HTML

Árokásó Top100

Keressük a száz leghisztisebb magyar árokásót! Gyertek segíteni! M o t t ó : "A nagy aljasságokhoz mindig kellenek értelmiségiek is." (Konrád György)

Tessék, egy lapát! - friss topicok

  • lac1: @tesz-vesz: Melyik öreg ávóst? Amelyik még itt rontja a levegőt, még mindig sok van, túl sok. (2023.04.29. 08:53) Debreczeni József
  • tesz-vesz: @csorsza: hogy hívták az öreg ávóst? a vén komcsit aki mindig pattogott? kinek volt az apja? elfel... (2023.04.28. 17:32) Para-Kovács Imre
  • osborne: Végül elhunyt: mandiner.hu/cikk/20211130_kulfold_halalhir_balogh_s_eva (2021.12.01. 23:20) Eva S. Balogh
  • lac1: @lényeglátó: Úúúúú...! Te is visszajársz ide? (2020.07.19. 09:43) Az árok filozófiája
  • : @KopaszMercis: Újságíróink igen nagy részének nincs meg a kellő kultúrája, s az ezzel járó morális... (2020.06.14. 15:42) Bencsik András
  • : @User1: Sajnos nem bűnbánó! A polip csápjain lógnak a köz pénzéből mesés jövedelmeket zsebre vágó ... (2020.06.14. 15:38) Bánó András
  • : Sok majom hozzá szoló 1 se tudja, gazember Siklósi Norbert sajtócézár, (Kádár alatt) lánya? (2020.06.14. 15:34) Siklósi Beatrix

árokba néz

A dicsőségfal

aczél endre (1) ágh attila (1) andrassew iván (1) avar jános (1) babarczy eszter (1) bacher iván (1) balavány györgy (1) balogh eva s (1) bánó andrás (1) bartus lászló (1) bauer tamás (1) bayer zsolt (1) bencsik andrás (1) bitó lászló (1) bodor pál (1) bogár lászló (1) bölcs istván (1) bolgár györgy (1) budaházy györgy (1) buda péter (1) csepeli györgy (1) csintalan sándor (1) debreczeni józsef (1) dessewffy tibor (1) egei antal (1) eötvös pál (1) farkasházy tivadar (1) fogarasi istván (1) földesi margit (1) föld s péter (1) forró tamás (1) fricz tamás (1) friderikusz sándor (1) gábor györgy (1) gati charles (1) gerő andrás (1) gréczy zsolt (1) györgy péter (1) hankiss ágnes (1) hardy mihály (1) havas henrik (1) hegedűs lóránt ifj. (1) heller ágnes (1) horváth zsolt (1) jakupcsek gabriella (1) juszt lászló (1) kartal zsuzsa (1) kende péter (1) kerényi imre (1) kéri lászló (1) koltay gábor (1) konrád györgy (1) kornis mihály (1) kovátsch gamma bertalan (1) krausz tamás (1) lendvai paul (1) lovas istván (1) mészáros tamás (1) moldova györgy (1) molnár balázs (1) morvai krisztina (1) nádas péter (1) napkelte (1) orosz józsef (1) para kovacs imre (1) pilhál györgy (1) polgár tamás tomcat (1) pörzse sándor (1) rákay philip (1) r székely julianna (1) sas józsef (1) seszták ágnes (1) siklósi beatrix (1) szakonyi péter (1) szentmihályi szabó péter (1) tamás gáspár miklós (1) tamás pál (1) tamás tibor (1) tóta w árpád (1) tóth gy lászló (1) ungvári gyula (1) ungvary rudolf (1) vágó istván (1) vágvölgyi b andrás (1) vanko zsuzsanna (1) vásárhelyi mária (1) závecz tibor (1) Címkefelhő

Apablog

Havas Henrik

2008.10.05. 15:03 Francois Pignon

A Heti Hetes alapembereinek két dolog jár szinte automatikusan: a Kossuth-díj, és hely az Árokásó-n. A rendszerben fellépő ismeretlen eredetű zavar miatt az előbbi még várat magára, de mi nem vagyunk restek megadni, ami jár.

Forró Tamás párjaként hozott új szelet a magyar politikai újságírás Ipper Pál pipafüstjétől fojtó levegőjébe. Apróbb hibák persze becsúsztak, emlékezetes Torgyán-interjújuk például olyan rokonszenvet ébresztett az agreszíven letámadott politikus iránt, hogy a tiltakozás miatt bocsánatkérésre kényszerültek.
Havas technikája azóta sokkal kifinomultabb lett. A rossznyelvek ezt ugyan sunyiságnak nevezik inkább, de hihetünk persze Havasnak is, hogy mindenkinél jobban ért ahhoz, amit csinál.

Egyik titkos fegyvere, hogy mindenkit ismer, és mindenkiről tud valami sosem hallott jó történetet. Ez a gyakorlatban leginkább surmó pletykálkodásban nyilvánul meg. Érdekes módon elsősorban jobbos személyiségekről vannak jó szaftos, szigorúan négyszemközt megesett sztorijai.
Havas igen sokat foroghat meghitt jobboldali társaságokban. És ott sem bírnak ellenállni, ahogy mindenki más is megnyílik neki. A másik lehetőséget, hogy Háry nagyságú kamugéppel állunk szemben, természetesen kizárjuk.

