HTML

Árokásó Top100

Keressük a száz leghisztisebb magyar árokásót! Gyertek segíteni! M o t t ó : "A nagy aljasságokhoz mindig kellenek értelmiségiek is." (Konrád György)

Tessék, egy lapát! - friss topicok

  • lac1: @tesz-vesz: Melyik öreg ávóst? Amelyik még itt rontja a levegőt, még mindig sok van, túl sok. (2023.04.29. 08:53) Debreczeni József
  • tesz-vesz: @csorsza: hogy hívták az öreg ávóst? a vén komcsit aki mindig pattogott? kinek volt az apja? elfel... (2023.04.28. 17:32) Para-Kovács Imre
  • osborne: Végül elhunyt: mandiner.hu/cikk/20211130_kulfold_halalhir_balogh_s_eva (2021.12.01. 23:20) Eva S. Balogh
  • lac1: @lényeglátó: Úúúúú...! Te is visszajársz ide? (2020.07.19. 09:43) Az árok filozófiája
  • : @KopaszMercis: Újságíróink igen nagy részének nincs meg a kellő kultúrája, s az ezzel járó morális... (2020.06.14. 15:42) Bencsik András
  • : @User1: Sajnos nem bűnbánó! A polip csápjain lógnak a köz pénzéből mesés jövedelmeket zsebre vágó ... (2020.06.14. 15:38) Bánó András
  • : Sok majom hozzá szoló 1 se tudja, gazember Siklósi Norbert sajtócézár, (Kádár alatt) lánya? (2020.06.14. 15:34) Siklósi Beatrix

árokba néz

A dicsőségfal

aczél endre (1) ágh attila (1) andrassew iván (1) avar jános (1) babarczy eszter (1) bacher iván (1) balavány györgy (1) balogh eva s (1) bánó andrás (1) bartus lászló (1) bauer tamás (1) bayer zsolt (1) bencsik andrás (1) bitó lászló (1) bodor pál (1) bogár lászló (1) bölcs istván (1) bolgár györgy (1) budaházy györgy (1) buda péter (1) csepeli györgy (1) csintalan sándor (1) debreczeni józsef (1) dessewffy tibor (1) egei antal (1) eötvös pál (1) farkasházy tivadar (1) fogarasi istván (1) földesi margit (1) föld s péter (1) forró tamás (1) fricz tamás (1) friderikusz sándor (1) gábor györgy (1) gati charles (1) gerő andrás (1) gréczy zsolt (1) györgy péter (1) hankiss ágnes (1) hardy mihály (1) havas henrik (1) hegedűs lóránt ifj. (1) heller ágnes (1) horváth zsolt (1) jakupcsek gabriella (1) juszt lászló (1) kartal zsuzsa (1) kende péter (1) kerényi imre (1) kéri lászló (1) koltay gábor (1) konrád györgy (1) kornis mihály (1) kovátsch gamma bertalan (1) krausz tamás (1) lendvai paul (1) lovas istván (1) mészáros tamás (1) moldova györgy (1) molnár balázs (1) morvai krisztina (1) nádas péter (1) napkelte (1) orosz józsef (1) para kovacs imre (1) pilhál györgy (1) polgár tamás tomcat (1) pörzse sándor (1) rákay philip (1) r székely julianna (1) sas józsef (1) seszták ágnes (1) siklósi beatrix (1) szakonyi péter (1) szentmihályi szabó péter (1) tamás gáspár miklós (1) tamás pál (1) tamás tibor (1) tóta w árpád (1) tóth gy lászló (1) ungvári gyula (1) ungvary rudolf (1) vágó istván (1) vágvölgyi b andrás (1) vanko zsuzsanna (1) vásárhelyi mária (1) závecz tibor (1) Címkefelhő

Apablog

Rákay Philip

2008.07.21. 17:17 CrL

Rákay Kálmán alias Philip sokáig az első magyar zenecsatornán a VIVA TV-n vezetett műsorokat tiniknek. 2002-ben egy áprilisi napon a fiatal tévés váratlanul coming-outolt és beállt a Fideszhez kokárdás konferansziénak, majd Borókai Gábor felkérésére a HírTV-hez műsorkészítőnek. Az ex-VJ azóta mérsékelten profi árokásóvá is vált, azonban gyorsan meg kellet tanulnia hol húzódnak a szalonképesség határai miután valaki kiszivárogtatta az ő kis 'őszödi-beszédét'.

