HTML

Árokásó Top100

Keressük a száz leghisztisebb magyar árokásót! Gyertek segíteni! M o t t ó : "A nagy aljasságokhoz mindig kellenek értelmiségiek is." (Konrád György)

Tessék, egy lapát! - friss topicok

  • tesz-vesz: @lac1: na látom irogatsz a téveszmék blogra is, csak be ne dőlj a pszhichopata bájnak, meg a kogni... (2024.11.26. 11:24) Debreczeni József
  • tesz-vesz: @Oli bácsi: milyen kib. színvonaltan írás ez is. semmi konkrétum. nem mondták el mi az érvelés? ... (2024.11.17. 18:11) Buda Péter
  • tesz-vesz: @csorsza: hogy hívták az öreg ávóst? a vén komcsit aki mindig pattogott? kinek volt az apja? elfel... (2023.04.28. 17:32) Para-Kovács Imre
  • osborne: Végül elhunyt: mandiner.hu/cikk/20211130_kulfold_halalhir_balogh_s_eva (2021.12.01. 23:20) Eva S. Balogh
  • lac1: @lényeglátó: Úúúúú...! Te is visszajársz ide? (2020.07.19. 09:43) Az árok filozófiája
  • : @KopaszMercis: Újságíróink igen nagy részének nincs meg a kellő kultúrája, s az ezzel járó morális... (2020.06.14. 15:42) Bencsik András
  • : @User1: Sajnos nem bűnbánó! A polip csápjain lógnak a köz pénzéből mesés jövedelmeket zsebre vágó ... (2020.06.14. 15:38) Bánó András

árokba néz

A dicsőségfal

aczél endre (1) ágh attila (1) andrassew iván (1) avar jános (1) babarczy eszter (1) bacher iván (1) balavány györgy (1) balogh eva s (1) bánó andrás (1) bartus lászló (1) bauer tamás (1) bayer zsolt (1) bencsik andrás (1) bitó lászló (1) bodor pál (1) bogár lászló (1) bölcs istván (1) bolgár györgy (1) budaházy györgy (1) buda péter (1) csepeli györgy (1) csintalan sándor (1) debreczeni józsef (1) dessewffy tibor (1) egei antal (1) eötvös pál (1) farkasházy tivadar (1) fogarasi istván (1) földesi margit (1) föld s péter (1) forró tamás (1) fricz tamás (1) friderikusz sándor (1) gábor györgy (1) gati charles (1) gerő andrás (1) gréczy zsolt (1) györgy péter (1) hankiss ágnes (1) hardy mihály (1) havas henrik (1) hegedűs lóránt ifj. (1) heller ágnes (1) horváth zsolt (1) jakupcsek gabriella (1) juszt lászló (1) kartal zsuzsa (1) kende péter (1) kerényi imre (1) kéri lászló (1) koltay gábor (1) konrád györgy (1) kornis mihály (1) kovátsch gamma bertalan (1) krausz tamás (1) lendvai paul (1) lovas istván (1) mészáros tamás (1) moldova györgy (1) molnár balázs (1) morvai krisztina (1) nádas péter (1) napkelte (1) orosz józsef (1) para kovacs imre (1) pilhál györgy (1) polgár tamás tomcat (1) pörzse sándor (1) rákay philip (1) r székely julianna (1) sas józsef (1) seszták ágnes (1) siklósi beatrix (1) szakonyi péter (1) szentmihályi szabó péter (1) tamás gáspár miklós (1) tamás pál (1) tamás tibor (1) tóta w árpád (1) tóth gy lászló (1) ungvári gyula (1) ungvary rudolf (1) vágó istván (1) vágvölgyi b andrás (1) vanko zsuzsanna (1) vásárhelyi mária (1) závecz tibor (1) Címkefelhő

Apablog

Bodor Pál

2008.07.26. 02:34 Doom hammer

Punnyadt, ergya korosztály a mienk. Slágerírók és tinisztárok kapják fel az ásót, előre láthatóan elkeserítő eredménnyel. Honnan lehetne meg az a tartás és harci szellem ezekben a versenyzőkben, mint Bodor Pálban, akinek apja-anyja kommunista ellenálló volt, saját maga 14 éves kora óta kommunista, nagyapját (aki nem volt kommunista) pedig a nyilasok ölték meg, amikor kommunista fiát próbálta a kimenteni a karmaikból?

Erős kezdés, ehhez jön még 40 évnyi üzletelés a Securitatével amellyel kapcsolatban az ínyenc közönséget a titkosszolgálati műelemzés fogalmával ismertette meg. Az eredmény az, hogy Pali bácsi komolyan veszi úgy a baloldaliságát, mint az Ellenség elleni, utolsó töltényig folytatott küzdelmet. 