Havas közelségében nem is a hisztero-, sokkal inkább a tahóméter kezd szédítő kilengésekbe. Megannyi taplósága mind talán ki sem férne ide, akit érdekel, a hivatkozás alatt talál pár enbéegyes bunkóságot.

Szerencsétlenségére akkor került államtitkári posztra, amikor nem volt még elég felnőtt a nemzet igazán tahó kormánytagok befogadására. Megdönthetetlennek hitt hatnapos kormányszóvivőségi rekordját csak Demcsák Zsuzsa tudta később alulmúlni.
Maradt így aztán újságíró, és a gyökér bulvárfogyasztók haza tanár ura. De ezen már tényleg ne akadjunk fenn. Abban a médiában, ahol Győzike rapper, Sas József humorista és Palik László sportriporter, ő miért is ne viselhetné éppen a Tanár Úr titulust?

előnye: mindenhonnan kirúgják
hátránya: mindenkibe belerúg
hiszterométer: 6/10

94 komment

Címkék: havas henrik

A bejegyzés trackback címe:

https://arokaso.blog.hu/api/trackback/id/tr24694752

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

boblaci 2008.10.05. 17:35:51

Neked pedig előnyöd: nagyarcúságod.
Hátrányod: kissé hibbant mivoltad.

karesz 2008.10.05. 17:47:44

Ha már a pletykánál tartunk, állítólag Havasnak több személlyel is volt szexuális kapcsolata a heti hetes tagjai közül.

boblaci, te meg miért vagy frusztrált? :)

Emlékező 2008.10.05. 18:01:58

Amire sokan nem emlékeznek: HH csinálta a az akkori kultúrpolitika szemében nemkivánatos Beatrice-t befeketitő országos kampány megindulásátát fémjelző, a zenekart kifinomult manipulációval dehonesztáló emlékezetes interjút 1979-ben a 168 órában.

Paradicson 2008.10.05. 18:03:24

Lehet,hogy Kiszel Stünci is a szeretője? Sötétségben teljesen összeillenek. Mind a kettő a hülyeségéből él.

BALÓ GYÖRGY vagyok 2008.10.05. 18:14:38

Havas Henrik szerintem jól csinálja amit csinál bár taplóságát elítélem de ma egyszerűen ez eladható! Én emlékszem hogy Gyurcsáy Ferencet is leszólta 1-2X, jobboldali politikusokkal pedig olyan viszonyban lehet hogy bármiről beszélnek vele ami nagy szó a mai politikában!

z 2008.10.05. 18:15:34

Ha a ballibák ezt a tagot is megvédik , és itt fognak picsogni , akkor lemondok róluk, menthetetlenek...:)

bs395 · http://killtheradical.blog.hu 2008.10.05. 18:17:31

palikot miért kell bántani? ő szórakoztatóipari szakmunkás, a száguldó cirkuszban segédporondmester, s mint olyan, az a dolga, hogy szórakoztató legyen, és az is, bár nem mindig úgy, ahogy tervezi :-).

Dr Kangörény 2008.10.05. 18:20:31

Z, mi van, csak a jobberek picsoghatnak?

z 2008.10.05. 18:23:00

Görény ennyire ne alázd meg magad!:):):) Itt Havasról van szó...

CrL 2008.10.05. 18:26:40

Havas mítosza nagyon eltúlzott és a határokon túl már ő is névtelen. Szakmailag is ciki, sajnálom akik nála végeztek.

szobatars 2008.10.05. 18:34:10

"Abban a médiában, ahol Győzike rapper, Sas József humorista és Palik László sportriporter, ő miért is ne viselhetné éppen a Tanár Úr titulust?"

Egy III/III-as emberke mondása jut eszembe arról, miért is "Tanár ÚR" ebben a média közegben:

"A gyertya fényét mindig a körülötte lévő sötétség mértéke határozza meg!"

:-)

szobatars 2008.10.05. 18:38:59

Egyéb kapcsolódó mondások:

Vakok között félszemű a király! (Tanár Úr)

Messziről jött ember azt mond amit akar! ("kamugép")

Az azért elég furcsa volt, hogy Sándor "Papá"-val kedélyesen elbeszélgetett az olajszőkítő videón látható (éppen regnáló!) egyik miniszterről...s ez sehol (se jobb, se bal) nem csapta ki a biztosítékot...

kisdarab állat 2008.10.05. 18:45:19

nem az a baj, hogy havas henrik paraszt, hanem hogy ennek az embernek van egy újságíró - iskolája...

binko 2008.10.05. 18:51:18

(ásítás)

Holdvilágképű Patkány 2008.10.05. 19:21:39

Az utolsó riporterek egyike aki még mert kérdezni. Ki van helyette az Azurák? Még viccnek is rossz. Meg a többi seize se bűze felkészületlen krumplinudli. Egy riporter lehet bunkó, esetleg paraszt, de felkészületlen és unalmas soha.