Hasonlóan kínos felsülése volt, amikor kétmilliós embertengert hallucinált a Fidesz Kossuth-téri összejövetelén 6 évvel ezelőtt. Túlzásából cikizős toposz lett és a képet csak tovább rontja, ha a konzervatív ceremónimester bezselézett hajjal Petőfi alteregóként szavalja a Szózatot a nagygyűléseken vagy elenged egy hangulatfokozó Fletó-viccet a Magyar Polgári Szövetség kongresszusán:

"Nem is olyan hülyeség a Gyurcsány-csomag, csak attól függ, hogy ki mondja. Mert ha Csillag-börtönben a börtönőr kiabálja, hogy Gyurcsány, csomag! az egészen más" 

Minden pénteken 8 és 9 között pedig a HírTv-n Bayer Zsolt egykori székében ülve, kollégájával és egy meghívott vendéggel próbálják meg leváltani a jelenlegi kormányt.

Előnye: voltak 'őszinte' pillanatai

Hátránya: az 50 legirritálóbb magyar egyike

Hiszterométer: 6/10

136 komment · 1 trackback

Címkék: rákay philip

A bejegyzés trackback címe:

https://arokaso.blog.hu/api/trackback/id/tr94577472

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Önkormányzati milliók Rákay Philip cégének 2010.01.11. 15:55:29

Rákay Philipet a Z+-os/Viva Tv-s kultúrmisszióin kívül  a Hírtvből és tengernyi Fideszes rendezvényről ismerhetjük, kezdve a 2002-es Kossuth téri tüntetésről, ahová ő vizionált 2 millió embert. Most kiderült, hogy a kommunikációs tanácsaira is &qu...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

mittoménmilyennick 2008.07.21. 17:51:29

Na mikor jön a droidhadsereg?

Ja,el ne felejtsem! Az az árokásó ,aki nem nyal be Fletónak mi?!:):):) Mi?!?!?!?!:):):)

yuyu 2008.07.21. 17:53:38

CrL te egy ostehetseg vagy.
Csak igy tovabb, fenomenalis cikk

árokásó 2008.07.21. 17:54:42

Mit érdemel az a fiatalember, aki ilyen görcsösen akar KONZERVATÍV lenni a mellékelt fotón?

Mondjuk cipeljen egy neobarokk ófelnémet komódot a tizedikre? ;)

Francois Pignon 2008.07.21. 17:57:03

A kétmillió ember a Kossuth téren valóban életművének kínos pillanata. De nem hiszem, hogy ez a szpíker agyszüleménye lett volna.

okostojás 2008.07.21. 18:04:43

Ez egy kretén.
Az a baja, hogy komolyan veszi magát.
Minden általánosban van egy ilyen hülyegyerek, aki megpróbál valamivel vicces lenni, de nagyon kínos. Filip a magyarkodásával és a konzervatívságával, no meg a kitűnő (értsd pl.: értelmes emberek közül a kíméletlen ostobaságával kitűnő) humorával teszi ugyanezt.

Szerencsétlen hülye.

Műsorvezetőnek szar volt, "politikusnak" sem egyéb.

Asszem · http://olahandras.blog.hu 2008.07.21. 18:05:07

Ákos lesz? Vagy már volt?

Netszamuráj 2008.07.21. 18:23:28

Philip! Hát lehet ezt?! Magyar embernek ilyen nevet! Fülöp, az az igazi!

