HTML

Árokásó Top100

Keressük a száz leghisztisebb magyar árokásót! Gyertek segíteni! M o t t ó : "A nagy aljasságokhoz mindig kellenek értelmiségiek is." (Konrád György)

Tessék, egy lapát! - friss topicok

  • lac1: @tesz-vesz: Melyik öreg ávóst? Amelyik még itt rontja a levegőt, még mindig sok van, túl sok. (2023.04.29. 08:53) Debreczeni József
  • tesz-vesz: @csorsza: hogy hívták az öreg ávóst? a vén komcsit aki mindig pattogott? kinek volt az apja? elfel... (2023.04.28. 17:32) Para-Kovács Imre
  • osborne: Végül elhunyt: mandiner.hu/cikk/20211130_kulfold_halalhir_balogh_s_eva (2021.12.01. 23:20) Eva S. Balogh
  • lac1: @lényeglátó: Úúúúú...! Te is visszajársz ide? (2020.07.19. 09:43) Az árok filozófiája
  • : @KopaszMercis: Újságíróink igen nagy részének nincs meg a kellő kultúrája, s az ezzel járó morális... (2020.06.14. 15:42) Bencsik András
  • : @User1: Sajnos nem bűnbánó! A polip csápjain lógnak a köz pénzéből mesés jövedelmeket zsebre vágó ... (2020.06.14. 15:38) Bánó András
  • : Sok majom hozzá szoló 1 se tudja, gazember Siklósi Norbert sajtócézár, (Kádár alatt) lánya? (2020.06.14. 15:34) Siklósi Beatrix

árokba néz

A dicsőségfal

aczél endre (1) ágh attila (1) andrassew iván (1) avar jános (1) babarczy eszter (1) bacher iván (1) balavány györgy (1) balogh eva s (1) bánó andrás (1) bartus lászló (1) bauer tamás (1) bayer zsolt (1) bencsik andrás (1) bitó lászló (1) bodor pál (1) bogár lászló (1) bölcs istván (1) bolgár györgy (1) budaházy györgy (1) buda péter (1) csepeli györgy (1) csintalan sándor (1) debreczeni józsef (1) dessewffy tibor (1) egei antal (1) eötvös pál (1) farkasházy tivadar (1) fogarasi istván (1) földesi margit (1) föld s péter (1) forró tamás (1) fricz tamás (1) friderikusz sándor (1) gábor györgy (1) gati charles (1) gerő andrás (1) gréczy zsolt (1) györgy péter (1) hankiss ágnes (1) hardy mihály (1) havas henrik (1) hegedűs lóránt ifj. (1) heller ágnes (1) horváth zsolt (1) jakupcsek gabriella (1) juszt lászló (1) kartal zsuzsa (1) kende péter (1) kerényi imre (1) kéri lászló (1) koltay gábor (1) konrád györgy (1) kornis mihály (1) kovátsch gamma bertalan (1) krausz tamás (1) lendvai paul (1) lovas istván (1) mészáros tamás (1) moldova györgy (1) molnár balázs (1) morvai krisztina (1) nádas péter (1) napkelte (1) orosz józsef (1) para kovacs imre (1) pilhál györgy (1) polgár tamás tomcat (1) pörzse sándor (1) rákay philip (1) r székely julianna (1) sas józsef (1) seszták ágnes (1) siklósi beatrix (1) szakonyi péter (1) szentmihályi szabó péter (1) tamás gáspár miklós (1) tamás pál (1) tamás tibor (1) tóta w árpád (1) tóth gy lászló (1) ungvári gyula (1) ungvary rudolf (1) vágó istván (1) vágvölgyi b andrás (1) vanko zsuzsanna (1) vásárhelyi mária (1) závecz tibor (1) Címkefelhő

Apablog

Sas József

2008.07.22. 14:33 Francois Pignon

A KOMM-MÉDIA KIRÁLYA

Szereplők:
Konferanszié
Művészúr, majdnem Kossuth-díjas
Hacsek és Sajó, sokat használt komédiások

(Kabaré színpada, a függöny előtt konferanszié áll)

KONFERANSZIÉ: Ez egy ilyen ország, kéremalássan, ahol adócsalókra is lehet közpént bízni. (kacsint) Nem, nem, kéremalássan, most egy színházigazgatóra gondoltam.

MŰVÉSZÚR (balról be): De hát nem jogerős! Írtam is erről egy csasztuskát:
Kit első fokon ítéltek el,
Kossuth díjat megérdemel.
Hiába fúr Sólyom, Orbán,
Szeret engem ez a kormány.

KONFERANSZIÉ: Szóval, ez egy olyan ország, kéremalássan, ahol okirathamisítókra is lehet közpént bízni. (kacsint) Nem, nem...

MŰVÉSZÚR (közbevág): De hát az elévült! Van másik csasztuskám is:
Érettségi nem kell nekem,
Az élet volt a mesterem.
Más tenné ezt, akkor röhej,
Mi erkölcsös, én döntöm el.

KONFERANSZIÉ: Egy újabb csasztuska előtt lássunk valami teljesen friss és aktuális humort.

(Hacsek és Sajó be)

SAJÓ: Hogy nem láttam tegnap a kávéházban?

