati politikusok vettek rész a Fidesz 2006-os kampányában! Megmondom! Semmilyen!
Ordashoz csak a homofób Kaczynski jött!Még Merkel is inkább Dávid Ibolyának írt támogató levelet..
Az MSZP kampány gyűlésén viszont ki volt ott és beszélt Gyurcsány mellett! Látom, nem emlékszel! Tony Blair! Hát ennyire nincs köze Gyurcsányhoz
Gyurcsányt, Hornt és Bokrost egész Európa elismeri
És Debreczenit is mint újságírót,nem úgy, mint a ti Orbánotokat és az antiszemita náci barátait

zoli 2008.07.24. 13:53:56

Látom a gyávaságot nem kommentáltátok! Nem véletlenül..A gyáva, például ti, mindig oda húz, akinél az erőt látja. Debreczeni azért kiváló ember, mert ő meg meri tenni az ellenkezőjét. és kimondja azt, amit Lengyel, Kéri meg a többi gyáva nyúl nem mer kimondani Az igazat Orbánnal kapcsolatban!

saci667 2008.07.24. 14:13:02

Az objektivitás nem azt jelenti hogy centivel kell valakinek méricskélni, hogy azonos távolságra álljon baltól és jobbtól. Az a gyávaságot jelenti. Ezért nincs Debreczenin kívül olyan politológus és újságíró akit érdemes meghallgatni A többi mind sumák, gyáva, maszatoló nulla!Örülök hogy van Debreczeni,mert legalább van egy ember, aki Orbánról megmondja az igazat!

zoli 2008.07.24. 14:40:25

Antall valóban nem mérhető Gyurcsányhoz. Gyurcsány sokkal tehetségesebb, mint Antall volt

ullb6illb9 2008.07.24. 17:40:54

Én olvastam tőle a Király meztelen című írását a Gönz Árpádról anno és a Hunnia piszkos ólját nemrég. szerintem komoly provokátornak érzi magát, ne értékeljük túl az elég lesz neki

elfelejtette 2008.07.24. 18:02:32

Mi történt, kapcsolat.hu-s attak van?

elfelejtette 2008.07.24. 18:08:16

"Debreczeni a viszonzatlan szerelem minden kinjaval gyuloli Orbant."

Én nem tudom. gyanús nekem ez az egész. Valahogy túl választékos stílusban írja le a pártatlannak semmiféle szemmel nem nevezhető írásait.

Az egyik kritika megemlíti, hogy Debreczeni azzal menti Szilvásyt, hogy annó Antallék alatt is államtitkári pozícióban volt, és a kritikus ezzel szembeállítja azt, hogy Antall körül sok volt pártkatona lebzselt, nem is sikertelenül, ő pedig tudott róla, de tenni ellene nem tudott.

Na most, ha hipotetikusan elhisszük, hogy ez igaz, akkor vajon ez miért ne lenne ráhúzható Debreczenire? Hogy nincs itt semmi szerelem, meg csalódottság, hanem fel van építve.

szamárfül/pável · http://pavelolvas.blog.hu/ 2008.07.24. 18:09:56

"Debreczeni a viszonzatlan szerelem minden kinjaval gyuloli Orbant."

ez 100% igaz és remek mondat.

elfelejtette 2008.07.24. 18:34:36

Én meg pont ebben kételkedek, az előbb leírtak miatt. Többször olyan érzésem volt, mikor Debreczeni cikket olvastam, hogy nem passzol a tartalom, és a csomagolás. A csomagolás egy igazi művelt magyartanár, aki rengeteget olvasott. A tartalom viszont sokszor gyerekes.

tevevanegypupu 2008.07.25. 14:40:46

elfelejtette
a muveltseg nem akadalya a szenvedelynek ugye? Es gyulolet vagy szerelem gyakran tesz gyerekesse, sot hulyeve ferfit es not egyarant. Ha Debreczeni szempontjabol nezzuk akkor minden oka megvan a gyuloletre.

Orbanrol irt egy konyvet es Orban nem torodott vele. Gyurcsanyrol irt konyvehez viszont a cimszereplo minden segitseget megadott, talalkoztak, beszelgettek, mindent vagy majdnem mindent elmeselt maganeleterol, cselszovesekrol..Kell ennel nagyobb megtiszteltetes egy videki magyar tanarnak?

Mert a lelkeben Debreczeni ugy tunik az maradt.
Es szep lassan az Orban iranti nagyfoku erdeklodes atalakult ellenszevve, mig Gyurcsany irant erzett kezdeti kozony halava valtozott.

A szenvedelyes, sokszor inkabb mulatsagos mint hatasos publicisztika-domping Orban ellen a bizonyitek ra.

szamárfül/pável · http://pavelolvas.blog.hu/ 2008.07.25. 14:45:54

én 1 régi posztomban pedzegettem Fletó üstökösi politológusi feltűnését a semmiből - bevallottam ezirányú alaptanulmányoknak is híján volt - és cikke után hamar könyvet is "írt".
Másban még nem ötlött fel, hogy DJ lehet(ett) a négere?

tevevanegypupu 2008.07.25. 15:02:46

Szamarful/murci
Nem volt szerencsem a "muhoz", de miert is ne segithetett volna neki Debreczeni? Bar azt el kell ismerni, hogy Gyurcsanyban van annyi spiritusz, hogy meg tudjon irni egy konyvet, csak talan turelem nincs. Annyira szeret mocorogni, ennyi ulest amennyi egy konyvhoz kell, nem biztos, hogy kibirt.(:

McDon 2008.07.25. 15:07:03

szamár
körösztbekapcsolás, minimál IQ-tesztkérdés:
"ami OV-nak Bence György (RIP), az GyF-nek...?"

szamárfül/pável · http://pavelolvas.blog.hu/ 2008.07.25. 15:52:11

teve :
1. a DJ-kötetből kiderül, bevallja, olvasottsága szinte nulla, pol.-ból is, és szakkönyvet írni így nem lehet: azt sem tudod, honnan lopj. A "spiritusz" kevés ehhez... az épp arra elég, hgy leterroristázz arab focistákat! :D
2. ha bedolgozott vki, ciki a kfő nevében futtani a tudományos műveket. ez enegem a csau házaspárra és a legnagyobb szocialista nyelvészre (joszipra - és az ő szakértelmükre) emlékeztet... Veszélyes, mert még a közeli munkatársak is elhiszik, h ért valamihez, azok, akik nem tudják, ki a négere...
(ahogy persze valszeg ov-nál is bedolgoz6nak páran - bár az ő tkp-ni könyve elég csekélyke, azt bárki megírja, pláne az ő tényleg létező szakértemével, de ov-é nem is igazán politológia)

tevevanegypupu 2008.07.25. 16:39:49

Szamarful/murci
Elhiszem, hogy Debreczeni segitett es stilizalt, hozta a forrasmunkat, de nehezen tudom Gyurcsanyrol elkepzelni, hogy ne nezett volna at mindent az utolso szoig. Igy aztan olyan kettos alkotas lehet. Ahogy Gyurcsany minden hatalmat osszeszedett es szemelyesen gyakorol, ugy lehet legaprobb dolgaival is. Azert nehez elhinnem azt is, hogy annakidejen sportminiszter koraban nem tudott Zuschlag ugyleteirol, a kiutalt penzekrol.
Remeljuk errol is szuletik majd egy konyv, ha nem is kettejuk tollabol.

ottó11 2008.07.25. 22:08:31

Hitler, Mussolini, és Orbán- Debreceni szerint: mindkettejüket (sőt: mindhármójukat!) jellemző szellemi, politikai és morális képlékenységnek az alkati meghatározottságok mellett alighanem családi, illetve társadalmi okai is vannak. Szociális és kulturális értelemben Mussolini, Hitler és Orbán is talajtalan és gyökértelen figurák. Alulról jött, bizonytalan egzisztenciák - társadalmi, szellemi, morális és politikai értelemben egyaránt parvenük. Az első nyomorba sülylyedő, politikába sodródó falusi kovács fiából, vidéki proletárból lett városi újságíró: félértelmiségi, félpolitikus, félpolgár. Innen lendült az olasz társadalom és a politika csúcsára. A másodiknak még a nemzeti hovatartozása is bizonytalan volt: félig osztrák, félig német. Lecsúszó kispolgári egzisztencia, félig művész, félig lumpenértelmiségi, aki a nyomor mélyebb bugyrait is megismerte. A viharos gyorsaságú fölemelkedést számára is a politika tette lehetővé. A harmadik a falu szélső házába született, de a szülei nem voltak parasztok. Nem tartoztak a falu szociális és kulturális közösségébe, rokonaik máshol éltek, ők jöttmentnek számítottak a településen. A család gyorsan emelkedett fölfelé a Kádár-kori társadalmi mobilizáció liftjén: a szülők kemény fizikai munka mellett tanultak, gyarapodtak, s váltak elsőgenerációs félértelmiségivé, az apa középkáderré. A faluból a városba költöztek, a fiú a főváros legjobb egyetemére került: várta őt a jogászelit. Ám a rendszerváltozás idején hirtelen politikussá vált, s pár év alatt a hatalom csúcsára jutott - miközben jelentős vagyont szerzett.
Talán a szédítő karrierúttal is összefügg alkatuk bizarr dualizmusa: fanatizmus és cinizmus félelmetes szimbiózisa uralja mindhármójuk személyiségét

tevevanegypupu 2008.07.26. 00:01:33

Ja igen, hat Debreczeni a Mozgo Vilagban 2006-ban amint vidaman fasisztazza Orbant. Mar akkor szenvedett a visszautasitastol. Szegeny fiu.(:

Irkafirka · http://botloo.blog.hu/ 2008.07.26. 14:20:38

Szerintem Debreczeni csak kiábrándult Orbánból.

tevevanegypupu 2008.07.26. 14:25:12

Irkafirka
errol van szo. Csak meg nem jutott el a kozombosseg allapotaba.

McDon 2008.07.26. 14:26:42

Irka

Vagy Orbán Debreczeniből. Esetleg kölcsönösen.

Csúnya szakítás volt, szentigaz. Még szerencse,
hogy nincs közös gyerekük sem vagyontárgyuk.

Mindenesetre DF láthatóan jól érzi magát az új "kapcsolatában". S OV is boldog már. Kell ennél több?

tevevanegypupu · http://tevevanegypupu 2008.07.27. 09:54:29

www.nol.hu/cikk/500162/

Igaz, hogy nagy valoszinuseggel nem az elfogulatlansag iratta vele ezt a cikket, de ebben mindenesetre igaza van. Tenyleg kinos.

McDon 2008.07.28. 02:13:32

dromedar

Azért DF most is jó formában volt:-) Val'szeg neki gyorsbillentyűje van már jó 10 éve arra, hogy pl.:
"Most csak ennyit mondhatok: mélyen meg vagyok rendülve, Elnök Úr."

Ilyenek miatt könnyű ilyen baromi sokat írnia (gondolom, - még - flekkre fizetik) egy olyan témáról, amit kb. 10-15 sorban el lehetne intézni.