Nyomi 2008.07.21. 18:28:49

Szerintem ez a Filip gyerek, a született balfasz mintapéldánya. Egy igaz kis köcsög, pont olyan, mint a pártja vezetője...

Leonard Zelig 2008.07.21. 18:29:05

Igazi másodpercemberke.

patrona- · http://gumiketrec.blogter.hu/ 2008.07.21. 18:32:04

Az egykori Szerencsekerék warm-up embere nem hazudtolja meg magát, és üzembiztosan hozza a figurát még ma is.

balage81 2008.07.21. 18:32:53

azzal együtt hogy ez a barom, 1,5 millió embert vizionált, nem 2-t

Francois Pignon 2008.07.21. 18:33:52

Mellékszál, de az első magyar zenecsatorna a Top Tv volt, Balázsy Pannával, Csiszár Jenővel.
Ákos meg megkerülhetetlen, a Z+ és a magyar MTV is vele indul el. ;)

grupi 2008.07.21. 18:36:29

Ennyi baromságot itt összehordani!

Az RTL és a TV2, hogy most a királyiról szót ne említsünk, mindig valótlan számokat közöl a Fidesz és az MSZP gyűléseiről. Míg az egyiket alá, a másikat főlé prognosztizálja.
Ennek okán csupán Rákay seggét rugdosni, vagy kikezdeni önmagában ellenszenvet sugall.
ha valaki nem bírja, az legyen a magán ügye, mint más ember esetében.

A Viva Tv-s kezdés okán kikezdeni szintén kétes érdem hajhászás. Ugyanis onnan számos ma futó embertípus, (műsorvezető) látható és található különböző csatornákon.
Mindjárt ott van Balázs, aki Vágó kedvenceként lett felfuttatva, miközben a hivatkozott zenecsatornán lekurvázta azokat a nőket, akik nem álltak meg a mikrofonjának pózolni és nyilatkozni. Tehát ebből a szemszögből Rákay sokkal különb. Vagyis a felhozott példa, mint Vivás múlt, rossz és sanda.
Különösen, hogy számos más és durván beszóló, bukott személyek kerültek ki és elő azóta a zenecsatornából. Gondoljuk végig, hogy ott volt az igen csak beszólós Lilu, aztán az élő adásban fingós (sajna most nem ugrik be a neve,) aki most autós műsorvezető lett. Rákay ezeknek a mélységeknek a közelébe se lépett. Ő volt akkor is és most is a legvisszafogottabb, és legszolidabb. persze ez sem indok arra, hogy szeresse valaki, netán többen is. Sőt valaki a fingszagú, vagy a bűzös leheletű, trágár beszédű, vagy éppen a pökhendi és flegma figurák avanzsálója. Mindez nem számít, csupán annyiban, hogy ezek figyelembevételével kell(ene) a másik lefitymálni, elítélni, vagy megvetni. Mert szeretni, nem szeretni az megint más, mint hülyeségek kapcsán lehúzni, lejáratni, vagy pellengérre tűzni.

Ez végül nem Rákai Philipnek szól, hanem a írás megfogalmazójának. mert tényekről beszámolni, jelenségekről írni lehet, de személyes érzelmek alapján ellenszenvből úgy írni, mint itt egy emberről sem lehet. Főleg nem kiragadva a Vivás környezetből, említést sem téve a vele együtt indultakról és mai jelenlétéről, a múltjáról szót emelni és nem beszélni a nálánál galádabb vétkezőkről, a befingósokról és a kurvázósról, csupán azért mert azok más irányultságot vettek és a szocliberális oldalon futnak, ez már több mint ellenszenv és ezért visszatetsző.

Ez a baj a Rákayval foglalkozó írással és annak gondolatvilágával. Pont ezért tükrözi az író, fogalmazó ellenszenvét a nevezett személlyel szemben.
Elfogult, rossz, és igaztalan tol vetés ez.