Aki viszont nem Ellenség, az Bodor Pál érdemeiről emlékezik meg. Már 26 évesen harcosan szembeszállt román párttitkárokkal a magyar kisebbség jogaiért, alapító-főszerkesztője volt a Kriterionnak és 9 évig vezette a román televízió magyar és német nyelvű adásait. Segítőkészségéről azok az erdélyi írók és költők is elismerően emlékeznek meg, akik egyébként nem szimpatizáltak a nézeteivel vagy a kapcsolataival Ceausescu pártjában. Bodor Pál jelentős prózaíró, bár saját maga szerint nem tartozik a legjobbak közé. Természetesen van Pulitzer-emlékdíja, az lenne a meglepetés, ha nem lenne.

Pali bácsi bizony aggodalommal figyeli az emberiség, azon belül Magyarország állapotát, de ő nem olyan alkat, aki csak beszél, ő bizony tesz is. Kulcsszereplője a Pallas Páholyból kinőtt Klubhálónak, ami mögé milliós részvételt vizionál. Jelek szerint sikerrel: a pártok fölötti szerveződést a Szerencsejáték Rt.-től a Fővárosi Gázművekig mindenki támogatja, akinek pénze van. Ha pedig forrósodik a helyzet, Pali bácsi személyesen kapja fel a gyalogsági ásót és indul megvédeni a lövészárkot a maga megnyerően őszinte, szókimondó stílusában.

Bodor Pál balsikerű Szilvásy-pumpolását egy MSZP-kampánylap ügyében Tóta W. Árpád énekelte meg, no less. További ötleteit a NOL-blogon és a Klubhálón párhuzamosan futó szösszeneteiben osztja meg a harcostársakkal. Mert Bodor Pál egy igazi harcos és a 'szélsőjobboldali' Fideszben méltó ellenségre lelt. Igazi vezénylő tábornokként igazgatja a Fidesz ellen a baloldal megmaradt médiaeszközeit és felvázolja a győzelem stratégiáját: hétről hétre fel kell tárni a Fidesz és a szélsőjobb kapcsolatait. Ha nem hallgatnak rá, megteszi saját maga. Így lesz náci tiszt Mikola Istvánból, eszelősök a jobboldali közírókból.

Még szerencse, hogy az őszinte beszédnek ezen barátját csak egy elég szűk kör ismeri. Mi is lenne, ha a győzelem fegyverei kiszivárognának?

Előnye: igazi harcos

Hátránya: a világ mintha elszáguldott volna mellette

Hiszterométer: 9/10

57 komment

Címkék: bodor pál

A bejegyzés trackback címe:

https://arokaso.blog.hu/api/trackback/id/tr61586147

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Minerva 2008.07.26. 09:08:35

Kár, hogy Pali bácsi nem olvassa ezt a remek írást.
Így legalább látná, hogy meglett korában hogy gondol rá a világ..és majd az utókor.
(Legalább is a józanabbik fele..) Egy komcsi pártharcos nem több..nem irodalmár, nem forradalmár. Sorry Pali bácsi, de ez van!

megfigyelo 2008.07.26. 09:41:48

Aki hulye - mint a fenti post iroja -, az hulye is marad. (Bar talan "csak" gazaember, aki hulyenek tetteti magat.)

megfigyelo 2008.07.26. 09:57:34

Aki hulye - mint ennek a kommentnek az iroja -, az hulyes is marad. (Bar talan csak egy mocskos kommunista, aki megfigyelonek tetteti magat.)

Doomhammer · http://tirpakbokretas-migrations.blogspot.com/ 2008.07.26. 09:58:05

Minerva, nincs igazad. Amint az írás kiemeli, Pali bácsi jelentős irodalmár volt és ma is jól ír. Az már az ő döntése, hogy élete végére a pártharcosságban lelte meg az élete célját.

