HTML

Árokásó Top100

Keressük a száz leghisztisebb magyar árokásót! Gyertek segíteni! M o t t ó : "A nagy aljasságokhoz mindig kellenek értelmiségiek is." (Konrád György)

Tessék, egy lapát! - friss topicok

  • lac1: @tesz-vesz: Ez az évenkénti, háromévenkénti válaszolgatás teljesen felzaklat, de megvallom, nem ... (2024.11.17. 18:19) Debreczeni József
  • tesz-vesz: @Oli bácsi: milyen kib. színvonaltan írás ez is. semmi konkrétum. nem mondták el mi az érvelés? ... (2024.11.17. 18:11) Buda Péter
  • tesz-vesz: @csorsza: hogy hívták az öreg ávóst? a vén komcsit aki mindig pattogott? kinek volt az apja? elfel... (2023.04.28. 17:32) Para-Kovács Imre
  • osborne: Végül elhunyt: mandiner.hu/cikk/20211130_kulfold_halalhir_balogh_s_eva (2021.12.01. 23:20) Eva S. Balogh
  • lac1: @lényeglátó: Úúúúú...! Te is visszajársz ide? (2020.07.19. 09:43) Az árok filozófiája
  • : @KopaszMercis: Újságíróink igen nagy részének nincs meg a kellő kultúrája, s az ezzel járó morális... (2020.06.14. 15:42) Bencsik András
  • : @User1: Sajnos nem bűnbánó! A polip csápjain lógnak a köz pénzéből mesés jövedelmeket zsebre vágó ... (2020.06.14. 15:38) Bánó András

árokba néz

A dicsőségfal

aczél endre (1) ágh attila (1) andrassew iván (1) avar jános (1) babarczy eszter (1) bacher iván (1) balavány györgy (1) balogh eva s (1) bánó andrás (1) bartus lászló (1) bauer tamás (1) bayer zsolt (1) bencsik andrás (1) bitó lászló (1) bodor pál (1) bogár lászló (1) bölcs istván (1) bolgár györgy (1) budaházy györgy (1) buda péter (1) csepeli györgy (1) csintalan sándor (1) debreczeni józsef (1) dessewffy tibor (1) egei antal (1) eötvös pál (1) farkasházy tivadar (1) fogarasi istván (1) földesi margit (1) föld s péter (1) forró tamás (1) fricz tamás (1) friderikusz sándor (1) gábor györgy (1) gati charles (1) gerő andrás (1) gréczy zsolt (1) györgy péter (1) hankiss ágnes (1) hardy mihály (1) havas henrik (1) hegedűs lóránt ifj. (1) heller ágnes (1) horváth zsolt (1) jakupcsek gabriella (1) juszt lászló (1) kartal zsuzsa (1) kende péter (1) kerényi imre (1) kéri lászló (1) koltay gábor (1) konrád györgy (1) kornis mihály (1) kovátsch gamma bertalan (1) krausz tamás (1) lendvai paul (1) lovas istván (1) mészáros tamás (1) moldova györgy (1) molnár balázs (1) morvai krisztina (1) nádas péter (1) napkelte (1) orosz józsef (1) para kovacs imre (1) pilhál györgy (1) polgár tamás tomcat (1) pörzse sándor (1) rákay philip (1) r székely julianna (1) sas józsef (1) seszták ágnes (1) siklósi beatrix (1) szakonyi péter (1) szentmihályi szabó péter (1) tamás gáspár miklós (1) tamás pál (1) tamás tibor (1) tóta w árpád (1) tóth gy lászló (1) ungvári gyula (1) ungvary rudolf (1) vágó istván (1) vágvölgyi b andrás (1) vanko zsuzsanna (1) vásárhelyi mária (1) závecz tibor (1) Címkefelhő

Apablog

Heller Ágnes

2008.07.21. 02:23 szamárfül/pável

Erkölcsi skizofrénia, politikai nihilizmus, liberális anarchizmus - kulcsszavak egy életműhöz. No nem feltétlenül Helleréhez (bár miért ne?) - ezeket ugyanis ő használta egykor a 20. század egyik legnagyobb írójával szemben.

A filozófus asszony korán kezdte ároktani  stúdiumait, alig volt  húszas éveinek közepén, amikor magánszorgalomból  legyakta a polgári burzsoáziában fetrengő  Kosztolányit (s mellékesen Babitsot). Méltatlanul elfeledett kötetéből (1955, kiadása 1957) itt most csak ennyit idézünk, mintegy digestive célzattal: "Kosztolányit ... jellemgyengesége,  gyengeségérzete sodorta a l’art pour l’art felé. … kétségtelenül gyűlölte a polgári társadalmat. … Itt csak a proletariátus irányában lehetett volna kiutat találni. S éppen ezen az úton torpan meg Kosztolányi." Hiába, a Lukács-iskola nem adott a sznobizmusra és holmi polgári finomságokra...

A vörös farok a filozófus asszony életművének nem jelentéktelen kísérője, mondhatni, értelmiségi haute couture-jének évtizedeken át szőrét hullató stólája. És  különdíjas teljesítményt ért el abban, ahogy megvált tőle: míg sokan mások elsunnyogták, elhallgatták előéletüket, ő 1989 után két bőrt húzott le az ímígyen vörösfaroktalanított teremtményéről: A reneszánsz ember c. könyvéből (1. kiadása 1967-es) "egyszerűen kivette a Marx és Lukács (Lenin, Makarenko, Márkus stb., szóval a "marxista") hivatkozásokat. Persze mindezt nem lehet kilóra mérni, de az interpretációk kétharmada elveszett".

Eddig a emberről. És most lássunk ízelítőt árokásós teljesítményéből - amely miatt szolgálati hiszterométerünket nagyszervízbe kellett vinnünk, mert  a 10-es fölé lendült az inga, márpedig azt eddig is csak kevesen érdemelték ki.

Hellerre akár mint a Napkelte stúdiójának öreg bútordarabjára is gondolhatnak sokan, elfektetve valahol a Lakat T. márkájú szőnyeg és  a Verebes mintájú elemes párologtató-készülék közt.  Itt szokta előadni Zorbániáit éles hangján igen szuggesztív, szinte prófétikus erővel. Általában ilyesmiket (bár ezt most a Hetekből idézzük):

"H: -Az MSZP-t vagy a miniszterelnököt semmilyen felelősség nem terheli?
HÁ: - De terheli, bár messze nem olyan súlyú és nem olyan fajta az ő felelőssége, mint Orbáné. Ő nem azért felelős, ami ősszel történt, hanem azért, mert feltételezte azt, amit egyetlen demokráciában sem lehet feltételezni, hogy létezik titokban maradó beszéd. Minden demokratikus politikus tudja, mint egy ábécét, hogy amit mondunk vagy teszünk, előbb-utóbb nyilvánosságra kerül. Ez a miniszterelnök nagyfokú tapasztalatlanságára utal. Magyarán szólva abban áll Gyurcsány felelőssége, hogy tálcán kínált egy alkalmat a Fidesznek."

Őszöd egyik legnagyobb pelenkázója [mosdatója], a rövid szünetekben pedig, nosztalgiaképp, (a kiegyezéses!) Deákhoz hasonlítja Megyót. (Még nem hallottam volna, hogy ez ügyben összeakasztotta volna vele a bajszát Debreczeni, aki ezt a hasonlatot már levédette, csak épp Fletóval és Bethlen Istvánnal, ill. másik felállásban: Fletóval és Toldival.) Heller "közéleti munkásságát" ennél hosszaban idézni tulajdonképpen értelmetlen lenne, de nem tanulságok nélküli. 

Előnye: „Kalandor típus vagyok, nem szeretem a rutint. Változatosságot akarok az életemben.”
Hátránya: Épp ideje váltani.

Hiszterométer (kiakadt, így becsült szám következik): 8/10  

(A kép: Fehér László festménye)

189 komment · 1 trackback

Címkék: heller ágnes

A bejegyzés trackback címe:

https://arokaso.blog.hu/api/trackback/id/tr19577497

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Reakció - polgári underground 2008.09.07. 09:42:01

Magyar Charta: itt a lista Kiderült, hogy kikkel indul a Magyar Demokratikus Charta. Ki hiányzik? Kik a meglepetésnevek? Vannak-e sok-sok Fiatal Értelmiségiek? Esetleg árokásók? A Magyar Demokratikus Chartához eddig csatlakozottak névsora Ádám Zoltá…

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

árokásó 2008.07.21. 08:51:11

"valahol a Lakat T. márkájú szőnyeg és a Verebes mintájú elemes párologtató-készülék közt" LOL

Az életmű átfazonírozása azért kemény. Emlékezetlyuk rulez.

Heller néni azon kevesek közé tartozik, akik a rendszerváltás után érezték szükségét az öncenzúrának :-)

scsaba1 2008.07.21. 10:10:52

Darth Sidius ááááááá..... :)

szamárfül/pável · http://pavelolvas.blog.hu/ 2008.07.21. 10:13:51

élőben még rémisztőbb a kép: kb 2x1 méteres...

Sipi 2008.07.21. 10:18:29

tovabbra sem ertem, hol az arokaso tevekenyseg?

vagy megis igaz, hogy a blog definicioja szerint arokaso az, aki nem orban viktor bulbulszavat szajkozza?

mert ismet csak azt veszem eszre, hogy a postolo semmi mast nem csinal, csak fikaz...
es nincs tisztaban a jo edes anyja altal beszelt nyelvben hasznalatos szavak jelentesevel, keveri azokat.

mittoménmilyennick 2008.07.21. 10:23:57

Sipi komoly ember lehetsz ,ha már reggel anyázol...
Szappan + száj + öblöget:)

Péter 2008.07.21. 10:24:12

Sipi,persze,hogy nem érted.
A Fletó seggébe bújva nehéz másra koncentrálni.

szamárfül/pável · http://pavelolvas.blog.hu/ 2008.07.21. 10:25:04

na már vártam a magadfajtát, Sipi.
melyik szóval?

ben2 2008.07.21. 10:29:24

Sipi:

Az talán nem árokásás, hogy Gyurcsány egyetlen hibájának öszöddel kapcsolatban azt tartja, hogy Gyurcsány nem számolt azzal, hogy kiderül mit is mondott?
Elkúrás, hazudozás, trükkök százai neki abszolut beleférnek a demokratikus politikus képébe.
Ezzel szemben Orbán fő hibájának tartja, hogy "nem eléggé határolódik el az antiszemita megnyilvánulásoktól" (Napkelte). Tehát ma Magyarországon Hellet Ágnes szerint Heller Ágnes dolga eldönteni, hogy mi az elégséges elhatárolódás. Mi ez, ha nem árokásás?

lioliom 2008.07.21. 10:31:23

Péter!Orbán kezét csókolgatva,ha néha felnézel töröld meg a megtiszteltetés könnyétől a szemed!

mittoménmilyennick 2008.07.21. 10:32:26

Árokásás minden demokráciában van. Csak ne nevezzük őket nemzet bölcseinek, vagy a köztársaság megmentőinek. Egyszerű politikai bérmunkások.