HACSEK: Sárazsadányban jártam,

SAJÓ: Szőlőt bányászott?

HACSEK: Kaya Ibrahimmal.

SAJÓ: Joszif Tot is ott volt?

HACSEK: Igen, vele Ezüsthajóra szálltunk Tokajban.

SAJÓ: Akkor Happy End.

MŰVÉSZÚR (könnyezve röhög): Nem lehet megunni. Ugye milyen vicces ez még mindig? Csak úgy nevet a sok nagycsöcsös asszony.

(Bátortalan hang a nézőtérről): A humor már nem ellenzéki műfaj?

(A színpadon mindenki együtt hangosan és hosszan nevet.)

 

145 komment · 1 trackback

Címkék: sas józsef

A bejegyzés trackback címe:

https://arokaso.blog.hu/api/trackback/id/tr29579927

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Mandiner 2009.06.17. 20:30:04

Már senki nem áll Sas mellettJogerősen elítélték a színházigazgatót, az MSZP-s főpolgármester-helyettes szerint Sas "tudni fogja a dolgát".

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

CrL 2008.07.22. 21:02:56

Sas úr saját magának osztotta a ki a 'támogatást', 58,5 millióval húzta le az államot.

hvg.hu/itthon/20080310_sas_jozsef_humorista_adocsalas.aspx

Werwolf 2008.07.22. 21:03:25

nessuno,
ezt irod: "A jobbosok egyik szokásos baromsága, hogy az ő volt komcsija nem komcsi, a másik oldal volt komcsija komcsi."
Erröl beszeltem.
De ha neked atjön sasjozsi, akkor hallgassad, szeressed es legyel büszke ra.
Ha neked meg mindig OK gyurcsany, akkor meg kezeltessed magad.
Masreszt Fabry nem kap allami forrasokat es kitüntetest, hanem a szemelyes nepszerüsegevel es humoraval vonz tömegeket a kepernyö ele. Ezerszer inkabb köpje le valaki gyurcsany kepet, minthogy tehetsegteleenül kinyalja a segget, hogy megelhessen abbol.

nessuno 2008.07.22. 21:04:06

Aha, tehát nem egyenes állami támogatás. Értem.
És ez egy végleges, jogerős ítéletben megfogalmazott állítás, vagy még lesz másodfok, harmadfok, Budafok?

INkvizítor 2008.07.22. 21:04:22

Na!
kezdődik az esti ütleg!! :)) király!!

egész nap ezt vártam! :)

Werwolf 2008.07.22. 21:05:36

Mikroszkop szinpad allami tamogatasa remlik?
Plusz az allando publicitas szocionista iranyultsagu allami apanazson is tartott mediaban?

marosy 2008.07.22. 21:05:39

nessuno: Szoktam nézni a Napkeltét.
Ott mondta el, hogy milyen nemzetiségű.
Hozzátette, hogy apja eredeti neve nem Sas.
Ezt a nevet csak felvette magyarítás céljából.

Mittoménmilyennick 2008.07.22. 21:07:05

nessuno tudod minden napra kijut egy ilyen hülye ,mint te , aki harcol a médiabohócáért.

Nyugodj meg, nincs semmi baj! :)

nessuno 2008.07.22. 21:07:31

Werwolf: Nekem nem jön át sasjózsi, de Fábry sem.
Gyurcsány nem volt sosem oké, csak okébb mint a Kereszténynemzeti Sámán, aki hetente változtatja a véleményét. És miért is kéne kezeltetnem magam, ha nekem más a politikai véleményem mint neked? Vannak sötét erők és a tiéd a világos. Ugyan már, ha ezt gondolod, akkor inkább neked kéne kezeltetned magad.
Hogy Fábryt miért nézik az emberek, arról eléggé eltér a véleményünk. Én azt hiszem, hogy főleg RAJTA röhögnek, nem a poWeénjain.

Werwolf 2008.07.22. 21:08:05

nessuno,
sasjozsi nem zsido.
sasjozsi norveg...
petöivan pedig dán.

Syr Wullam 2008.07.22. 21:09:54

Werwolf, ezt a Fábry + "nem kap állami forrásokat" vonalat én nem nyomnám. Lásd Terror Háza.

Egyébként intellektuálisabb pillanataiban jó a Sándor, ha lemegy bugrisba, akkor nekem nem annyira jön be. Sasnak viszont nem emlékszem intellektuális pillanatára, de hát mindenki hozott anyagból dolgozik, ő is.

No, ez a legnagyobb különbség kettejük között. My 0.2 HUF.

Werwolf 2008.07.22. 21:09:59

Nessuno, ki az a keresztenynemzeti saman, aki hetente valtoztatja a velemenyet?
Masreszt, nekem OK, ha mas a politikai velemenyed.

nessuno 2008.07.22. 21:10:00

Mittudoménmilyennick: Mindjárt sejtettem, hogy nemsokára hülye is leszek:)
Nagyon szeretem, amikor a jobbosoknak elkezd a szájuk habzani:)
Akarsz köveket is dobálni rám? Vagy kapok egy Molotov-koktélt?:)
Én nem védem Sast, csak jelzem, hogy mint a világ sok más dolgáról, erről sem árt kicsit összetettebben gondolkodni.
Bár az lehetséges, hogy ez tényleg nem a blogokon üdülők szintje...:)

INkvizítor 2008.07.22. 21:11:32

nessuno!

ne használj szómágiát!
:))
"Gyurcsány nem volt sosem oké, csak okébb mint a Kereszténynemzeti Sámán,"

okébb=oké ok.?