Úlfhéðinn · http://tinyurl.com/do9ks 2008.07.21. 18:37:58

És az a macskabajusz...
Jaj, bocsánat, ő biztosan KÖRSZAKÁLLnak nevezi.
MUHAHA.

balage81 2008.07.21. 18:42:00

grupika vedd már be a gyógyszered!

grupi 2008.07.21. 18:46:57

Ja és bocsi, de Kovács László 23 millió románt vizionált, és ezt még csak fel sem vettettétek.
Rákay a 1,5 milliójával nagyon szerény és visszafogott maradt, még akkor is, ha csak pár százezret tévedt. Mert ne feledjük akkor és ott közel lehetett vagy 1 - 1,5 millió, vagy a körüli embertömeg ott. Az alap és a valósághoz csatolás adott volt az esetében. A megítélése szubjektív tehát nem tévedhetetlen. Ez lehet elszámolás, vagy más emberi tényező függvénye, de semmi esetre sem alaptalan és szándékos hazugság, mint Kovács László esetében.
Tehát tessék ezen összefüggések alapján mérlegelni a dolgokat, mert a kereskedelmik tévék és a kormány mindig lehazudja a nagy jobboldali tömegdemonstrációk számait. Ezért nem lehet valós, vagy más hírforrások alapján elfogadni azokat a bemondásokat sem.
Így viszont Rákay sem kezdhető ki, vagy egy szinten kell kezelni őt is azokkal, szót és hangot adva annak is.

(23 milló román. Még jó, hogy kifért Kovács László száján ekkora blődség, népbutító hazugság. És lám, a nép szó nélkül elmegy mellette, s helyette kikezdi Rákayt. Ez a nem semmi. Nem erről kéne valamit leledzeni?)

Nyomi 2008.07.21. 18:47:44

"Az RTL és a TV2, hogy most a királyiról szót ne említsünk, mindig valótlan számokat közöl a Fidesz és az MSZP gyűléseiről. Míg az egyiket alá, a másikat főlé prognosztizálja."

Áruld már el, hogy honnan vagy te ebben olyan biztos?? Mindenhol ott vagy és megszámolod az embereket? Kétlem...amúgy meg a 2 kereskedelmi tv 1000x objektívebb, mint pl. a HírTV "pártatlan" adása.

balage_81 (törölt) 2008.07.21. 18:49:59

grupival nem szabad vitatkozni: szegény idióta fideszes nyomi droid, komolyan se kell venni

Nyomi 2008.07.21. 18:51:31

grupi: a fideszes politikusok száján kifértek ennél sokkal nagyobb blődségek is....lásd például, hogy vegyük el az Szrt bevételét a kiesett vizitdíj helyett és stb. Kovács László félrebeszélése egy fillérünkbe sem került, viszont a Orbán Viktor népszavazása jó sok kövér milliárdba.

patrona- · http://gumiketrec.blogter.hu/ 2008.07.21. 18:51:44

Lényegtelen hányan voltak valójában, két millióan biztosan nem, és pont ettől vált nevetségessé ez az ember(ha valakink még nem vált azzá korábban).

Nyomi 2008.07.21. 18:53:00

Ja, és ettől még Rákay Filip egy méretes balfasz marad.

mittoménmilyennick 2008.07.21. 18:54:09

balage_81 te melyik droidhadsereg tagja vagy?:)

grupi 2008.07.21. 18:54:39

Nyomi CrL és más sem számolja meg egyesével az embereket. Amikor a kereskedelmin a szpíker bemondja a számokat, ő sincs ott.
Ez nem így működik.

