HTML

Árokásó Top100

Keressük a száz leghisztisebb magyar árokásót! Gyertek segíteni! M o t t ó : "A nagy aljasságokhoz mindig kellenek értelmiségiek is." (Konrád György)

Tessék, egy lapát! - friss topicok

  • tesz-vesz: @lac1: " a komcsi-bolis-lippsikből is a lehető legrosszabbat kaptuk, a hazaárulókat" akkor nem ... (2024.12.17. 17:38) Debreczeni József
  • tesz-vesz: @Oli bácsi: milyen kib. színvonaltan írás ez is. semmi konkrétum. nem mondták el mi az érvelés? ... (2024.11.17. 18:11) Buda Péter
  • tesz-vesz: @csorsza: hogy hívták az öreg ávóst? a vén komcsit aki mindig pattogott? kinek volt az apja? elfel... (2023.04.28. 17:32) Para-Kovács Imre
  • osborne: Végül elhunyt: mandiner.hu/cikk/20211130_kulfold_halalhir_balogh_s_eva (2021.12.01. 23:20) Eva S. Balogh
  • lac1: @lényeglátó: Úúúúú...! Te is visszajársz ide? (2020.07.19. 09:43) Az árok filozófiája
  • : @KopaszMercis: Újságíróink igen nagy részének nincs meg a kellő kultúrája, s az ezzel járó morális... (2020.06.14. 15:42) Bencsik András
  • : @User1: Sajnos nem bűnbánó! A polip csápjain lógnak a köz pénzéből mesés jövedelmeket zsebre vágó ... (2020.06.14. 15:38) Bánó András

árokba néz

A dicsőségfal

aczél endre (1) ágh attila (1) andrassew iván (1) avar jános (1) babarczy eszter (1) bacher iván (1) balavány györgy (1) balogh eva s (1) bánó andrás (1) bartus lászló (1) bauer tamás (1) bayer zsolt (1) bencsik andrás (1) bitó lászló (1) bodor pál (1) bogár lászló (1) bölcs istván (1) bolgár györgy (1) budaházy györgy (1) buda péter (1) csepeli györgy (1) csintalan sándor (1) debreczeni józsef (1) dessewffy tibor (1) egei antal (1) eötvös pál (1) farkasházy tivadar (1) fogarasi istván (1) földesi margit (1) föld s péter (1) forró tamás (1) fricz tamás (1) friderikusz sándor (1) gábor györgy (1) gati charles (1) gerő andrás (1) gréczy zsolt (1) györgy péter (1) hankiss ágnes (1) hardy mihály (1) havas henrik (1) hegedűs lóránt ifj. (1) heller ágnes (1) horváth zsolt (1) jakupcsek gabriella (1) juszt lászló (1) kartal zsuzsa (1) kende péter (1) kerényi imre (1) kéri lászló (1) koltay gábor (1) konrád györgy (1) kornis mihály (1) kovátsch gamma bertalan (1) krausz tamás (1) lendvai paul (1) lovas istván (1) mészáros tamás (1) moldova györgy (1) molnár balázs (1) morvai krisztina (1) nádas péter (1) napkelte (1) orosz józsef (1) para kovacs imre (1) pilhál györgy (1) polgár tamás tomcat (1) pörzse sándor (1) rákay philip (1) r székely julianna (1) sas józsef (1) seszták ágnes (1) siklósi beatrix (1) szakonyi péter (1) szentmihályi szabó péter (1) tamás gáspár miklós (1) tamás pál (1) tamás tibor (1) tóta w árpád (1) tóth gy lászló (1) ungvári gyula (1) ungvary rudolf (1) vágó istván (1) vágvölgyi b andrás (1) vanko zsuzsanna (1) vásárhelyi mária (1) závecz tibor (1) Címkefelhő

Apablog

Tamás Gáspár Miklós

2008.07.09. 08:48 Gabrilo

A hon filozófusa. Talán egyedüli erénye a széles értelmiség táborában, hogy schumacheri ügyességgel vette az ideológiai kanyarokat: egyedül ő volt képes arra, hogy egyetlen, kb. 4 évet felölelő munkásságát összefoglaló kötetben (Másvilág) egy teljes, 360 fokos kört tegyen meg (Búcsú a baloldaltól, Búcsú a jobboldaltól?). A balhoz való fokozatos visszatérése során predesztinálva érezte magát arra, hogy beálljon a fasisztázó kórusba - ennek a vége (kezdete?) súlyos égés lett a Mortimer-incidensnél.