és hogy ki változtatja hetente a véleményét, abba sztem ne menjünk bele....

Francois Pignon 2008.07.22. 21:11:48

nessuno,
"Amúgy tök érdekelne, milyen kormánypénzt kap itten Sas Jóska? Mikor, kitől, mit kapott?"

Ők sem a jegyeladásból tartják el magukat. Például, egy adag közpénz, már az elsőfokú ítélet után:
www.origo.hu/itthon/20080328-sas-jozsef-fovarosi-onkormanyzat-posztjan-maradhat-a-mikroszkop-szinapd-igazgatoja.html

Mittoménmilyennick 2008.07.22. 21:12:22

nessuno nem értetted meg asszem amit írtam!:)
Sebaj, harcolj tovább, megéri:):):)

nessuno 2008.07.22. 21:12:25

Werwolf: Orbán elvtársra gondoltam, akinek a papája is, és ő maga is fiatalként az MSZMP-ben focizott. Csak aztán látta, hogy jobban bejön demokratának lenni, osztott-szorzott, és ez jött ki.

A Fábry-példát amúgy tényleg köszi, most akartam írni a Terror Házáról.

gezaba 2008.07.22. 21:14:04

marosy, nem értem, miért lényeges, hogy zsidó vagy nem zsidó - sas nem attól rossz, hogy zsidó:
egyszerűen lejárt lemez, aki 30 (50?) éve próbál ugyanabból megélni, némi adóelkerüléssel és politikai dörgölődzéssel

nessuno 2008.07.22. 21:14:07

Monsieur Pignon, a kormánypénz tehát az önkormányzattól kapott támogatás. Értem. Mindig tanul az ember.

Werwolf 2008.07.22. 21:15:04

sasjozsirol meg lehetne mintazni a szar humorista elö szobrat.
emellett bünözö.
emellett nem sikerült leerettsegiznie sem.
nem tudom, miert kellene erröl a senkiröl különösebben összetetten gondolkozni.

Aztan, nessuno, jössz a kövekkel, meg a molotovval, amivel azt sugallod, mintha az "atlagos" jobboldaliak dobaltak volna követ-koktelt, vagy mintha a jobboldali politikai mainstream annak mögötte allt volna. Magad is tudod - gondolom - hogy ez nem igy van.

jozo 2008.07.22. 21:15:57

részemről is jóccak, bocs a belgáktól (=se nem jobbos, se nem balos), hogy segítettem ide juttattni ezt az egyébként jó postot

nessuno: igyál egy sört és aludj erre egyet, mert tőlem az ISO 9001es szabvány szerinti jobbos szöveget fogod csak hallani, ami épp nem kompatibilis az IS 9001 bal szabványoddal

viszlát máskor!

INkvizítor 2008.07.22. 21:17:01

nessuno!

Te amolyan független népszavafüggőnek tűnsz...
büfögj fel még egy két orbánfób sztereotípiát légyszi!
"MSZMP-ben focizott"... áááááááááááááá :)))

alcsúton vaze, nem olvasol kendét?

nessuno 2008.07.22. 21:17:16

Werwolf: talán olvastál Dürrenmattot. Ha nem, akkor nézd meg színházban Az öreg hölgy látogatását. Orbán beszédeivel az első dominókat lökte el, onnan már szükségszerű volt a folyamat.
Az, hogy az átlagos jobbos nem dob köveket, tudom.
Vajon a zsidózó marosy átlagos jobbos? Ha szerinted sem az, akkor igazam volt a reakciómban.

Werwolf 2008.07.22. 21:19:15

Orban az mszmp-ben.
Orban a velemenyet hetente...
Gyurcsanyival es elvtarsainal UGYANEZ viszont nyilvan nem gond.
Az eleje hülyeseg, a vege szandekos provokacio. Es faraszto az egesz. Fuldoklik az orszag abban a szarban, amit ez a banda kevert 6 ev alatt, es ilyen hülyesegekröl kell vitatkozni.
Ennnek nincs ertelme, bort nyitok inkabb.

nessuno 2008.07.22. 21:19:54

höm: cáfolod, hogy a Fidesz a Bibó-kollégium KISZ-szervezetéből jött létre? A titkár Stumpf volt, Horváth belügyminiszter veje.

A focizott kifejezés pedig metafora. Az nem egy betegség, egyébként.

