HTML

Árokásó Top100

Keressük a száz leghisztisebb magyar árokásót! Gyertek segíteni! M o t t ó : "A nagy aljasságokhoz mindig kellenek értelmiségiek is." (Konrád György)

Tessék, egy lapát! - friss topicok

  • lac1: @tesz-vesz: Ez az évenkénti, háromévenkénti válaszolgatás teljesen felzaklat, de megvallom, nem ... (2024.11.17. 18:19) Debreczeni József
  • tesz-vesz: @Oli bácsi: milyen kib. színvonaltan írás ez is. semmi konkrétum. nem mondták el mi az érvelés? ... (2024.11.17. 18:11) Buda Péter
  • tesz-vesz: @csorsza: hogy hívták az öreg ávóst? a vén komcsit aki mindig pattogott? kinek volt az apja? elfel... (2023.04.28. 17:32) Para-Kovács Imre
  • osborne: Végül elhunyt: mandiner.hu/cikk/20211130_kulfold_halalhir_balogh_s_eva (2021.12.01. 23:20) Eva S. Balogh
  • lac1: @lényeglátó: Úúúúú...! Te is visszajársz ide? (2020.07.19. 09:43) Az árok filozófiája
  • : @KopaszMercis: Újságíróink igen nagy részének nincs meg a kellő kultúrája, s az ezzel járó morális... (2020.06.14. 15:42) Bencsik András
  • : @User1: Sajnos nem bűnbánó! A polip csápjain lógnak a köz pénzéből mesés jövedelmeket zsebre vágó ... (2020.06.14. 15:38) Bánó András

árokba néz

A dicsőségfal

aczél endre (1) ágh attila (1) andrassew iván (1) avar jános (1) babarczy eszter (1) bacher iván (1) balavány györgy (1) balogh eva s (1) bánó andrás (1) bartus lászló (1) bauer tamás (1) bayer zsolt (1) bencsik andrás (1) bitó lászló (1) bodor pál (1) bogár lászló (1) bölcs istván (1) bolgár györgy (1) budaházy györgy (1) buda péter (1) csepeli györgy (1) csintalan sándor (1) debreczeni józsef (1) dessewffy tibor (1) egei antal (1) eötvös pál (1) farkasházy tivadar (1) fogarasi istván (1) földesi margit (1) föld s péter (1) forró tamás (1) fricz tamás (1) friderikusz sándor (1) gábor györgy (1) gati charles (1) gerő andrás (1) gréczy zsolt (1) györgy péter (1) hankiss ágnes (1) hardy mihály (1) havas henrik (1) hegedűs lóránt ifj. (1) heller ágnes (1) horváth zsolt (1) jakupcsek gabriella (1) juszt lászló (1) kartal zsuzsa (1) kende péter (1) kerényi imre (1) kéri lászló (1) koltay gábor (1) konrád györgy (1) kornis mihály (1) kovátsch gamma bertalan (1) krausz tamás (1) lendvai paul (1) lovas istván (1) mészáros tamás (1) moldova györgy (1) molnár balázs (1) morvai krisztina (1) nádas péter (1) napkelte (1) orosz józsef (1) para kovacs imre (1) pilhál györgy (1) polgár tamás tomcat (1) pörzse sándor (1) rákay philip (1) r székely julianna (1) sas józsef (1) seszták ágnes (1) siklósi beatrix (1) szakonyi péter (1) szentmihályi szabó péter (1) tamás gáspár miklós (1) tamás pál (1) tamás tibor (1) tóta w árpád (1) tóth gy lászló (1) ungvári gyula (1) ungvary rudolf (1) vágó istván (1) vágvölgyi b andrás (1) vanko zsuzsanna (1) vásárhelyi mária (1) závecz tibor (1) Címkefelhő

Apablog

Forró Tamás

2008.09.03. 17:30 CrL

Az egykoron forrónak tűnő Forró Tamás ma már csak a brókerbotrány zombiarcú elitéltjeként kerülhet vissza a főhírekbe. Hogy miként lett a Szilágyi Ákos fedőnevű III/III ügynökből ismert vidéki sportriporter, majd honi médiacápa és végül illegális bizniszeibe belebukott fantomalak, azt már sok helyen megírták. Inkább nézzük, miért is jár bérelt hely a Belvedere galéria tulajának az Árokásó-panoptikumban.  
 

Mindenekelőtt ott van műsorvezetői-riporteri karrierje a Nap-keltében, aminek indulása után Forró csúcsra járatta arrogáns kikérdező szeánszait, amikben vagy egekbe emelte vagy lejáratta interjúalanyait, épp ahogy azt a politikai és üzleti érdekei diktálták. Az ORTT-nél felduzzadt Forró-aktából pedig többoldalnyi árokásást lehetne felsorolni, egyik kiemelkedő eset, amikor a riporter 2000-ben a Nap-keltében a Magyar Rádióról megjegyezte:

"...ha bekapcsolja a Vasárnapi Újságot, akkor megtapasztalja, hogy mi a fasizmus."                