Sokszor nem tudjuk, mitévők legyünk írásai olvasása közben: sírjunk, vagy nevessünk? Felmerül ugyanis bennünk annak lehetősége, hogy TGM bohóckodik, provokál, és ezért képes hallatlanul nagy műveltsége ellenére banális szamárságokat írni. Ha nem viccel, nem provokál, akkor sok írását nem tudjuk elhelyezni a common sense, de még a jóérzés keretei között sem. Szerinte ugyanis a RAF megszűnésével "olyasmi pusztult el, ami szembeszállt a pusztulással", és övé a megtiszteltetés azért is, mert sikerült egy mondatba gyömöszölnie Saint-Just nevét (a.k.a. "a terror arkangyala") a "boldogság" szóval.

Mindenképpen viccesnek tartjuk viszont sajátos értelmezéseit a munkásosztályról, a munka elleni lázadásról, és ez utóbbi báziscsoportjairól (pl. az egyetemista diákok [gy.k. dologtalan, járadékból élő "osztály"] lázadása a munka ellen).

Mindazonáltal TGM-nek mindig sikerült valahogy elérnie közéleti publicisztikáiban, hogy az akolmeleg szalonmarxizmus komprádorának tartsuk őt: e témában írt cikkei ugyanis rendre arra futnak ki, hogy a fasizmus miatt aggódjon (e gyönyörű kategóriát mindenkire rákeni a polgári jobboldal szerzőitől az egyszerű egyetemistákig), és hogy bár rendkívül rossz a jelenlegi balliberális garnitúra neoliberális politikája, mégis mindig "mellettük találja magát", hiszen a fasizmus, és a reakciós erők elleni küzdelem (gy.k. Fidesz, az Ordas, a tizedes, meg a többiek) prioritást élvez. Írásai végkicsengése valahogy mindig az, hogy Magyarország nem egy jó hely, és ezért elsősorban a Fidesz a felelős, legfőképpen a Zorbán.

Árokásásból jeles. 

Előnye: műveltség

Hátránya: terroristáknak hozsannázik

Hiszterométer: 8/10

35 komment · 2 trackback

Címkék: tamás gáspár miklós

A bejegyzés trackback címe:

https://arokaso.blog.hu/api/trackback/id/tr66559954

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Szombatblog 2009.02.02. 00:02:58

TGM mint Piszkos Fred?Az ember azt hiszi, egy Rejtő-regényben jár. Tamás Gáspár Miklós Piszkos Fred szerepét játssza, ha jól emlékszem, Fülig Jimmy értelmezésében... Olyan sommás, egyoldalú állításokat fogalmaz meg Izrael-bírálatában a Népszabadságban, am…

Trackback: Reakció - polgári underground 2008.09.07. 09:42:01

Magyar Charta: itt a lista Kiderült, hogy kikkel indul a Magyar Demokratikus Charta. Ki hiányzik? Kik a meglepetésnevek? Vannak-e sok-sok Fiatal Értelmiségiek? Esetleg árokásók? A Magyar Demokratikus Chartához eddig csatlakozottak névsora Ádám Zoltá…

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

elGabor · http://doom-doom-doom.tumblr.com/ 2008.07.09. 10:36:05

TGM egyszerűen szórakoztató; jól forgatja a pennát, nem ostoba, vannak érdekes gondolatai és stílusa. Ezzel máris többet tud, mint a hazai újságíró mezőny túlnyomó többsége, azok ugyanis végtelenül korlátoltak és stílustalanok. Ma TGM jobbára ártalmatlan, mert a kb. ötvenfős pulóver+hózentróger csoporton és az ellenszenves, de piciny alterglob társaságon kívül senki sem veszi komolyan. Szerintem TGM sem.

(BTW, hogy innen se maradjon ki: matula.hu/index.php?section=article&rel=22&id=253 )

Árokásó 2008.07.09. 11:18:31

TGM valóban szórakoztató, általában el szoktam olvasni cikkeit, mert mindig meglep valamival (ami általában marhaság :) De legalább a maga különbejáratú árkát ássa, és nem áll be a kórusba.

Saint Just mentegetése, meg ultrapíszi kisebbségvédelmi fejtegetései viszont tényleg nevetségesek...

Gabrilo · http://konzervatorium.blog.hu 2008.07.09. 11:39:45

Ezen a matulás cuccon mekkorát röhögtem!... Tényleg kösz!