Nekem ez a kedvenc részem:
"A fenti hír két hete röppent föl a Népszava információja nyomán. Akkor számos helyen megjelent, a köztévé híradójától az internetes portálokig, és téma lett Bolgár György beszélgetős műsorában is a Klubrádión."
:)))

Majtényit, az egykori Népszabadság-lapombudsmant nehéz lenne jobbosnak nevezni. S azon kevés közszereplő egyike, akit eddig (még) egyik tábor sem vádolt korrupcióval. Nem elképzelhető, hogy ez a vej egyszerűen jó sajtószóvivő? Szemben mondjuk Torgyán menyével vagy Tornóczky Anitával jól dolgozik a nem túl zsíros állásban?

S miért lenne igaz, hogy a sajtószóvivő feltétlenül baromira elfogult és/vagy tehetségtelen valaki?
(Csak nem Gál J. Zoltán, Demcsák Zsuzsa vagy Havas 'tanárúr' Ervin jelent meg ekkor DF szeme előtt?:)

Lehet, egyszerűbb a megoldás:
DF-t is érdekelte volna a meló:)

özvegylegény 2008.07.28. 21:34:40

Hogy ez a kúnfajta leginy hogyan jutott a népnemzeti
kiskedvenc pozícióból a nihilista férfiprostituált szerepéig,
az önmagában egy jellemrajz.

Súlyos gyöngeség jele.

szamárfül/pável · http://pavelolvas.blog.hu/ 2008.07.30. 15:31:57

ó aki ezzel talált ide:
"debreczeni+józsef"+2008+"kognitív+disszonancia"
:))))

elGabor · http://doom-doom-doom.tumblr.com/ 2008.07.31. 07:47:42

A blog minden létező igényt kielégít! :)

neeskens 2008.08.04. 13:39:01

Debreczenivel valóban a kognitív disszonancia a legnagyobb gond.

Nem mondom, hogy Orbánnal kapcsolatban sosincs igaza, de egész egyszerűen olyan helyzetbe sodródott, hogy már több,mint fél évtizede mást se csinál csak fasiszta veszéllyel riogat.Olyan erős benne ez a szűrő, hogy gyakorlatilag értékelhetetlen írásai vannak, mert új,modern jelenségekkel folyamatokkal (pl.perszonalizálódó politika,) nem tud mit kezdeni, csak beilleszti őket az autokrata-fasiszta FIDESZ, Orbán világképbe.

Invictus 2008.08.05. 01:00:52

Debreczeni munkásságából a három "miniszterelnök-könyv" értékelhető valamennyire.

Oblomov 2009.05.16. 20:27:38

"Munkásságon" kizárólag a 2006 utánit érteni, vmint a 2006 után írt kormánykritikus publijait (pl. a cigánykérdés helyzetét firtatót) is elhallgatni: "árokásás". (vö.: "táptalajt szolgáltat az effajta gondolkodásmód fenntartásához a nyilvánosság eszközével.)

;-)

Doomhammer · http://tirpakbokretas-migrations.blogspot.com/ 2009.05.27. 13:30:34

http://www.nepszava.hu/default.asp?cCenter=OnlineCikk.asp&ArticleID=1196894
"Amivel a világért se azt akarom mondani, hogy Orbán a Rákosiéhoz vagy a Kádáréhoz hasonlítható uralmat építhetne ki!

Csak azt, hogy az ő uralma sem lesz demokratikus.

Még annyira se, mint a Horthyé volt. "

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2009.05.27. 19:28:20

@Doomhammer: ez a debreczeni olyan mint a szombathy pál, őt megírjam?
viszont nem tudod mikor adják ki a Paizsomat? mert megírtam, de sehol senki nem válaszol. rossz lett vayg mi?

Doomhammer · http://tirpakbokretas-migrations.blogspot.com/ 2009.05.27. 23:37:50

@tesz-vesz:
Hová küldted a megírt cikket?
Én itt csak vendég vagyok, döntési jogom nincsen. :-)

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2009.05.28. 11:37:58

@Doomhammer: ide be vázlatnak.
készen vagyok, csak meg kéne jelentetni, de Árokásó nem válaszol a belső üzenetekre és most nem tudom, h rossz lett-e vagy más. kinek szóljak? mit csináljak?

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2021.09.11. 22:36:43

mondjuk ebben igaza volt: "Talán elég ennyi, hogy belássuk: Orbán nem visszafelé tart az időben. Nem egy konzervatív, arisztokratikus parlamentarizmus, nem a múlt, nem a Horthy-rendszer felé. Hanem előre: egy, a modernség és az archaizmus félelmetes elegyét megvalósító populista-fundamentalista autokrácia felé. Amihez képest a Horthy-korszak kormányzati rendszere kedélyes, már-már idilli szisztémának tűnhet majd."

most nézem Fridinél az interjúját:
www.youtube.com/watch?v=RUTLc-hIpKo

lac1 2021.10.07. 18:51:44

@tesz-vesz:

Nemár, ennyi idő után itt???

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2023.04.28. 17:32:51

@lac1: de hogy hívták az öreg ávóst? a vén komcsit aki mindig pattogott? kinek volt az apja? elfelejtettem azért jövök ide vissza

lac1 2023.04.29. 08:53:43

@tesz-vesz:

Melyik öreg ávóst? Amelyik még itt rontja a levegőt, még mindig sok van, túl sok.