Juszt Lászlóhoz hasonlóan, Forró is a Fidesz hatalomra kerülésével vált elszánt és hardcore árokásóvá. Miután a tulajdonában lévő Világgazdaságban megszellőztette a botrányosan kinevezett APEH-boss, Simicska Lajos feleségéhez kötődő Szerencsejáték RT zűrös ügyeit, kölcsönös lejárató lavina indult közte és a Fiúk között, ami egészen újságírói és közéleti pályájának 2004-es totális bukásáig is eltartott.
 
Egyetlen aranyköpéssel viszont kevesek kerülnének be az exkavátorok elitklubjába, Havas Henrik fülbevalós és prolizakós volt médiapárjának ez mégis megadatott. A 2004-ben lemondott és a Nap-keltét is kitüntető szocialista miniszterelnökről teljes komolysággal a következőt állította:

 „Medgyessy a XXI. század Deák Ference."

Előnye: nincs képernyőn
 

Hátránya: szabadlábon van

Hiszterométer: volt 10/10 is

65 komment

Címkék: forró tamás

A bejegyzés trackback címe:

https://arokaso.blog.hu/api/trackback/id/tr82646751

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Doomhammer · http://tirpakbokretas-migrations.blogspot.com/ 2008.09.03. 18:17:42

Es mi a tanulsag?
Hiaba asol, a torveny szigoru, amde igazsagos vasmarka elkapja a torkod?

CrL 2008.09.03. 18:25:00

sajnos tanulság nincs, mert FT egész olcsón megúszta.

titokvadász 2008.09.03. 18:42:21

ő is a sérthetetlenek családjának a tagja tagja
én is szzivesen lennék családtag ahol több milliárd lenyúlásáért 200millával és néhány év pihenéssel letudhatom a büntetést,röhögni kell rajta

kbr 2008.09.03. 19:08:05

Látom, mindenki tud(ni vél)mindent Forróról, aki ennyire mindent tud róla, mint Ti hiszitek, az csak a szűk üzleti körének tagja lehet, Ti nem azok vagytok, ők nem szólnak hozzá. Nem beszélve arról, hogy még csak első fokon itélték el.

vényesssy 2008.09.03. 19:20:55

Forró a téma! Kerüljétek...

dinoszaurusz 2008.09.03. 19:39:07

remélem, hogy másodfokon főbe is lövik

zolcsi44zc23jr 2008.09.03. 19:41:42

......hát igazábol nem tudom, az a véleményem a magyar biroságokrol, hogy nincs igazságszolgáltatás, csak jogszolgáltatás. Az igazi "ügyeket a biroság is eltusolja, mert Ő közülük is vannak a buliba. Ez egyébként nem uj találmány.

CrL 2008.09.03. 19:57:12

zolcsi, ha nincs is benne a buliban, de jól jár az biztos

Tandem 2008.09.03. 19:57:20

"...ha bekapcsolja a Vasárnapi Újságot, akkor megtapasztalja, hogy mi a fasizmus."

Ez például még igaz is.

bolsh 2008.09.03. 20:04:33

CrL, Forró Evelyn nem az anyja?!

tl 2008.09.03. 20:21:18

típusegyed.. amúgy nem a fijúk alatt kezdett szívoskodni, már a 80as években is megérte a pénzét.. mit össze "moralizált"! meg majd tisztázza magát és visszatér a műkereskedő spicli

CrL 2008.09.03. 20:24:27

bolsh, nem. Forró Evelyn 59 éves.

torró 2008.09.03. 20:26:01

T Tandem.Ha csak ilyen lett volna a fasizmus,ma nem lenne téma.Sőt ! talán a kommunizmus áldásait se kellet volna élvezni.

Zelefánt 2008.09.03. 20:44:35

Karrierjének korai éveiről szinte semmit sem tudni. A nyolcvanas évek vége felé pl. a tulajdonában állt az Andrássy úton, majdnem az Operával szemben a Business Club nevezetű igen zártkörű elit intézmény, ahová az üvegen keresztül, a vastag bordó függönyök résein át bepillantani is jószerivel csak lóvéért lehetett.
Már akkor merev gazdag volt a pali, pedig a kutya sem ismerte. (A Napkelte csak egy-két évvel később indult.)
Gondolom az ügynök-meló jól jövedelmezhetett -- vagy épp remek, másoknak elérhetetlen lehetőségeket rejtett, mindenesetre saját galériára nem minden médiagyökérnek fussa, basszameg.

Invictus 2008.09.03. 20:47:32

A rendszerváltás környékén Havas Henrikkel ők voltak a rádió sztárriporter-párosa.

CrL 2008.09.03. 20:49:36

igen, a belinkelt indexes (mancs) cikkben benne van honnan indult:

index.hu/politika/belfold/mancs1015/

bolsh 2008.09.03. 21:08:42

CrL, pimasz vicc akart lenni...

states 2008.09.03. 21:36:57

Tipikus balliberális média- és üzleti karrier, a pályakezdőként besúgó, majd jöhet a Napkelte, ahová a besúgó előélet a biztos belépő, egyúttal biztosíték, hogy a sittre sem kell bevonulni, ha úgy hozza a sors...