Francois Pignon 2008.07.22. 21:20:27

nessuno,
sehol nem írtam kormánypénzről. Nem is az övék, az adófizetőké. 2007-ig központi költségvetésből, azóta fővárosi pénzekből támogatják a színházat.
Vannak akiket nem zavar, hogy az adójukból támogatott intézmény pénzét egy adócsaló kezeli. Szerintem azért elég abszurd. És sajnos nem egyedi.
A boxmeccsből meg engedelmetekkel kimaradnék.

nessuno 2008.07.22. 21:21:18

Werwolf, továbbra sem értesz.
De, Gyurcsánynál is gond!
Én fokozatokról beszéltem, nekem még mindig inkább Gyurcsány, mint a Sámán.
Neked inkább a Sámán.
Ettől még akár borozhatnánk is együtt... legalább is azt hiszem.

nessuno 2008.07.22. 21:22:29

Monsieur Pignon, továbbra is kérdezem. Ez egy lezárt ügy, végső ítélettel? Mert ha nem, akkor az adócsalózás még kicsit elhamarkodott:)
Úgy tudom, hogy Sas föllebbezett, nem?

Mittoménmilyennick 2008.07.22. 21:22:40

nessuno tényleg igyál egy sört ,ha már Sastól is így begörcsölsz. :)

CrL 2008.07.22. 21:23:49

FP, index's main page has its price as always ;]

nessuno 2008.07.22. 21:24:23

Mittoménmilyennick: ha valaki érvekkel válaszol, az görcs. Értem. Nem szeretem a sört, mert tudod én nagymagyarember vagyok, aki lecsóval mos fogat reggelente, és tokajival öblöget. Este halászlében fürdök és csattogtatom az ostorom.

INkvizítor 2008.07.22. 21:25:59

nessuno!
cáfolod, hogy az mszp AZ mszmp-ből jött létre, ami az MDP jogutódja volt, ami az MKP-ből nőtt ki??? :)

amúgy nem nem cáfolom.. és??

hogy ki kinek a veje, meg pereputtya sztem abba se menjünk bele.. :))

mond ki a varázs szót!!! POPULISTA!! :))

na hajrá... vagy FASISZTA!!

vagy KÖ-PÖ-NYEG-FOR-GAT-TÓ!! lassan hogy megértsem. :)))

komolytalan vagy pártoddal, és kormányoddal együtt...

anonimusz 2008.07.22. 21:26:41

jo a post :) grat!

nessuno 2008.07.22. 21:28:36

höm: nekem aztán nincs pártom meg kormányom. Neked van?
Azoknak viszont, akik a rendszerváltáskor szétszóródtak minden pártban, volt pártjuk, és lett is: új. Ezeket kellett volna egyenként kirugdosni Pozsgaystól Szűrösöstül, és bizony Antallostul meg Kövér Lacistól. Akkor jobb lett volna. De ez persze képtelenség.

A kormányunk meg közös, amíg az emberek másra nem szavaznak. Addig még szorítsd kicsit a záróizmokat:)

Werwolf 2008.07.22. 21:28:47

nessuno, igy mar jobban hangzik.
Orbannal viszont az mszmp-dolog nem igaz, es a velemenyet is eleg követhetöen alakitotta dolgokban az elmult 20 közeleti eveben. Szerintem. Van egy könyv (Orban Viktor 20 ev - vagy vmi ilyesmi a cime), amit elolvasva barkinek atjön, hogy a pasast szembe lehet allitani akarmelyik korabbi beszedevel. Nem allitja, hogy nem valtozott a velemenye 20 ev alatt; melyikünk allitja, hogy nem valtoztatja a velemenyet dolgokrol, ahogy valtoznak a körülmenyek es erik az ember? A szemlelete viszont konzekvens. Es nagy különbseg, hogy ö nem kurta el, es utana nem bukott le egy öszödi beszeddel, amiben elmondja sajat szavaival, hogy hazudtak es semmit sem tettek. Ezek utan nemhogy menthetönek nem erzem gyurcsanyt, de mentegethetönek sem.
Amugy szarazfeher fröccsöt lötyköltem, nem rossz. Egeszsegedre!

states 2008.07.22. 21:30:01

nessuno
Nekem inkább az az érdekes, hogyha nincs bírósági ítélet, akkor Gyurcsány ebből a semmilyen iskolai végzettséggel (ami már önmagában törvénytelen)nem rendelkező színigazgatónak hazudott, nyugdíjas munkásőrök szórakoztatására specializálódott ripacsból Kossuth-díjast csinál...

nessuno 2008.07.22. 21:32:03

Neked is.
Szóval: ott van a különbség, hogy én a váltásokat heti rendszerességűnek látom.
Ha kicsit eltávolodunk a napi eseményektől, akkor azt látod, hogy Orbán volt liberális, konzervatív, Kádárt megszégyenítően szocialista, és sok minden más.
Ehhez képest Gyurcsányt én kitartóbbnak látom a saját hülyesége mellett.. de ez már tényleg kimegy a postból, én inkább egy ásványvizet iszom, mondjuk Szentkirályit.

patrona- · http://gumiketrec.blogter.hu/ 2008.07.22. 21:32:05

Ez a post vicces.
Sas nem.
Fábry sem.