Sipi 2008.07.21. 10:32:53

T. mittoménmilyennick

ra tudnal mutatni, hol volt anyazas az altalam leirtakban?
ugyanis sehol.

javaslom a magyar nyelv tanulmanyozasat, mielott hasznalni probalod...

Sipi 2008.07.21. 10:34:22

T. Peter!

en nem foglaltam allast orban es gyurcsany kozott, elvegre mit szurkoljak en az alkalmazottaimnak?

mindossze azt jegyeztem meg, hogy a tarsadalmi arokasas nem az, ha valaki egyiknek, vagy masiknak a rajongoja.

Pista 2008.07.21. 10:34:51

Én csak azt nem tudom, hogy ki az, aki csak egy lyukas garast is ad Heller Ágnes szavára. Elég ránézni és már nulla a szavainak értéke...

mittoménmilyennick 2008.07.21. 10:35:24

Sipi a "jo edes anyja " fordulatot a magyar nyelvben nem dícséretként használják.

Sipi 2008.07.21. 10:37:36

T. ben2

igy van. az nem arokasas.
arokasas az - mint mar azt oly sok alkalommal leirtam - amikor valaki egy adott politikai ero szavazobazisanak velt, vagy valos tulajdonsagai alapjan beazonosithato csoportja ellen szit ellenerzeseket. az a tarsadalmi arokasas. orban viktort elkuldeni a barcabitorlo noi felmenojebe nem arokasas, hanem velemeny. gyurcsanyt szinten elkuldeni ugyanoda ujfent nem arokasas, hanem velemeny. ezzel szemben panelprolizni pl. mar arokasas, hiszen ott a tarsadalom egy csoportjat tamadod. tehat ott asol tarsadalmi arkot.

vagenzi?

Sipi 2008.07.21. 10:40:32

T. mittomenmilyennick!

azt en leszarom.
amit leirtam, az nem volt anyazas. ha gondjaid vannak a magyar nyelv megertesevel, keress fel egy magyartanart.

nem egyedul te vagy ilyen egyebkent, egyes felmeresek szerint a magyar polgarok ~40%a nem kepes felfogni a leirt magyar szoveg jelenteset...

KaraSaraqan 2008.07.21. 10:40:39

Heller azért árokásó, mert minduntalan, minden jelenkori hibáért, az MSZP minden szándékos bűntettéért Orbánt hibáztatja, Orbánt hozza ki bűnbakként, bűnösként, főkolomposkont.

Ha holnap gyurcsány Ferenc átharapná felesége torkát, arról is a Zorbán tehetne, mert... mert... mert tudatalatt erre ösztökélte Ferencet! Igen!

Sipi 2008.07.21. 10:42:12

T. Szamarful!

mit ertesz a "magadfajta" jelzo alatt?

acetofive 2008.07.21. 10:43:18

anyadrol irj igy, te szerencsetlen!

Sipi 2008.07.21. 10:44:13

T. KaraSaraqan!

az altalad leirt definicio nem az arokasokra, hanem a feltetlen hivokre, rajongokra, "biztos szavazobazisra", "politikailag elfogult"-ra, stb ervenyes.

az arokasas mas...

itt senki nem tanult magyarul?

mittoménmilyennick 2008.07.21. 10:45:48

Sipi te ilyen agresszív kismalac vagy?
Kidühöngöd magad, aztán már jó is a nap?:)

Sipi 2008.07.21. 10:50:36

T. mittomenmilyennick!

en nyugodt vagyok, mint nyul a hurokban..
nincs miert duhongenem.

aki erzelmi alapon politizal, az meg is erdemli ugy az agytumort, mint a gyomorfekelyt...

nekem nincs miert aggodnom, tehat megtehetem, hogy nem idegesitem magam a fideszmszporbangyurcsany parttalan vitakon...

en mindossze megjegyeztem, hogy a postban leirtak alapjan heller agnes nem arokaso.
es meg azt, hogy neked meg itt meg paraknak jo esellyel problemai vannak a magyar nyelv ertesevel.

ennyi tortent.

hol itt a duhonges?

sasmadar 2008.07.21. 10:51:58

Én sem érterm mitől árok ásás ez. :) Pont a kiegyezés békülékenység lehetősége volt Őszöd alap gondolata.

FIDESZ szinten ezt nem tudták értelmezni, csak a hazugság beismerésének, amit nem mellékesen ők is művelnek..

mittoménmilyennick 2008.07.21. 10:52:14

Pont most dühöngsz megint:)
Nyugi!!!!!

Sipi 2008.07.21. 10:58:35

T. mittomenmilyennick!

azt hiszem, hogy eltem es tapasztaltam eleget ahhoz, hogy felismerjem a sajat hangulatom allapotait, valtozasait.

kicsit almos vagyok meg a hetvege utan, kicsit sovargok a tegnapi medences kertiparti utan, de igazabol mas erzelmet pillanatnyilag nem produkalok. duhot veegkepp nem. nincs miert.
tudod a duh es az agresszio mindig a felelembol fakad. nekem meg nincs miert es kitol felnem, ergo nincs okom ra, hogy akar agressziv, akar duhos legyek.

BGy 2008.07.21. 11:10:41

Nem értek egyet azzal a hozzáállással, amelyik idősebb emberek 50 évvel ezelőtti szövegeit idézi a mai véleményük (majdnem azt írtam gondolataik - de ez már feltételezné, hogy érvek állnak szemben érvekkel - ami azért idegen lenne a blog szellemétől) kétségbevonására.
Én úgy érzem, hogy aki értelmiségi, annak változtatnia kell a gondolkodásán érvek hatására (és nem politikai érdekek mentén - lásdíí: OVi, Stumpf, Áder, Pokorni, és sokan mások).
Hellerrel lehet és kell is vitatkozni, de nem hiszem, hogy az irónia és az évtizedekkel ezelőtti viselkedés, vagy publikációk megidézése pótolhatja a vitában szükséges fogalmi gondolkodást és az ebből következő érveket.
Lehet persze, hogy ez itt és most offtopic.

sapiens 2008.07.21. 11:13:25

Beszarás. Szamárfül/Murci cseszegeti Heller Ágenst, és kioktatja (egyebek közt) filozófiából, morálból.

Hová kerültem?

Hová jutott ez az ország?

betyár (törölt) 2008.07.21. 11:13:43

Sasmadár,

Bevallom szűk körben, hogy tegnap kiraboltalak, lenyúltam a bankszámládat. Ha tudomásadra jutna a dolog, kérlek lásd, hogy baráti jobbot nyújtok, s kérlek, hogy a felmerült problémákat közösen oldjuk meg, de a szajrét megtartom. Remélem érzed a kiegyezés békülékenységét és nem a rablást,ill. annak előtted való elhallgatását fogod a szememre vetni:))))

ludwig 2008.07.21. 11:13:43

" Sipi 2008.07.21. 10:44:13
...
itt senki nem tanult magyarul? "

Pl. magyar ékezetekkel leírni amit gondol? (Még ha az hülyeség is ...)

Így: áéíóú öő üű

Tudom, vannak sz@r operációs rendszerek. (de ha valaki nem akar, hát nem akar)

maxt · http://fregoli.blog.hu/ 2008.07.21. 11:14:20

Most akkor mi a probléma?
Tény, hogy vannak dolgok, melyek szöges ellentétben állnak Heller Ágnes, és az én gondolkodásomban, de hogy árokásás?
Nem sablonos gondolatai vannak, mint a párthuszároknak, de nem uszít.
Elmondja a véleményét, és kész.
Vagy attól mentesül valaki az "árokásó" besorolás alól, ha mény nyelves csókot lehel Orbán ülepébe?
Kösz nem!
Ha lehetséges őt még kevésbé kedvelem, mint a jelenlegieket.
Ez van! (Árokásó vagyok?)

hehehehehe 2008.07.21. 11:15:03

az egyik legártalmasabb, leggusztostalanabb zsidó riherongy.

hehehehehe 2008.07.21. 11:16:00

Sipi te az ex-origós Sipi vagy? :D

hehehehehe 2008.07.21. 11:17:03

maxt: "Ha lehetséges őt még kevésbé kedvelem, mint a jelenlegieket.
Ez van! (Árokásó vagyok?)"

nem tudom, de hogy idióta, az egészen biztos....

Sipi 2008.07.21. 11:17:53

T. ludwig!

ha nagyon akarnek, tudnek ekezettel irni.
csak nem akarok.

demagog szemelyeskedesnek nem volt rossz kulonben...

csak eppen az, hogy us kiosztasu billentyuzetet hasznalok semmi koze a szovegerteshez es a magyar szavak jelentesenek ismeretehez, amit en kifogasoltam.

hehehehehe 2008.07.21. 11:18:56

sapiens: hova jutott ez az ország, hogy egy heller ágnes féle szarzsidót filozófiai etalonként mutogathatnak.
ketrecben, állatkertben lenne a helye, mint hiányzó láncszem a csimpánz és az ember között.

ember szülte az ilyet?

Sipi 2008.07.21. 11:19:17

T. hehehehehe!

ha a 4-5 evvel ezelottre gondolunk, akkor igen, en vagyok az.

histar007 2008.07.21. 11:24:29

Lassan eljutunk odáig, hogy a II. Világháború kitörésért Lengyelország lesz a felelős, mert olyan gyenge volt a hadseregük, illetve a szövetségesek, mert hagyták hogy Hitler hatalomra kerüljön. A rendőrség a hibás egy gyilkosság miatt, mert hagyták, hogy megtörténjen, és nem álltak ott...
Azért visszás a dolog
És igen, az ilyen retorika szerintem árokásás.

A Hannibal Lektűr-attitűd · http://hannibal.blog.hu/ 2008.07.21. 11:25:20

Azért ez szép:

"Mondok valamit, ők mondanak valamit, kritizálunk, feleselünk, és ez nagy gyönyörűség. A filozófia egy erotikus játék, mert a szellem a legerotikusabb dolog a világon, és szellemi téren érintkezni, az az erotikus érintkezés egyik formája."


...és ez lenne az árokásás?

"De Heller mindezzel nem oldja fel a politika felelősségét azért, hogy Magyarországon ilyen keservesen és rosszul alakulnak a dolgok. A társadalmi megosztottságért mindenekelőtt Orbán Viktort hibáztatja: „Benne meg van a személyes ambíciók motorja, aminek mások nem tudnak ellenállni. Nagyon tehetséges ember, mert csak nagyon tehetséges ember tudja ezt csinálni.” Hellernek sincs már semmilyen átjárása a jobboldali gondolkodókhoz, „kivéve, hogy összeveszek velük egy tüntetés kapcsán az utcán”. Pedig másutt, Lengyelországtól Ausztrálián keresztül Amerikáig szoros kapcsolata van a konzervatív jobboldallal, miként a rendszerváltás előtt, Amerikából hazajárva, még idehaza is közös ebédre tudta hívni Csoóri Sándort és Magyar Bálintot. „Csoóri Sanyi, amikor a férjem meghalt, nagyon szép levelet írt nekem. Sólyom László Amerikában kedves barátunk volt, és mindenki tudja azt is, hogy Feri milyen jóban volt Antall-lal az egyetemen.”