Hehh 2008.09.03. 22:32:19

Mondjuk amit a Vasárnapi Újságról mondott, az túlságosan nem sántít.

states 2008.09.03. 22:43:09

Hehh
Hogyne, a Vasárnapi Újság pont annyira fasiszta, mint amennyire Medgyessy a XXI.század Deák Ference...

csaszu · http://csaszu 2008.09.03. 22:45:32

Hát igen, a Vasárnapi Újság nem egy cionista fedő műsor. A Medgyessy amugy tényleg egy úriember, minszterelnök rajta kívül csak valami tehetségtelen múzeumigazgató, vagy iszákos, káromkodó technokrata ( bár őt is tiszteltem ), vagy plebejus roma, valamint technokrata milliárdos ( Őt is elfogadom ). A forró t. pedig csak nyughatatlan autóversenyző. Mindent megtesz, hogy ne legyen otthon. Ő nem tehet, róla, hogy egy szoba-konyhát bérelt és közben köré építettek várost !

states 2008.09.03. 22:47:20

Mindenesetre nagy kár, hogy megszakadt a Napkeltés karrierje, mert így sohse tudjuk meg, hogyha Medgyessy a XXI. század Deák Ference, akkor Gyurcsány micsoda. Én még tippelni sem merek...

Francois Pignon 2008.09.03. 23:04:03

Nem-nem, erről csak Debreczeni József ítélkezhet.

Mariannka51 2008.09.03. 23:10:18

nekem nagyon tetszett Havassal együtt írt, Erdélyről szóló könyve a 80-as évek végén. Tehetséges embernek tartom, egyszer belehallgattam a Vasárnapi Műsorba, amit hallottam, az alapján igazat adok neki. Azóta még véletlenül sem hallgatom a Kossuth-ot, nem vagyok kiváncsi egy olyan adóra, ami megengedi azt a hangnemet......
A Bírósági itéletről....nem tudom, nincs információm róla, de az szimpi volt, hogy rögtön kivonult a médiából. Az itéletnek meg nem hiszek, mert túl sok a tévedés....

Hajmási Péter 2008.09.03. 23:28:57

Túl sok a tévedés, ja. Tocsik Mártától, Princz Gábortól is bocsánatot kéne kérni, nem beszélve Kulcsár Attiláról és bagázsáról, akik úgy lettek koncepciós per áldozatai, hogy a véletlenszerűen felcsapott telefonkönyvben rá-ráböktek egy-egy névre a csúnya ügyészek.
kabaré néhány hozzászólás........

Karmadealer · www.sajtoszsemle.blog.hu 2008.09.04. 00:14:54

Ez az egèsz orszàg többsègèben a szìve mèlyèn kàdàrista, a fiùk is abba buktak bele hogy nem akartàk elhinni vagy tudomàsul venni ezt 12 èvvel a rendszervàltoztatàs utàn.

jhjljjk 2008.09.04. 04:43:10

Mariannka51 2008.09.03. 23:10:18
szimpi tehetséges miliárdos ártatlan spicli.. fene a kegyed gusztusát.. ennyi pénzért csinos is nemde vazelin nélkül? :)

max_headroom 2008.09.04. 05:40:00

- De bíró úr, nem lesz sok az az öt év?
- Milyen öt év? Kötél!

Heffner Katalin · http://huba01 2008.09.04. 06:13:40

Főállásu cionista, hivatásos antifasiszta. Pénzéhes picli, bájgúnár nőcsábász ,életművész.A liberálbolsevik médiagarnitúra egyik nemzetromboló szarházija.

Előnyei:A bátor helytállásának köszönhető hogy a Fidesz és a Csurka már nem merte a zsidókat a Dunába lövetni...
( "Nélküle minden szebb és jobb lenne.." )

Heffner Katalin · http://huba01 2008.09.04. 06:24:26

picli ért.( spicli, besugó ,III/III-as kommunista ügynök stb )

Imre Béla 2008.09.04. 06:35:09

T. Hajmási Péter!

Végigolvastam a cikket és a hozzászólásokat. Az egészből az Ön vaksága ragadott meg.
Hát nem vette észre, hogy az összes Ön által felsorolt személytől bocsánatot kértünk!
Sajnos nem jegyeztem meg a nevét aki a Tv ben nyilatkozott az ügyekröl.
Azt mondta: Azért ilyen enyhék az itéletek, mert az idő múlása csökkenti a bosszúvágyat.
Valahogy én is így érzek, ha valaki meglop és 10 év múlva rájövök ki volt, meghívom ebédre és elnézést kérek, hogy több pénz nem volt nálam.

Eagle 2008.09.04. 07:49:39

Ez az ember egy gátlástalan pénzéhes f@sz! Mivel sok van belölük, nem véletlenül tart az ország a béka segge alatt.

states 2008.09.04. 08:06:29

Ebből a portréból azért kimaradt az a fontos mozzanat, amikor a Kulcsár-perben az utolsó szó jogán azt hozta fel mentségére, hogy ebben az országban Dunába lövik a zsidókat...