Megfigyelo, neked mintha valami nem tetszene a postban. Részleteznéd, milyen tény szerepel itt hibásan vagy mi maradt ki esetleg? Amint látod, forrás van itt bőven.

csészekávé 2008.07.26. 10:21:19

igy valik a figyelemfelhivas blogja a problema ujabb jatszotereve

baszki 2008.07.26. 10:52:58

Menjen haza a szemét románja a többiekkel együtt!
Kavarja otthon a szart!

xterx 2008.07.26. 11:04:18

Baszki hú de gigantikus ostobaságot írtál 2008.07.26. 10:52:58-kor.

mittoménmilyennick 2008.07.26. 11:16:58

coming outolok.
Én idáig nem ismertem ezt a tagot. Lehet ,mert csak 23 vagyok ,vagy műveletlen, vagy nem mozgok kommancs körökben.
Tudom az én hibám ,de ez van! Ne gyűlöljetek miatta...:):):)

Kaptárlakó · http://kaptarlako.freeblog.hu 2008.07.26. 11:21:09

Pali bácsi politikai nézeteivel természetesen lehet vitatkozni, de öreg komcsinak tartani azért elég nagy hülyeség. Bodor Pál volt az, aki a kezdetektől nyomta Erdélyben a magyar könyvkiadás, a magyar irodalom ügyét, és hogy száz másik érdeme mellett csak egyet említsünk, ő hívta fel a kádári szedáltságban alvó magyar közvélemény, és bizony a világ közvéleményének a figyelmét pl. az erdélyi falurombolásra, Tőkés, és sok más magyar üldöztetésére. Tette mindezt akkor, amikor a mostanában nagyon keresztény, és nagyon magyar politikusok még vagy párttagok, vagy kezdő liberálisok voltak, netán még sárgát szartak a pelenkába.

Szóval lehet Pali bácsival politikailag vitatkozni, de kissszerű, komcsi pártharcosnak tartani, több mint aljasság.

német 2008.07.26. 11:24:44

mittoménmilyennick, ne vedd magadra. Nekünk lesznek új árokásóink: nagyobbak, gyorsabbak, modernebbek, szilikonmellesebbek.

Különben is, a múltat végképp el kell törölni. Kezdjük Bodor Pállal.

varesch 2008.07.26. 11:25:23

Pali bácsi élő emlékmű. Mint minden ilyen, torz. Azt hiszem, Kossuth sem lehetne minden szavára büszke, Széchenyi is "többségében" nagy magyar.
Pali bácsi kincs, mindkettőnknek, magyarnak, románnak, irodelomnak, újságírásnak...
Értékeljük 50 év múlva, hasonlítsuk pl. Bayer Zsoltihoz akkor, aztán meglátjuk.....

Badar Pali bácsi 2008.07.26. 11:31:38

Ti mindannyian szarjatok sünt, de mindjárt kettőt!
Zinternet közönségessége , nem méltó hozzám.

maior exercitus · http://defense.blog.hu 2008.07.26. 12:05:43

Szóval:

"McDON" McDÖNthetetlennek láccó hyper-PC arcátlanságával szemben

az öreg a PCR (Partidul Comunist Roman) tagjaként, azon belül, látszat-Secu-munkásságot is gyakorolva
"dolgozott a magyarságért"...

Kb. mint itthon mondjuk E. Fehér Pál.

Nálam azzal borította ki végleg a lisztet, amikor 2006 telén egy szösszenetében egy nyilas házmesterről írt - tán allegórikus értelmet is tulajdonítva, - és ebben oda nem illően, szerkezetileg és tartalmilag, sőt, stílustörésként beírta Dr. Morvai Krisztina nevét.

Elaggott média-gazember ő, szűk öntudatú magyarságát a quasi "szocialistaság" vastagon árnyalja,
a mai semmilyenfajta eszmeiségű MSZP és félnótás vezetője
rutinos kiszolgálója.
Megvetést érdemel.

maior exercitus · http://defense.blog.hu 2008.07.26. 12:12:05

"Varesch":

NE hasonlítsuk már össze Bayer Zsótival, jó??

Egy olyan újságírót, aki életének döntő részét a komenizmusban (mi több, a vlach komenizmusban) volt kénytelen leélni,

nem lehet összehasonlítani
a rendszerváltáskor még kölök, FIDESZ-alapító, mélymagyar és immár MÁSKÉPP (neje révén)
erdélyi kötődésű, nemzeti
"előretolt csatárunkkal"!!

kajánkodó 2008.07.26. 12:36:29

Nem vagyunk egyformák... Van, aki viszolyog a nyalás/szolgalelkűség minden formájától, és van, akinek ez az életeleme (mellesleg utóbbiak a jég-hátán-megélő-örökké-boldogulók).
Teljesen mindegy, hogy miféle "eredmények-érdemek" díszítik valakinek a pályafutását, ha azok eléréséért olyan dolgokat tett az illető, amit az íratlan szabályok szerint nem lett volna szabad. És nem mellesleg azt sem árt végiggondolni, hogy ha valaki a "köz" érdekében besúgóvá, szekuügynökké stb züllött, és eredményeket ért el, ugyan saját érdekében mit nem átallt megtenni??
Amúgy feltehetőleg nem ismeretlen az olvtársak előtt az alap- és aranyiigazság: ha van -és van ám!- szolgálatkész nyelv, s..ggg mindig akad hozzá... s az teljesen mindegy, hogy az adott nyelv tulajdonosát Bodor Pálnak, Bayer Zsoltnak, vagy pityipalkónak hívják-e. Élni-létezni nem tudnak, ha nem barna az orruk...