CrL 2008.07.09. 14:04:06

TGM legutóbb a 168órában arról, milyen lesz az általa álmodott szocializmus:

"A szocializmus a három M világa lesz: Marx, Mozart, Matisse."

lol

Gabrilo · http://konzervatorium.blog.hu 2008.07.09. 17:57:08

CrL,

és azt még be sem tettem ide. De egyszerűen annyi "klasszikus" gondolata van, hogy egy egész tanulmányt megérne...

hm. ezen most gondolkodom:-PPP

maior exercitus · http://defense.blog.hu 2008.07.10. 02:28:26

TGM zavart.

Egy db művelt személyiségzavar.
Kissé gyurcsányi.
Akitől a "Kommunista kutyából nem lesz demokratikus szalonna" ÜTŐS szállóige (szólás) származik,
majd alig 16 év múlva a 'Kommunista Munkáspárt 2006' szellemi vezetőjévé válva, "Szocialista vagyok" feliratú vörös pólóban "elvtársozik", és a KAPITALIZMUS MEGDÖNTÉSÉRŐL szónokol (2007 ősze),

az vagy bolond, vagy gazember.

Tippem: az első.

Vidéki 2008.07.10. 19:57:10

Előfordul, hogy cikkét TGM így írja alá: Tudományos Kutató.
Ilyenkor felnézek, hogy nem szakad -e le az ég ilyen eltúlzott állítás hallatán.
Cikkeiben nyoma sincs a tárgyilagos tudományos gondolkodásnak, csak a meghökkentés, polgárpukkasztás és szarkeverés vezérli. Érvelésébe mindent belekever, „mint Mari néni a tökös-mákos rétesbe”. Elég szomorú, hogy nálunk egy ilyen ember filozófusként el tudja adni magát és vannak akik úgy hivatkoznak szavaira, mintha azok pápai kinyilatkoztatások lennének.
Szélsőséges szövegei miatt a balliberális oldal szívesen felhasználja propagandistaként.

Szibarita 2008.07.12. 13:56:14

TGM neha egeszen pontosan ir, mar ha megtisztitjuk az ideologiatol. Arrol peldaul sehol sem lattam az oven kivul valodi elemzest, hogy milyen hatasai lennenek a mo.-i szocialis rendszer olyan megkurtitasanak, amirol mostanaban allandoan szo van. Meg ha nem is ertek vele egyet abban amit kovetkeztet, az elemzeseivel szinte mindig.

szamárfül/pável · http://pavelolvas.blog.hu/ 2008.07.17. 15:15:38

"Mucsa és félelem – vagy szabad demokrata többség. Nincs harmadik út."
TGM, 1990 , Beszélő

szamárfül/pável · http://pavelolvas.blog.hu/ 2008.07.17. 15:16:32

"az vagy bolond, vagy gazember"

hát nehéz a diagnózis :)

hurtywind 2008.07.26. 12:33:57

Kissé unalmas már, hogy valahányszor TGM szóba kerül, a belmagyar közélet a fordulatait emlegeti. Az viszont, hogy a magyar kultúra nagyjai mind a balt, mind a jobbot lesajnálják, senkinek sem tűnik fel. Ha netalán volna kedvük itt-ott krülnézni, azt látnák, hogy nem az intellektuális kvalitások csúcsa semmit sem gondolni a politikáról, nem utánanézni egyetlen ideológiának sem etc. Ha pedig a világkörútjaikon járva nem csak barátjaikkal beszélgetnének a helyi McChickenben, hanem esetleg az adott város, egyetem polgáraival, akkor talán rájönnének, hogy TGM nézetei az Önök, tisztelt doktor urak, egyik diagnózisának sem felel meg, hanem. Hanem a világban való tájékozódás egyszerű, dolgos és bátor formája.

McDon 2008.07.26. 13:21:43

hurtywind
Az "utánanézni" és az "abban utazni" talán nem ugyanazt jelenti.
"Hanem a világban való tájékozódás egyszerű, dolgos és bátor formája."
Egyszerű-dolgos-bátor tájékozódó? Ez nem a szélkakas definíciója?

pipistrello 2008.07.26. 13:43:57

TGM jó arc. Szeretem. Gyakran látom a Belvárosban, és néha egy helyen kávézunk:)
Mellékesen ő legalább egy őszinte szélkakas, az utópiák szerelmese. Ettől még nem bolond.
Nekem az tetszett tőle hogy kb.:"Államosítanám az Eon-t, ha abba a helyzetbe kerülnék, de szerencsére nem vagyok abban a helyzetben"

pipistrello 2008.07.26. 13:49:29

ja és imádom hallgatni:)

www.mtv.hu/videotar/?id=21824

McDon 2008.07.26. 13:56:48

Kedves pipis!