Holdvilágképű Patkány 2008.10.05. 19:23:06

Azóta nem birok Mokkát nézni...

labove 2008.10.05. 19:24:06

HA vki tud esetleg a Havas - Fiala interjú időpontjáról vmit, szóljon!!

HAvas annyira ne rossz arc, de háttérbe vonulhatna..

A Fiala interjú után döntüm el, h beállok a köpködők közé, vagy megemelem akalapom ( újvent )

lajosak 2008.10.05. 19:31:09

szóval kérdezzetek mán meg 1-2 szögedi hallgató lyánykát a Tanár?? Úr?? felsőoktatási ámokfutásáról, az az ország ahol 1 HH felsőoktatásban katedrát birtokol nem is érdemel mást.

Frank Pentangeli 2008.10.05. 19:36:54

De mi történt Konyovics Stellával?

0xFFFF 2008.10.05. 19:43:50

"karesz 2008.10.05. 17:47:44
Ha már a pletykánál tartunk, állítólag Havasnak több személlyel is volt szexuális kapcsolata a heti hetes tagjai közül.

boblaci, te meg miért vagy frusztrált? :)"

Lehet, hogy azért, mert neki is volt havas tanár úrral élménye a hátsó bejárat relációjában :)

Holdvilágképű Patkány 2008.10.05. 20:01:11

Úristen, most olvastam hogy Sváby Keményvagyok András valami új műsorral visszatér....De jó lesz nekünk...

states 2008.10.05. 20:04:14

Ipper Pali pipafüstjéhez csak Kulcsár György usánkája volt jelentőségében mérhető, senki nem tudott annyi izgalmat vinni a brezsnyevi hétköznapokba, mint ő, amikor beszámolt a Kreml tövéből az imperialisták legfrissebb mesterkedéseiről Hajdu János Hetében. Az ember már-már nosztalgiával gondol rájuk a Havas Henrikek, Orosz Józsefek, Bánó Andrások korában...

Francois Pignon 2008.10.05. 20:10:36

states,
sajnos (vagy inkább szerencsére) Ipperre, Hajdura, meg a fiatal Aczélra és társaira csak halványan emlékszem gyerekkoromból, de jó lenne ha valaki tudna ezekről bővebben írni. 40-es, 50-es olvasóink hozzászólásait szívesen olvasnánk ennek a kornak az újságírásáról.
Az újságíró-oktatással is összefügg mindez. Tényleg, miért csodálkozunk azon, hogyan működik a sajtó nagy része, ha ilyesfajta "nagy öregek" tanítják.

Francois Pignon 2008.10.05. 20:15:28

Meg 60+ -osokét pláne, bocs, hogy ezt kihagytam. Szóval fogadnánk szívesen mindenféle hozzászólást azoktól, akik a rendszerváltás hajnala előtti sajtót is elsőkézből ismerték.

boka · http://csaszu 2008.10.05. 20:22:52

Hüvössy Heinrich nekem az igazi keresztény értelmiségi. Nyakában T betű az Artistával, iszik, mint állat, öntudatos. Még egy körszakáll hiányzik a börkabáttal ( olyan, mint a Raiffeisen bank reklámban)

Barát József 2008.10.05. 20:30:50

Paradicson 2008.10.05. 18:03:24
"Lehet,hogy Kiszel Stünci is a szeretője? Sötétségben teljesen összeillenek. Mind a kettő a hülyeségéből él."

Valóban, de kis különbség, hogy a Kiszel a saját, míg a Havas mások hülyeségéből él.

Havas Henrik 2008.10.05. 20:35:16

Szeretem az ilyen postokat. A névtelen, arctalan, ismeretlen, nincstelen, huszonhatodik nímand kis fikagyárosok a partvonalról köpködik a nagypályán játszókat.
A patkány szócikk mellett nekem az ilyen alakok képe van az szótárban, mint ti.

boka · http://csaszu 2008.10.05. 20:42:32

"A névtelen, arctalan, ismeretlen, nincstelen, huszonhatodik nímand kis fikagyárosok a partvonalról köpködik a nagypályán játszókat. "

Ez igaz ! Ettől vagyunk bátrak ! Meg attól, hogy nekünk nem sikerült. Ennyi plebejus öröm had legyen már nekünk is ! És ezt minden postás, taxisofőr, fodrász, épitőipari kivitelező, biztonsági őr, szolárium és éjjel-nappali közért tulaj nevében is mondhatom

szilárdan... · http://www.flickr.com/photos/haazee 2008.10.05. 20:43:05

Hát igen... újabb bizonyíték arra, hogy az index.hu szerkesztősége micsoda tetvekkel van teli: képesek voltak ezt a szemetet címlapra tenni.