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2024.11.17. 18:06:17

@lac1: nem ungvári rudolf, krisztiá apja, hanem valamelyik politikusnak újságírónak az apja egy fehérhajú komcsi, ávós tényleg aki valahol pattogott

lac1 2024.11.17. 18:19:44

@tesz-vesz:

Ez az évenkénti, háromévenkénti válaszolgatás teljesen felzaklat, de megvallom, nem érint rosszul. Viszont így mindig teljesen elvesztem a fonalat... Na de. Jobban megnézve téged, látom a blogod hivatkozását, és azt kell írnom, most, a mai naptól egyel biztosan nő az olvasóid tábora. Az, hogy majd egyetértünk-e, azt nem tudhatom előre, de ha történetesen egyetértenénk, azt nem szeretném, mert tudom, olyan nem lehet. Én azt komálom, ha valakinek van önálló gondolata, legyen az bármi, így a legrosszabb eset az lehet, hogy nem értek vele egyet, de itt megáll a történet.
Na szóval, ki az a komcsi, aki pattog és fehér a haja?

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2024.11.26. 11:18:46

@lac1: na megvan, a gusztus, gusztos péter apja.
mekkora egy vén bolsevik ávós volt az. valami rémlik, hogy nagyon undorító módra pattogott valahol 15 éve.

jó lenne ha valami értelmes kommentelő beírna néha a blogomra.

10 éve még oli bácsi is szét akart szedni :) Ablonczy Balázs.
nem is hozták le ide, amikor én akartam volna írni az árokásóra, Paizs miklós, Eszterházy, Spiró csak nálam olvasható.

C. Dömötör ezt írta a blogomról:

C.Dömötör? :) aki megvéd engem itt a kommentekbe:

mandiner.hu/cikk/20131101_tesz_vesz_valasz_puzsernak

mert én nem tudok hozzászólni :) (mer személyeskedtem ergével)

"Nincs igaza, tesz-vesz az egyik legizgalmasabb web oldalt vezeti. Nem kell mindennel egyetérteni, azt én sem teszem, de nagyon sok érdekességet lehet ott találni. Egy igazi kincsesbánya.
Ha valakivel nem ért egyet, akkor rögtön őrültnek hívja?
Ellenkezőleg, jó lenne többször itt a Mandineren a véleményét olvasni."

pár Mandineresről még verset is írtam Labancok címmel

kkbk.blog.hu/2013/02/28/labancok_910

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2024.11.26. 11:24:37

@lac1: na látom irogatsz a téveszmék blogra is, csak be ne dőlj a pszhichopata bájnak, meg a kognitív empátiának. lacikánál síkhülyébb alig van és gátlástalanul hazudozik annyira hitvány:

kkbk.blog.hu/2024/07/17/beszelgetesem_egy_fideszes_teveszmes_narcopataval

lac1 2024.11.26. 19:46:42

@tesz-vesz:

Azt hittem, hogy jó lesz nekem, de sajnos rájöttem, hogy a belterjes hozzászólások számomra nem teszik maradéktalanul elfogadhatóvá azt az oldalt. A blogíró véleménye számomra elfogadható lenne, mert én vagyok annyira lipppsi (amúgy kőkonzervatív), hogy mindenkitől mindent elfogadok, ha látok mögötte gondolatot, logikát, érveket. Sőt, utálnám, ha mindenki egyformán gondolkodna, mert olyan nem lehet, ergo valamilyen kényszer lenne mögötte, ha így lenne, és az nekem nem jó.
De aztán a csak nagybetűvel üvöltöző nyugger (mert azok jellemzője ez), meg úgy a személyeskedés nekem szintén nem jó, így egy-két próbálkozás, vagyis nevezhetnők előjátéknak, hogy annyi év után felvegyem újra a ritmust, máris elvitte az energiát.

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2024.11.29. 13:12:56

@lac1: melyik véleménye elfogadható neked a téveszmés blogírónak?
az a pszichopata báj... nem gond hogy fideszes?

lac1 2024.11.30. 18:36:41

@tesz-vesz:

A Fideszességgel engem többször vádoltak a munkahelyen és a klf. blogokon, mint ahogy te azt el tudnád képzelni.
Pedig csak az a "bűnöm", hogy komcsikat-bolsikat, és a belőlük sarjadó lipppsiket jobban utálom, mint bármi mást, mert a Fideszt a legkisebb rossznak tartom, nem jónak.
A véleményem szerint mi, magyarok még a komcsi-bolis-lippsikből is a lehető legrosszabbat kaptuk, a hazaárulókat, így aztán - de ez már off - velük szemben semmilyen atrocitást nem tálnék túlzónak hetedíziglen, felmenő és leszármazott irányban sem.
Amúgy az én alap-világnézetem az, hogy mindenki a sajátjával, így az alkeszok, drogosok, bagósok, zsírdisznók, cigányok nálam a felesleges, "hús" kategóriába tartoznak, abból is a nyüvesbe.
img.index.hu/cikkepek/0401/kult/thak.jpg

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2024.12.09. 19:26:41

@lac1: azért 2024-ben a komcsikból lett lipsiket jobban utálni mint a többszörösen hazaáruló és népirtó fideszt... hát te tudod. de körökkel le vagy maradva az biztos.

kkbk.blog.hu/2024/10/03/az_elveszett_kiraly

kkbk.blog.hu/2024/05/06/a_mikepercsi_egyesulet

kkbk.blog.hu/2023/05/30/par_kerdes_a_fideszeseknek

egy Mesterházy ma már géniusznak tűnik bármelyik fideszes politikus mellett, ha csak a nyilatkozataikat nézzük. és én nagyon utáltam Mesterházyt.