De kritikus a baloldallal szemben is. Gyurcsány Ferencnek szerinte teljesen hiányzott a diplomáciai képessége és rossz időben lett miniszterelnök, mert nem fogják ebben a pozícióban megtartani. „Neki az volt a nagy balszerencséje, hogy győzött a választásokon. Ha veszít, lett volna ideje, hogy ellenzékben megtanulja a demokratikus politikát.” S nem büszke arra sem, ahogyan liberális baloldali barátai viszonyultak a Terror Háza Múzeumhoz, amelyet számos ausztrál és amerikai kollégája nagyszerűnek talált. „Kicsit gyanús nekem, hogy mindez nem a baloldallal van összefüggésben, hanem kizárólag a magyar kontextussal.” A hamis dolgok mind a két oldalon meg vannak.
„A kilátások rosszak, közösen rontják el az országot, primitív önérdekek mentén, szenvedélyek vonalán teszik tönkre. Ez nagyon szomorú. Lett volna sansz. Eljátsszák ezt a lehetőséget.”"

Johnny Favorite (törölt) 2008.07.21. 11:27:48

Én viszont kicsit dühös vagyok!

Hiszen, honi társadalmi/politikai életünk egyik legkártékonyabb egyedéről szól a cikk, és azon technikák is kitapogathatók amikkel alapjaiban mindig és mindig meg tudják etetni az embereket.

Hja megyóról: minden tisztességes dél amerikai, afrikai diktatúrában már minimum egyszer felakasztották volna!

....meggyesi mint Deák :D..... nem tudok napirendre térni

atommag 2008.07.21. 11:27:50

T. Adminok!

A hehehehe nevezetű szénbarom 11:18:56-os hozzászólását nem kellene kitörölni?

szamárfül/pável · http://pavelolvas.blog.hu/ 2008.07.21. 11:30:24

inkább meghagyjuk kór- és kortünetnek

maxt · http://fregoli.blog.hu/ 2008.07.21. 11:31:48

"nem tudom, de hogy idióta, az egészen biztos.... "

Inkább tapasztalatnak nevezném a dolgot!
Távol állok a politikai élettől, de sikerült úgy belenyúlniuk az életembe, hogy nem kívánom senkinek!
Van akinek 6 év folyamatos kampányával és napi többszöri sajtótájékoztatóval (az általuik üzemeltetett médiákról nem is beszélve) sikerült annyira kihipózni az emlékezetét, hogy nem emlékszik mit műveltek, és azt hogyan tették.

OV azt mondta "El kell kergetni!". Valóban, de őt is az uszításával együtt!

Átfutottam a blogot, és HírTV-sen egyoldalú!

Nem lehet megválogatni a valóságot. Az csak egyben létezik, a többi csak emberi manipuláció.
(persze a hatékonyságát az utcai események fényében nem vitatom)

csimasz 2008.07.21. 11:34:26

A legnagyobb ciki szerintem az volt, amikor Öszöd előtt pár nappal Hellert meghívta Mr. Friderikusz, hogy elbezsélgessenek a választási eredményekről, és a választások körüli mizériáról, hogy elhallgatták a költségvetési adatokat, a nagy hiányt, stb.
Heller filozófiai érvekkel alátámasztva "bebizonyította", hogy az elhallgatás, a félrevezetés nem volt hazugság, semmiféle hazudozás nem történt. 2 napra rá minden rádióból és tévéből ömlött Gyurgyány mondókája: "Hazudtunk reggel, délben, este!" MUHAHAA
Hellert jó ideig nem hívta meg Fridi:)
Na nem tudom hogy ez árokásás-e, de hogy szerecsenmosdatás, az egészen biztos. Úgyhogy Hellerről ennyit...

csimasz 2008.07.21. 11:35:05

A legnagyobb ciki szerintem az volt, amikor Öszöd előtt pár nappal Hellert meghívta Mr. Friderikusz, hogy elbezsélgessenek a választási eredményekről, és a választások körüli mizériáról, hogy elhallgatták a költségvetési adatokat, a nagy hiányt, stb.
Heller filozófiai érvekkel alátámasztva "bebizonyította", hogy az elhallgatás, a félrevezetés nem volt hazugság, semmiféle hazudozás nem történt. 2 napra rá minden rádióból és tévéből ömlött Gyurgyány mondókája: "Hazudtunk reggel, délben, este!" MUHAHAA
Hellert jó ideig nem hívta meg Fridi:)
Na nem tudom hogy ez árokásás-e, de hogy szerecsenmosdatás, az egészen biztos. Úgyhogy Hellerről ennyit...

mittoménmilyennick 2008.07.21. 11:37:21

maxt! Aki politikailag elfogulatlan az pont nem fog politikai blogokba beírni.
Mindig röhögök a győzködéseken, egymás sértegetésén, dühöngésen.
A másik igen ,de mi nem????
Távol állsz? Mitől?

Amúgy törzsszavazók hergelik egymást értelmetlenül...

Johnny Favorite (törölt) 2008.07.21. 11:38:01

maxt
Akárhogy is de Te a hypózásnál biztos hogy az elsők közt álltál...

atommag 2008.07.21. 11:38:20

Jó, akkor válaszolok neki.(De minek...)

Egyáltalán nem tisztelt hehehehe!

Rohadtul sajnálom és szégyellem, hogy egy országban kell élnem veled. Ha rajtam múlna, Te és a hozzád hasonlók már valahol az Antarktisz legkevésbé napsütötte vidékein élnétek. A te fajtád nélkül a Kárpát-medence sokkal, de sokkal élhetőbb, szebb és vidámabb környékké változna.

neutrinoo 2008.07.21. 11:39:40

Igen. Heller valóban baloldali elkötelezettségű ez nyílvánvaló,és az is,hogy zsidó,de hogy ez most megint hogy jön ide? (antiszemitizmus?)
A másik,hogy szét kell választani nála a tudományos munkát a személyes véleményétől. Utóbbít lehet támadni, elöbbit már kevésbé. Én az ő etikájából tanultam (már amit értettem belöle) és mondhatom,hogy a tudományos munkáiban nincs részrehajlás, mondhatnám tisztán szakmai.

Persze valaki nem érthet velem egyet. Pl hehehehe kollega,aki olyan erkölcsi magasságokban. "szarzsidó" "leggusztostalanabb zsidó riherongy" kifejezést melyik filozófus értekezéseiben lehet,mint erkölcsi fogalmat találni? Hitler,vagy Szálasi. Hál istennek ezeket eltakarították a Föld színéről.

csimasz 2008.07.21. 11:45:31

Te nagyon tévedsz neutrinoo.. Én tudománnyal foglalkozom, s akik a tudományt következetesen, gerincesen, részrehajlás nélkül művelik, azok általában személyes véleményüket is ezen elvek alapján formálják, elhajlás nélkül, gerincesen.
Sok szar ember van a tudományban, akinek a személyes véleménye hajmeresztően részrehajló, de az a tudományban sem gerinces, össze-vissza lopkod, logikája megbicsakló, stb.
Az ember nem tud más lenni, mint AKI. És hiába dugdossa, a figyelmes ember számára tetten érhető...

Agent Cooper 2008.07.21. 11:49:12

Mennyire vicces már, hogy ez a post legalább annyira árokásó, mint a blog címe:) Röhögnöm kell.

Johnny Favorite (törölt) 2008.07.21. 11:49:43

Atommag
A szellemi vezéred mondta," ..ha nem tetszik el lehet menni.."
Szólj ha átgondoltag és becsomagoltál...mert kihúznám a bőröndödet a reptérre!

neutrinoo 2008.07.21. 11:50:58

csimasz 2008.07.21. 11:34:26

Orbánék már a választások elött tudtak a rossz számokról.Nem véletlenűl hangoztatta ezt folyton.Csak úgy állította be,mintha nem lehetett volna ezt tudni előre. Persze ez menti fel Gyurcsányt,de Orbán ugyanolyan sunyi alattomos emebr,mint Gyurcsány csak nehezebb megfogni,mert mestere a kettősbeszédnek.Erre mutatott rá helyesen Heller. Amúgy Gyurcsány beszéde nem volt nyílvános.Ezt mindenki úgy állítja be,mintha az lett volna.

Gyurcsány beszéde hónapokkal késöbb derült ki csak nem a választások után közvetlenűl.Akkor,hogy lehet h a választási eredményekről beszélgetett Friderikusszal? Akkor az nem 2 napra rá volt.

szamárfül/pável · http://pavelolvas.blog.hu/ 2008.07.21. 11:51:14

2008.07.21. 11:31:48 Fregoli:
ne húzd fel magad, fuss inkább még egy kört...

Kormányos 2008.07.21. 11:54:28

Heller igazán sötét szerepet a 40-es évek végén játszott, amikor a pesti tudományegyetemen (mai ELTE) lezajlott a kommunista tisztogatás. Marxista 'átnevelő' szemináriumok tartójaként, az eszmék 'kikérdezőjeként' tevékeny
szerepet játszott sok polgári származású, saját elveit megtagadni nem hajlandó (demokrata gondolkozású) diák eltávolításához az egyetemről. Ez szerintem sokkal nagyobb bűn mint "csak" hülyeségeket írogatni, vagy dumálni.

Aszi 2008.07.21. 11:55:40

Nem csak a poszt, ez az egész blog árokásó. De hiszen pont ez a neve is: Árokásó Blog.

hehehehehe 2008.07.21. 11:56:10

sipikém inkább olyan 3-4, voltál te még 2005ben is, nem? :)

azóta számüzettem a politikai korrektséget onnan

oszt szívsz még ? :)
biztos vágod, ki vagyok ;)

csimasz 2008.07.21. 11:57:14

neutrinoo
Hónapokkal később lett nyilvános az öszödi beszéd, a választások és az öszödi beszéd közötti időszakban pedig ment a vita a költségvetési hiányról, és arról, hogy erről miért nem esett több szó a választások idején. Ennek jegyében hívta meg Friderikusz doktor Hellert. Szerencsétlenségükre éppen az öszödi beszéd előtt:)
Ha Gyurcsány nem nyilvánosan, hanem titokban vallja be, hogy hazudott, akkor nem hazudott, így Heller állítása érvényes?:)) Na jó, gyerekek, elég belőletek:)
Na

sapiens 2008.07.21. 11:57:23

Ami az eddigi hozzászólásokból is látszik: az ÁROK két partján talán mégsem azonos erők, azonos szellemi kvalitások állnak... De ha a blog mindenképpen egyensúlyozni szeretne közöttük, mindenképp bele kell rúgnia Heller Ágnesbe is?