dr. orter 2008.07.26. 12:56:28

szamárfül: persze, hogy nem, ahhoz tájékozódni kellett volna, egy szaftos kommunistázáshoz az meg minek, még bezavarna.

Szibarita 2008.07.26. 13:04:15

Pont az az igazan nevetseges ebben a folyomanyban, ahogy egymas melle teszik Bayer Zsoltot es Bodor Palt. Nekem sem szimpatikus a vensegere meglehetosen betokosodott oregember, de nem is lehet osszemerni a veresszaju eroszakemberrel, aki ujkereszteny lenduleteben lincseleseket vizional.

Aki ilyeneket ir, annak semmi aranyerzeke nincs, ami pedig a szerencsetlen, eretlen voluntarizmus legbiztosabb jele.

zsanka · http://csombor.blog.hu 2008.07.26. 13:06:36

"Természetesen van Pulitzer-emlékdíja, az lenne a meglepetés, ha nem lenne."
:)))))
amúgy örülök, h bekerült BP, hiba lett volna kihagyni...

Szibarita 2008.07.26. 13:06:39

Azert ha vegigneztek a szerzogardan, ti sem gondoljatok, hogy kinosan ugyeltetek a vilagnezeti semlegessegre, gondolom? Csak mert egy ilyen blog uzemeltetesenel a legnevetsegesebb vonas, amikor az egyik partvonalon allok uvoltoznek at a masik oldalra, hogy faszok vagytok, nehanyat azert oda-oda csapva a sajatjukra mutatoban.

Nektek nyilvan fel sem tunik mellesleg.

Republikánus 2008.07.26. 13:17:52

OFF

Arokásóból 500 is simán össze fog jönni itt; de vajon hány "árokbetemetőt" tudnánk összeszedni? olyan, politikai kérdésekben gyakran megnyilvánuló közszereplőt, aki kellőképpen határozott véleménnyel bír, és mégsem "sért" meg ezzel senkit. (Létezik ilyen egyáltalán?) Ha megfeszülnénk, sem jönne össze mondjuk 50. Igazából az árokásó, az a "normális"; és az árokbetemető a ritka állatfaj.

CrL 2008.07.26. 13:24:00

Republikánus, nehéz kérdés. Inkább olyanokat akik nem fogták a kezükbe az ásót rögtön és közéleti szereplők van jó pár pl Vitray, Kepes, Réz Andris, Kállai Ferenc, sok író,énekes, színész stb.

Török Gábor mint politológus eddig elég jól mérsékelte magát mégha ismert is hova húz.

McDon 2008.07.26. 13:31:00

Rep-CrL
Vitray legfeljebb azért "temető", mert már "kiásta" magát. S sportban amúgy is nehéz "ásni".
S egy példa arra, hogy fordítva is lehet menni a damaszkuszi úton: Balczó.

tevevanegypupu 2008.07.26. 13:35:00

Bence Gyorgy olyan volt es neha Koszeg Ferencnek is volt arokbetemeto kiserlete.Nem pont hozzajuk passzol de Bodrogi Gyulatol is olvastam mar ilyesmit. Keretik nem nevetni, de a Napkelteben parszor Lakat T. Karoly, igenis, igenis. Vallalom erte a lekezelo velemenyeket, de amit hallottam es a szemeimmel lattam az nekem bizonyitek.(:

akárki 2008.07.26. 13:35:56

A Kriterion kiváló kiadó. Számtalan ritkaságot, hiánypótló művet adtak ki, s ami nem mellékes, Romániában, magyarul. Tisztelet és becsület érte Bodor Pálnak (is).

McDon 2008.07.26. 13:38:15

Szibarita

Csak a B-metű miatt vannak egymás mellett, Bayer már a kezdőcsapatban szerepelt, ami mindenképpen nagyobb "rangot" jelent.

A hiszterométer értéke meg bevallottan szubjektív, a szerző véleményét tükrözi.
arokaso.blog.hu/2008/07/02/kubikus_poliszi

Deutsch (F.) Tamás után szabadon:
mindig a másik kubikosa ás nagyobb árkot.