lac1 2024.12.10. 18:30:20

Nem érdemes skatulyázni, hogyha nem a liberális értékeket vallod, akkor Fideszes vagy. Mint írtam, a legkisebb rossznak tartom a jelenlegi rezsimet, mint a rendelkezésre álló bármelyik mást.
A hazaáruló meg olyan nálam, hogy azok a hazaárulók szerintem (inkább), akik prüssszelben a saját hazájuk (hazájuk, ha-ha-ha) ellen szavaztak, áskálódtak. Olyant ugyanis még nem nagyon láttam, ahol ugyanez más nemzetnél előfordult. Igaz a mondás, hogy a magyaroknak nagy részben azért rossz, mert még az ellenzéknek is csak hazaáruló jutott. Amúgy a virtigli komcsikat azért utálom, mert emlékezem magamra olyan 8-10 évesen, amikor a "dollárosboltban" lestem befelé a kirakaton, és csorgattam a nyálam a tik-tak-ra, vagy a Matchbox kisautókra, mintha az megdöntötte volna a rendszert, ha azt lehetett volna kapni a boltban. Azt meg csak úgy megjegyzem, hogy a fater kőműves volt, és tudom, mennyivel másabban él egy légvonalban csak 100 km-re nyugatabbra élő hasonló nyugger kőműves, amelyik tuti nem rakott egymásra több téglát, mint a fater. De mondhatnám az eredendő bűnt is, hogy a komcsi-bolsik a háború után kineveltek egy olyan szar, semmirekellő nemzedéket, aztán még egyet, meg megint egyet, és még egyet, akikből az lett, ami. Mert nem hiszem, hogy 100 km-el odébb másabb emberek éltek, mint itt, és lám, mi minden másabb.
És ennek semmi köze a Fideszhez.

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2024.12.16. 16:11:13

@lac1:

válaszoltam a blogomon egy hosszabbat is.

HAZAÁRULÁS BTK. 258.
258. § (1) Az a magyar állampolgár, aki Magyarország függetlenségének, területi épségének vagy alkotmányos rendjének megsértése céljából külföldi kormánnyal vagy külföldi szervezettel kapcsolatot vesz fel vagy tart fenn, bűntett miatt öt évtől tizenöt évig terjedő szabadságvesztéssel büntetendő.

(2) A büntetés tíz évtől húsz évig terjedő vagy életfogytig tartó szabadságvesztés, ha a hazaárulást
a) súlyos hátrányt okozva,
b) állami szolgálat vagy hivatalos megbízatás felhasználásával,
c) háború idején vagy
d) külföldi fegyveres erő behívásával vagy igénybevételével
követik el.

(3) Aki hazaárulásra irányuló előkészületet követ el, egy évtől öt évig, háború idején két évtől nyolc évig terjedő szabadságvesztéssel büntetendő.

Állam elleni bűncselekmény feljelentésének elmulasztása
263. § (1) Aki hitelt érdemlő tudomást szerez arról, hogy alkotmányos rend erőszakos megváltoztatása, alkotmányos rend elleni szervezkedés, lázadás, rombolás, hazaárulás, hűtlenség, az ellenség támogatása, kémkedés, szövetséges fegyveres erő ellen elkövetett kémkedés, kémkedés az Európai Unió intézményei ellen készül, vagy még le nem leplezett ilyen bűncselekményt követtek el, és erről a hatóságnak vagy az állam illetékes szervének, mihelyt teheti, nem tesz feljelentést, vétség miatt két évig terjedő szabadságvesztéssel büntetendő.

(2) Az állam elleni bűncselekmény feljelentésének elmulasztása miatt az elkövető hozzátartozója nem büntethető.

egész jó a jelenlegi BTK is a hazaárulásról, de lehetne jobb is, aki más ország érdekét fontosabbnak tartja mint a magyarokét, az hazaáruló! uniós pénz az kvázi ingyenpénz lenne, és putyin miatt a dagadt pszichopata inkább nem teszi átláthatóvá a politikusi vagyonnyilatkozatokat és építi újra a jogállamot. ugye tudod mi a jogállam, mert a blogomon írtak után van egy olyan érzésem, hogy fogalmad sincs hogy mi az.

"hogyha nem a liberális értékeket vallod, akkor Fideszes vagy." ez mi akar lenni? mire írtad ezt? mert sehogy nem jön sehová se.
orbán 8 kibebaszottul hosszú évig volt a liberális INTERNACIONÁLÉ alelnöke, előtte meg komcsi spicli volt, igazi magyar hazafi a dagadt pszichopatánk, ugye?

"akik prüssszelben a saját hazájuk (hazájuk, ha-ha-ha) ellen szavaztak, áskálódtak"

tehát a fidesz szerinted is hazaáruló, csak ő csinál ilyet, meg olyat hogy egy év után Szabó Hedvig vezérőrnagy jelentése után még mindig nem tettek szijjártóék az orosz kibertámadás és adatlopás ellen semmit, viszont utána csirkefej átvette lavrovtól a kitöüntetését. a magyar történelem leghülyébb hazaárulója, ha nem a világtörténelemé. de tapsikolj csak neki! olyan jó a munkabírása a közpénzekkel kitömött szíjlaci yachtján. (jelzem már emiatt le kellene mondania, ugyanis nyugaton vannak olyan civilizált állampolgárok, akik ezután pártállástól és ideológiamentesen egyszerűen nem szavaznak egy ilyen féregre.) mégiscsak más emberek élnek 100 km-re nyugatra. persze sok a németeknél is agyhalott, pl
Tino Chrupalla, az AfD társelnöke felszólította a német kormányt, hogy ismerje el Oroszországot az ukrajnai háború győzteseként.
„A valóság utolérte azokat, akik azt állítják, hogy Ukrajna megnyerheti a háborút” - jelentette ki, és arra szólította fel a kormányt, hogy »végre dolgozzon a háború befejezésén«.
„Németországnak újra kellene gondolnia NATO-tagságát, ha az Egyesült Államok vezette katonai szövetség nem veszi figyelembe valamennyi európai ország érdekeit, köztük Oroszországét is