Kicsi kretén, aki ezt a böffenetet ideokádtad: Havast azért hívják Tanár úrnak, mert tanít - legalábbis tanított - valamelyik iskolában.
Az már csak apróság, hogy ő azért valamit letett az asztalra... többet, mint te.
(asszem, a szokásos SI faktort láthatjuk működni :D )

boka · http://csaszu 2008.10.05. 20:43:24

"A névtelen, arctalan, ismeretlen, nincstelen, huszonhatodik nímand kis fikagyárosok a partvonalról köpködik a nagypályán játszókat. "

Ez igaz ! Ettől vagyunk bátrak ! Meg attól, hogy nekünk nem sikerült. Ennyi plebejus öröm had legyen már nekünk is ! És ezt minden postás, taxisofőr, fodrász, épitőipari kivitelező, biztonsági őr, szolárium és éjjel-nappali közért tulaj nevében is mondhatom

z 2008.10.05. 20:47:06

"Hát igen... újabb bizonyíték arra, hogy az index.hu szerkesztősége micsoda tetvekkel van teli: képesek voltak ezt a szemetet címlapra tenni."

Az index szerkesztősége monnyon le!!!!:)

states 2008.10.05. 20:56:06

Francois Pignon
Akkoriban a külpolos újságírók nagyobb tekintéllyel bírtak miután a mozgásterük is nagyobb volt, és csak közülük is kevesen voltak olyanok, akiknek volt hozzáférésük az akkori egy szem tévécsatornához: Pálfy József, Avar János, Gedeon Pál, Aczél Endre, Chrudinák Alajos, a már említett Kulcsáron, Ipperen, Hajdun kívül hirtelen ezek jutnak eszembe. Ha a szokásos tabukat, Varsói Szerződés, a Szovjetunó vezető szerepe, szövetségi politika, nem érintették, viszonylag szabadon beszélhettek, írhattak. Ennek köszönhették a viszonylagos népszerűségüket is..

Smirl · http://www.nbh.hu 2008.10.05. 20:57:46

Hi,

csaxólok: az agresszív hosszú sz-szel írandó.

boka · http://csaszu 2008.10.05. 20:58:09

Chrudinák Alajos a Szellő István édesapja.

marosy 2008.10.05. 21:10:03

Havas Henrik
"Szeretem az ilyen postokat. A névtelen, arctalan, ismeretlen, nincstelen, huszonhatodik nímand kis fikagyárosok a partvonalról köpködik a nagypályán játszókat.
A patkány szócikk mellett nekem az ilyen alakok képe van az szótárban, mint ti."
Na és? Ki nem szarja le? Egy szarházi vagy.

G.d.Magister · http://laudator.blog.hu/ 2008.10.05. 21:18:12

Szerintem a Havas Henrik nicknév mögött nem HH van. Sőt, ez biztos. AZ ilyen neveket egyébként törölni szokták, nem?

states 2008.10.05. 21:20:00

Hát, kedves Henrik, ennél a Story tévénél, vagy minek hívják, már láttam nagyobb pályát is...

van tomasz 2008.10.05. 21:23:25

Én bírtam a heti hetesben. Nagy arca van, de ez egy szerep, szerintem egyáltalán nem rossz ember.
Bolgár müsorában helyettesít, és jól csinálja.

CrL 2008.10.05. 21:25:47

megerősítem: nem Havas volt az. azért ennél ő kicsivel stílusosabban tudna savazni. tetszik ez a szó amúgy: 'nagypályások' ahah.

Francois Pignon 2008.10.05. 21:28:31

A "Havas Henrik" nickkel hozzászólót (vagy esetleg még hozzászólókat) ignoráljátok.
Többen is reagáltak már a róluk leírtakra, korrekt beszélgetésekre került ezek után sor.

Sajnos nem megy gyorsan azt ellenőrizni, hogy valóban a megszólított áll-e a nick mögött.
Ha nem küldenek privátban ismert e-mail-jükről visszaigazolást (vagy telefonszámot, volt aki azt is küldött) addig is a "Havas" nick alatt megszólalókat ignoráljátok.

Eddig sikerült mindenkiről kideríteni, valóban a megszólított állt-e a nick mögött, holnap ez esetben is ki fog derülni, addig is ignore. ;)

nyekk 2008.10.05. 21:31:13

Ezek az ún. nagy nevek egy rakás szart, egy csomó kifingott pöffeteggombát takarnak. Hava Henrik, Orosz József, Bánó András, meg az alecsúszott fülű (bibold) a Pártkeltéből. Némelyikük helyett betettek két ismeretlen csajt, akik kiválóak, és fél kézzel elmossák ezt a sok ótvar szent tehenet. (még a Vrebes, a Lakat T., és a Gyárfás elvtársakat kellene a pöcegödörbe lehúzni.) És akkor talán ismét nézhető lenne a műsor. (Amit hét végén az a két kretén, -a Lakat, meg a Verebes- művel műsor álnéven az egyszerre vérlázító, és rettenetesen szar.

xyz 2008.10.05. 21:32:17

Mondjuk abban maximálisan igaza volt, hogy a cigányjogvédők mehetnének latrinát ásni sipákolás helyett..

gyöngyösbokréta 2008.10.05. 21:34:43

states: Nem Kulcsár Istvánra gondol?

bicepsz · http://rajottem.blog.hu 2008.10.05. 21:40:59

A Havas mindig is egy szarházi komcsi volt. Egy gyökér. Miért változna meg? Kutyából nem lesz szalonna!