Eagle 2008.09.04. 08:44:30

states!
Ne hülyéskedj, mert bepisilok a nevetéstől...! :-)

babhun 2008.09.04. 08:48:30

Egy jogállamban minden csalásért, lopásért törvényesen lecsukott és elitélt embernek örülni kell, mert ez azt jelzi, hogy működik a rendszer. Még, még, még, ennyi nem elég! Gratulálok a rendőröknek és ügyészeknek, akik tették a dolgukat. Gyerünk tovább, még több igazgatót (állami vállalat), párt pénzügyi felelőst, képviselőt, bankárt, korrupt üzletkötőt, pénzkihordót, volt és jelenlegi minisztert és adókerülő újgazdagot és olajozót szeretnék a börtönökben vagy bírósági tágyalótermekben látni, pártállástól függetlenül. Az egyéni porték le vannak szarva, hülye kijelentéseik detto: loptak, csaltak, ergo bűnhödnek. Akit ma még megvédenek párttársai, (bűnöző) kapcsolatai, holnap már nem fogják és akkor mennek a börtönbe, lényeg, hogy utolérjék őket.

states 2008.09.04. 08:54:59

Eagle
Képzeld el, ha nincs ez a súlyosbító körülmény, hogy ő zsidó, akkor nemcsak hogy felmentik, hanem még valami lovagkeresztet is kapott volna Gyurcsánytól...

sprenczl 2008.09.04. 09:09:06

"...ha bekapcsolja a Vasárnapi Újságot, akkor megtapasztalja, hogy mi a fasizmus"

Miért? Ez valami olasz adón ment műsor? Történelemből Forrónak is 1-es!!!
off: kisgazda.info

forro 2008.09.04. 09:16:29

Jó kis demagóg hely, ha majd berágok valakire, én is ide fogok járni köpködni, akasztani, igazságot és eszet osztani. Mondom, jó kis hely...:-DDDDDD

vico 2008.09.04. 09:20:11

forro hozzászóló. "eszet" fogsz osztani? azt ossz, csak "észt" ne...
eszet.... beszarás

Otido · http://monarchista.blogspot.com/ 2008.09.04. 09:21:58

vico: megfogtad a "lényeget". Elárulom, ebben a szóösszetételben helyes az "eszet" formájú kifejezés. Parlez vous magyar

joeramirez · http://automeo.blog.hu/ 2008.09.04. 09:25:21

Forró is ugyanolyan maffiózó mint Gyárfás Tamás.
Illetve, ha az Aranykéz utcai robbantás érintettségét nézzük, ami a Fenyő gyilkosságból adódik, akkor talán kisebb geci.

Minden esetre megint bebizonyosodott, hogy akik az 'Átkosban' spiclik voltak, azok a gengszterváltás után felkapott bizniszmennek lettek. Nem kevés állami támogatásból, és egyéb 'trükkök' segítségével.

joeramirez · http://automeo.blog.hu/ 2008.09.04. 09:27:25

Még annyit fűznék hozzá - Fenyő(+), Gyárfás, Forró és persze Tasnádi úrak nagyszerű kettős állampolgárai a hazának!

Ez csak a Dunáról jutott eszembe, ha már Forró úr (elvtárs) megemlítette... :P :D

states 2008.09.04. 09:29:26

Csak azt nem értem, hogy ilyenkor a zsidóság máskor oly hangos képviselői, hangadói miért nem kérik ki maguknak, hogy egy bűnöző a származását akarja felhasználni arra, hogy megússza vagy enyhítse a büntetését, ezt már egyébként Tasnádi is eljátszotta...

tölgy · http://konzervativok.blogspot.com 2008.09.04. 09:39:13

forro 2008.09.04. 09:16:29,

eddig minden árokásónak akadtak hívei, védelmezői. De magának valahogy egy sincs.

szamárfül/pável · http://pavelolvas.blog.hu/ 2008.09.04. 11:16:25

a Megyó-Deák pároshoz:
DebreczeniJ szerint Fletó egy új Széchenyi, új Bethlen Gábor, sőt: ő egy Toldi is.
na ki nagyobb marha? :D

szamárfül/pável · http://pavelolvas.blog.hu/ 2008.09.04. 13:09:36

ha már a család: nem F. apja halt bele, amikor valahol vidéken 1 műtősfiú elkeverte a betegeket, pár éve?

undok 2008.09.06. 22:42:50

zolcsi44zc23jr 2008.09.03. 19:41:42
......hát igazábol nem tudom, az a véleményem a magyar biroságokrol, hogy nincs igazságszolgáltatás,

nol.hu/cikk/506008/

U.

csirkepöri 2008.09.06. 23:58:58

nincs igazságszolgáltatás. elégtételt Forrónak, kárpótoljuk még pár millával! Forró for president!

özvegylegény 2008.09.08. 11:07:39

Tandem 2008.09.03. 19:57:20

S aki bekapcsolja a 'KÖZSZOLGÁLATI' Nap-keltét, az megtapasztalja,

milyen a bolsevista titkosszolgálati agitprop.

Egy ilyen Forró T.-féle féreg már Cseh-, Lengyelorzágban, a Baltikumban rég lehetetlenné lett volna téve!