Mittoménmilyennick 2008.07.22. 21:32:45

Na nessuno most kapsz az arcOdba képzeletbeli kockakövet NESZE-NESZE:)

Na mentem, ma már nem akarok hisztis pártkatonákat hallgatni egyik oldalról sem (hosszú volt a mai nap):)

Werwolf 2008.07.22. 21:35:33

states,
ismerve a magyarorszag kaderpolitikat 1948-tol, ebben nincs semmi meglepö...:))
gyurcsanynak, nehezkedesi ereje folytan, nincs mar mas sansza, mint vallalhatatlan alakokkal körülvenni magat, akik csak az ö izzadsagszagu mikroklimajaban tudnak letezni. Csak ezek azok, akik nem hajtjak el. Olyan ez, mint a kontraszelekcio a szociban, amikor vmi tahot, vmi megbizhato eftarsat tettek az allami vallalat, vagy a miniszterium elere. Az illetö attol kezdve csak maganal is hitvanyabbakat valasztott funkciokra, hogy az ö helye szilard maradjon, mert azok, töle függve öt nem turjak ki.

nessuno 2008.07.22. 21:35:37

Azt hiszem, én is elvonulok, pártom megbízásából máshol aláaknázni a klerikális nemzeti vonalakat és íveket:)
Mindenkinek jó éjt. További válaszokra csak a kianagyobbhülye@gyurcsanyorban.hu vagy a dobjálkovetnemvagyzsido@hussjozsi.com-ra várok...:)

INkvizítor 2008.07.22. 21:37:41

nessuno!
"nekem aztán nincs pártom meg kormányom."
"Gyurcsány nem volt sosem oké, csak okébb"

gyurcsány nem okébb... olaszliszkai cigánysoron találomra okésabb embert választok...

"Azoknak viszont, akik a rendszerváltáskor szétszóródtak minden pártban, volt pártjuk, és lett is: új. Ezeket kellett volna egyenként kirugdosni Pozsgaystól Szűrösöstül, és bizony Antallostul meg Kövér Lacistól. Akkor jobb lett volna."

nem érted... nem az a baj elsősorban, hogy honnan jöttek... hanem, hogy hová jutottak, és oda vittek magukkal minket is...

Werwolf 2008.07.22. 21:38:45

utolso oltsa el a villanyt!

-putyin- 2008.07.22. 21:40:25

ez az ember semmi értékelhetőt nem tett mint "művész". hánynom kell, hogy ez itt parolázik és nem a sitten rohad. egy vicc, ami ebben az országban van. vajon miről magyarosított?

CrL 2008.07.22. 21:43:44

"egy vicc, ami ebben az országban van "- ez biztos.

tl 2008.07.22. 22:06:11

sose feledjük hogy a az MDF szavazataival (Fővárosi Önkormányzat) lett ismét színigazgató,és sose feledjük hogy Szilveszterkor 2 millióan nézik a prolisóját, ebből nagyjából lehet is sejteni miből áll össze a szavazóbázis..

Pap János · http://humor.blog.hu/ 2008.07.22. 22:30:07

Sas József zseniális, tárárá bumsztiré.

bazalttufa · http://konzervatorium.blog.hu 2008.07.22. 22:34:49

nessuno

Halott írótól jól, vagy semmit.
(sznobulni azért tudni kell)

Johnny Favorite (törölt) 2008.07.22. 22:38:33

Na tessék kérem ezt nézegetni.....

www.szinhaz.hu/mikroszkop/jegy.htm

ezért nem Kossuth-díj hogy nem jár,de elnöki kegyelem se....a "társulat" menü pontot ajánlom kifejezetten...tiszta erőből tizen faszom tudja hány otvar tehetségtelen gyökér alkotja a Társulatot :)

Syr Wullam 2008.07.22. 22:44:08

Ezt most nézőként mondod vagy búra alapján? :-))

eiffelke 2008.07.22. 22:59:40

Hülye ripacs. Jól fekszik itt-ott, osztán ebből kaszál. Fújjj.

akárki 2008.07.22. 23:50:32

az írás jó. a kommenteket meg nem érdemes elolvasni.

marosy 2008.07.22. 23:52:04

Miért támogatják ezeket az adóforintokból? Engem ki a fasz támogat adóforintból?

Naszta · http://naszta.hu 2008.07.23. 00:16:39

Sas József már akkor senki volt, amikor volt valaki. A Hofi is megmondta már, hogy "kolléga, hopp, ezt elsiettem. Szóval ő is a színházban dolgozik."

Milyen humorista az, akinek NINCS és NEM IS VOLT humorérzéke? Az nem vicces, hogy XY vezető, ergo hülye. Hánynom kell ettől a faszitól, akkor már inkább Istentisztelet abban az időben. Pedig tök ateista vagyok...

hehehehehe 2008.07.23. 01:21:30

Humortalanságban felülmúlhatatlan Sas szarzsidó József.

Jujj má megen zsidóztam asztakutyafáját.

Micsudi véletlen, hogy itt az árokásók között ennyire felülreprezentáltak ezek a gonosz zsidók.

ezsoezso 2008.07.23. 01:55:56

"Jujj má megen zsidóztam asztakutyafáját."

Már miért ne zsidózhatnál? Ezt csak a zsidók veszik a szívükre. Az pedig, hogy S.J. zsidó, az olyan nyilvánvaló, mint az hogy kék az ég.