Csak emlékeztetőül: Heller "hiszterométere" 8, Pörzse Sándoré 7.

Bravó!

hehehehehe 2008.07.21. 11:58:34

atommag: dehiszen te egy rohadt fasiszta vagy, hogy másokat a politikai nézetük miatt ilyesmivel fenyegetsz, de legalábbis ilyenekről álmodozik a fekete lelked. vagy csak simán az agyad áll egyetlen atommagból. jó sok információt tud tárolni...de legalább nincs nehéz dolga a feldolgzó egységnek...


jah, most feljelentenélek a nácivadász blogon, ha nem szűnt volna meg

neutrinoo 2008.07.21. 11:59:34

csimasz 2008.07.21. 11:45:31

Hát ezzel egyáltalán nem értek egyet,hogy aki személyesen támadható az a tudományban sem alkothat jót. Ez hülyeség már ne haragudj. Te világnézetileg különböztetsz meg jó és rossz embereket. Ezer és egy példát lehet mondani,h aki nagyot alkotott a tudományban vagy egyéb területen emberként meg nem éppen gerinces.
lásd csurka pista, lukács györgy, nietzsche, villon is akár.

Szalahadin 2008.07.21. 11:59:39

Heller Ágnes ezzel a beteges elfogultságával kiírta magát azoknak az embereknek a sorából, akiknek a véleménye bármilyen szempontból is érdekes. Nincs jelentősége, bármit is mondjon, vagy írjon közéletileg. A véleményformáló elit tagjait ugye akkor szokták igénybe venni, ha fontos, hogy a mondanivalót olyan valaki is erősítse meg, akinek a véleményére ad a nagyérdemű, így adva súlyt és hitelt a mondanivalónak. Személyes sorsa alapján még talán érteni is lehet ezt a végletes elfogultságot, de pont ezért a helyén kell kezelni, ha megnyilvánul. Az is nyilvánvaló, hogy a Sötét Korban általa elkövetett bűnökre sem feltétlen mentség, maximum magyarázat. Annyi biztos, hogy lelkes híve volt a komenizmusnak még abban az időben is, mikor már észre kellett volna venni, hogy ez nem az a ló. (1950-60-as évek) Közéleti megnyilvánulásainak ezért szigorúan az ilyeneknek fenntartott ketrecben, ATV-n lenne a helye, Vulgárúr beszélgetőtársaként. Ha filozófiáról beszél, akkor esetleg beengedhető lenne más csatornára is, de lehet, hogy ott tart már, hogy neki arról is a Zorbán jut eszébe...

Gabó 2008.07.21. 12:00:04

neutrinoo!

Mintha a miniszterelnökjelölti vitában valami ilyesmit mondott volna Viktor, mire Feri azt válaszolta hogy igaztalan vádakkal ugye nem akar nyerni. Meg mintha előtte lett volna szó a pannon pumáról, meg a Veres féle a gazdaság köszöni jól van szövegről-mikor mondták neki, hogy baj lesz-, vagy erre már nem emlékszel?

hehehehehe 2008.07.21. 12:01:55

sapiens: ez valami utolsó próbálkozás drámai szerepben?

még a hellerágnesbe is úristen! nézzél már rá, ha olyan hülye vagy, hogy nem érted, amit ír a judeofasisztája...az is bőven elég.

normális, fejlett, népi demokratikus országban meg se születhetett volna :D

aztán a párhuzam: heller 8, pörzse 6. te úristen!

volt egy haverom, hellert rosszabbnak ítélte pörzsénél, és meghalt.

sapiens 2008.07.21. 12:04:04

Szalahadin -

"lelkes híve volt a komenizmusnak még abban az időben is, mikor már észre kellett volna venni, hogy ez nem az a ló."

Utánanéztél a dolgoknak, vagy csak fantáziálsz?

Wiki: 1973-77 között "politikai munkanélküliként" fordításokból élt. 1977-ben Ausztráliába emigrált, 1978-1986 között a melbourne-i Egyetemen tanított"

hehehehehe 2008.07.21. 12:04:36

Szalahadin: Heller Ágnes soha be sem írta magát azok közé az emberek közé, akiknek a véleménye érdekes.

Fel kéne már fogni: azért mert valaki zsidó is, csúnya is, és diplomája is van, attól még nem biztos, hogy érdekes és/vagy számít a véleménye...

ez kb olyan, mint barbra streisand femme fatalsága...

Johnny Favorite (törölt) 2008.07.21. 12:05:10

Miért nem maradt ott basszameg!

neutrinoo 2008.07.21. 12:05:34

Gabó 2008.07.21. 12:00:04

Nem értetted amit írtam. Én olyat nem írtam,hogy Gy F nem hazudott... nem is értem miért hoztad fel ezt?

atommag 2008.07.21. 12:06:57

Dear Johnny Favorite!
Ne akard rám húzni, nekem nincs szellemi vezérem. (Illetve van: én magam.)
Nem engem, hanem azokat kellene elzavarni szeretett országunkból, akik nem átallanak "szarzsidó" és hasonló kifejezéseket használni. A hehehehe nevezetű alaknak semmi keresnivalója a Homo Sapiens-ek között. (És az állatok között sem nagyon, mert azoknak is vannak érzéseik.) Ezért tartanám jó választásnak az Antarktisz kihalt jégmezőit. Tehát, nem csomagolok, én itt vagyok itthon. Menjen innen az, aki képtelen gyűlölködés nélkül együtt élni másokkal.

neutrinoo 2008.07.21. 12:07:52

sapiens 2008.07.21. 12:04:04

Így van,és ha nem lenne szaktekintély,akkor nem töltene minden évben fél évet a New Yorki egyetemen,pedig ott aztán utálják a komcsikat.

csimasz 2008.07.21. 12:08:18

Az a baj neutrinoo, hogy nem érted, mit írtam.
Itt van Villon, ő a SAJÁT ELVEI mentén ÉLT és ÍRT is!! Az életéből és az írásaiból is egy "lumpen" alakja rajzolódik ki, ő felvállalta magát, nem vetít, nem maszatol és sumákol. Heller Ági viszont akkor más elveken ÉL, mint amilyen elveken ÍR? A korrektség (helye és ideje) relatív? Na igen, akkor, ha nincs gerinc...

sapiens 2008.07.21. 12:08:32

Heller: Az aristotelési etika és az antik ethos (Akadémia Kiadó, 1966.)
Leibniz egzisztenciális metafizikája (Kossuth Könyvkiadó, 1995.)

Hehehehehe: nem érted, amit ír a judeofasisztája...

Hát igen, ilyen ez az "árokásó blog". Okos volt, aki kitalálta. Nem véletlenül szerepel az Index címlapján.

Sipi 2008.07.21. 12:09:29

T. hehehehe!

nemtomm..
lehet, hogy voltam meg 2005ben is.

nem tudom, ki lehetsz, megmondom oszinten.

nem sok embert jegyeztem meg onnan, az az igazsag...

Aszi 2008.07.21. 12:10:12

Kormányos: ha így van, miért zárták ki Hellert 1949-ben a pártból?

Johnny Favorite (törölt) 2008.07.21. 12:10:14

atommag 2008.07.21. 12:06:57

"..Ezért tartanám jó választásnak az Antarktisz kihalt jégmezőit. Tehát, nem csomagolok, én itt vagyok itthon. Menjen innen az, aki képtelen gyűlölködés nélkül együtt élni másokkal..."

Te elolvasod amit írsz?

Sipi 2008.07.21. 12:11:55

T Gabo!

"Mintha a miniszterelnökjelölti vitában valami ilyesmit mondott volna Viktor,"


igy van..
ILYESMIT mondott...

konkretumot semmit, csak ILYESMIT, amit aztan barmilyen iranyba fel lehet hasznalni politikai tokekovacsolasra...

atommag 2008.07.21. 12:12:07

Hehehehe, drága kicsi szívem szottya...

"dehiszen te egy rohadt fasiszta vagy, hogy másokat a politikai nézetük miatt ilyesmivel fenyegetsz,"

Áruld már el nekem, a büdösbugris zsidózás mióta politikai nézet? Az csupán az, aminek látszik: büdösbugris zsidózás. Ennyire futja a tudományodból.

Gabó 2008.07.21. 12:12:16

neutrinoo!
Ha én nem értem amit írtál akkor Te sem a sajátodét. olvasd el az első két mondatod.

"Orbánék már a választások elött tudtak a rossz számokról.Nem véletlenűl hangoztatta ezt folyton.Csak úgy állította be,mintha nem lehetett volna ezt tudni előre. Persze ez menti fel Gyurcsányt,de Orbán ugyanolyan sunyi alattomos emebr,mint Gyurcsány csak nehezebb megfogni,mert mestere a kettősbeszédnek.Erre mutatott rá helyesen Heller. Amúgy Gyurcsány beszéde nem volt nyílvános.Ezt mindenki úgy állítja be,mintha az lett volna."
Pont azt mondom hogy tudtak róla és nem állították úgy be mintha nem lehetett volna tudni, hanem még a vitában is felhozta, erre Feri leoltotta Viktort, hogy ne hazudjon.

hehehehehe 2008.07.21. 12:13:10

Sipi: engem tuti megjegyeztél :D
1 közös volt bennünk, a szívás...

mittoménmilyennick 2008.07.21. 12:13:27

Beszállt Heller a politikai darálóba, és most csodálkoztok ha kap egy verbális pofont????

Asszem ez az álszentség:)

atommag 2008.07.21. 12:14:25

Johnny, bébi, mit nem érc' azon, amit írtam?

hehehehehe 2008.07.21. 12:16:32

atommag: mi az a zsidózás? létezik ilyen fogalom?
osztrákozás is van? lesothóizás? lesothóizzunk már egy kicsit.

Heller Ágnes zsidó? igen
A gusztustalan nézeteinek motívációja a zsidó identításából és a a judeofasiszta mentalításából táplálkozik? igen (ezt hívja Bayer "indok-zsidónak")

Akkor miről problémázol te másik fasiszta?

neutrinoo 2008.07.21. 12:19:34

csimasz 2008.07.21. 12:08:18

Mondjuk igazad van,hogy az elv és a gerincesség más kategória,de én akkor sem tartom ettől jobb embernek Villont. Magánemberként alávaló lumpen, gyilkos volt,de viszont csodálatos költeményeket írt. A nagy tömeggyilkosok is elvszerűen "gerincesen" vitték végbe gaztetteiket.

Hellerre visszatérve teljesen elképzelhető,hogy magánemberként olyanra használja fel az etikáját ,amit aztán úgy fordít ki,vagy magyarázhat félre ,ahogy akarja.

Mindfield 2008.07.21. 12:19:55

Tényleg, hagyjuk már ezt a két "nagy államférfit" és nézzünk már rá az országra. Hogy Nagy Ferót idézzem: "azért szar ez az egész világ, mert mi emberek mi is szarok vagyunk".