özvegylegény 2008.09.08. 11:11:38

Invictus 2008.09.03. 20:47:32

JA!

A Horváth István-Túrós András-féle Állambiztonság

szervezett agitprop "szókimondói"...:)))

Röhej...

özvegylegény 2008.09.08. 11:14:37

""Medgyessy a XXI.század Deák Ference..."


:-DDD Egy BM III/III-as spion mondta ezt a D-209-ről....Hiteles! :))

özvegylegény 2008.09.08. 11:20:43

Mariannka51 2008.09.03. 23:10:18

"Az itéletnek meg nem hiszek, mert túl sok a tévedés...."

Tán inkább NE kommentelj, ennyi ésszel...

8 MILLIÁRD Ft. ELSÍBOLÁSA: érted??

65 millió Forró révén a - nem saját - Zöld Újság Rt. pénzéből, elsikkasztva, saját haszonra kamatoztatva!

Érted??

A Kulcsár-ügy nem kamu, pici lány. Térj eszedre.

özvegylegény 2008.09.08. 11:26:29

states 2008.09.04. 09:29:26

Azt az "érvet" az érettségizetlen, nem-színész "SAS" (Pollatschek) József bűnöző többször is felhasználta... De megbüntették, és a Főv. Közgyűlés aligha hosszabbítja meg lejáró igazgatói szerződését...

popp · http://koncertblog.com/ 2008.09.17. 09:46:29

Nagyon rég nem mutatattok be nekünk újabb árokásót, mi lesz már?

CrL 2008.09.17. 10:24:58

üdv popp, hamarosan jönnek az újabbak. egyelőre sok olvasó csak utsó hetekben talált az oldalra, hagyni kell, hogy az eddigieket nyugodtan elolvassák ;]

Fenyő János 2008.12.06. 12:24:22

Fenyő János vagyok a pokolból...Tomikám, legközelebb ne az autómban lövessél szarrá, hogy a sánta ördög rugja meg azt a zsidrák f..odat.

palostrend · http://palostrend.hu 2010.08.24. 17:12:26

Youtube - Pálos Trend: Magyar Jézus

Horváth István keszthelyi plébános 1827-ben kelt levele Villax zirci apáthoz

Horváth István keszthelyi plébános 1827-ben Villax zirci apáthoz írt levelében azt a kijelentést tette, hogy „Arra a soha nem képzelt meggyőződésre jutottam, hogy a Mindenható az első emberben magyart alkotott, de ne gondold, hogy megháborodtam, mert hála Istennek, eszem még ép és szigorú kritika szerint ítél.”

Horváth István akkor már híres történész volt és minden kijelentésére felfigyeltek és - bár ezt csak bizalmas magánlevélben írta - az Apát úr úgy látszik, minden rossz szándék nélkül megbeszélte barátaival. Aztán már semmi sem állíthatta meg a gúnyolodó és rosszindulatú pletykát, hogy: „Horváth mindenütt magyart lát és szerinte az Isten még Ádámmal is magyarul beszélt.”

Habár Horváth nem ezt mondta, feltehetjük a kérdést: mennyiben lett volna igaza, ha ezt mondta volna? Mivel pap volt, a Bibliát behatóan tanulmányozta, mégpedig nemcsak szó szerint, hanem értelem szerint is. Nem volt neki nehéz megállapítani, hogy a bibliai „Teremtéstörténet” elsőkönyvének első tizenegy fejezetében (Mózes L Könyve l -I1. rész) csak egy népről van szó, mégpedig Ádám nevében, a madai Mada nemzetről. Ádám nevét a Genezis írói az általuk legrégibbnek ismert MADA nép nevének visszafelé olvasásával képezték.
Ebben van a felelet Magyar Adorján történészünk részére, amikor azt, írja: „Nehéz lenne megállapítani, hogy mi indította Horváthot ennek az annyit hánytorgatott mondatának a megírására.”

Jekuda rabbi azonban a Talmud Sanhedrin 38. b. lapján Horváth Istvánnak és Sir Bowringnak ad igazat, mondván, hogy: „Az első ember arameus nyelven beszélt.” Az arameus nyelv pedig a suméri szittya nyelvnek egyik nyelvjárása, tájnyelve volt, amelyet a Názáreti Jézus is beszélt, mint anyanyelvét.

Az ótestamentumi Genezis (Mózes 1. Könyve 11. rész, 1. verse) szerint Nimród idejében még „Mind az egész földnek egy nyelve és egyféle beszéde vala.” Tehát - ha a Bibliát szó szerint vesszük - Ádámmal az Isten csakis ezen az egy nyelven, vagyis a bibliai területen a „bábeli nyelvzavarig” egyedül létezett madai nyelven beszélhetett. Ábrahám, a zsidó nép ősapja még jóval ezután született (Mózes I. könyve, 11. rész, 26 vers) - habár őt is csak kölcsön vették az átírók. Mondhatná valaki - és mondják is -, hogy mindez csak mítosz, legenda, tehát nem kell szó szerint venni. Ez igaz. De a történészek és régészek szerint a mítoszokat és legendákat komolyan kell tanulmányozni, mert mindegyiknek van valami történelmi háttere. A nagy régészeti leletek csaknem mind a mítoszok és legendák adatai alapján lettek felfedezve. Nagyon sok éppen a Biblia adatai alapján, mely szerint Európa, Dél-Szibéria (Turán), Elő-Ázsia és Észak-Afrika őslakói mind Ádám és unokája, Noé gyermekeinek leszármazottai, akiket hívhattak sokféle néven, de származásuk azonos, vagyis méd, mada, mert az ótestamentumi írók Ádám nevét az általuk akkor legrégebbinek ismert mada nép nevének visszafelé olvasásával alakították.