A jó árokásónál szakmai alapkövetelmény, hogy elég sokan legyenek az ő oldalán, legyen kivel kávéznia két műszak között. Akinek nincsenek hívei/árokpajtásai, azt sültbolondnak hívjuk.

Minden szélkakas őszinte: úgy mozog, ahogy a szél fúj. Ön valoszínűleg arra utal, hogy TGM gépét "fordítva" kötötték be, neki az ellenszél látszik ideálisnak.

Ami Önnek annyira tetszett, azt én 15 éve hallottam már tőle, csak EON helyett személtszállítással, s államosítás helyett privatizálással.
TGM önmagát plagizálja, szerintem.

McDon 2008.07.26. 13:58:41

pipis

s olvasni is szereti? Azért a "Bakos" az asztalon széritartozék ilyenkor. (tapasztalat)

pipistrello 2008.07.26. 14:17:41

Kedves McDon!

Ahogy Heller Ágnesnél is írtam, kiváncsi lennék, hogy mennyire tudná árnyaltabbá tenni a róla (Bennetek) kialakult képet, ha mondjuk egy kávé mellett elbeszélgetnétek az ő 15 (30) éves "evolúciójáról" mondjuk a Nádor utcába.

McDon 2008.07.26. 14:40:34

Kedves pipis!

Magam nevében: sok ilyen kávézáson vagyok már túl a Mesterrel. Beszélni azt tud, ez tény. Csak tudja az a gond, hogy mindig nagyjából ugyanazt mondja, csak ami tegnap "jó" volt, az ma "rossz" és fordítva.
Van egy darabja, két szereposztással. De itt ő osztja a szerepeket.
Unalmas, na.

Azon meg ne csodálkozzék, hogy a Belvárosban találkozik vele, s nem Ózdon mondjuk. Ott lakik.

off
A Nádor utca emlegetésével fájó sebeket tépett fel.
on

hurtywind 2008.07.28. 10:28:00

McDon
szélkakas: 1. Épület tetején a szél irányát mutató (kakast ábrázoló) fémlemez. 2. pejor. Politikai felfogását, pártállását elvtelenül, érdekből cserélgető személy.
Gondolom ez utóbbi forgott a fejében. Mondja, kérem, Ön szerint TGM melyik pártnak volna a csatlósa? Másfelől, ha valaki utánanéz az ideológiáknak, már elvtelen? Végülis igaza lehet, az a biztos, ennek régi szép időkbe visszanyúló hagyománya van, hogy a egyetlen ügyhöz való hűséget úgy lehet biztositani, ha minden mást eldugunk/betiltunk előle, hadd ne olvasson, tájékozódjon a nép kedvére. Netán még új ötletei támadnának. Ismét másfelől pedig, amint olvasom itt, Ön személyesen is ismeri TGM-et - akkor nyilván meggyőződhetett róla, hogy a saját mércéjének való megfelelésen kivül (ami kétségkivül gőgös és idegesitő tud lenni) az égvilágon semmi érdeke nem fűződik ahhoz, hogy éppen igy gondolkodjék és irjon és beszéljen. Semmiféle vagyona nincsen, annyira, hogy gázszámlái kifizetésekor is bajban van. S még az efféle szegények számára a nyugodt túlélést biztositó állása sincsen. Nem számit, mondja ő, Negri például börtönben alkotta megkerülhetetlen műveit.

szamárfül/pável · http://pavelolvas.blog.hu/ 2008.07.28. 10:34:47

van még vmi róla, most jut eszembe: és előre mondom, nem gyökérteleníteni akarom - megteszi azt ő maga:
valami tud.-os folyóirat interjújában mondja (1990körül, talán), mikor épp a családjáról beszél, hogy a lánya kint jár suliba angliában - és ő, tgm örül neki, hogy a lánya magyarul nem tanult meg..

na, ez beszédes infó egy emberről... még ha csak félig magyar is netán a lánya (az anyja lehet h angol, nem tom).
uff.

tevevanegypupu 2008.07.28. 10:57:16

TGM nem arokaso, azt hiszem fizikai munkara keptelen lenne. Csak ugral az arok egyik oldalarol a masikra, mikor hol erzi jol magat.((:

Ha annak orul, hogy a lanya nem beszel magyarul akkor - minden nemzeti erzelmeskedes nelkul mondhatom - szimplan hulye. Egy gyerek lelkenek kialakulasahoz, biztonsagahoz hozzatartozik az, hogy beszelje az anya es apanyelvet.

pipistrello 2008.07.28. 11:01:45

Mivel szeretem TGM-et, ezért semmiképpen sem gondolom elvtelennek, amennyiben az én szélkakas definíciómra gondoltatok. Annyit értettem ezalatt, hogy ha az előttem szólók szélkakasnak gondolják amiatt, hogy mondjuk az elmúlt 20 évben szinte az összes ideológiai platformon megfordult, akkor legyen szélkakas, de legalább nem tagadja, hogy így történt, és valószínűsítem, hogy le is vezeti néhány oldalon, ha megkérdezik.
Ezek szerint McDon megkérdezte, és nem adott kielégítő magyarázatot. Sajnos nekem nem fognak összejönni ezek a kávézások, de ha véletlenül mégis, akkor agyi kapacitásomból kiindulva nem tartanának sokáig:) , kivéve persze, ha elkezdene beszélni és nem hagyná abba.

Egyébként lehet, hogy unalmas, amit mond, de pl. a monoki segélyezéssel kapcsolatos publikálását nagyon jónak találtam.(persze az ellenvéleményekben is teláltam elfogadható magyarázatokat)

Ja és sajnálom, hogy a Nádor utcát emlegettem. Nem sejtettem, hogy sebeket okozott bárkinek is. (Utoljára ott láttam a Mestert, a Tervben.)

szamárfül/pável · http://pavelolvas.blog.hu/ 2008.07.28. 11:17:25

igen, a környéken néha én is látom: kb. mint egy nagy sálba csavart homeless, külsőre.

McDon 2008.07.28. 14:10:07

Murci

Libkonzerv (micsoda szó, most látom csak: nem lehetne így nevezni a jobbos szadeszest?:-) korszakában még tweedzakó meg ezüstfejű, ében sétapálca dukált. Az antiglobok ilyen sok pénzt lenyúlnak az eszméért?:)

McDon 2008.07.28. 14:43:48

Murci
igen, angol az anyja annak a gyereknek (a rendszerváltoz(tat)áskor született, talán Aurora?).
Nagyjából úgy nézett ki emlékeim szerint, mint a Két angol lányban a szebbik.

Francois Pignon 2008.07.28. 14:52:25

Talán a sztélkakas nem a legmegfelelőbb szó rá. Oké, hogy nem tagadja le az irányváltásait (nem is tehetné), de finoman szólva is mókás, hogy az élet nagy igazságairól ír egy olyan ember, aki érett felnőtt fejjel volt képes pár év alatt három gyökeres világképváltásra.
Hát nem röhej, amikor ezek után mint nagy igazságosztó, megnyilatkozik?

Francois Pignon 2008.07.28. 14:56:10

És persze örülök, hogy sikerült felülemelkednünk az ilyen szintű humorizáláson:
comment.blog.hu/2007/05/04/tgm_egy_robot
(azért csak idecsempésztem aljas módon ;) )

McDon 2008.07.28. 15:09:29

Francois

Ennyi az egész? Vagy ez a free demo?

S ekkor éppen szerették egymást a Krausszal?
(Bocs, én még arra (is) emlékszem, amikor TGM volt a libkonzerv, s Krausz a Népi Demokratikus Platform, s csak azért nem mentek ölre, mert legalább a Zantallt mindkettő utálta.)

Krausz egyébként nem szélkakas, mindig ugyanazokat a hülyeségeket mondja. De kérdezem én: hol a Lenin-fiús bőrjakó? (Az egyéniségének a szimbóluma, mintegy.)

koka 2008.07.28. 21:39:21

pipistrello 2008.07.26. 13:43:57

Stex? :-)

palostrend · http://palostrend.hu 2010.02.28. 14:26:27

A Bilderberg csürhe beledöglik a JÓISTEN NÉPÉBE!!!