Noel Field 2008.07.26. 13:44:55

Szibarita:

"ami pedig a szerencsetlen, eretlen voluntarizmus legbiztosabb jele."

Ezt a voluntarizmus-témát kibontanád?

McDon 2008.07.26. 13:45:02

dromedár
Kőszeg, Bence: korrekt.

Lakat T.?
"de amit hallottam es a szemeimmel lattam az nekem bizonyitek."
Ez nem vitatható. Károlyunk azon páratlan képessége, hogy az alany alfelét orálisan stimulálja: pártfüggetlen.
Aki jön, jön; aki nem, nem. (Ha ismered a viccet.)

CrL 2008.07.26. 13:48:24

teve: Bence György jól csinálta, nem is engedték beszélni sokat Kéri és Stumpf urak, ha egy klasszikus Napkeltés felállásra visszaemlékszem. Majd utána helyrebillentette a nagy árokásásokat.

(pl Kulkát megkérdezték egyszer hogy mit gondol a mai politikáról. Válasza: "-nem sokat, első két oldalt régóta nem olvasom az újságokban." Ez is egyféle megoldás.)

miranda bébi 2008.07.26. 13:59:26

emlékszem, hogyan éltette még a köcsög kommunisátja caucescu-t. Az ilyet csak ütni kéne, int a lovat.

maior exercitus · http://defense.blog.hu 2008.07.26. 14:01:49

"Republikánus",

McDON egyértelmű neolibsi elfogultságát látva éjjel impulzív dühömben beírtam:

A Juszt-féle tápos vakegér nomenklatura szerencsétlenségek zsírsertés testével lehet az árkokat áthidallani...

McDon 2008.07.26. 14:07:51

miranda

"emlékszem, hogyan éltette még a köcsög kommunisátja caucescu-t."

idézné?

tevevanegypupu 2008.07.26. 14:23:09

Azt hiszem manapsag - Lakat T. eseteben peldaul - ha mindket oldalnak "nyal", az mar szinte pozitivum. Foleg ha erdek nelkul. Kulonben szerintem nem nyal, ilyen tulfutott a stilusa, es sokszor valoban olyan muveszeket, tudosokat, kozeleti embereket lat vendegul, hogy megertem a lelkesedeset. Meg ennyi ev utan is orul annak, hogy ott van ahol van. ((:

McDon 2008.07.26. 14:56:55

Kedves dromedár,

nem értek egyet a páros stimulálsról vallott felfogásával, ez legfeljebb arra jó, hogy elmondhassuk: "legalább volt forgalom."

Az "érdek nélkül" mindenképpen tévedés. S a lovetta, ilyen tudással, felkészültséggel, az smafu?

"megertem a lelkesedeset. Meg ennyi ev utan is orul annak, hogy ott van ahol van."

Én is nagy szerencsémnek tartanám a helyében.
Az egykori Fradi-rigmust (Zöld fű felett, kék ég alatt//Legjobb edző doktor Lakat!) valószínűtlen, hogy átírnák riporterre és kislakatra.

Doomhammer · http://tirpakbokretas-migrations.blogspot.com/ 2008.07.26. 15:00:52

Kaptárlakó · kaptarlako.freeblog.hu 2008.07.26. 11:21:09:
"Pali bácsi politikai nézeteivel természetesen lehet vitatkozni, de öreg komcsinak tartani azért elég nagy hülyeség."

Bocsánat, Kaptárlakó, én nem tartom semmilyennek. Saját maga mondja, hogy 14 éves kora óta kommunista, bár mostanában már nem tartja Lenin eszméit olyan jó ötletnek. Kattints a linkre és olvasd el te is.

"Bodor Pál volt az, aki a kezdetektől nyomta Erdélyben a magyar könyvkiadás, a magyar irodalom ügyét, és hogy száz másik érdeme mellett csak egyet említsünk, ő hívta fel a kádári szedáltságban alvó magyar közvélemény, és bizony a világ közvéleményének a figyelmét pl. az erdélyi falurombolásra, Tőkés, és sok más magyar üldöztetésére."

Erdély olyan hely, ahol ezek a vitathatatlan érdemei nincsenek ellentmondásban azzal, hogy kommunista volt. Bodor Pál úgy volt kommunista, hogy óriási érdemei voltak az erdélyi magyar irodalomban és közéletben. A blog témájába azért vág bele, amit _ma_ művel az árokban és ebben a tekintetben nem mindegy kommunista múltja.