A mada nép etnikuma, nyelve pedig azonos volt a Hórita- Arámi- Suméri szittya nyelvvel, amelynek országonként lehetett más és más nyelvjárása, de az anyanyelv, a gyökér azonos. Ma már a legvaskalaposabb „szentírásolvasó” is tudja, hogy a bibliai Genézis nem teremtéstörténet, hanem az emberiség történelmének csak egy kis része, amely a szkíta- madai népnévből mitologizált Ádámmal kezdődik és Noén és fiain, valamint unokáján, Nimródon keresztül a „bábeli nyelvzavarig” egy magyar őstörténelem. Ugyanis a „Vízözön” is, akár a bibliai Noéra, akár a Krámer professzor szerinti Ziusudra soméri királyra, akár a Berossos káldeai történész által említett Ardatas király fiára, Xsisustrosra nézünk, mindegyik a mi kushita és sumér szkíta népünkkel kapcsolatos. Történelmi tény, de ellenkezik a krisztiánizmus alapjának, az Ótestamentumnak nevezett zsidó mitológia tendenciájával, az Úr „Ábrahámnak tett igéretével”, miszerint a zsidóknak adja egész Elő-Ázsiát a Nílustól az Eufráteszig, és Kánaánt a Hitteusokkal és a Jebuzeusokkal együtt. (Móz. I. könyve, 15. rész, 18-21. vers.)

A szentírót az nem zavarta, hogy Isten már párezer évvel előbb szövetséget kötött Noéval, mielőtt a bárkába küldte őt, de nem ígért neki semmit, hiszen minden az övé volt - csak életben maradást.
Ha egyszer az egész Bibliát a történelmi valóságnak megfelelően átírnák, az egy magyar őstörténelemkönyv lenne, amely a magyar nemzeti vallás alapja, Ótestamentuma lenne, és alapjaiból forgatná ki az egész „Judeo-Christiánizmust”. Ezért nem akarják az illetékesek és illetéktelenek megreformálni a Bibliát.

Még más nyomós okuk is van a misztifikációra, történelmi, nemzeti tudatunk elnyomására, nemzeti származástudatunknak kizárólagosan a „finnugorizmusnak” nevezett hipotézisbe való bezárására. Ez pedig az, hogy ne menjen át a köztudatba az a történelmi tény, hogy „utolsó honfoglalásunk” törzsszövetségének egy része, közöttük éppen az „Árpádi törzs” a Kaukázustól délre eső területeiről származott, mely terület Arméniát és Szíriát is magába foglalta, közepén Adiabene tartománnyal és a Van-tó központú tartománnyal. IV. Béla királyunk felesége: Laskarish Mária ide küldte Ottó frátert három társával, hogy keresse fel az ő itt élő rokonait. Ottó fráter a maradvány-magyarokat 1233-ban még itt találta és vélük magyarul beszélt. De misszióját nem teljesíthette, mert a tatárok betörése elől menekülnie kellett. (Dr. Fehér M. Jenő: Exodus Fratrum 97-101. oldal)
Ft. Lukácsy Kristóf 1870-ben kiadott „A magyarok őselei, hajdankori nevei és lakhelyei” című könyvében, örmény kútfők alapján, szintén a magyarok ittlétéről ír.

Dr. Fehér Mátyás: Magyar történelmi szemle: II. évfolyam 2. számában írja, hogy Örményországban és Kurdisztánban még a tizenhetedik században is voltak jelentős létszámmal magyarok. Egyik királyuknak, Patatuának sírját itt, a Kaukázustól délre, az Urmia tótól nem messze tárták fel a régészek, a Kr. e. hetedik századból. (Dr. Déry Zoltán: A magyarok elnevezés és azonosítása.)

Dr. Georges Rouw, francia történész: „Ancient Íraq” című könyvében a 382. oldalon azt írja, hogy az Arsacida uralkodók tehetséges arisztokratákkal kormányozták ezt a területet, megengedve vazallus királyságok kialakulását, mint például Osrhoene, Adiabene és Characene, és hogy az „Arszákok és vazallusaik gazdagok voltak, mert ellenőrzésük alatt tartották Ázsia és a görög-római világ közötti kereskedelmi utakat. Az AR-SAC név azonos a Saca-Szkíta népnévvel. Ez a terület a Kaukázustól délre tele van magyar helységnevekkel. Ami minket mai tárgyunk szempontjából leginkább érdekel, az az Adiabene királyság és kapcsolt részei: Arpadu, Emese, Hunor, Karsa (Kars), Van-tó, Arpachia és Nimrud városokkal. Erről a területről húzódtak fel az „Árpádi magyarok” a Kr. u. ezredközepén a Kaukázus északi oldalára, ahol a VIII. században már törzsszövetségben éltek a kazárokkal.