Mindenki mutogat a másikra, hogy az aktuális nagyvezér seggéből nem látszik ki a feje, csak önkritikát nem gyakorol. Ok, Gyurcsányék elkúrták, ők a zsidók, a komcsik, meg a megtestesült gonosz. De miért kellett ehhez 10 évnek eltelnie a rendszerváltás után, hogy ez az emberekben tudatosuljon? Ja, kellett egy OV meg neki 4 év, és miután az első 2 év után látta, hogy nem tud mit kezdeni magával kiment szélre. Bebiztosított magának egy örök második helyet. Pluszba megmutatta a honpolgároknak hogy nem csak a parlamenten belül lehet politizálni. De miért is kellett ő? Ja igen, a magyar nem képes egyedül dönteni. Neki muszáj megmondani, hogy mit tegyen.

maxt · http://fregoli.blog.hu/ 2008.07.21. 12:20:10

"Aki politikailag elfogulatlan az pont nem fog politikai blogokba beírni."
Mivel (sajnálatos módon) már a közértben is úgy köszönnek "Jó napot!" helyett, hogy "Mocskosgyúrcsáy", így az a véleményem nem tehetem meg, hogy figyelmen kívül hagyjam a politikát. A politika tehet a gazdaság, és a társadalom tönkremeneteléről.
(szándékosan oldalak nélkül)

"Távol állsz? Mitől?"
A politikai élettől (ahogy azt írtam) vagyis nincsenek politikai kötődéseim, érdekeim, és szükségleteim.

"Akárhogy is de Te a hypózásnál biztos hogy az elsők közt álltál... "
Engedd meg, hogy egy korábbi idézettel válaszoljak:
"Mindig röhögök a győzködéseken, egymás sértegetésén, dühöngésen."


Tényleg csak így működik ez az ország, hogy véleménykülönbség esetén neki kell menni erőből a másiknak?
Vita? Kompromisszum? Mások minimális tisztelete?
(még ha nem is szolgálta meg)

hehehehehe 2008.07.21. 12:21:57

atommag: amikor konstans nácizásból meg riogatásból áll az összes felvonás, és minden hangszeren véletlenül egy zsidó játszik, akkor nehogymá én kérjek elnézést, hogy ezt észre merem venni.

olyan ez mint, a Brian életében a kövezésénél: ki mondta azt, hogy jehova? kimondta, bumm megdobálják..

INkvizítor 2008.07.21. 12:22:29

azé' egy hellerágnesről ennyit elvitatkozni!? nincs jobb dolga az embereknek? munka? nyaralás? család? valami?
heller egy árokásó! kész. azért, mert az árokásók ezt mondták, és pont. 10 millió árokásó hazájában ez is valami?

mittoménmilyennick 2008.07.21. 12:23:56

maxt a biztos pártválasztók (mint te,vagy én) bizony el vannak kötelezve.
Ez a "függetlenként írom" MUHAHHA

maxt · http://fregoli.blog.hu/ 2008.07.21. 12:24:46

Szamárfül/murci:

Egyáltalán nem húztam fel magam.
Csak nem értem ezt a harcias erőlködést, hogy mindenáron csak a valóság egyetlen valamilyen célnak pont megfelelő szeletét kell mutatni, és minden mást gyűlölni, elítélni.

Sajnos ezt honosította meg a politika.

hehehehehe 2008.07.21. 12:26:30

zsidó recept: nácizzunk, nácizzunk, gusztostalankodjunk, nácizzunk, uszítsunk, lenézzünk, nácizzunk, gyilkoljunk, raboljunk, nácizzunk, aztán ha megunják az emberek és visszaszólnak, hogy kuss zsidók, akkor ajvékolunk, hogy ugyemegmondtamhogynácik.

persze vehettem volna egy példát a való életből, pl egy medencéset...

méghogy zsidózás...

neutrinoo 2008.07.21. 12:27:20

Gabó 2008.07.21. 12:12:16

Nincs vita köztünk ebben,akkor.

Nem ide tartozik,de akkor meg Orbánnak kellett volna a választási igéreteit a gazadasági állapothoz igazítania,nem felelőtlenűl igérgetni.
Szal egyik kutya másik Európa Bajnokság.

Johnny Favorite (törölt) 2008.07.21. 12:27:23

Azt nem értem, hogy arról panaszkodsz hogy milyen gyűlölkődöek az emberek, és a következő mondatban már honfitársaid jelentős részét szeretnéd másik kontinensen látni...ezt nem értem!
Egyszerűen ömlik ki a bolsevizmus az ajkadon...

szamárfül/pável · http://pavelolvas.blog.hu/ 2008.07.21. 12:27:42

maxt:
remélem a valóságban inkább könnyed kiröhögés ez a harcias erőlködés... :P

arta 2008.07.21. 12:29:18

Bocsi, de OFF leszek:-)
"Lakat T. márkájú szőnyeg" Ez nagyon tetszett!!!
Mi a fenét keres a képernyőn ez a gyérhajú, nyálas fasz lakatté???????????

Johnny Favorite (törölt) 2008.07.21. 12:29:39

hehehehehe 2008.07.21. 12:26:30
EZ ÍGY VAN!

neutrinoo 2008.07.21. 12:29:40

hehehehehe 2008.07.21. 12:26:30

Te antiszemita vagy. Be is ismered,és mint ilyen szalonképtelen a politikában.

Olvassátok el Heller etikai könyveit és mindenki keresse a hibát magában ne másban.

atommag 2008.07.21. 12:29:56

hehehehehe
Igen, létezik. Te magad is tudod.(Ugye?)
No, és akkor a te példádat követve:

Hehehehehe gyűlölködő nyomorult? Igen.
A gyűlölködésének motívációja hiányos műveltségéből, szellemi éretlenségéből, továbbá szexuális avagy lelki kielégületlenségéből táplálkozik? Igen.(Ezt hívja atommag "szánalmas szerencsétlennek".)

play_off 2008.07.21. 12:30:17

Jó a kép Ági babáról.
A keleti boszorkány az Óz-ból kutyafasza hozzá! : - )

neutrinoo 2008.07.21. 12:32:06

" 10 millió árokásó hazájában ez is valami? "

ott a pont:DD

csimasz 2008.07.21. 12:32:59

neutrinoo, te azt nem érted, hogy akiben benne van a képesség, hogy "úgy fordítsa ki, úgy magyarázza félre, ahogy akarja" (idéztelek), az bárhol és bármikor megteszi... Bölcsészettudományban a legkönnyebb, mert nem egzakt tudomány, így a gerinctelen érvelésre is lehet azt mondani: Teória, Vagy mondjok jobbat: Véleményszabadság, Demokrácia. Haha. Nem, hanem VISSZAÉLÉS.

maxt · http://fregoli.blog.hu/ 2008.07.21. 12:33:18

mittoménmilyennick:
Elárulod azt is, hogy kinek vagyok elkötelezve?


Komolyan be kell iratkoznom egy kommunikációs tréningre! Már a sokadik alkalom, hogy pártatlanságomra válaszul oldaltól függően mindig a "szemét másik oldal" bérencének lettem kikiáltva.
Van egy tippem szerinted kire szavazok! ;)

mittoménmilyennick 2008.07.21. 12:34:00

Amúgy ez a blog lassan egy ikontemető.
Ezek a figurák a 2 oldalról annyira elhasználódtak ,hogy kétlem 2010-től felhasználná őket valamelyik oldal. (lehet naív vagyok:)

hehehehehe 2008.07.21. 12:34:04

antiszemita? én? te azt sem tudod, hogy ez mit jelent. antiszemitizmus akkor volt, amikor a törvények vége úgy szólt, hogy kivéve zsidók és izmaeliták...

senkit nem utálok azért, mert sémtől származtatja magát.

a nácizmust, a fasizmust elutasítom, és így a fasizmusra alapuló zsidó identítást és mentalítást is. csak úgy, mint a világ nagyobbik része...
szalonképtelen,mi?

hehehehehe 2008.07.21. 12:35:44

atommag: itt eddig csak te gyűlölködsz. te akarsz másokat deportálni. fasiszta vagy, ez nem vitás.

ráadásul primitív demagóg is ezzel az elfuserált párhuzammal...

atommag 2008.07.21. 12:36:46

Johnny, én már nem látok más megoldást arra, hogy elhallgassanak a gyűlölködők. Olvasd végig pl. "hehehehehe" kolléga hozzászólásait. Szerinted, mi a fittyfenét lehetne kezdeni egy hozzá hasonlóval?
Meggyőzni? Ugya már...

(A bolsevizmus meg hogy a pipaszárba jön ide? (Amúgy tökjó: egyesek szerint fasiszta vagyok, szerinted meg bolsevista. Jó lenne valahogy megegyezni,mert még a végén megkavarodok.)

hehehehehe 2008.07.21. 12:38:05

neutrino: te az a fajta vagy, aki azt képzeli, hogy heller könyvet olvasva lesz szalonképes...

szánalmas feketelelkú valaki lehetsz.

kezembe nem vennék heller könyvet..a közszerepléseiből tudom, hogy nem vagyok kiváncsi rá...

sapiens 2008.07.21. 12:38:20

hehe - Csak emlékeztetőül:

Johnny Favorite 2008.07.21. 11:49:43
Atommag
Szólj ha átgondoltag és becsomagoltál...mert kihúznám a bőröndödet a reptérre!

Szóval ki is akarta először a másikat a határokon kívül látni?

Johnny Favorite (törölt) 2008.07.21. 12:39:33

Te tényleg arra vágysz hogy mások mondják meg hogy ki vagy?!
Te vagy a tökéletes válsztópógár!
És ismerve a "média egyensúlyt" már tudom, hogy kire fogsz szavazni legközelebb!

INkvizítor 2008.07.21. 12:42:16

atommag!
"mi jobban gyűlölünk titeket mint ti minket" ezek szerint kornis misi szánalmas szerncsétlen?

vagy csak "hiányos műveltségéből, szellemi éretlenségéből, továbbá szexuális avagy lelki kielégületlenségéből táplálkozik?"

:))

gyűlölet egyidős az emberiséggel, gyűlölni a gyűlölőt is gyűlölet... mi volt előbb tyúk vagy a tojás?

Johnny Favorite (törölt) 2008.07.21. 12:42:25

sapiens

Szerintem olvass és utánna gépelj!!!!

atommag 2008.07.21. 11:38:20

"...Rohadtul sajnálom és szégyellem, hogy egy országban kell élnem veled. Ha rajtam múlna, Te és a hozzád hasonlók már valahol az Antarktisz legkevésbé napsütötte vidékein élnétek. A te fajtád nélkül a Kárpát-medence sokkal, de sokkal élhetőbb, szebb és vidámabb környékké változna."