A kereskedelmik pártatlanságáról, meg külön oldalakat lehetne vitatkozni. a képernyő elsötétítéstől a valótlanságokon, és a kormányközeliségen túl.
Ügye te sem gondoltad komolyan azt amit írtál.
A két általad favorizált csatorna egy hírt képes kétféleképpen tálalni, még egymásnak is ellentmondásosan. Komolytalan az egész, mint az ebbe való kapaszkodás, vagy mint hivatkozási alap is.

balage_81 (törölt) 2008.07.21. 18:56:32

öcsém grupi nagyon kemény vagy, honnan nyomod, a fidesz központból egyenesen?:)
mittoménmilyennick: tegyél ahova jól esik, nem lesz harag:)

mittoménmilyennick 2008.07.21. 18:58:44

balage_81
Nem kell betenni téged sehova. Magadtól beálltál a sorba:)
De tényleg amikor agyatlanozol ,akkor nem gondolkozol el rajta ,hogy neked sincs sokkal több csak a másik oldalon nyalsz?

Hattory Hanzo 2008.07.21. 18:59:35

grupi

Természetesen simán lehetett 1-1,5 millió ember a Kossuth téren, viszont akkor kicsit magasabb lett volna a tömeg. Olyan 6 méterrel.

Nyomek 2008.07.21. 19:00:23

Grupi, igazad van, én is mindig ezt mondom. például Kádár Jani is tök rendes ember volt, Causescu és Honecker elvtársakhoz képest (Sztálint, Brezsnyevet nem is említem!). Ezek meg nem akarnak szobrot emelni neki. Hát szedtevetteteremtette!!!

Pedig, ha élne, most lehetne elnökünk, vagy legalább belügyminiszter.
Nem baj, helyette Gyurcsány is megteszi.

grupi 2008.07.21. 19:01:40

balage(ka)_81 2008.07.21. 18:49:59

Ja nálad innen fú a szél?! Te baloldaliként szemléled a jobboldali műsorvezetőt.
Ha valaki meg kiáll mellette a faxságaiddal szemben, az jobboldali, majd náci.

Nem vagy egy kicsit fiatal ekkora elfogultsághoz?

Meg tudod mondani, hogy mi menti fel a lányokat lekurvázó Balázst Rákayval szemben?
Vagy mi helyezi előtérbe vele szemben? A te nőnemű hozzátartózódat Balázs, vagy Rákay kurvázza le ezáltal tömegjelenetileg? mert bármelyikőtök előtt megállhatott volna a mikrofonjával, és ha neki nemtetszőn viselkednek, megkaphatták volna. és ez a dolog lényege, nem pedig hogy a Balázs a liberálisokhoz, a Philip pedig a konzervatívokhoz húz.

balage_81 (törölt) 2008.07.21. 19:02:27

mittoménmilyen: semmi agyam nincsen, tök hülye vagyok télleg. illetve hát nem tudom mert amit írtál nem értem, mert hülye vagyok, érted? ::)))

wabel 2008.07.21. 19:03:49

Miért is magyarkodik? Ti hülyék vagyok. Ha magyarok vagytok akkor Ti is magyarkodtok minden megmozdulásotokkal:) Ha meg nem, akkor talán Ti költezzetek el, ahogy szellemi nagymesteretek gyf javasolta! Mi megleszünk nélkületek is és legalább nem bántja a szemeteke az ha valkinek nemzeti érzelmei és megnyilvánulásai vannak! Ja, és droid a nénikétek, az a roma fémkereskedő!

balage_81 (törölt) 2008.07.21. 19:05:16

ne bánts minket magyarokat wábel, léééééééééciiiiiiiiiiiiiiiiiiiii!!!

wabel 2008.07.21. 19:06:24

Nem bántok senkit. Megoldást javasoltam!

Nyomek 2008.07.21. 19:08:41

Grupi, ne hagyd abba!
Hadd kérdezzem meg, a hónap végén hova állsz sorba a fizetésedért? Nem. Visszavonom.

Most Te tényleg Philip hülyeségeit véded, vagy csak provokálsz, vagy meg akarsz nevettetni?

Mert Balázs bunkóbb, mint Philip, akkor már Philip jó konzimagyar?