15 évvel mindenben le vagy maradva. tudsz valami aktuálisat is? pl hogy miért nincs gyurcsány elszámoltatva 15 év után?

most akkor az életszívonalad romlásáról is a momentum tehet? nem a fidesz? tudod a banánköztársaság nem köztársaság, a crony-kapitalitzmus pedig nem kapitalizmus. nem a momentumosok meg a tiszások lopták el az adódat 15 év fidesz-kormányzás után!

lac1 2024.12.17. 09:09:37

@tesz-vesz:
Javaslom akkor balázs péter egykori eu-biztos halálra kövezését, hiszen ő a fülem hallatára - persze a mádián keresztül - anno azt mondta, hogy eu-biztosként neki az eu érdekek érvényre juttatása a feladata és nem a magyaré.

Ingyenpénz, pláne pénz NINCS. Ha azt mondják, ha úgy tűnik még akkor sem. Ha nem is abban a pillanatban, de megkérik az árát. Sőt, ha valamit ingyennek állítanak meg, tuti, hogy többe fog kerülni, mintha bemegyek a boltba és megveszem azt, amire szükségem van. Van fogalmam a jogállamról, nekem sem tetszik minden, de most is, mint említettem, a sok szar körül a kisebb szart választom. Az, hogy ellopnak valamennyit még mindig kevésbé bánt engem, mintha rohadt niggereket és arabokat kéne eltartanom, ráadásul úgy, hogy a nyugati dekadenciák kiválogatják a nekik esetleg megfelelő és a még azoknál is szarabbakat visszazsuppolják ide. Ez csak egy példa volt, de jó példa arra, hogy az álláspontos érthető legyen.
A közelmúlt eseményei alapján én pl. nehezen tudom elfogadni bármelyik eurokrata prüsszelita áskálódását, amikor a belterjes didier-t az igazságügyi biztost kapják el tolvajként, az eu egy köztörvényes bűnözőt emel be a sorai közé, amikor milliárdokat lopnak el sms-ekkel, egy eva kaili nevű, köztörvényes tolvaj véleményez engem/minket és még sorolhatnám.
Hidd el, én sokkal-sokkal nagyobb tolvajlásokról és árulásról olvasok.
Momentum? Egy balfasz, még a "futottak még" kategóriánál is lejjebb lévő társaság. Egy mindenszarizmus, egy köztörvényes építkező, egy köztörvényes rendőr-dobáló elítélt, egy buzi tompos, aki fegyvert vinne a hohol náciknak, persze mutathatna példát is, hogy ő is fegyvert fog és megmutathatná, hogy hogyan kell harcolni sz oroszok ellen...

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2024.12.17. 14:34:18

@lac1:

Balázs Péterre nem hozol forrást? lehet valamit félrelértettél, és az állapotodat elnézve ez esélyes, nem eu-s érdekekről beszélt, hanem eu-s értekről inkább. nme osztogatnak, hanem fosztogatnak, de azért megköveznél valakit, akinek nem is érted a beszédét, igazi csőcselék mentatlitás, grat.
veszett kutya még lehet belőled. ez az a színvonal. -20 IQ

2006-ban még lehetett? micsoda hazaáruló már orbán:

Orbán elzárná az uniós pénzeket
Ezermilliárdos uniós támogatási forrásoktól fosztaná meg Magyarországot Orbán Viktor, legalábbis ezt szorgalmazta Strasbourgban néppárti képviselők előtt. Arról megfeledkezett, hogy a támogatásokat nem az általa hazugnak titulált kormány, hanem térségi fejlesztések, vállalkozások, önkormányzatok, civilszervezetek kapják utólagos kifizetés, és igen szigorú ellenőrzés mellett. Az MSZP szerint Orbán egy nap alatt tönkretette a magyar EP-képviselők kétéves munkáját.

Strasbourgban, az Európai Parlament néppárti frakciójának keddi tanácskozásán Orbán Viktor többek között azt mondta: a kommunizmus “saját országaiban intézményesítette a korrupciót, az erkölcsi relativizmust, a szegénységet, a kiszolgáltatottságot, a hamis adatokat szolgáltató kormányokat, a felelősséget nem ismerő politikusokat és a politikai hazugságokat”, s ez a bővítés óta immár az EU problémájává is vált. Erre hivatkozva sürgette Orbán az uniós segítségnyújtás megtagadását a “hazug és csaló” kormányoktól.