Ez 11 perccel előttem volt...őőőőőő ha jól számolok

hehehehehe 2008.07.21. 12:42:25

bolsevista vagy fasiszta, egy tőről fakadnak...

abban hisztek, hogy a ti kizárólagos igazságotok mögött ott a többség, és ennek nevében ha kell, lehet deportálni, legyilkolni másokat, mert azok fejletlenebbek, reakciósok, gyűlölködők stb stb

persze pusztán szeretetből deportáljuk/legyilkoljuk a gyűlölködőket.

kurvaanyád...vegyí má egy tükröt vazzeg

maxt · http://fregoli.blog.hu/ 2008.07.21. 12:43:48

"remélem a valóságban inkább könnyed kiröhögés ez a harcias erőlködés... :P "

Nem konkrétan erre az oldalra értettem, hanem a politikai céllal operáló valamennyi médiára.
Mindegyik elmondja, hogy mi a szép bennük, és mi rossz az "ellenségben". Torzítások, félreértelmezések, szándékos csúsztatások.

Sehol nem jelenik meg a teljes valóság, hanem annak csak a szájíznek megfelelő kifordítása.

Ezt én nem tartom jó dolognak.

eN 2008.07.21. 12:45:27

"értelmiségi haute couture-jének évtizedeken át szőrét hullató stólája"
wow. a top100 beszolasa :)

maxt · http://fregoli.blog.hu/ 2008.07.21. 12:46:15

"kezembe nem vennék heller könyvet..a közszerepléseiből tudom, hogy nem vagyok kiváncsi rá..."

Engem csurkától ver ki a víz, de a könyvei tetszenek!

atommag 2008.07.21. 12:46:22

Jól van, hehehehehe, jól van. Már látom, hogy becses személyedben kifélébe-mifélébe botlottam...
Köpködj-okádj nyugodtan tovább. (Én vagyok a hülye, hogy egyáltalán "szóba álltam" veled. Ígérem, ez még egyszer nem fog előfordulni.)

hehehehehe 2008.07.21. 12:46:28

Hogy is mondta az egykori jeruzsálemi főrabbi, amikor megtiltotta, hogy falasa(fekete bőrű, etióp) zsidók akartak oda temetkezni, ahol ő volt a basszájba.

"nem akarok ilyen emberekkel együtt nyugodni az örökkévalóságban. JOGOM VAN AZT GYŰLÖLNI, AKIT CSAK AKAROK"

de idézhetjük Dov Liort is, Kiryat Arba rabbiját: " ezer nem zsidó élete sem ér annyit, mint egy zsidó körme"

vagy emlékezzünk Kahane rebbére, aki olyan törvényt terjesztett a Knesszet elé, miszerint zsidó és nem zsidó közti szexuális kapcsolat bűncselekménynek minősüljön.

ezen nem fasiszták, nem nácik...ááá dehogy.csak én zsidózok

hehehehehe 2008.07.21. 12:48:25

maxt: gondolom nem a politikai művei...

Heller szépirodalommal is foglalkozik?
Marxista filozófia deduktív-induktív bizonyításelmélete a cionista-judeofasiszta szemszögből típusú írásokra nem vagyok kiváncsi...

hehehehehe 2008.07.21. 12:50:07

atommag: szerfelett örülök, hogy rájötél, hogy hol a helyed. talán még sem vagy teljesen reménytelen.

további sok sikert az emberré válás útján. ha célhoz értél, keress meg, és átbeszélhetjük a következő szakaszon rád váró nehézségeket...

neutrinoo 2008.07.21. 12:50:36

csimasz 2008.07.21. 12:32:59

Igazad van abban,hogy a bölcs .tudomány nem egzakt.
Ilyen a történelem is pld. Sok töritanárral találkoztam,akik emberileg nagyszerűek voltak,és az órán viszonylag korrekten tanítottak Viszont szélsőségesek voltak 4 szemközt. Számomra pld a szélsőség emberi gyengeség. Olyan ember aki felrúgja az emberi együttélés szabályait,mikor egy csoportra keni a hibákat faji alapon.

De így belegondolva Heller sem gyerinctelen,hiszen most is baloldali és régen is az volt.
Az relatív,hogy ki mit tekint félremagyarázásnak.Ez is világnézettől függ.

Nem értek egyet azzal,hogy aki megteszi magánéletbe az megteszi a tud.-ban is,mert amit heller személyesen mond nem azt tanítja. Rá van kényszerítve,hogy szakmailag alapos legyen,mert különben nem lene respektje a tud világban.Ez magánéletben nincs meg. Ez bárkire vonatkozhat.

atommag 2008.07.21. 12:51:58

Dear Höm, eccer' majd nézz utána, hogy kikre és milyen körülmények között mondta ezt Kornis.
Tökéletesen érthető és védhető szöveg.

neutrinoo 2008.07.21. 12:52:47

hehehehehe 2008.07.21. 12:38:05

Szánalmas vagy. Nem is titkolod,hogy valakit az alapján ítélsz meg h zsidó-e vagy e zsidó.

Gabó: Akkor ő egy gerinces ember?

neutrinoo 2008.07.21. 12:58:37

hehehehehe emlékeztet egy vallástörténelem tanáromra. a hazai felekezetekről volt szó,és elmondott egy csomó negatív viccet. Érdekes módon mind a zsidokról szólt.

Még ha igazak is a példáid hehehehe ,és valóságosak ugyanezek megtalálhatóak nálunk is,de akárhol.

G.d.Magister · http://laudator.blog.hu/ 2008.07.21. 12:59:08

A Hetek-interjún én is dühöngtem. Az ilyen minek nyilatkozik? Egyébként Heller egy nagyon agresszív, durva személyiség, volt alkalmam tapasztalni.

szamárfül/pável · http://pavelolvas.blog.hu/ 2008.07.21. 13:03:11

"mittoménmilyennick 2008.07.21. 12:34:00
Amúgy ez a blog lassan egy ikontemető."

ikontemető: ez jó!

neutrinoo 2008.07.21. 13:09:07

G.d.Magister · laudator.blog.hu/ 2008.07.21. 12:59:08

Lehengerlő az biztos.Voltam előadásán rettentő fiatalos a kora ellenére és nagyon gyorsan gondolkozik beszél ,talán ezért tűnik erőszakosnak.De amúgy nagyon aranyos és jókedélyű.

G.d.Magister · http://laudator.blog.hu/ 2008.07.21. 13:14:52

oké, előadásán még nem voltam.

Johnny Favorite (törölt) 2008.07.21. 13:18:39

Aranyos? MUHAHAHA
Kb annyira aranyos mint egy napon rohadó balatoni keszeg pikkelyek nélkül!

Ez egy igazi összeszottyatt vén faszságokat összehordó büdös ribanc.

neutrinoo 2008.07.21. 13:27:54

Johnny Favorite 2008.07.21. 13:18:39

Mindenttudás egyetemén volt előadása. Meg lehet nézni talán. Az egri főiskolán tanított régebben,de mindig visszajár előadásokat tartani.
Tavaly felvettem diktafonnal.(esztétika és etika címmel) Egyik tanárunk vetett fel egy gadameri érvet,amit azzal söpört le,hogy "Gadamer? Ohh az elmehet a sunyiba.." De ezt is olyan aranyosan tette. Nyílván neki is megvannak a rigolyái,mint mindenkinek,de többször is bíztatta a diákokat,hogy mondjanak valamit,szóljanak hozzá.

dinoszaurusz 2008.07.21. 13:31:14

atommag. Nem kéne kitörölni. Akkor csak a tömör igazság tűnne el innen.

szamárfül/pável · http://pavelolvas.blog.hu/ 2008.07.21. 13:34:52

egyéb képességeit nem vitatta senki... nem tanárként szerepelt itt.
bár voltam én már feregeteges Popper péter ea-on is - pedig ő aztán... elborultabb, mint az a buddha szobor, amiből Fülig jimmyék kilopták a szemet.
szóval a ketedra-képesség nem függ össze a hiszteriózissal, sőt, csak erősíthetik egymást. legalább lámpaláza nincs a tévéstúdiókban...

INkvizítor 2008.07.21. 13:36:25

Dír atommag!
tudom mire reagálva mondta azt kornis :)

ezek szerint a gyűlölet lehet :"Tökéletesen érthető és védhető szöveg. " :))

és ki dönti el mikor "értehető és védhető" a gyűlölet, és mikor nem az?

és honnan tudod hogy hehehe gyűlölete nem "Tökéletesen érthető és védhető" :) (a kérdésem természetesen költői :))

ha Ő úgy érzi hogy "veszélyben a népe, az élete vagy a hazája" mert valszeg így érzi, akkor ez felmenti a "gyűlölet bűn" alól?

vagy csak egyszerűen elkezdünk relativizálni? van akiknek szabad gyűlölnie, és van akinek nem?

ezért írtam, hogy a gyűlölet egyidős az emberiséggel, és a gyűlölőt minősíti bárki legyen is az (akár kornis, akár hehehe)

hehehehehe 2008.07.21. 13:41:29

neutrinó: csak ha a zsidóságából következik az illető fasizmusa és mocsoksága.

és lássuk be, a zsidók többségénél sajnos így van...

itt az árokásók között is az a többség. érdekes...pedig a lakosságon belül 1% az arányuk...

hehehehehe 2008.07.21. 13:42:44

atommag úgy gondolja, hogy az ő fasizmusa védhető...
de ha valaki pontosan az ő módszereivel akar megszabadulni a hozzá hasonló fasisztáktól, az náci

csimasz 2008.07.21. 13:45:45

neutrinoo...

Heller méltatása, védelme közben leírod: "amit heller személyesen mond nem azt tanítja."

És ezek után számodra mégm mindig hiteles. Humm.
Na gyerekek, asszem itt a vég:) A gerincből végérvényesen egy csiga lett. Eme ország megérdemli sorsát.

pipistrello 2008.07.21. 13:48:02

inkább száz heller, mint egy hehehehe

csimasz 2008.07.21. 13:52:24

neutrinoo
"Rá van kényszerítve,hogy szakmailag alapos legyen,mert különben nem lene respektje a tud világban.Ez magánéletben nincs meg."

Haha...
Az a baj, hogy nem ismered belülről a bölcsész-tudósok világát... Ezért - önvédelmi mechanizmus híján - még ezt is beveszed. Olyan ez, mitn egy nagy színes lufi, lehet benne gyönyörködni, csak kár hogy egy mozdulattal ki lehhet pukkasztani...

Aszi 2008.07.21. 14:06:17

Egy kérdésem volna a blog gazdáihoz: tudnának mondani egyetlen példát olyan közéleti személyiségre, publicistára, aki NEM árokásó? Vagy úgy általában mindenki, aki leírja a véleményét valamiről, az automatikusan árokásónak minősül?

Mert ugye azért 100 árokásót összegyűjteni... egyáltalán ki az, aki kimaradhat ebből, és ismert, rendszeresen publikáló személyiség?

neutrinoo 2008.07.21. 14:08:01

csimasz 2008.07.21. 13:45:45

Jól kiforgatod a szavaimat. Nem foglaltam állást,hogy mit tanít és ,ahhoz képest mennyire sarkít,csak annyit,h magánban szerintem is balos,viszont ami az etikáját illeti az korrekt világszínvonalú.