Dienes István A honfoglaló magyarok című finnugorista és szlávofil szellemben megírt könyvében (Corvina Kiadó; Budapest, 1972) közölt térképén, a „Honfoglalás” előtti időből még kénytelen kimutatni a szavárd magyarokat, de ő úgy állítja be, mintha azok a Kaukázus-hegység középső, legmagasabb részén keresztül húzódtak volna le délre. Pedig ennek éppen az ellenkezője igaz.
Az egyébként szépen illusztrált könyvnek értékét lerontja a 70. oldalon közölt térképével, amelyen „arab, normann és magyar kalandozások a IX-XI. században” címmel az ezer évvel későbbi „trianoni Csonka-Magyarországot” mutatja. Tápot adva ezzel az oláhok, szerbek, szlovákok és németek területrabló ösztönének.

Honszervező Árpád apánkban és családjában még élénken élhetett őseiknek szavárd múltja, mert Bulcsú és Tamás Árpád házi hercegek bizánci látogatásukkor a császár előtt „Szabartói Aszfaloi”-nak mondták magukat, ami körülbelül „Szavárdi Lovag” jelentésű. („Szabír-tói ősföldi” is lehet.)

A Bécsi Képes Krónika, a Thuróczy Krónika és más eredetmondáink szerint is Árpád ősei (csak a jelesebbeket felsorolva) a következők voltak: Álmos, Előd, Ögyeg, Ed, Csaba, Atilla, Bendegúz, Torda, Szemeny, Ethei, Opos, Kadocsa, Berend, Zultán, majd Bulcsu, és akikről még Noéig meg kell emlékeznünk: Badli (Budli)... Kattar... Hunor... Nimród, Kush, Jáfet és Noé, és tovább a Biblia szerint Lámekh, Mathusalem, és így tovább, még hat nemzetségen át, egészen Ádámig. A Biblia és krónikáink az itt fel nem soroltakkal együtt ötvenkét személyt mutatnak ki, melyeknek jelentős része nemzetségnév is, illetve dinasztia alapítói név. Tehát az Árpádi családfa gyökerei több ezer évre nyúlnak vissza.

Árpád, népével a Kárpát-medencébe érkezve kijelentette, hogy az ő ősének, Atilla királynak hagyatékaként, örökség jogán vette birtokba a Pannon-Avar-Hun-Magyarok ősi földjét.

Iskoláinkban, amikor még magyar történelmet is tanítottak, azt mondták tanítóink, tanáraink, hogy Atilla származási helye nem ismeretes. Pedig ha ő Nimródi leszármazott, akkor legokosabb, ha Nimród földjén, Sineárban, Sumérban keressük szülőföldjét. Kálti Márk Képes Krónikája erről a következőket írja: „Atilla, Isten kegyelméből Bendegúz, fia, a nagy Magor unokája, ki ENGADI-ban nevelkedett, a hunok, médek, gótok, dákok királya”, stb. A Kézai Krónika pedig azt írja, hogy Atilla és népe a médek módján ruházkodott. Tehát akár nevelkedési helyét, akár viseletét tekintjük, mindkettő az Árpádi nép ősi lakhelyére, a Kaukázustól és a Káspi-tengertől délre eső területre, Nimród birodalmára mutat.

Ft. Szelényi Imre a Pannon nép eredetéről írt értekezésében szintén azt írja, hogy Árpád törzse az Orontes és Eufrates felső folyása közötti Arpaduból jött. Ettől délnyugatra volt Emese (Ma Homs?) városa. Árpád nagyanyjának neve szintén Emese volt. Az csak természetes, hogy az Árpádi nép északra húzódása nem egyszerre történt, hanem kisebb-nagyobb csoportokban, és évszázadokat vehetett igénybe.
Itt most vissza kell térnem a központi fekvésű Adiabene kiskirályságra. Miért? Azért, mert nemcsak Árpád családjának vannak adiabenei vonatkozásai, hanem a Nimródiak másik nagy egyéniségének, az „Isten Fiának” a Názáreti Jézusnak is.

Mariell Wehrlyv Frey Jesat Nassar, Genannt Jesus Christus című, 1966-ban írt művében bőven kitér Jézus származására is. Frey tulajdonképpen a Mamrejov testvérek apjuktól örökölt kutatási

eredményeit - miután azokat Dr. O. Z. A. Hanish zend főpap átnézte, véleményezte és angolra fordította - dolgozta fel. Mamrejov atya, aki a pravoszláv egyház megbízásából végzett vallástörténelmi kutatásokat és éveken át gyűjtötte az anyagot Szíriában, Palesztinában és Egyiptomban, végül feleségével együtt a Szentföldön telepedett le és gyermekei is ott születtek. Kompetenciája tehát úgy őneki, mint Dr. Hanishnak - aki a teheráni orosz nagykövet fia és főrangú zarathustrián pap volt - kétségtelen.