Doomhammer · http://tirpakbokretas-migrations.blogspot.com/ 2008.07.26. 15:02:27

Szamárfül/murci · murci.blog.hu/ 2008.07.26. 11:41:04:
"és a Diurnus név el sem hangzott?"

Bele akartam erőltetni a szövegbe, de nem tudtam jól, így aztán letettem róla. Azt jelenti egyébként, napi rendszerességű.
en.wiktionary.org/wiki/diurnus

Republikánus 2008.07.26. 15:08:28

Török Gábor csak úgy bír konszenzusteremtő lenni, hogy úgy beszél, hogy azzal soha nem mond semmit. Igaz, ez jól áll neki; meg biztos szükség is van olyanokra, akik evidens dolgokat mondanak el szépen összefoglalva.

Csizmadia Ervin, az például árokbetemető nálam. (Fájdalmas, hogy Fricz Tamással leült rendszeresen beszélgetni. Isteni tolerancia ez a részéről.)

Doomhammer · http://tirpakbokretas-migrations.blogspot.com/ 2008.07.26. 15:10:05

diurnusblog.nolblog.hu/?post_id=36900
"Én csak sejtem, hogy honnan és milyen „bátorításokat”, utasításokat kap Gaskó úr, mi kapcsolja össze a vasutassztrájkot a BKV-sztrájkkal, hol találkozik Budaházi, Toroczkai, Tomcat, ifjabb Hegedűs Lóránt, Morvai Krisztina meg a többiek, a Goj-motorosok, a Molotov-koktélokat és árpádsávos zászlókat gyártók, az MTV és a Hollán utcai jegyiroda felgyújtói, a dühöngők, a skandálók, a vadak, a zsidózók, a buta jelszavakat ordibálók - de a szervezett nyugtalanságnak, a csinált ország-billegtetésnek, a teli torokból üvöltött rágalmaknak, a földuzzasztott, nyilas vágású, náci típusú lázításnak az igazi pénzforrásai, sekélyes és ócska gondolatforrásai, hatalmas média-eszközei - az orgánumokat nem sorolom fel újra - a harmincas évek végétől 1944-45-ig idéznek fel mindent
...

Attól tartok, lesznek itt még sokkal nagyobb, súlyosabb provokációk is - attól rettegek, hogy akiknek erre van szükségük, azok emberéleteket sem kímélnének, ha másként nem ragadhatják magukhoz a hatalmat. Gondos őrséget állítanék a hidakhoz, a jelentős épületekhez: itt bármi történhet. Aki magához akarja ragadni a hatalmat, annak semmi sem drága. Hiszen már-már sikerült visszájukra fordítani a látszatokat: sokak szemében úgy fest, mintha (fordítva!) a baloldal akarná magához ragadni a kormánykereket. Holott ez afféle lassított, a lehetséges demokráciával szembeállított, jobboldali ellenforradalom. Inszcenált műlázadás."

Azt hiszem, eddig rekorder.

McDon 2008.07.26. 15:25:31

doom

Bevallom, eleinte túlzásnak éreztem a 9-t, de meggyőzött. Kevés nagyobb böszmeséget lehet tenni, mint (egyébként) nagy marhákat úgy jobb színben feltűntetni, hogy még nagyobb marhákkal emlegetjük őket.
Könnyen lehet, hogy jobber körökben kezd terjedni a mondás: "ha Diurnus nem lenne, ki kellene találni."

Doomhammer · http://tirpakbokretas-migrations.blogspot.com/ 2008.07.26. 15:31:26

McDon 2008.07.26. 15:25:31:
"Könnyen lehet, hogy jobber körökben kezd terjedni a mondás: "ha Diurnus nem lenne, ki kellene találni.""

Jól rejtegetik.
De a Klubháló ügyes kis szerkezet, nem gondolja?
Még ha nem is kerül be a hírekbe.

McDon 2008.07.26. 15:37:23

ClR

"Kulkát megkérdezték egyszer hogy mit gondol a mai politikáról. Válasza: "-nem sokat, első két oldalt régóta nem olvasom az újságokban."

ezek szerint nem Népszabadság-olvasó. Ott a másodikon mindig külpol volt/van, s a klassz publicisztikák a harmadikon. Vagy azért mondta volna, mert szereti AE-t? Remélem, nem.

Rep

"Csizmadia Ervin, az például árokbetemető nálam. (Fájdalmas, hogy Fricz Tamással leült rendszeresen beszélgetni. Isteni tolerancia ez a részéről.)"

Ön ördögi. Amennyiben nem ül le, akkor meg nem "temető", hanem "ásó". Egyébként is FT kezd gyengülni, már nem szorítja olyan hevesen a szerszámot, mint a fiatal kollégák.