CrL 2008.07.21. 14:10:53

Aszi, sok van zenészektől kezdve akár írókig akik nem nyilatkoznak politikai és egyéb ügyekben in public, nem akarják továbbmélyíteni az árkokakat. az hogy otthon, kocsmákban mit mondanak, az pedig teljesen a privát dolguk.

neutrinoo 2008.07.21. 14:15:13

hehehehehe 2008.07.21. 13:41:29

Tipikus ( nem valami cizellált)demagóg dumád van.
Mivel létezik antiszemitizmus,ezért biztos igazolható oka van?
A többségre hivatkozol.Van statisztikád is talán?

Én nem vagyok zsidó,de védem őket,mert tehetséges nép,akár a magyar ,és szerintem sokan vagyunk így ezzel.Mondhatom azt,hogy a többség így gondolja? Vagy én is zsidónak számítok,és már kisebbség leszek?

Aszi 2008.07.21. 14:15:59

CrL: jó, tehát csak az nem árokásó, aki nem mond semmit. Világos.

maxt · http://fregoli.blog.hu/ 2008.07.21. 14:17:16

"bár voltam én már feregeteges Popper péter ea-on is - pedig ő aztán... elborultabb, mint az a buddha szobor, amiből Fülig jimmyék kilopták a szemet."

Popper Pétert van szerencsém személyesen ismerni, és az egyik legnagyobb magyar gondolkodónak tartom.
Én, mint munkásságának tisztelője utasítom vissza ezt a kijelentésedet.
Racionális gondolkodásával, és értékrendjével mérce lehetne.

Tény, hogy politikáról nem beszélgettünk, de nem is szükséges. A világnézete közel áll az enyémhez, meglátásai építő jellegűek, szórakoztatók, és ez bőven elég hogy kivívja a tiszteletemet.
Ebbe nem kell politikát keverni.
(És zsidózni sem érdemes, hiszen mindenki tudja)

neutrinoo 2008.07.21. 14:21:16

csimasz 2008.07.21. 13:52:24

Te bölcsész vagy? Gondolom,ha igen,akkor a másik táborhoz tartozol,ezért mondod ezt.
Kissé megfoghatatlan az állításod. Azért ismerik el világszerte,azért tanít évtizedek óta,mert egy lufi? És te honnan tudod ilyen bizonyossággal? Tanulmányoztad a munkásságát?

szamárfül/pável · http://pavelolvas.blog.hu/ 2008.07.21. 14:23:42

maxt, csak neked, lesz Popper-poszt is :) (de csak jusztlaciak után!)
olvasod is őt? látod őt akkor is, amikor épp nem lélektanászkodik, hanem közbeszél? nagyon beteg lelkű ember... mint móricka, mindenről 1 és u.az a dolog jut eszembe. Ő is kb. 10/10-es.
Róla máskor...
(hogy könnyítsek a feszkón: pl. Makovecz is lassan épp olyan elborult lesz már, mint ő - hú, tegnap belenéztem egy riportba vele... 1 agykutatóval szívesen beszélnék ezekről az emberekről...)

szamárfül/pável · http://pavelolvas.blog.hu/ 2008.07.21. 14:27:12

Aszi: nehéz kérdés ez ebben az országban!
1.tippem, hirtelen: Lányi andrás - ha celeb kell (és azért hírnév kell a lapát mellé!)

CrL 2008.07.21. 14:31:52

Aszi: Az az árokásó aki a közéletben tett bármit is a mesterséges szétszakítottságért. Ide a top100 kerül fel. Nem kell(ett) ahhoz csöndben maradni, hogy valaki ne kerüljön bele a szórásba: Kepes András, Vámos Miklós vagy Varró Dani stb nem fog felkerülni.

hehehehehe 2008.07.21. 14:33:52

neutrino:
2003-as EU-s felmérés 15 régi EU-s országban:
a zsidó állam az európaiak 60%-a szerint a legveszélyesebb ország az emberiségre és a világbékére.
2006-os BBC felmérés 27 országban világszerte: a zsidó állam a világ 2/3 szerint a legveszélyesebb ország az emberiségre és a világbékére.

mindkét esetben észak-koreát, iránt és az USA-t utasította maga mögé.

ha jól emlékszem csupán a válaszadók 7% mondta, hogy a zsidók frankók...szal szalonképesezhetsz itt még te judeodemagóg barom. típikus zsidó frázis...

Aszi 2008.07.21. 14:37:30

CrL: ők nem nyilatkoztak semmit politikai témákban.

Egyszerűen az van, hogy ti mindenkit, aki megszólal politikai témában, árokásónak minősítetek. Ezért aztán nincs is értelme a fogalomnak.

szamárfül/pável · http://pavelolvas.blog.hu/ 2008.07.21. 14:38:11

hehehehe, menj már a p***ba a zsidózásoddal! senki nem kiváncsi rá!
írj magadnak blogot Izraelről! ez a poszt nem erről szól! csakis HÁ-ről.
mostantól mindent leszedek tőled. Kéretik rá nem reagálni, mert később értelmetlenné válik a "dialóg."
uff


Crl, VámosM nem biztos :)
(nem ő írkál marhaságokat "amerikaiul"?)

szamárfül/pável · http://pavelolvas.blog.hu/ 2008.07.21. 14:39:20

Aszi - dehogy.
ez inkáébb a hazai állapotokra világít rá. Kepes is jó pl.!

Aszi 2008.07.21. 14:41:54

Kepes mikor mondott véleményt politikai témában?

szamárfül/pável · http://pavelolvas.blog.hu/ 2008.07.21. 14:45:14

nem tudok róla. épp ez az. de csinált közéleti műsorokat, és sosem ment bele a sárba... na ehhez kell erő. ezért kap most tőled egy buksismit :)

CrL 2008.07.21. 14:46:38

Aszi, ha sokan nem nyilatkoztak volna politikai témában iszonyatos megosztó hülyeségeket, nem is kerültek volna ide fel. És ki lehet maradni ebből az árokásó össznemzeti játékból annak aki akar.

A definíción való pörgésen már túl vagyunk. Lásd Lapát- és ásómetodológia topikok a főoldalon.

Aszi 2008.07.21. 14:50:37

Egyszerűen nincs is 100 ember, aki rendszeresen megszólal politikai témákban. Ennek a blognak annyi a lényege, hogy összeszeditek azokat az embereket, akik meg szoktak szólalni és azokat jól lefikázzátok. Méghozzá igen gyenge színvonalon. Mert azért Szamárfül murci, lásd be, hogy a nyomába sem érhetsz mondjuk Heller Ágnesnek.

szamárfül/pável · http://pavelolvas.blog.hu/ 2008.07.21. 14:57:14

Aszi:
de, egyszer már utol is értem, egy moziban, és odadtam neki a sapkáját, amit ő elejtett és már rajta taposott... :D

Figyu, beszéljünk már komolyabban ennél - ha megy.
A 100 meg kevés is lesz. Nézz vissza később.

pipistrello 2008.07.21. 15:00:30

Hát kedves Szamárfül, ha a Heller Ági néni képes lenne rá, és leülne itt veled blogolni, mint a "szomszédban" a Babarczy Eszti, asszem lenne itt intellektuális "deszégyellem magam" meg összezsugorodás, meg elbújás a pad alá piros orcával..., bár kritizálni szabad.
Nekem ígyisúgyis szimpi!

G.d.Magister · http://laudator.blog.hu/ 2008.07.21. 15:01:18

neutrum

"Egyik tanárunk vetett fel egy gadameri érvet,amit azzal söpört le,hogy "Gadamer? Ohh az elmehet a sunyiba.." De ezt is olyan aranyosan tette. Nyílván neki is megvannak a rigolyái,mint mindenkinek,de többször is bíztatta a diákokat,hogy mondjanak valamit,szóljanak hozzá."

Ezek után biztos vállalkoztak a diákok, ha egy tanár kérdését ilyen bunkó módon torkolta le... na mindegy. Itt most nem HÁ rigolyáiról van szó (tudom én kezdtem), hanem közéleti megnyilvánulásairól. Ami undorító. Nekem soha nem lenne pofám olyan gyűlölködő interjút leadni, mint HÁ a Hetekben.

CrL 2008.07.21. 15:01:51

pipistrello, nagy megtiszteltetés lenne ha Heller Ági itt kommentelne az biztos.

szamárfül/pável · http://pavelolvas.blog.hu/ 2008.07.21. 15:04:00

igen, pipistrello, már a gondolatra is bepipiltem.
Valamit esetleg tárgyszerűen, hozzá a témához? kösz.

pipistrello 2008.07.21. 15:20:09

ha azt várod, hogy elemzem Neked HÁ 50-es és 90-es évekbeli irományait, akkor sajnos nem tudok ezzel szolgálni, de nem is érzem magam eléggé felnőve a feladathoz.Azonban valóban megnézném avagy elolvasnám a válaszait, ha szembesítenéd a róla kialakított képeddel. És még azt is el tudnám képzelni kicsit (nagyon) felforgatná ezt az eléggé utálatos képet. ...mondjuk a Pörzséről ugyanezt nem képzelem...

szamárfül/pável · http://pavelolvas.blog.hu/ 2008.07.21. 15:28:33

értem.
nem is egy kategóriák.
pörzse ostoba, mint 1 asztallap.

Aszi 2008.07.21. 16:42:54

Egyébként Orbán Viktorról mikor lesz cikk?

szamárfül/pável · http://pavelolvas.blog.hu/ 2008.07.21. 16:54:33

hehe :)
közös szerk. döntés - az eredeti cikk (lásd top20) nyomán, hogy politikus nem szerepel (ők tkp hivatásos á.ásók).
persze ott van grósz k, egyedül, az első 20-ban - erről ÁcsF-t kell megkérdezni, miért. Talán a fehérteroros duma nyomott a latban.

mondjuk el is vesznénk a mocsárban... én javasoltam amúgy pl mikolát :)
szóval nincs.

Francois Pignon 2008.07.21. 17:37:01

A top20-ban Bogár László van. ;) GrószK kapcsán meg mindent leírtam a hozzáfűzött kommentekben.

És így kapásból: Debreczeninek, Grezsának, Bayernek és Csintalannak is van/volt politikusi munkássága. De egyikük sem abbéli minőségében került ide.

xterx 2008.07.21. 18:34:45

Nem tudom, más írta-e, de az utóbbi években nagyon érdekes vallási fordulaton ment át Heller Á., elkezdett zsidó és keresztény témáról érdekeseket írni, olvasásra szívesen ajánlom. Ez színezi a róla alkotott képet.
És nálam az is színezi, hogy az egyik legjobb egyetemi emlékem fél év Nietzsche-szeminárium vele. Hagyott minket dumálni, vitatkozni, jó volt.