Szavazás azaz KERESZTVETÉS előtt ez mindenkinek kötelező: vids.myspace.com/index.cfm?fuseaction=vids.individual&videoid=61820262

Amint arról a földgolyót behálózó KÉNBŰZÖS! médiacsatornákból értesülhettek és jól fel is háborodhattak; - az az ősellenség elmúlt hetekben planetahírré dagadt cionista provokációja, amit a BILDERBERG CSOPORT alantas, sátán fattyjai kürtöltek világgá a VILÁG KÖZEPÉT URALÓ MAGYARORSZÁG ŐSLAKOSAI ELLEN, hogy azt mocsokba döngölve, megalázottan erőszakolják meg...- ÉLŐBEN és EGYENESBEN, ahogyan azt 90 évvel ezelőtt is TRIANONBAN tették!!!
...de, hogy miért is kellett ezt a NEMZETI ERŐSZAKOT megint elkövetni?!
KIKNEK ÁLLHAT ÉRDEKÉBEN MAGYARORSZÁG MEGKAPARINTÁSA?!

... piti cionrabszolgák a MÁV-on keresztüli megzsarolásunkkal keltették MAGYARORSZÁG rossz hírét, hogy ránk süttethessék az antiszemitizmus és a nácisodás oly mértékű "skarlát betűjét", amitől terrorizmusra hivatkozva megakadályozhatják áprilisban MAGYARORSZÁGON a "SZABAD VÁLASZTÁSOKAT"!
A századik zsarolás...Választáskor...
Bajnai Gordonka mint a BILDERBERG csürhe magyarországi fullajtára az utolsó "parlamentális" napon, magyarírtó haverjaival az mszpszdsz - a fidesz tartózkodásával-megszavazta, hogy akár 3 évet is kaphatunk, ha nyilvánosan tagadjuk az ún. holokausztot.
A "nemzetközi nagytőke" vagyis a VILÁGFAROK!!! által kirobbantott Nagy Háborúban (1914-1945) elesett kb. 1,4 millió magyar persze nem számít.
...meg az utána következő judeobolsevista mészárlások tízmilliós hullahegyei sem számítanak tételként.
...meg TRIANON sem, amit szintén ez a hírhedt és titkolódzós BILDERBERG CSÜRHE szervezett és vezényelt le magyargyűlölő véglényeivel.

Érdekesség, hogy ha "érzéseiben bántunk" majd meg egy ilyen SORSTALAN őspatkányt, akkor is bíróság elé kerülhetünk...
ŐSPATKÁNY BÍRÓSÁG elé persze - mert MAGYARORSZÁGON még nincs másik!!!

Az őspatkány ennek örömére folyamatosan és büntetlenül tagadhatja a JÓISTENÜNKET!; - KÖROSZTÁSÚ JELZÉST azaz JÉZUS KRISZTUST, akinek maga a TEREMTŐ ISTEN küldette ANGYALI SZENT KORONÁNKAT!!!
Nem véletlenül vetette rá dülledt szemeit a SÁTÁN és annak gyülevész klónjai, hiszen a VILÁGURALOMHOZ koronára van szüksége...

ISTEN KORONÁJÁRA!!!
...az meg, akárhogy is szemlélem: NÁLUNK VAN!
...a MAGUNKFAJTÁNÁL!
...a JÓISTEN BEVÁLASZTOTT NÉPÉNÉL!
MINDÖRÖKRE!!!

palostrend · http://palostrend.hu 2010.03.12. 04:35:24

Sólymot zsarolhat ma Magyarországon Domán István 1 pedofil főrabbi?!
Aki tisztában van a Talmud "tanításával" az nem is csodálkozik...

Megdöbbentő Talmud-idézeteket találtam az interneten:
www.youtube.com/watch?v=nSzfip-dpq8&feature=related
1. Pl.:

"Amikor egy felnőtt férfi közösül egy leánygyermekkel, az semmiség, mert visszatér a kislány érintetlensége, mert az háromévesnél fiatalabb." (Kethuboth 11b)

Ez most erkölcsi megállapítás, vagy orvosi?? Lehet, hogy egy tágabb kontextusban máshogy néz ki. Mert pl. a Bibliában is van egy idézet, miszerint "nincs Isten" és a tágabb kontextusban így van: "Ezt mondta a balgatag az ő szívében: Nincs Isten. Megromlottak és útálatos hamisságot cselekedtek, nincs a ki jót cselekedjék." (Zsoltárok 53:2)

2. Pl.:

"Egy hároméves és egynapos lánnyal lehet közösülni házasságon belül." (Sanhedrin 55b és 69a-69b és Jebamoth 57b, 58a, 60b)

Vagy:

"Bálám [Jézus] feltámadt holtából és forró ondóban főzetéssel bűnhődik. Mindazokat, akik utánozzák a zsidó bölcsek szavait és bűnt követnek el Izrael ellen [pl. keresztények] , forró ürülékben főzik." (57a Gittin)

" - Tiszteletlen Főrabbi!