Balázs kereskedelmi TV-ben "sztár". olyan, mint Győzike pölö. Szerintem ilyesmi Philip is, csak nem egészen ezt akarja magáról láttatni. A cikk is valami ilyesmiről szól. Ha valaki bulvármédiában nyomja a bunkót, akkor ne akarjon ómagyarkeresztyénkonzervatívnak látszani.

Nem egyértelmű?

Nyomi 2008.07.21. 19:09:47

grupi: mindkét kertévé szerkesztősége utánanéz a hozzávetőleges számoknak...és nem valami holdkóros fideszes "főpap" hasraütéses saccolására támaszkodnak.

Valóban, a kertévékről, és a baromságaikról sok mindent lehetne írni ( foglakozik is velük elég blog ), de arról, hogy valótlanságokat állítanának a híreikben, azért kétlem. Merem ezt állítani úgy, hogy évekig dolgoztam a szakmában. Ha meg az a baj, hogy nem közvetítik élőben OV minden szavát és (a HírTV-vel ellentétben) nem az a vezető hírük, hogy a kurucinfót bezárták, és nem állítanak be hősnek huligánokat és seggrészeg kisnyilasokat, akkor azt hiszem tudod miről beszélek. Ha pedig egy kicsit hosszabb távú lenne az emlékzeted, akkor emlékeznél arra is, hogy fidesz rezsim alatt, hogy nézett ki az MTV és milyen hangnemű és súlyozású műsorok mentek rajta...Amúgy meg annyira röhejes ezzel a média hülyeséggel jönni. Bazze' a Fidesz ott és akkor nyilvánul meg, ahol akar, van neki 2 Tv csatornája, ki tudja hány újságja, és ott az internet is. Ja,hogy a HírTV-t nem nézik másfél-két millióan naponta? Hát, talán mert nem érdekel senkit.

grupi 2008.07.21. 19:09:56

Nyomek ! Igen, van benne valami.

Tudom, és szoktam is mondani, hogy a rosszal nem példázunk.
A gyereknél sem ezt teszik, amikor hazajön a rossz jeggyel. Soha nem az a példa, hogy lám a Pistike egyest kapott, vagy megbukott. Mindig azt mondták, hogy lám volt 10 ötös, 12 négyes, és lám Te csak kettes tudtál hozni. Persze az is jobb mint a bukás.
Az említett politikusok bukottak.
Még akkor is, ha volt köztük különbség.
Azonban ez sem lehet mérvadó, mert én tudok és mások szerint is van olyan, hogy jól megy a dolga, jól él, semmi látszata a bajának és mégis megbukott már (előttünk, vagy mások előtt, esetleg a nagyvilágban). Ilyen ember lehet pl: G. W. Bush.

Ezért és ezen példákból adódóan szerintem nem lehet sablonizálni bizonyos dolgokat. főleg nem, ha ezekbe belejátszik a politika.
Itt pedig ez (a történet) már részben arról szól.

balage_81 (törölt) 2008.07.21. 19:10:12

jajj má Nyomek miér kell a filipet bántani? az egy jó magyar konzervatív, nem szarik a fiatalokra, nem megélhetési jobboldali és minden amit csinál teljesen összhangban van a plebejus politikával. pl a terepjárója is:))))

balage_81 (törölt) 2008.07.21. 19:13:32

az egyébként megvan hogy a jobboldal utoljára 98-ban nyert amikor még nem volt saját médiája, csak a gaz ballibek? mindig ezt hozom elő ha a jobberek a balos médiafölénnyel jönnek:)

grupi 2008.07.21. 19:13:43

Nyomi, most utóbb nagy hülyeségeket írtál.
Ne akard, hogy részletezzem.

balage_81 (törölt) 2008.07.21. 19:14:30

ne részletezd, szegény hülye várja az utasítást valamelyik fideszestől hogy mit írjon. adj neki időt hogy összeszedjék a gondolatait:))

marosy 2008.07.21. 19:20:55

Mikor ír magáról a cikirró egy kis bemutató szöveget. Ugyanis szerintem elfogultságával beállt az árokások közé.