Valaki a sok közül 2008.10.05. 21:50:06

Nem semmi kik élnek még. Havast utoljára még igen régen az MTV-n láttam, azóta csak hallottam róla.

Igazából ilyen őskommunistákat, Havas, Gyárfás, Aczél, stb. kihagyom, de még az adót is. Van aki idegesíti magát, én inkább nem veszek róluk tudomást, kirekesztem őket. Bőven van még csatorna az MTV1-en, RTL-en, TV2-n kívül is.

A poszt viszont nagyon tetszett:))

Hallgatag erdő 2008.10.05. 21:59:36

Francois Pignon,
A 80-as években, a vasárnap esti "Hét"-ben dolgozott három tehetség: Aczél Endre, Sándor István, Kondor Katalin. Nagyon magas színvonalú műsort készítettek, a csak minimális mértékben nyitottakat is mind leültették a tévékészülékek elé. Profik voltak, lebilincselőek, zseniálisak, élmény volt hallgatni őket. Azóta Sándor Istvánról semmit sem tudni, talán nem is él már Mo-on...

states 2008.10.05. 22:06:12

gyöngyösbokréta
Bocs, de igen, nem tudom, honnan vettem a Györgyöt, de hát van annak vagy 25 éve is, amikor Kulcsár István a Kreml tövéből tudósított egy szál usánkában......

kolompár árpi 2008.10.05. 22:06:43

aki Henrik testvéremet bántja azt felrúgom, mint a játéklószart, értve vagyok fasiszta kancsók!

ricardo montelban 2008.10.05. 22:15:48

én meg ismerek valakit, aki tényleg megdugta a Kiszel Tündét. 10 éve.

NYT · http://pergetes.blog.hu/ 2008.10.05. 22:16:31

Havas tényleg egy fasz, már hiányoltam az árokásók közül.

states 2008.10.05. 22:17:47

Hallgatag erdő
Kétségtelen, hogy a nyomtatott sajtóban Pálfy József Magyarország című hetilapja, a tévében pedig A Hét című vasárnapi magazin új színt hozott az addig meglehetősen egyhangú politikai újságírásban a 70-es 80-as években...

calam 2008.10.05. 22:37:46

xyz, remélem mész te is
Havas amúgy egy paraszt

mandro 2008.10.05. 22:46:22

Nem ítélném el havas tanár urat. Ugyanazokért a bűnökért nem lehet kétszer is elítélni! Ja..., és ne felejtsétek, pertuban van Orbán Viktorral is, no meg Újpest drukker. Ezek a dolgok minimum enyhítő körülmények.

Orbant 2008.10.05. 23:02:55

HH kiválóan beleillik a mai magyar közéletbe, a mi kis világunk terméke.le akarja győzni a másikat, a jó érzés szikrája sincs meg benne, a riporterek dominája, csak a tűsarkú cipő hiányzik, ostor azt hiszem szokott magával hordani.hogy kerülnek az ilyen palik pályára?jobb országban csak a monika showt vezethetné....

betyár 2008.10.05. 23:20:17

A '70-es, 80-as években a tévében és a rádióban csak ideológiailag teljesen megbízható et.-k vezethettek műsort. Ez azt jelenti, hogy aki adásba került, az az illetékes munkahelyi párttitkár bizalmát bírta. Ezért sajátos, eltérő legfeljebb a stílusukban volt, a tartalomban nem. Az már más kérdés, hogy el tudták hitetni a '80-as évek végén, ill. a rendszerváltáskor, hogy hősiesen bontották a rendszert lefelé. Volt, aki öngyilkos lett, és volt, aki remekül felismerte és kihasználta az adódó lehetőséget, pl. Havas. Ha megnéztétek a linkelt videókat, nem is lehet kérdés, hogy milyen ez az ember.

Ha ő tanár úr, akkor újra kell értelmezni ezt a kifejezést:))

everest 2008.10.06. 00:14:03

nem értem, hogyan kerül az árokásók közé valaki csak azért, mert bunkó.

vagy csak nem az történt francois pignonka, hogy gyártanod kell a posztokat, mert nagyon megtetszett az igazságosztás, és lassan mindenki sorra kerül?

yenoee 2008.10.06. 00:19:16

betyár:
a '70-es, '80-as években még voltak eme elvtársi bizalommal felövezettek között ún. értelmiségiek, akik még hittek valamiben. Mára az újságírás megszűnt értelmiségi műfaj lenni, szerintem végérvényesen, visszavonhatatlanul.

Amúgy HH nem ás árkot, inkább az árok egy jelentős szakasza ő. Egy kiöregedett médiakurva, nagy tapasztalata okán, önmaga által túlárazva.

Mondjuk a Cég árulóját azért megírta...

Átlátó 2008.10.06. 00:34:46

Én meg Kiszel Tündét a 80-as évek közepén a mórágyi, bikali, stb... kocsmákban rendezett diszkaúban pléasztalon láttam sztriptízelni. Onnét tudom, hogy én vittem oda. :) :) :) Akkor még fekete nőihölgy volt és olyan kucsma alatta, hogy mikor először megláttam elkezdtem énekelni az Internacionálét. Mert azt hittem, maga Engels jelent meg előttem.

gyöngyösbokréta 2008.10.06. 00:41:55

states: Kulcsár István („az usánkás”) New York-i tudósító is volt. Amerikai élményeit megírta a nem túl emlékezetes „Legország” c. művét. Kár, hogy a Magyar Rádióból elküldték. Szórakoztató kis rovatát blogjában folytatja.