A „segítségnyújtás megtagadása” 370 milliárd forint folyamatban lévő fejlesztés támogatásának leállítását, illetve a 2007-2013 közötti időszak 8000 milliárd forint nagyságú EU-s pénzek visszatartását jelentené, persze ha Orbán követelését elfogadná az unió, s Magyarországra vonatkoztatná, ahogy azt az elnök sugallja. 2004 és 2006 között ugyanis 670 milliárd forint támogatást biztosít az Európai Unió az első Nemzeti Fejlesztési Terv keretében, melyből eddig 299 milliárd forintot folyósítottak 15 ezer hatályos szerződés keretében

Igen lényeges elem, hogy az Európai Unió előre nem ad pénzt, a fejlesztéseket, azok egy-egy külön elszámolható részeit utólag finanszírozza szigorú számlafegyelem, elszámolás, ellenőrzés mellett, hiszen nyomon kívánják követni, hogy mire fordítják az uniós polgárok adóbefizetéseit. Az uniós támogatások nem jelennek meg, nem folynak át a magyar központi költségvetésen, így azokat nem lehet felhasználni az államháztartási hiány csökkentésére, a folyó fizetési mérleg balanszírozására.

forrás innen, 2006-os origós cikk:
kkbk.blog.hu/2023/05/30/par_kerdes_a_fideszeseknek

A fideszesek olyan kib*szott kritikusak a valósággal szemben, ha ellentmond a hiedelemviláguknak (kognitív disszonancia), de a hazug propaganda irányába miért nem olyan kritikusak? mert szektás agyhalottak?
miért kell agyhalottnak lenni? a rajongás még nem elég, fejlődni kéne a kis fejecskéjüknek. de nem kötelező analitikus gondolkozású, logikai érzékkel rendelkező értelmiséginek lenni. de akkor ne is szavazzanak!

persze hogy nem ingyenpénz az eu -s pénz, lemondtunk pl a vámokról miatta. de vesd össze a kínai hitelekkel, amikben az országról mondott le a dagadt pszichopata döbrögi a kínaiak javára.ingyen fudan, ingyen kínai vasút, ami km-ként drágább másfél MILLIÁRDDAL, mint a koprrupt szerbeké. erről nem gyűjtöttél semmit? egyem a kis szíved.

"Az, hogy ellopnak valamennyit még mindig kevésbé bánt engem, mintha rohadt niggereket és arabokat kéne eltartanom"

hát pedig el kell tartanod őket, csak túl buta vagy felfogni hogy a "kisebbik rossz kormányod" (ami mindent ellop lásd pl kastélytörvény , mátrai erőmű szétlopása, reptér szétlopása, elvesztette közpénz jellegét MNB meg az iskolák privatizálása magánalapítvánnyá stb) annyi milliárd eurós támogatást adott a keleti aksigyáraknak, hogy abból 10 évig fizetik a migránsok, filippinók, mongolok, kínaiak bérét.

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2024.12.17. 14:35:03

@lac1: továbbá:

van fogalmad a jogállamról? akkor tudod hogy nem vagyunk jogállam ugye? Jogállamban mindenkire egyformán vonatkozó minőségi törvények vannak.

Az milyen hogy orbán igazságügyi minisztere nem tudja definiálni a jogállam fogalmát? vagy csak nem akarja inkább valószínűleg, mert ennyire ostoba nem lehet varga judit, csak ennyire hitvány, de ez a fidesz jobbágyainak és cselédeinek elfogadható? mert ugye polgárok számára ez nem tolerálható sajnos. Apja III/II-es SZT tiszt volt, igazi hazafi család? a jellemzése szerint lánya „érett materialista gondolkodású … fejlődőképes”.

Varga Judit ezzel a 37-et dekázó felkészültségével lépett a volt igazságügyi miniszter Deák Ferenc örökébe, de a kommunista Nezvál Ferenc helyére is. Nemrég a Pethő Sándor szellemét naponta meghazudtoló Magyar Nemzetben olyan cikket tett közzé a miniszter asszony, amit Nezvál elvtárs is megirigyelhetett volna. Varga ugyanis a cikkében kijelentette, „nem lehet tudni mi az a jogállam, és ezért ilyesmit számon kérni sem lehet senkin” (az Orbán rezsimen meg pláne nem). Ezt kommentálva Bárándy Péter ügyvéd, korábbi igazságügyi miniszter a minap azt mondta, aligha jutna el a diplomáig az a joghallgató, aki nem tudná meghatározni, mi a jogállam. Felmerül a kérdés, vajon Varga Judit, a jelenlegi igazságügyi miniszter és Orbán Viktor miniszterelnök hogyan lettek diplomás jogászok, ha egyszer azt állítják, a jogállamnak nincs definíciója. Írásával Varga Judit hitet tett amellett, hogy igenis helyes volt az ’56-os forradalmárok kivégzése, elvégre akkor ez volt a törvény. És ezzel azt is állítja, hogy a jogállamiság eszménye mára devalválódott, homályos fogalommá vált, önkényes értelmezésre ad lehetőséget.

jogbiztonság?: salátatörvények tömkelege, az egymásnak ellentmondó rendelkezések és a kötelező jogi hierarchia felrúgása jellemzi a mi jogrendünket.

akik a közhatalmat gyakorolják, ne éljenek vissza a közhatalommal. Ugyanakkor a Fidesz minden kritikát azzal hárít el, hogy őket a kétharmados felhatalmazás” jogosítja fel mindarra, amit tesznek. Ám óriási különbség van a „jog uralma” és a „jog általi kormányzás” között. (Ezt is tanítják az egyetemen.) Az első jelenti a jogállamot, a második pedig azt, hogy a hatalom gyakorlása attól még nem lesz törvényes, ha jogszabályokkal, törvényekkel történik. Például a náci Németországban is hoztak törvényeket, de ott ettől még nem volt jogállam.