Ez a menő a ballib oldalon (Balázs):
www.youtube.com/watch?v=2Yfc1TazTqk

grupi 2008.07.21. 19:22:58

Nyomek! Máskülönben nem attól jó, vagy rossz valaki, hogy a másik bunkóbb, e vagy sem.
Itt sem erről van/volt szó.

Én csupán azt emeltem ki, hogy kár olyanért kikezdeni valakit, amiért nem érdemli meg, főleg hogy más(ok) sokkal nagyobb ívű hülyeségei mellett szó nélkül elmennek.
Az egyenlőséghez és az igazsághoz hozzátartozik a hasonlítás, és a körbetekintés.
A bíróság és a bírói szemlélet, vagyis az igazságszolgáltatás is e szerint mérlegel.

Jelenség, társadalmi szerep, ismétlődés, hasonló példák.

Valakit csupán hite, hitvallása, bőre színe vagy politikai nézetei lapján nem kezdünk ki.
Nevezett Rákayval foglalkozó írás azonban pont eme ismérvek alapján húzza le a fiatalembert.
Erre balage-81 szintén erre kontrázz és fokozza a bajt, a rasszista megfogalmazásával, de már erős polikai szelekcióval ékkeli és hasítja az árkot, akár Kovács 23 millió László és társai.

z+? 2008.07.21. 19:23:26

nem változtat a lényegen. én se bírom, de akkor még Z+ volt, majd csak aztán lett viva+, és csak most a mai rózsaszín gusztustalan valójában viva. te szaaaaaaaar!!!

z+? 2008.07.21. 19:25:08

ja még valami, mint radikális kikérem magamnak, h ő radikális lenne. legyen csak jobb-liberális. szép kis szóalkotás nem??

balage_81 (törölt) 2008.07.21. 19:26:21

ohhh yeeeeee! im a racist! thank God not a rapeist:)

polyi 2008.07.21. 19:26:38

Az a baj ti mocskolodo balosok,hogy fobiatok van a jobbolallal szemben.a ti oldalatoka kovetnivalo minta. caak az a baj ,hogy amit a nyakunkra hoztatok MSZP SZDSZ nekunk is kell szenvedni.Miert? Miert nem csak ti szenveditek?

balage_81 (törölt) 2008.07.21. 19:28:07

mi se tudtuk polyi:) és nem hoztuk a nyakatokra. hozzatok egy jobbat és szavazunk rájuk. én egyiket sem szeretem jobban a másiknál hidd el

mittoménmilyennick 2008.07.21. 19:32:26

balage_81 hidd el Gyurcsány Ferencnél jobbat nem tudunk "hozni". :):):)

Shore 2008.07.21. 19:33:56

grupi

"Az RTL és a TV2, ..valótlan számokat közöl a Fidesz és az MSZP gyűléseiről. Míg az egyiket alá, a másikat főlé prognosztizálja."

"Sőt valaki a fingszagú, vagy a bűzös leheletű, trágár beszédű, vagy éppen a pökhendi és flegma figurák avanzsálója."

Ha javasolhatom, az idegen szavak használata előtt mindig nézd meg mit jelentenek. Jelen példákban mind a "prognosztizál", mind az "avanzsál" értelmetlen.

Szalacsi 2008.07.21. 19:36:21

Nem vagyok már fiatal, így személyesen is láhattam, mint "warm up" embert a Szerencsekerékben.

Ügyes volt, tehetséges, de kilépett a szerepéből, bármennyire is próbálja a Fidesz aktivista Grupi védeni.

Minden relatív, Győzike surmóbb, Balázs meg köcsög, hát persze, de ez a blog nem róluk szól.

Rákay Kálmán a Fidesz Uhrin Benedekje...

marosy 2008.07.21. 19:39:23

grupi: Itt a fingós videó:

www.youtube.com/watch?v=ulREAQa7O7g


Ez a szint kell a ballib-nek.