A hatalmas, kétkötetes műből minket most csak Jézus származása érdekel, miszerint Jézus anyja Mária: Nakeb adiabanei királyi herceg és Grapte charaxi hercegnő leánya volt, kikről az apokrif iratok Joaquim és Anna néven emlékeznek meg. Azonban mindketten Pártos birodalmi hercegek voltak, erős zsidó kapcsolatokkal és szoros összeköttetésben Nagy Heródessel, aki szintén

nem volt zsidó, hanem a rómaiak által Júdea királyának kinevezett prozelita, idumeai hórita. A Smith's Bible Dictionary szerint Charax azonos a Jeruzsálemtől nyugatra eső Charasim nevű völgy által uralt területtel. Így tehát Jézus anyjának, Máriának ott örökölt érdekeltsége, birtoka volt.
Az Evangéliumok és egyéb kutatási eredmények szerint Jézus Mária fia volt. Az a kérdés, hogy apja a „Szentlélek”, vagy Jusef Pandan, vagy a nagy Heródes egyik fia, akit már Mária állapotos korában kivégeztek, most nem tárgya értekezésünknek.

Jézus a keresztrefeszítés után, felgyógyulva Galileába ment, bizonyára édesanyjához. De itt sem érezhette magát biztonságban, és elindult észak felé. Pál apostol már Damaszkuszban érte utol, ahol ő Jézus híve lett. De mit keresett Jézus északon? Bizonyára adiabenei királyi rokonait. És, hogy oda el is érkezett, azt bizonyítja Dr. E H. Hassnain; a srinagari egyetem történész-professzora, három japán egyetemnek díszdoktora, és a chicagói Anthropológiai Kutató Konferencia tagja, aki szerint Jézus a keresztrefeszítést túlélve és sebeiből felgyógyulva, a kashmíri fehér hunok földjére, Srinagarba, Indiába vándorolt. De először egy nagy kitérővel felment Arméniába, a professzor térképvázlata szerint először Nusaybinba, ami megfelel Adiabenének, majd onnan még északabbra, körülbelül a mai Jereván környékére és mindenütt elkezdett prédikálni. De milyen nyelven? - kérdezheti valaki. Arméniában természetesen arameus nyelven, ami származása révén neki anyanyelve volt. De itt sem maradhatott, mert prédikációit a hatalmasok lázításnak vették. Innen tehát elvándorolt Srinagarba. Útjára elkísérte őt Tamás apostol és egy Mária nevű asszony, aki útközben Ravalpindiben meghalt. A továbbiakra most nincs helyünk kitérni.
Vessük fel inkább a kérdést, hogy milyen nyelven beszélt a magyar történelem másik nagy alakja: Árpád és az Árpádi törzs?
Egyes történészek azt mondják, hogy bizonyára valami türk nyelven. Van, aki azt mondja, hogy hun nyelven. Csak éppen azt nem akarják mondani, hogy arameus nyelven. Jézus anyanyelvén. Pedig ez volna evidens, hiszen Árpád nagyanyja, Emese egy adiabenei hercegnő volt.

Amikor Anonymus: Gesta Hungarorumában azt írja, hogy „Anno Dominice in carnationis DCCXVIIII-o Ugek ... longo post tempore de genere Magog regis erat quidam nobilissimus dux Scithie, qui duxit sibi uxorem in Dentumoger, filiam Eunedubeliani ducis nomine Emesu, de qua genuit filium, qui agnominatus est Almus... „ A fordítók nem tudják értelmét adni az
„Eunedubeliani” szónak, mert azt személynévnek veszik, holott az egy hibásan írt helyhatározó és jelentése: „adiabene-beli”. A mondat helyes értelme tehát a következő: „Urunk megtestesülésének 819. esztendejében Ügyek, Szhkítiának ... Magóg király nemzetségéből való igen nemes vezére, Dentu Magyariában feleségül vette az Abiabene-beli vezérnek Emese nevű leányát. Ettől fia született, aki Álmusnak neveztetett...”

Mindezekből az is következik, hogy az „Árpád-ház” és az adiabenei királyi „ház” között közvetlen rokonság állt fenn, és így a két királyfi, Jézus és Árpád vérrokonok voltak és mindketten az arameus nyelvet, „Az Ige nyelvét” beszélték, amelyen Isten is beszélt Ádámmal.

Mindezek után, érthető, hogy miért kellett az Árpádok családfájának „utolsó aranyágacskáját” is letörni. Az akkori hatalmasak nem bírták volna elviselni azt az igazságot, hogy Jézus királyfi és Árpád király ugyanazon családfának „aranyágacskái” voltak.

VAJON A MAI HATALMASOK ELBIRJÁK-E
?? :! :k:

Főként akkor ha hamarosan megtudják majd, hogy JÉZUS SZÍRIUSZI VÉRVONALA még mindig ÉLŐ VÉRVONAL:! :§
süti beállítások módosítása