McDon 2008.07.26. 15:39:46

Csizmadia egyébként érdekes jelenség, nem igazán "temető" valójában, inkább "kettős-ásó". Már a Köztársaságban is többnyire az SZDSZ szapulásával fogalkozott.

CrL 2008.07.26. 15:41:42

McDon: Kulka persze képletesen értette, nem beszélve arról, hogy biztos érdekli a napipolitika, csak nem nyilatkozik róla in public, nem szeretné hogy őt is beskatulyázzák. Gálvölgyinek ez nagyon nem sikerült.

McDon 2008.07.26. 15:48:34

CrL

Kulkának könnyű, mivel ő valóban színész. Még a Szomszédokat/Életképeket is életben tudta tartani, ha emlékszik, ami nem volt kis bravúr.
Politikai preferenciája egyébként ismert, csak (a szintén jó) Blaskó kollégával ellentétben ő nem vállal fellépést a Kossuth-téren. (Sem a nagyszínpadon, sem a helyi kamaraelőadásokból nem csinál oneman-showt.)

Csöncsön · http://mondataink.blog.hu 2008.07.26. 18:36:17

"Csizmadia Ervin, az például árokbetemető nálam. (Fájdalmas, hogy Fricz Tamással leült rendszeresen beszélgetni. Isteni tolerancia ez a részéről.)" (Republikánus)


Ahogy McDon is utalt rá: a két állítás ellentmond egymásnak. Pont attól lesz árokbetemető valaki, hogy leül beszélgetni másokkal.

CrL 2008.07.26. 19:27:08

Csöncsön, igen de ne úgy mint Fábry és Vágó, az árnyékbox már nem segít sokat. Sőt csak fáradt olaj a tűzre.

McDon: jaja, KJ és még sokan nem, szerencsére.

Republikánus 2008.07.26. 19:35:11

"Pont attól lesz árokbetemető valaki, hogy leül beszélgetni másokkal."

Ez formálisan lehet, hogy igaz, és ha már felkérték, illett elfogadnia, ez is igaz. De két egészen más kaliberű, felkészültségű, hogy ne mondjam, intellektuális képességű személyről van szó; az ilyeneket összeültetni az égvilágon semmi értelme nincs, hiszen eleve egészen más kategóriákban gondolkodnak, más alapvetésekből indulnak ki. Más "nyelvet" beszélnek. (Emlékezetes, hogy Fricz "álláspontja" szerint a mindenkori államfőnek jogában áll feloszlatni az országgyűlést, ha úgy szottyan kedve. Muhaha, ha ezt Göncz Árpi bácsi tudta volna Antall vagy Orbán idején...)

A HírTV-nél a fekete pont.

Ned 2008.07.27. 00:01:34

republikánus:
Minő meglepő, Fricz és Csizmadia évtizedek óta jóbarátok. Az meg, hogy másként gondolkodnak nem zárja ki, hogy leüljenek egy asztalhoz és, hogy jóbarátok maradjanak. (mivel értik a szakmájukat -politikatudomány- tudják, nem eszik olyan forrón a kását a politikában) gondolok itt pl. Szörényi és Bródy egykori látványos összeveszésére, ami egy politikai szocializációs hiány , szerintem...

Republikánus 2008.07.27. 00:24:19

Jóvanjóvan, visszaszívom, üljenek le és beszélgessenek. Jobberek szemében Csizmadia, ballerekében meg Fricz csinál bohócot magából. Kívülálló meg ne értse, mire jó ez az egész.

Csöncsön · http://mondataink.blog.hu 2008.07.27. 13:10:33

Szerintem a Jelenségek (Fricz és Csizmadia beszélgetése) egész jó műsor volt. Érthetetlen, miért volt jó az Echo TV-nek, hogy Liebmann Katalin teljesen érdektelen és unalmas "bírósági történeteire" cserélte le.

TuRuL_2k2 · http://maglyatuz.hu 2008.07.27. 23:24:50

McDon:

"Kulkának könnyű, mivel ő valóban színész. Még a Szomszédokat/Életképeket is életben tudta tartani, ha emlékszik, ami nem volt kis bravúr.
Politikai preferenciája egyébként ismert, csak (a szintén jó) Blaskó kollégával ellentétben ő nem vállal fellépést a Kossuth-téren. (Sem a nagyszínpadon, sem a helyi kamaraelőadásokból nem csinál oneman-showt.)"