Crlnek igaza van. Miért kell ezt az alakot komolyan venni? Nem éri meg a posztírást. Nem is igazi árokásó, csak bunkó. Mondjuk jellemzi azt a kormányt, amely Havast nevezi ki államtitkárnak. Ha már megírta, F.P megírhatta volna azt is, hogy mennyi végkielégítést vett fel HH néhány hónapos államtitkári működéséért.

fostos recska 2008.10.06. 00:44:37

Havasról van szó? Király! A taxigeci! Azért nála jobban nem sok embert lehet utálni.

bakfitty 2008.10.06. 00:48:56

havas egy sunyi sz@r, ez nem kérdés. Így született

A szerelő 2008.10.06. 04:04:07

Havas tök jó fej, ti meg nem. A legjobb az benne, hogy amikor megszólal, a sok kis lúzernek elkezd habzani a szája :) És ami a legszebb, hogy jól leszar benneteket :) Gyengébbek kedvéért (azaz a többség miatt) kifejtem kicsit: keresztül néz rajtatok, semmibe vesz benneteket, kurvára nem érdekli, hogy ki mit fröcsög.
Na, most én akkor komenista vagyok? :)

Hadrian 2008.10.06. 04:33:57

A szerelő!

"És ami a legszebb, hogy jól leszar benneteket :) Gyengébbek kedvéért (azaz a többség miatt) kifejtem kicsit: keresztül néz rajtatok, semmibe vesz benneteket, kurvára nem érdekli, hogy ki mit fröcsög."

Mondd csak kedves szerelő, szerinted HH ettől jó fej? Éértem. Ezek szerint az emberek többségének jól felborult az értékrendje. Szerintem meg egy köcsög zsidó, akit, ha nem csak mindíg a kamerák mögül ugatna, még jobb helyen is úgy vágnák pofán, mint a lovat, egy-egy beszólásért.
Ugyan mitől "tanár úr" ez a nemzetbutító patkány??

molaris 2008.10.06. 07:11:44

Azért egyet a mentségére is. Bunkó mindenkivel. Segget sem igen nyal, mert megengedheti magának. Bukott már a borászattól a képernyőig mindenütt, de mégsem süllyed el.

Jani 2008.10.06. 07:18:45

havas ota szar a mokka! lehet hogy bunko de nagyon jol tudta milyen emberek a vendegei, o jol megalazta oket mi meg jokat nevettunk reggelente, hol vele, hol rajta :)

havast vissza a mokkaba azonnal!

asdf.fghj · http://freemail.hu 2008.10.06. 07:33:22

nyekk te nagyon sötét vagy.A te fejedből vagy a gyertya hiányzik,vagy a csákány, Szerintem inkább a csákány.

klaci55 2008.10.06. 07:36:48

Nem tudom tanított-e újságírást Ipper Pál. Ha tanított ezt csendben és olyan magas színvonalon tehette-vagy tette volna- mint a televíziózás másik nagy öregje Vitray Tamás. Hozzáértésükkel és szakmai alázatukkal mindenképpen iskolát teremtettek.
Nem tudom van-e akit jellemezhetnék még így az utódok közül…
Még én is gyerek voltam a ’60-as években, mikor Ipper new-yorki tudósító volt.
Bejelentkezett reggel a rádióban és este a tévében. Volt miről beszámolnia azokban az években. Sok olyan eseményről, mely akkoriban csak egy hír volt a sok közül, de máig kihat a világ történéseire. Folyamatosan tudósított az ENSZ –ben történtekről, a két Kennedy vagy Martin Luther King meggyilkolásáról, az ember első lépteiről a Holdon , a Vietnamban dúló harcokról….
Mikor hazatért a Híradóban láthattuk és hallhattuk külpolitikai kommentárait. Nyilván elkötelezett újságíró volt, de ez az elkötelezettség hatalmas tudással, korrekt tájékoztatással és a nézők-hallgatók szemében nagyon szimpatikus stílussal egészült ki. Őszintén sajnáltam, mikor visszavonult.

Z69 2008.10.06. 07:58:48

HA jól tudom, korábban Ipper az ÁVH tagja volt. Az 50-es években ugyanis nemcsak a mindenben megbízható hülyéket, hanem az értelmes, tehetséges embereket is be akarták szipkázni. Ez működött később az MSZMP-nél is. Attól, hogy valaki 'karrierkomunista', vagyis párttag volt, még lehetett tehetséges ember.
HAvas meg egy ellentmondásos, és összetett személyiség. Amikor lehet majd ilyen dolgokról értelmesen, indulatok nélkül, észérvekkel beszélgetni, akkor talán hazaemigrálok. :-)

Qaestrydal 2008.10.06. 09:25:49

uristen!

ti halljatok magatokat? csak probaljatok visszaolvasni a kommenteket ugy, hogy elvonatkoztattok a HH szemelyerol... kepzeljetek h olyasvalakirol szolnak akit ismertek (nem kell h szeressetek): barat, volt evfolyamtars, a szomszed cicaja, weismuller neni a foldszintrol...

felhaboritoak vagytok! annyi a gyulolet ma MO-n, hogy attol felek elveszett a remeny h a helyzet valaha is a normalis kereteken belul normalizalodik... sajnalom... valaha buszke voltam ra es fennen hirdettem h magyar vagyok. ma mar inkabb nem szolok semmit. remelem meg az en eletemben nem jutok el addig h lehorgasztom a fejem.

tisztelet. (ha van meg ilyen...)