Őskeresztényként szeretnék feltenni néhány kérdést.
Elsösorban azért mert a szennycsatornákban nem gyakran kerülünk szóváltásba egészséges antiszemita emberekkel, akik tökéletesen ismerik a zsidóságot és a zsidó mentalitást.

1, igaz-e hogy a Talmud felvezetésében ott szerepel, hogy a gojokkal szemben minden eszköz megengedett?
2, Igaz-e hogy a Luzsénszky Alfonz Talmud forditását önök a hamisítvány ócska trükkjeivel akarják silányítani?
3, Ha a Luzsénszky forditás a zsidók propagandája szerint hamis, akkor ezeknek a szövegeknek mi a hiteles jelentése:
Ha egy nemzsidó a törvénykönyveket (Tóra) tanulmányozza, méltó a halálra, mert a törvény Mózesnek és utódainak adatott.
- Valamint előbbvalók az emberek az állatoknál, úgy a zsidók a föld többi népeinél.
- A világ népei azonban nem neveztetnek embereknek, hanem állatoknak. (Baba mezia 114b.)
4,Igaz-e, hogy a Talmudban Körosztású Jelzést azaz Jézus Krisztust gyalázó firkálmányok is vannak?!
5, Igazak-e ezek az állitások?!
Yebamoth 63a. Azt állítja, hogy Ádám a paradicsomban állatokkal közösült.
Sanhedrin 55b. Egy zsidó elvehet egy három éves kislányt feleségül (pontosan 3 éves és egy napost)
Sanhedrin 55b. Egy zsidó nemi kapcsolatot tarthat fönn egy gyermekkel, ha a gyermek kilenc évnél fiatalabb.
Kethuboth 11b. ?Ha egy felnõtt ember egy kislánnyal közösül, az nem büntetendõ.?
6, Igaz-e, hogy a Talmud népirtásra szólit fel? "Tob shebe goyyim harog?, (azaz a gójok legjobbjait is meg kell ölnötök.)
7,Igaz-e hogy a hiteles Talmud a zsidó élet megmentését úgy szentesíti, hogy mindenkin át kell gázolni, akár még az "illetettek" halálának árán is?!?

Válaszait mielőbb várom.

palostrend · http://palostrend.hu 2010.08.11. 20:49:42

ORBÁN! - SZABADSÁGOT BUDAHÁZY GYÖRGYNEK!!!

Államformánk: cionista diktatúra

Magyarország a cionista terror legutolsó fázisába, az emberfők metszésének
olyan stádiumába szoríttatott a ZSIDESZ bűnszövetkezet ismételt hatalomra kerülésével, amely bűnszövetkezetnek már különös jóstehetség nélkül is kijár, nagyon kijár! - az irgalmatlanul, csúfos vég!

Ez, az ország nemzeti hányadához képest igen karcsú, de látszólag összefogó, a
karvaly tőke totális háttértámogatását élvező nomenklatúra, akik mindenféle lelkiismeret-furdalás nélkül szembe hazudnak, és arcul köpnek.
Ráadásul olyan kíméletlen, sztálini mentalitással bírók, ami nélkülözi a lakossággal szembeni lojalitás fikarcnyi szánalmát; -, ellenben operál az ávós kínzások összes Biszkus hagyományával, míg követendő vérrontásaikban a százszavas, "túlképzett", magyar bajuszos, kommunista Martonyi Jancsi bohóc képezi a kezdetet és a véget.
Ez a kezdet és vég meg abból tevődik, hogy Martonyi agyi szintjére züllesszék Magyarországnak még a CSILLAGVÁLTÁS elöttről (1990. 10.23.) megmaradt, jellegzetesen magyar értékeit...
... úgy formálisan, mint szellem...óriásaiban!

Továbbra is óránként fecskendezik, előre kitervelten, tele vízionálva a társadalom vetítővásznára a fertőt, amit pechünkre majszolunk is mint hülye gyerek a romlott boci csokit.

A magyar emberek egyre darabosabban, érzelem mentesebben - léteznek -,
egyre aggasztóbban viselkednek s csillagszemünk is kezd egyre savóbbá válni, ami végképp kiszolgáltatottá tesz mindannyiónkat, mert már a színes kontaklencsékbe is bele tudunk szerelmesedni mint, ahogyan tetszeni engedjük magunknak már az agyonszolizott száraz szingliket is.