Adam Sandler is zsidó, de annak a poénjain lehet nevetni, Sasén nem! Az adóhoz biztos jobban ért.

sasjózsi 2008.07.23. 04:21:05

ki nem zsidó ennek,
az zsidó annak,
így lehet, hogy nálunk,
csak zsidók vannak!

mojoking1977 2008.07.23. 04:56:59

Basszus, hogy nem unjatok meg?
Szanalmas mind aket oldal, aki mindig, mindenhez hozza tudja fuzni aktualpolitikai bajait...
Menjetek inabb, es fekudjetek le valami novel.. (Az se baj, ha fizetni kell erte..) Meglatjatok, sokkal jobban lesztek utana.

Gy

0xFFFF 2008.07.23. 05:15:54

Honnan jött ide a sok ostoba kommunista rajongó ?!

ember-a-marsrol 2008.07.23. 06:09:22

Szép kis csapat ez a magyar...
Axioma:
Egy adott topichoz író kommentelők között mindig van jobb hülye és bal hülye...
Valamint a "a hányásban mindig van répa" analógiájára:
A kommentek végén mindig van zsidózós és/vagy cigányozós.
Ebből az országból soha, de soha nem lesz semmi...
Minden jobban prosperáló országban van egy "nemzeti minimum", amit senki nem kérdőjelez meg és nem akar vitatni, sem politikus sem átlagemeber.
Ja, és mégvalami, arról hallott valaki, hogy nemzeti liberális ??? Hmmm... pedig van ilyen, csak nem nálunk...

Werwolf 2008.07.23. 07:00:57

ember-a-marsrol,
nehez ertekelni azt a nemzeti minimumot, ami szted minden jobban prosperalo orszagban megvan es amit senki nem kerdöjelez meg.
ehhez nagyon sok jobban prosperalo orszagot kellene nagyon alaposan es közelröl ismerj es meg akkor is elkene egy "szerintem" a mondat vegere.
Megin mas kerdes, hogy kik szerint mi a nemzeti minimum es kik nem kerdöjelezik meg, illetve a többseg leszarja-e a velemenyüket, vagy sem. Vagod? :))

István 2008.07.23. 07:24:32

Leszögezem: jobbos vagyok. Ennek ellenére el tudok képzelni "jobbos" humort, vagy Orbán Viktoron élcelődő jó komédiát. A Mikroszkóp Színpad nem az. A Mikroszkóp színpad még mindig annál a minőségű humornál tart, hogy valaki elfingja magát a pódiumon, és ez mennyire vicces. Ja, hogy ez századeleji kabaré, amikor ez még vicces volt? Akkor mit is keres benne az Orbán Viktor?

Mackó 2008.07.23. 07:56:09

Bárkiről lehet írni hasonló szösszeneteket, kellőképpen megfigyelve az illető viselkedését, kifejezési módját, megnyilvánulásait, és jól elrejthető benne a saját sértettség diktálta vélemény. Ez történt most is.

ekeke 2008.07.23. 08:03:08

sas-polacsek már mindennel megbukott.Még érettségije sincs, humora sincs- van viszont adócsalása és
közpénzek tízmilliószámra való elnyelése, azért hogy
"színházat" üzemeltethessen.
Tipikus demszkigrádi jelenség.

Keloid · http://freecom.blog.hu 2008.07.23. 08:06:46

Szilveszterkor a Saskabaré volt a legnézettebb műsor, de a birkanép má' csak ilyen, magasról tesz az önájult okoskodók árokásására.:P

fairplay50 2008.07.23. 08:14:27

Sas Józsi nagyon gyenge, számomra kibírhatatlan humorista. Fábry-nak időnként van egy-egy normális és vicces pillanata, de mind a kettő mint általában az 1.50 magas? hímnemű egyedek, kisebbségi komplexusát bunkósággal próbálja kompenzálni. Na de mindezektől függetlenül minden jobbos-balos hívőnek el kellene azon gondolkodnia, hogy pont az ilyen általában vak hívők miatt lehet ezt az országot maroknyi politikusnak kénye-kedve szerint vezetni. És itt a teljes politikai elitre gondolok oldaltól függetlenül. Vajon miért is nem történt semmi ténylegesen köztörvényes bizonyított ügyekben, mint pl. Princ Gábor, Kaya Ibrahim, vagy MDF-Fidesz székház eladás, vagy Ezüsthajó (az egyik legnagyobb APEH tartozó), vagy Csillebérc, vagy .... sorolhatnám politikai hovatartozás nélkül. Egyik kutya másik eb. Nem hiszek az un. megvilágosodásban és a különféle megtérésekben sem. Szó sincs erről, csupán ügyes helyezkedésről meggyőződés nélkül, pusztán hideg matematikai számítással. Nézzétek már meg, hogy nincsenek új káderek, a politikai elit ugyan az, aki az átkosban is volt és a mostani néhány 20-30 éves az átkosban, még gyerek vagy nem is élt fiatal hogy-hogy nem valakinek a valakije. Szinte semmi nem változott ebben az országban több száz évre visszamenőleg, hiszen most is az uram-bátyám világ van, kapcsolatokkal mindent el lehet intézni, az un. politikai és gazdasági elit minden törvényen kívülinek tarja magát. Gondoljatok már a történelem órán tanult örök igaszságra "Oszd meg és uralkodj.", mennyire is igaz kis hazánkra.

laca. 2008.07.23. 08:21:15

Anyám, mennyi szájtépés egy nulla, nem is létező manus miatt, akinek csak tömege van, súlya semmi... :-)

zenész 2008.07.23. 08:43:47

méé. az ezüst hajó (vagy arany?) jobb volt???
abba sokkal több pénzt pumpáltak bele.

states 2008.07.23. 09:09:16

Mi lesz szegény Mikroszkóppal, ha a nyugdíjas munkásőrök egyszer jobblétre szenderülnek...?

béta d. ártánd 2008.07.23. 09:14:48

Beregi Péter "művész" "úr" az ATV-n megvan?