A Hannibal Lektűr-attitűd · http://hannibal.blog.hu/ 2008.10.06. 09:46:41

A Tahométer kiakad tőle, nem kétséges

de hogy árokásó lenne ...

Francois Pignon 2008.10.06. 10:32:07

klaci55,
a világtörténelmi eseményeket meg a híreket már ne a tudósító érdemeként jegyezzük fel. ;)
Amúgy köszönjük az iskolát, amit teremtettek. :/

És igen, tévés főmunkatárs, de pláne külpolos újságíró csak igen-igen megbízható ember lehetett.

Francois Pignon 2008.10.06. 11:21:13

Megjegyzem, súlyosan alulreprezentáltak a blogon a nagy kertévék dolgozói.
Pedig nincs az a véresszájú népszabis publicisztika, ami hatásában felérne egyetlen sunyi riporteri kérdéssel a tv2-n.

Skrabski Fruzsina (lelkylola) · http://mandiner.blog.hu/ 2008.10.06. 17:01:35

Szerintem Havas Henrik nem illik ide. Egyrészt nem tipikus árokásó. (Nemrég a klubrádióban hallgattam, Bolgár helyetteseként és vicces volt, hogy a hallgatók hüledeztek, hogy dehát itt, nem így szoktak beszélni???)
Másrészt az általa kifejlesztett flegma (vagy bunkó) riporteri stílus legalább eredeti. A sulija se olyan rossz: rengetegen elhelyezkedtek a szakmában, akik hozzá jártak. Ez azért mégis valami eredményességet tükröz.

szmoker (Homo Trollicus) 2008.10.06. 18:22:47

Bunkó vagy sem, sunyi vagy sem, ő volt hosszú évek óta az egyetlen riporter, aki főműsoridőben kényes kérdéseket is fel mert tenni (és nem pedig segget nyalt).
Rá mindig lehetett számítani, hogy kora reggel valami eszméletlen gyökérséget művel, és bearanyozza az ember napját :)
Helyette meg lett az aszott zombi hogyishíjják Gabriella, az ilyen-olyan-semmilyen Azurák, meg a többi nímand.
Amióta kirúgták a Mokkából, reggelente Animal Planetet és Nat Geo Wildot nézek.

Na ez nagyon fényezősre sikeredett, pedig Tanár úr (akiről én is hallottam mindenféle sztorikat a tanári pályafutásáról, 8-9 éve), szóval Tanár úr tényleg egy bunkó.
Ezzel együtt csíptam a Mokkában.

Alfőmérnök 2008.10.06. 20:51:13

lolka:
"A sulija se olyan rossz: rengetegen elhelyezkedtek a szakmában, akik hozzá jártak. Ez azért mégis valami eredményességet tükröz."

Vagy azt, hogy jó összeköttetései vannak a Tanárúrnak.

popp · http://koncertblog.com/ 2008.10.07. 13:47:03

Az iskolája szempontjából, azért az mutat valamit, hogy sok celebecske ott akarja megszerezni diplomácskáját.

Alfőmérnök 2008.10.07. 13:53:21

Tudjátok ki tanult pl. Havas Henrik médiaiskolájában?
TOROCZKAI LÁSZLÓ. :)))

Skrabski Fruzsina (lelkylola) · http://mandiner.blog.hu/ 2008.10.07. 13:58:05

Alfőmérnök, ha valaki arra használja az összeköttetéseit, hogy a diákjait elhelyezze, akkor az igen tiszteletreméltó.
Coming out: én is a Havas suliban végeztem. A Kodolányin kezdtem, ahol újságírást egy helyi lap gazdasági újságírója tartotta. Nem tudott nekünk igazán semmit sem mondani, segíteni meg pláne nem. Később átmentem a Havashoz. Szinte minden tanár segítőkész volt. Én pl. Fialához jártam, tudta, hogy jobbos vagyok, de mégis bevitt többünket a műsorába. Nagyon jó gyakorlat volt és azóta nem találkoztam olyan évfolyamtársammal, aki nem tudott elhelyezkedni.
Egy haverom a felvételin közölte Havassal, hogy MIÉP szavazó. Ezen vitatkoztak egy nagyot, de mégis felvette.
Sőt, a Napi Magyarország a Havas suliban toborzott újságírókat. A mai nemzetesek közül, többen úgy kerültek az újsághoz.
Szerintem ez nem épp árokásó hozzállás.
Azt, hogy Havasnak nincs megfelelő képzettsége - el tudom képzelni. No, de más egyetemeken meg azt látjuk, hogy doktorok, meg mindenféle figurák tanítanak újságírást, úgy hogy életükben nem dolgoztak újságíróként. Ez jobb? Szerintem nem.