Syr Wullam 2008.07.21. 22:09:47

Ahem, ezt a bejegyzést ajánlanám elolvasásra azoknak a kommentelőknek, akiknek mindenről ugyanaz jut az eszükbe:

arokaso.blog.hu/2008/07/17/szemelyes_keres

Nem hosszú, talán a megértése sem okoz túl nagy problémát. ;-)

Syr Wullam 2008.07.21. 22:31:10

Jó a Fehér-kép, de én inkább ezt tettem volna a topik elejére:

drpsycho.freeblog.hu/files/monkey_on_bicycle_vintage.jpg

;-)

A Hannibal Lektűr-attitűd · http://hannibal.blog.hu/ 2008.07.22. 00:34:58

S. W. ez...

szánalmas

tudom, elhagytam a humorérzékem


...biztos, hogy én?

Syr Wullam 2008.07.22. 01:38:23

Tudtam, hogy valaki bejön a csőbe, de ilyen hamar?

www.libri.hu/hu/book/memoarok_eletrajzok/tudomany/biciklizo_majom

Azért azt elvártam volna, hogy a saját szavaimat is ellenem fordítsd:

"Örömmel venném, ha ... a kommentelők tartózkodnának ... az állathasonlatoktól ..."

arokaso.blog.hu/2008/07/17/szemelyes_keres

Túl szubtilis a humorom? Lehet. :-)

A Hannibal Lektűr-attitűd · http://hannibal.blog.hu/ 2008.07.22. 09:58:07

...még csak félműveltségemre sem hivatkozhatok, hiszen a belinkelt interjúban is szó esik a könyvről

elnézést

mikipeti 2008.07.22. 10:17:56

Egyszerűen nem értem Heller Ágnes miért csöppent a politikába. Olyan ember ő, akinek megvannak az idealisztikus elvei, amelyekkel nincs is semmi gond addig, amíg el nem kezdi azokat a politikába átültetni.

Hetven év alatt meg mindenki csinál kisebb-nagyobb áralmatlan hülyeségeket(politikán kívüli fikázásotokra gondolok), ezért nem írnék le valakit emberileg úgy globbbálisan, mert az amolyan gyenge megerősítése csak a jogos kritikának.

gyöngyösbokréta 2008.10.04. 17:35:35

Heller Ágnes éppen vezeti a tömeget a TarkaMagyar felvonuláson, a transzparenst tartja elől. Kicsit emlékeztet a Varga Imre (amúgy csodálatosan szép)- Kun Béla szoboregyüttesre, ami régen a Vérmezőn állt.

szamárfül/pável · http://pavelolvas.blog.hu/ 2008.10.05. 00:54:04

H. anyót nagyon megnevelték a minap a Szombathely tévéműsoráűban - pl. Jr.Ungváry...

Teddypompom 2009.04.13. 22:40:25

szeretném megörökíteni az utókornak Heller Ágens legjellemzőbb megnyilvánulását.
A miniszterelnöki vita után azon dühöngött Friderikusznál, hogy Gyurcsány miért nem vágott ököllel Orbán arcába, amikor az úgy beszélt,hogy közben nem nézett a szemébe...
A fő liberális....szabadgondolkodó idol....

Papp Sanyi 2009.04.15. 13:06:09

@calam: Nem jön be az oldal amit linkeltél. Lehetne újra?

R_John · http://sardobalo.blog.hu 2009.04.17. 10:40:17

@Papp Sanyi: okké, keresem. Egyébként azért nem jön be, mert az ÉS oldalát felújították és az URL-ket megváltoztatták, az okosak.

Úgy rémlik ez volt a linkelt cikk:

www.es.hu/index.php?view=doc;20471

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2009.05.27. 19:31:01

@osborne: az "isteni" Lukácstól tanult még ő. meg is látszik

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2009.05.27. 19:33:51

@osborne: azon röhögök h néha úgy beszél mint kádár
de mintha még magyarul se tudna

Doomhammer · http://tirpakbokretas-migrations.blogspot.com/ 2009.05.28. 10:27:52

http://atv.hu/hircentrum/090526_heller__putyinizmus_fenyeget__ha_a_fidesz_2_3_ot_szerez___video.html
"A filozófus szerint ugyanakkor a választók nem értik a Fidesz 2/3-os többségével járó veszélyeket. Ennek oka az – folytatta –, hogy a politikával is úgy vannak a magyarok, mint a focival: amelyik csapat esélyes a bajnokság megnyerésére, azt választják sajátjuknak. Megjegyezte: Amerikában minden elemista ismeri az alkotmányt, ami nagy érték a számukra, miközben nálunk a többség nem tudja mi szerepel benne."

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2010.01.27. 16:46:16

Az utcán száguldó autóból ordítják: „büdös zsidók", az ortodoxnak egy szkinhed azt mondja: „téged nem verünk meg, mert legalább vállalod", jobboldali zenekarok arról énekelnek, milyen lesz, „mikor eltűnik a Dob utca", egy graffiti a falon a Dávid csillag és a horogkereszt között azonosságot hirdet. Baj van?

Heller_Agnes- Hozzátennék ehhez valamit a saját történetemből. Megyek a 6-os villamoson, előttem egy ember, ingjén felirat: „Ellenségeim a zsidók." Gondolom magamban, nekem most meg kellene mondani a véleményem. Körülnézek, mellettem két lány ül, akiknek a mellén ott domborodik: „Magyar vagyok, nem turista." Elmesélem ezt Amerikában, megkérdezik, hogy a pacákot kidobták-e a villamosról. Mondom, ne haragudjatok, de nem ismeritek az országomat. Ha én szóvá teszem, engem dobnak ki, nem őt. És ez sajnos így van. Nem az a probléma, hogy van antiszemitizmus, nem az, hogy kifejezik, hanem az, hogy nincs civil ellenállás az antiszemitizmus kifejezése ellen. New Yorkban az ilyen embereket kidobják a villamosról. Amíg itt nincsenek, akik kidobják őket, addig próbálkoznak. Az antiszemitizmus nyílt kifejezése elleni küzdelem civil bátorság kérdése.

És mi a helyzet a holokauszt relativizálásával, azzal a felfogással, hogy a holokauszt áldozatai gyászának csak a kommunizmus áldozatairól való megemlékezéssel együtt van létjogusultsága?

- A kommunizmus gyilkosságai morálisan ugyanúgy ítélendők meg, mint a nácizmus gyilkosságai. Tömeggyilkosság és tömeggyilkosság között nincs morális különbség. A különbség „teológiai" jellegű. A zsidók esetében a nácizmus nem az „ellenséget" akarta kiirtani, ahogy a Szovjetunió, hanem egy népet, amely ráadásul a monoteizmus hagyományainak a megtestesítője. A holokauszt valójában Isten elleni harc volt. Nemcsak azért, mert úgy tartották, a zsidók Isten kiválasztott népe, hanem azért is, mert a zsidók létezése az egyetlen bizonyítéka annak, hogy Krisztus élt. Tehát ha a zsidókat kiirtják, ezzel együtt a kereszténységet is kiirtják. Hitler harcot folytatott Isten ellen. A nácizmus pogány hitvallás volt, a holokauszt teológiai kérdés volt. Nem ellenséget öltek, hanem Isten tanúit akarták megsemmisíteni. Ez kimondott cél is volt. A náci párt főembereinek ott kellett hagyniuk az egyházaikat, mert a német pogány isteneket, a német mitológiát vissza akarták hozni a német történelmi és kortárs gondolkodásba. Ezért tehát a kettő nem összehasonlítható egymással. Természetesen, a bolsevizmus is ölt gyerekeket, de nem volt elsőrendű célja az utánpótlás kiirtása. Ilyen módon nem, de más szempontból viszont nagyon is áll az összehasonlítás.

Akkor nem azért különbözik a kettő, mert az egyik faji alapú népirtás volt, a másik pedig a rendszer valós, vélt ellenségei ellen támadt?

- Ezt is lehet mondani, bár nekem az a gyanúm, hogy azért a kommunista ideológiában is sok a faji jelleg. Mikor például „osztályidegen elemekről" beszélünk, az „idegen elem" kifejezésnek erősen rasszista jellege van. De az is, ahogy a burzsoát ábrázolták - nagy hassal, gonosz arccal - nagyon hasonlított arra, ahogy a nácizmus a zsidókat megrajzolta - görbe orral, görnyedt háttal, ostoba arckifejezéssel. A karikatúrák természete mutatja, hogy abban is volt egy fajelméleti elem, akkor is, ha az ideológia nem fajelméleten alapult, hanem az osztályellenességen.
www.hetek.hu/fokusz/201001/interju_heller_agnes_filozofussal

xenuka 2010.02.04. 15:16:15

tesz-vesz

Azok a zsidók lennének Isten tanúi akik megölték a mi urunk Jézus krisztust?

Ők voltak, akik Pilátus kérdésére a gyilkos Barabást választották.
Kiabálva követelték, hogy a gyilkos Barabást engedje el.

Ők azok akik a mai napig tagadják Jézus krisztust.

xenuka 2010.02.04. 15:30:46

A zsidó-kommunistákhoz képest a nácik és a fasiszták tavaszi szélben a mezőn rózsaszín meg kék ruhácskában labdázó és lepkéket kergető ártatlan kisgyerekek.

A zsidó-bolsevikok megölték az összes Lengyel tisztet, TISZTI alapon gyilkoltak.

A zsidó-bolsevikok megölték az orosz cári családot, CÁRI alapon gyilkoltak.

A zsidó-bolsevikok megölték a nemeseket, NEMESI alapon gyilkoltak

A zsidó-bolsevikok megölték a papokat, VALLÁSI alapon gyilkoltak.

A zsidó-bolsevikok megölték a kulákokat, VAGYONI alapon gyilkoltak.

A zsidó-bolsevikok megölték a másképp gondolkodókat, GONDOLATI alapon gyilkoltak.

A zsidó-bolsevikok BÁRMILYEN alapon gyilkoltak.

A zsidó-bolsevikok, azaz a zsidó-kommunista gyilkosok és felforgatók kártékony férgek.

Szolzsenyicint kell idézzem:

“A kommunistánál kártékonyabb és veszélyesebb embertípust még nem produkált a történelem. Cinizmusuk, szemtelenségük, hataloméhségük, gátlástalanságuk, rombolási hajlamuk, kultúra- és szellemellenességük elképzelhetetlen minden más, normális, azaz nem kommunista ember számára. A kommunista nem ismeri a szégyent, az emberi méltóságot, és fogalma sincs arról, amit a keresztény etika így nevez: lelkiismeret. A kommunista eltorzult lélek! Egészséges szellemű európai ember nem lehet kommunista! Nincs olyan vastag bőrt igénylő hazugság, amit egy kommunista szemrebbenés nélkül ki ne mondana, ha azt a mozgalom érdeke vagy az elvtársak szermélyes boldogulása így kívánja.”
süti beállítások módosítása