Ezt úgy érted, hogy Kulka szíve ugyanoda húz, mint Blaskóé? Vagy a szövegértésemmel van gond? :)

McDon 2008.07.28. 03:21:16

TuRuL

Sajnos rossz hírrel kell szolgálnom számodra a (nickedet tekintve:) amúgy is nehéz napokban.
Nem vagyok ugyan naprakész - szerencsére - KJ politikai véleményéről, de az utolsó, több évvel ezelőtti infó szerint a "szabadosan" gondolkodókat támogatta.

Félreérthetően fogalmaztam, feltehetően hangsúlyoznom kellett volna, hogy a Városligetben SEM, meg, hogy a Kossuth téren csak a "kamaraszínházban" játszott, s ott is csak néma szerepet.
A fene gondolta, hogy ennyire "az" vagy "Ő" jut eszedbe erről a helyről:)

Remélem, azért nem okoztam túl mély sebet, s ezek után is megnézed az Életképekben (ha fut még egyáltalán:) vagy más darabokban:-)

Blaskó látványos "szerepvállalásait" változatlanul nem értem. Lehet, hogy egyszerűen rossz irányba szállt fel két éve a Márc. 15. téren a 2-es villamosra?:-) Nem tudom, de érdekelne. Van infód?

Doomhammer · http://tirpakbokretas-migrations.blogspot.com/ 2008.08.04. 10:56:34

Mikor jon mar ossze az elit, hogy helyretegye a vilagot?
diurnusblog.nolblog.hu/?post_id=40473
"Ha az emberiség műveltségének azt tartjuk, ami a létező 6,5 milliárd legszélesebb kultúrájú egy ezrelékét jellemzi - akkor hát induljunk ki abból, hogy egymilliárd egy ezreléke egymillió, tehát segédanyagként bedobott hipotézisünk szerint 6,5 millió tudását tekintjük e pillanatban az emberiség műveltsége hordozójának - akkor vajon nem kellene valahová, egy ideiglenes országba meghívni egy hónapra ezt a válogatott emberiséget, ezt a 6,5 milliót, mondják el, miként lehetne megmenteni ezt a világot, miképp lehetne kioltani a felesleges, az alaptalan, a gyötrő gyűlöleteket, miképp lehetne megszelídíteni mindannyiunkat."

Doomhammer · http://tirpakbokretas-migrations.blogspot.com/ 2008.11.21. 17:52:12

diurnusblog.nolblog.hu/archives/2008/11/14/Az_uj-elit/
"Tragikus, hogy noha a párt erőszakos új-elitje (Orbán, Kövér és a többiek) zömmel igazán plebejus közegből érkezett a politikai páholyba - a stílus, amelyet fölvett, vastagon dzsentris. És ha tehetné, már holnap fölvenné a díszmagyart. Öt győztes év az első sorban, s már láthatnánk is őket prémes, kardos kacagányban.


Csodálom Gyurcsány idegeit. A vádak szakadatlan, rágalmas offenzívájába, vad pergőtüzébe sokan mások beleháborodtak volna. Gondolom, Gyurcsány emberi rangján alulinak tartaná reagálni, válaszolni a rosszindulatból, gyűlöletből, féltékenységből fakadó gurgulázást. Ennek már rég semmi köze a politikai szkanderezéshez - csúnyán, gúnyosan vérzik a hiúsági seb, amelyet Orbán ama elvesztett politikai párbajban szerzett. Onnan a féltékeny düh, amelyben csak a szóvivő, meg Semjén Zsolt és néha Navracsics úr tercel a Fidesz elnökének, aki megszólaláskor mintha kaniszternyi színes gőzzel fújná fel magát: meghízik a szereplésre, lámpalázasan izzad, s mind ritkábban beszél szabadon, s ő mind sűrűbben papírból előadó köztéri, politikai színész. Valamikor karcsú volt, lelkes és lendületes, stílusában is vakmerő – ma már csak megkeseredett vesztes.


A mai magyar közhangulat hisztériájában és nyomottságban Orbánék főszerepet játszanak. Százezrek, milliók közérzete viseli magán ennek a hecckampánynak a hangulat-mérgeit. Ahol egy vesztes elnök így dirigálhatja pártja hangjait, ott mind kevesebb tere marad a higgadt mérlegelésnek, tárgyilagosságnak. És feszült, neuraszténiás lesz az ország. Lehet, hogy még nem mindenki mérte föl, mibe kerül nekünk ez a hiszti, és milyen veszélyes. "

marosy 2009.06.19. 01:56:49

Nemrég írta le a Pali bácsi a blogjában, hogy apja szefrád.
j+
süti beállítások módosítása