Bakker · http://attention 2008.07.23. 09:23:07

Fairplay50 : nagyon igazad van. Ők húzatják, mi fizetünk. De a gond az, hogy MINDIG csak ezeket a mondatokat mantrázzuk, mint ahogy te is teszed :(
De mi erre a megoldás demokratikus keretek között ?
Semmi. Bebetonozódtak, úgy működnek mint a maffia, nekünk meg Welcome Latin - Amerika !Ott sem működik - nagy általánosságban - az állam, nem véd meg, nem ad biztonságot, rohaszt a korrupció mindent. A jog is csak dísznek van, csoda ha egyik katonai diktatúra a másik a után jött ? Bár nálunk már katonák sincsenek :::)))))
Hiába no, ez van. A szar emberek kora ez ( is ).

states 2008.07.23. 09:39:38

De tényleg, hogy lehet valaki színházigazgató érettségi nélkül, magyarázza már meg valaki. Hagyjuk, hogy most adót csalt-e vagy nem. Ez szerintem egy sokkal elképesztőbb történet, és mellett már az is érdektelen, hogy a színház előadásinak színvonala csak Mikroszkóppal látható. Persze banánköztársaság banánfővárosában a miniszterelnök fia is négyszemközt érettségizik a tanárával, most már csak azt kellene tudni, hogy emelt színtű volt-e?

lOc (a pasztafáriánus) 2008.07.23. 09:40:20

Én csak azt szeretném mondani, hogy 1000 évvel ezelőtt, amikor a Kárpát-Medencébe jöttünk, éjszaka a Sas József ellopta a lovainkat!

lanyi 2008.07.23. 09:40:35

Hát ( így nem kezdünk mondatot ) van pár érdekes hozzászólás...

Szerény véleményem szerint a jelenlegi "baloldalnak" szüksége van a médiára a hatalma megőrzéséhez.Magyarország sajátos helyzete miatt.(Mi nézzük legtöbbet a tévét)
Ezért tud ennyi "baloldali médiasztár" megélni, mint főhősünk vagy hetihetes stb.
Őket pedig azért fizetik,(nem is rosszul)hogy "orbánvoktorozzana"

Perillustris 2008.07.23. 10:02:06

En ezen rohogtem fel hangosan:

"Nagyon válogatós! Igényes arra, hogy milyen rendezvényen vesz részt. Ha mindenképpen humoros előadást akarnak, akkor azt javaslom maguknak, próbálkozzanak inkább a Sas kabaréval. Nagyon jó zenés-humoros műsort csinálnak. Olcsóbbak, és nem is olyan problémásak, mint Fábry"

"www.borsonline.hu/news.php?op&hid=11600"

sTormy 2008.07.23. 10:17:51

István: a századeleji kabaréban sem volt vicces, ha valaki elfingta magát. Legalábbis az igényesebbjében. Meg lehet nézni egy-két jelenetet, vetekszik a szöveg igényessége, nyelvi leleményessége egy-két "komoly" költő formaművészetével. Mondjuk, az sem ártott hozzá, hogy olyanok (is) írták őket, mint Karinthy Frigyes, Rejtő Jenő, Nóti Károly, Vadnay László... hogy ízt már csak mellékesen jegyezzem meg, hogy Nagy endre kabaréjában két bohózat között idpnként elsütöttek egy Ady-verset...
Úgyhogy ezt ne hozzuk kapcsolatba a Mikroszkóppal, mert köszönőviszonyban sincsenek.

(Mellékvágány: azt hinné az ember a blog címe alapján, hogy az árokásás ellen született...)

Bálint Dezső · http://charlesdegaulle 2008.07.23. 11:04:56

Végeredmény: Werwolf mondta ki a frankót,nessuno
iratkozzék be a Foxi-Maxi mai változatára, és ha jól nyal, még ő is lehet Kossuth-díjas.

Bakker · http://attention 2008.07.23. 11:38:39

Érettségi nélkül színházigazgató, büntetőügyes előzményekkel polgármester és annak helyettese, meg miniszter ilyen olyan előélettel...ugyan kérem. Mi meg bármelyik rohadt kis hivatalban már a 10. erkölcsi bizonyítványt nyújtjuk be, csak azért, mert ugyanarra a tevékenységre hosszabbítást szeretnénk. Egy embert mondjatok ebben a politikai szennyben aki SZERETI ezt az országot, és nem csak a saját meg haverjai zsebét tömi. Mondom : AKI SZERETI !!!!!! Na ???

vico 2008.07.23. 12:49:17

Mondok én neked.
Batthyány Lajos, Széchenyi István, Deák Ferenc, Görgey Artúr, Andrássy Gyula.
Nem elég?