Francois Pignon 2008.10.07. 13:59:11

Csak hogy tudjuk mihez mérni a színvonalat, Havas konkurenciája médiaiskola-vezetőként: Anettka meg Sváby András.

Alfőmérnök 2008.10.07. 14:12:37

lola:
Elhiszem, hogy nem szinvonaltalan a képzés (elvégre profi emberek tanítanak - hogy képzettsége pl. nincs Havasnak,vagy bárkinek az semmit nem jelent, úgyanúgy ahogy az sem, ha van).
Én csak arra próbáltam rámutatni, hogy mennyire számít az összeköttetés, ami sztem nem jó, dehát ez van, de én akkor is, amikor csak alkalom adódik rá, felhívom erre a figyelmet.
Szeretem, mikor egy nyilvánvaló igazság ellen érveket kezdenek felhozni.

FP: Szinte minden egyetemen van már média szak, élükön olyan kiegyensúlyozott személyiségekkel, mint GYP, vagy Bárdos A.

molaris 2008.10.07. 15:32:04

Tudtommal Havas jogot végzett. Nem Ő az egyetlen hazánkban aki pályát módosít. Azért az említett két másik média iskola vezetője a cipőjét sem viheti. Állítólag a stílus maga az ember. Az azért biztos, hogy tudta hozni a nézettséget. Különben nem fizettek volna neki annyit.

Alfőmérnök 2008.10.07. 15:37:49

molaris: Az a baj, hogy Havas a nézettséget alapvetően a bunkó, fennhéjázó stílusával hozta. Ami a műveltségét, felkészültségét illeti: ilyenből van 100.

molaris 2008.10.07. 15:55:52

Igaz, de az nem jelenti, hogy kamera előtt is jó.

dszg 2008.10.08. 12:57:25

Árókásón egybe, nem kötőjel, agresszív két sz, nem egy, amúgy tök jó.

Balance Of Power 2008.10.08. 16:29:39

Lattam, felmerult Sandor Istvan neve: na igen, o vajon hova tunt?
Esetleg Sugar Andras, aki allitolag sirt Brezsnyev temetesenek kozvetitesekor? Mondjuk jol, de "kicsit" vonalasan irt, olvastam a tudositos konyveit.
A belinkelt bunkosagokon csak rohogtem, szerintem nagyon viccesek. HH valoban egy fasz lehet, de pont ezert szorakoztato. Kicsit olyan, mint egy szofisztikaltabb Eric Cartman. A Story tv-n is meg-megnezem neha, bar eleg nevetseges, hogy pl. Vitray-val magazodik.

gyöngyösbokréta 2008.10.08. 17:59:18

lelkylola: A leírtakból látszik, hogy Havas bulvár figura, a pénz a mindene, de nem árokásó.

Mondjuk nem értem, miért kell az újságírást tanulni/tanítani. Hol volt médiaiskola, amikor Móra vagy Mikszáth újságíróskodott? Havas sem tanulta iskolában.

Invictus 2008.10.09. 01:11:01

"emlékezetes Torgyán-interjújuk például olyan rokonszenvet ébresztett az agreszíven letámadott politikus iránt, hogy a tiltakozás miatt bocsánatkérésre kényszerültek"

Arra nem emlékszem, csak arra, hogy Juszt László és Franka Tibor (igen, ezek ketten anno együtt dolgoztak... hihetetlen ma már, nem?) csinált egy botrányos Torgyán-interjút, ami után le is tiltotta őket a TV-elnök egy időre.

molaris 2008.10.09. 05:03:40

Tényleg: és Franka hol van? Én mondjuk bírtam.

Balance Of Power 2008.10.09. 09:01:43

Franka volt kulon posztban? Erdemes lenne.

özvegylegény 2008.10.22. 07:00:36

" molaris 2008.10.07. 15:32:04
Tudtommal Havas jogot végzett."

Rosszul tudtad.

Ez az elmebeteg, mint ún. "SZET"-es, szakmunkás, a 30-as évei közepén az ELTE jogi kar ESTI TAGOZATÁRA JÁRT 7 félévet.

Sohasem szerzett Állam- és Jogtudományi diplomát, sem a kisdoktorit.

Legfeljebb hazudik róla néha.

özvegylegény 2008.10.22. 07:10:31

Ugyanaz az elmebetegsége, mint Gyurcsány Ferencnek:

Bipoláris (mániás-depressziós) alap-pszichózis, Borderline-syndroma.

Még nem őrült, de már nem normális.

Gátlástalan, erkölcstelen, mindenen átgázol, nincs önkontrollja, - nem is érzi semmi hibáját soha, -

DE NEM SIKERTELEN : amíg ki nem ismerik....

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2009.05.19. 12:04:23

Havas Henrik Parabola Riporteriskola

http://www.youtube.com/watch?v=ykanEXG2eCk
süti beállítások módosítása