Nálunk törvénnyel üldözték el a CEU-t azzal az „indokkal”, hogy – szemben a magyar egyetemekkel – a CEU kettős diplomát adhat, de 821 millió forint értékű telekkel ajándékozták meg a Pesten megnyíló kínai Fudan egyetemet, amelyik szintén kettős diplomát fog adni. Ezek szerint – szemben a CEU-val – ezt fairnek tartják, még akkor is, ha jó eséllyel el fogja szívni a nála szegényebb „alapítványi” magyar egyetemektől a diákokat és az oktatókat. Vagy: nincs ott jogállam, hiába hoznak rá rendeletet, ahol százaktól vették el a trafikját és másoknak adták. Ugyancsak nem lehet ott jogállamról beszélni ahol a többszörösen megbuherált választási törvény szerint akkor is kétharmadot szerezhet a Fidesz, ha abszolút számokban mérve kevesebb szavazatot kap az ellenzéknél. A „jogállam” nagyobb dicsőségére. Ugyan mit szólt volna Deák Ferenc, ha egy miniszter a törvény kicselezésével jutott volna 10 millió forintos állami támogatáshoz balatoni nyaralójukat családi háznak feltüntetve, vagy ha közpénzen bérelt volna lakást magának Pesten, mert a sajátját a repülőtársaságnak albérletként kiadja. Miniszter asszonyunk ilyen.

Igazságügyi miniszterünk ezek szerint elvben sem hisz a jogállamiság fogalmában. Azt vallja, bármi lehet törvényes, ha azt a többség megszavazza. Ez európai szemmel nézve a demokrácia vége. Varga Judit családi öröksége az „érett materialista gondolkodás”: a többség mindent visz, és a kádári-orbáni demokráciában mindig „mi vagyunk a többség”, vagyis a kétharmad, a mindenkori pártelnök, a főtitkár, a vezér.

Baky Miklós

nem kell minden hazugságot elhinni, a menekülteljárás nincs folytatva, senki nem mondta hogy be kell fogadni a migránsokat. de hadd lopják csak szét az országot a fideszes férgek, annyira hogy működésképtelen legyen az ország? ráadásul ők hozhatják ide a migránsokat akkor, csak ne nigger legyen?! a fideszes migráns jó migráns, az eu- migráns rossz? valami probléma van a fejedben.

lecsaptak a rendőrök Didier Reyndersre, vagy azt hitted az összes eu-s egy szent? hogy függ össze ő az EU-értékeivel? ő egyszemélyben az EU? az hogy lecsaptak rá meg eva kailira a rendőrök pont azt mutatja, hogy bennük inkább megbízhatsz, mint a pszichopata dagadt cigányban, te szerencsétlen, a logika nem erősséged neked se, ugye? asak a buta propandát böfögösz vissza gondolkodás meg agy nélkül, nem szégyelled magad?

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2024.12.17. 14:35:47

@lac1: továbbá:

"eva kaili nevű, köztörvényes tolvaj véleményez engem/minket és még sorolhatnám."

ez érveléis hiba, szalmabáb, hol mondott bármit eva a magyarokról? és ha mondott akkor az nem volt igaz? m,it mondott te szerencsétlen? és akkor más se kritizálhat semmit az unióból, te szellemi fogyatékos nyomorult? minden fidesz-szavazó szellemi fogyatékos, ezzel csak ezt bizonyítod. a józan paraszti eszed sincs meg.

a kérdéseim nagyrészére itt se válaszolsz. nem akarsz vagy nem tudsz? vagy el se jutott az agyadig?
egy gyékényen árulsz Breivikkel te vatnik. jó érzés?

" aki fegyvert vinne a hohol náciknak"

de 56-ban jól esett volna ha segítenek a jenkik, ugye? vagy olyan proli vagy hogy fel se fogod az értékeket és a humanizmust te vatnik?

tulajdonképpen egy átlagembernek se kéne támogatni az oroszokat, egy az hogy k gáz, hogy nem ismerik fel, milyen kib. buták, hogy olyanoknak tapsikolnak, akiknek nem számít az élete, szó szerint. lásd putyin hatalomrakerülésekpr a robbantásokat bizonyíthatóan putyinék robabntottak fel többszáz orosz civilt álmukban. (de ez orbánra is igaz, ami minden létezőt ellopott ebben az országban, mégis tapsikolnak neki a szellemi fogyatékosok.)
kettő: nem ismerik fel azt sem hogy itt a civilizált ember áll szemben barbárokkal, akiknek nem számít a nemzetközi jog, erről írtam bővebben a blogomon kommentjeinél is az orbán balázsos résznél.

a saját archívumból jó a linked, tényleg mutatsz hazaárulókat: heiter dávid és (az indexen vogel evelinnel 'interjúztató') gáll csongor valóban hazaárulók, hisz kiszolgálják a többszörösen hazaáruló moszkovita rezsimet, valójában igaza van MP-nek, ezek nemcsak hazug propagandisták, hanem bűnözők, akik folytatólagosan elkövetnek a hazugságaikkal bűncselekményeket.

media1.hu/2023/09/04/egy-volt-kdnp-s-fizetett-propagandista-veszi-at-az-index-video-rovatanak-vezeteset/

Donáth Anna miért is lenne hazaáruló? mert tanácsokkal látja egy Verat? azt mondtad neked is van problémád a jogállammal, akkor te is hazaáruló lehetsz nagyon könnyen. "Aki mibennünk nem bízik, az a mi fényes jövőnkben sem bízik. És aki a mi boldog, fényes jövőnkben nem bízik, az áruló."

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2024.12.17. 17:38:42

@lac1:

" a komcsi-bolis-lippsikből is a lehető legrosszabbat kaptuk, a hazaárulókat"

akkor nem szavazol többet orbánra se ugye? komcsi spicliből lett 8 évig a kibeb*szott LIBERÁLIS INTERNACIONÁLÉ ALELNÖKE!

ezt már írtam, eljutott az agyadig öregember?
süti beállítások módosítása