Bakker · http://attention 2008.07.23. 14:39:17

vico : köszi ! :)Tehát a helyzet az szar is meg reménytelen is....
Úgy szeretném már büszkének érezni magam, ha átlépem a határt....
Olvastam, hogy valamelyik skandináv országban / finn ? / szokás az, hogy ha kimennek a tavaknál található hétvégi telkeikre az országlakók, akkor a nemzeti zászlót is felhúzzák érkezéskor : egyrészt, hogy a szomszédok a távolból is lássák, hogy megérkeztek, másrészt mert a nemzeti büszkeségük ebben is megnyilvánul...Aztán oly tök mindegy, hogy a tulaj tüsihajas festett szőke, vagy vörös, vagy barna, vagy fekete hajú.....
Tudom eltér az alulművelt de felülfizetett hosszú nyelvű színházigazgató témájától...bocs :(

Francois Pignon 2008.07.23. 14:50:26

Finnország nem skandináv. De amilyen nacionalisták, ott ez simán belefér. ;)

Bakker · http://attention 2008.07.23. 15:52:41

Francois Pignon : ne légy már ilyen szigorú, nagyon jól tudod te is, hogy nagy általánosságban Finnországot is beleértjük, nemcsak a svédeket, dánokat, norvégokat. Egyébként meg, még valószínű így is jobban bekalibráltam, mint a sasjóska tenné, ha rákérdeznének :::)))

szamárfül/pável · http://pavelolvas.blog.hu/ 2008.07.23. 16:19:45

vki írjon már egy új árokásót, nem bírom már nézni ezt a fejet...

Francois Pignon 2008.07.23. 16:23:48

Bakker,
jóvanna, szóba jöhet Skandinávia, nem csak a jó öreg Afrika.

mind2 (törölt) 2008.07.23. 17:52:18

Ja, meg Új - Zéland helyett Izland mi ?

mind2 (törölt) 2008.07.23. 17:53:34

Ja ez a mi franciánknak szólt :) A Pignon - nak :)

Büszke Böszme 2008.07.26. 14:34:06

"nessuno"

A FIDESZ alapja MAGA a Jogi Kar Bibó Szakkollégiuma volt.

NEM a Kisz-bizottsága, vagy alapszerve, hanem
maga a társadalomtudományi szakkoli, akik informális
fakultatív órákon többet tanultak pl. filozófiát, államelméletet, szociológiát stb., mint a többi joghallgató.

Ezek egy része a haverjaikkal (Németh Zsolti-közgáz, Bayer Zsolti-bölcsészkar, Kósa Lajos - BME, Bozóki András és Rockenbauer Zoltán - bölcsészkar)
hozták létre a FIDESZ-t.

Ha nem tudsz, ne rágalmazz !

Büszke Böszme 2008.07.26. 14:37:05

Egy összefoglaló post, külön szemelvényekkel:

expect.blogter.hu/?post_id=252709

McDon 2008.07.26. 14:50:46

Kedves Böszme!

Ön téved, Kósa Lajos a közgázon nem szerzett diplomát, "politikai karrierjének kiteljesedése miatt".

Forrás:
portal.debrecen.hu/varoshaza/onkormanyzat/polgarmester

Kündü, a Kurszán 2008.07.26. 18:26:27

Kedves McDON!

Kósa Lajosról azt írtam: BME.

Budapesti Műszaki Egyetem.

Min vitakozunk?

McDon 2008.07.26. 18:35:50

Tisztelt Kündü!

Mindössze azon, hogy Ön (most az egyszer) pontatlan volt. Kósa Lajos nem járt a Műegyetemre (sem), mint a linkből is világos.

CrL 2008.07.29. 19:04:24

FP: Sas úr a toppon van ;]

popp 2008.07.31. 11:18:16

Ha valaki már delinkelte ingó-bingó Hor Gyulát és benn Sas Józsi telefon közvetítését, akkor ím e a tudás anyja: index.indavideo.hu/video/Ingo-bingo_Horn_Gyula

steverubellreborn 2009.01.18. 05:16:23

@István:
A százedeljén a magyar kabaré a párizsit és berlinit tekintette példaképnek!-A kabaré meghonosítója Nagy Endre Sast max vizesnyolcasnak vette volna fel.-
Sas pedig a tenyérbemászó politikai sameszként az adócsalást.

cleveregg 2009.04.04. 01:24:05

@nessuno: Melyik párt nem járt még körbe? Az MDF Csurkától Bokrosig. Az SZDSZ antikommunistából elvtelen szocirestaurátorig. Az önmagukat szociáldemokratáknak valló, nevükben szocialista, politikájukat tekintve neoliberális MSZP? Ugyan már! Azt ne várd el, hogy valaki ötgyermekes családapaként pont úgy gondolkozzon mindenről, mint huszonéves, fülbevalós egyetemistaként. Vedd úgy, hogy ő a legkövetkezetesebb, mindig a szocikkal szemben politizált. Amúgy miért sámán???

marosy 2009.06.19. 01:59:44

Nahát, végre kimondta a bíróság, hogy köztörvényes bűnöző.
süti beállítások módosítása