Közben meg arról álmodozunk, hogy még véletlenül se érintkezzünk implantátumokkal; - se testben, se kívüle. Agyrém.

S ez éppen elég ösztönző erő azoknak a vadidegeneknek, akik országunkra, Magyarországra, e világunk közepére, olyannyira hadonászva, szemforgatóan teszik rá csúszós tenyereiket, mint ahogyan a meztelen csigák nedvedzik csíkjaikat, kiszemelt területeikre.

Nedvedzik úgy, hogy a rajta tébláboló őshonos egyedeket semmi más cél ne kergesse, mint a színesebbnél színesebb kupakok begyűjtése vagy a sörös címkék leáztatása.

Nosza hát. Mustrára!

Kezdjük rögtön az átnevelési trükkjeikkel.

A 2/3-os "ÓRIÁSPÁRT" parlamenti könyöklői, sábeszdekliben igyekeznek megfellebbezhetetlenül kinyilvánítani, hogy a még többségi egészséges társadalmat zsidó és cigány szeretővé, egyfajta önfeladó barommá kell kényszeríteni.

...de gondolkozzunk el, hogy mi is lehet ez a motivációs erő, ami hadrendbe képes sorakoztatni megszívott kullancsokat a magyar emberek többségével szemben?!

Eleve és kizárólag földi világunkban senki és semmi mást nem lehet jobban megvesztegetni és nyomorultabbá tenni, mint az oszlásnak indult beteg lelket, "amik" fiktív pénzekért, sukorói javakért és hatalomért az égadta világon mindenre kapható.

Az áldozat (holokauszttúlélők, buzeránsok, született gyilkosok!) örökös szerepjátszásától kezdve a szegénység és megosztottság, folyamatos, fenntartásán túl a vérontás, habzó VÉR...rontásáig mindent, de mindent kér.

Ez a fajta vehemens agresszió évszázadok óta változatlan a bosszúálló isten ivadékainak, az istentelenek degeneráltjainak...
... s mégis rendre beengedjük a lompos farkasokat a házikónkba...otthonainkba...lányainkba.

Úgyhogy azt a segítséget, amit magunktól vagy Budaházytól várhattunk volna már nem kapjuk meg, mert a zsidesz cionistáinak kegyetlen megnyilvánulásai, beetették az emberekkel, hogy egyedül vagyunk és, hogy Budaházy terrorista.

Vagyis, hogy mindenki 1 szál magában felelős mindenért, - olyan, hogy család, közösség, társadalom, nemzet nem létezik.
Aki meg mégis megkérdőjelezi ennek a szűzleánygyilkos fajnak a gyökerét, "eszmeiségét" akkor abban a minutában terroristának csippezik!!!

Ott tartunk mára, hogy a fenevad hazátlanok, a zsidó bírók, vérbírók tömkelege, (rémtetteik ismeretében is!) továbbra is beadhatják a szánkba... a terrorista csutkát...

Téve mindezt úgy, hogy név szerint ismerjük azokat a vérbíró elődöket, akiknek nem mást mint a MAGYAR NEMZETHALÁLT! okozó TRIANONI DIKTÁTUMOT "köszönhetjük"!!!

Tragédiánk, hogy azt is képesek voltak elhitetni, hogy úgy leledzünk itt a világegyetemben, mint egy taknyos orr, aminek nincs gazdája...
Pedig mindnyájan tudjuk - mi az hogy! - hogy honnan is fröcsög ez a szürcsögős, orrmány kampány!

Ezt a felvetést terebélyesíti a génhibások és elfajzottak aktuális hír ömlenye is, ami gőzerővel igyekszik sarokba nyomni Budaházyt.

Ezért könyökölni, hengerelni kell: vagyis, 30 ezüstért kútba kell vetni minden együttérzést, kegyet, értéket, emberséget, családot, a magyar emberekben lüktető, együvé tartozás, spirituális élményét!

Nonszensz, NA! Nonszensz.

Már csak azért is, mert kikérem magamnak, hogy ócska, hold fázist ugató törpék fújják, a többség szerenádját.

Igenis, kikérem magamnak név szerint: Orbán takarodj el a sleppeddel együtt ha még arra is alkalmatlanok vagytok, hogy kiszabadítsatok 1 MAGYAR HAZAFIT, BUDAHÁZY GYÖRGYÖT!!! :twisted: :idea:

3dom'f'speech 2013.07.27. 16:35:35

@palostrend: remélem azóta elástad magad, fröcsögő barom!!
süti beállítások módosítása