Nyomi 2008.07.21. 19:39:43

polyi, balage jól mondja, hozzatok egy jobbat a Gyurcsány helyett...egyenlőre csak egy hülyeségeket beszélő Orbán Viktort tudtok felmutatni, aki az elmúlt években konkrét javaslatot, értelmes programot nem tudott lerakni az asztalra. De az kétségtelen, hogy a hívei előtt nagyon hatásosan tud megnyilvánulni és szereti, ha sokan lengetik a nemzeti lobogót. Vagy tévedek?

Nyomi 2008.07.21. 19:40:33

marosy, még mindíg jobb mint egy laza kurvaanyázás...

grupi 2008.07.21. 19:42:13

Igen, ez valóban nem róluk szól.

Itt az elfogultságról van szó.
A többi csak körítés.

Írhattad volna, azt is, hogy Rákay a Fidesz bohóca, akárcsak gyurcsányi a maszopnak.

Kábé ennyi értelme és köze a dolognak.

marosy 2008.07.21. 19:43:50

Nyomi: Igen, ennyire képesek a ballib médiában, hogy Gyurcsányt idézzem:
"Ennyi tehetségünk van gyerekek." (Öszödi beszéd)

Gizmo 2008.07.21. 19:46:49

Hát Philip tényleg ritka nagy egy láma. Szánalmas kis seggnyaló aprómajom.

marosy 2008.07.21. 19:48:49

Nyomi:
"marosy, még mindíg jobb mint egy laza kurvaanyázás..."
Hát jó, akkor nézd meg ezt:
www.youtube.com/watch?v=K2S3pT1lVSA

Nyomek 2008.07.21. 19:50:39

Egyébként Philipnek vannak jó poénjai, el is tudja azokat jól sütni, tud bánni a nézőközönséggel etc. Például a "Gyurcsány, csomag" vicce is szerintem jó poén, meg Orbán-untermannként (a választási road-show alatt) is voltak hatásos, közönségdíjas beszólásai.

De a másik oldal is igaz, hogy a kokárdás-keresztény-konzervatív-csillogószemmel-kérdezekmertriportervagyok oldala nem hiteles. Főleg a múltja miatt. Ha most egy Jerry Springer-szerű showt vezetne, biztos nem lenne annyira irritáló.

Gondolom, a TopTV-s idejében még legmerészebb álmában sem gondolta volna, hogy Orbán mellett kell ezt a konzi szerepet eljátszani.

barrry 2008.07.21. 20:01:27

Én nem akarlak bántani grupi, mert megértem, hogy rajongásig szereted az általad favorizált párt egyik kirakat arcát.
Ezzel nincs is semmi probléma.
Én is élek halok az Újpestért és mindenki aki az Újpestben játszik a legjobb focista a világon.
Viszont ez az írás véleményem szerint nem arról szól, hogy filip efy büdös fideszes tahó, hanem hogy filip egy büdös tahó.
Kár most belekeverni a színeket, hisz Te is és Én is tudjuk, hogy mindkét oldalnak megvannak a filipjei.
Számháborúzni is fölösleges, hisz a kossuth téren anno voltak kábé 2-300000-en.
oda nem igazán fér be több ember és nem is hiszem, hogy az ország összes fidesz szavazója elment akkor oda.
de ez nem is erről szól.
Ez az írás filip baromságairól szól és nem a fidesz gyalázásáról.
Szerintem Te is neves egyet rajta és kész.
reméljük, hogy Kovács "23millióromán" lászlóról is lesz valami hasonló.

Hajrá Lilák!

marosy 2008.07.21. 20:11:08

Én nagyjából leszarom a Philipet mocskoló véleményeket. Én akkor is fogom nézni a műsorait. Akinek ez nem tetszik az vessen magára.

LQró 2008.07.21. 20:15:14

Még mindig normálisabb gyerek ez a Philip, mint győzike, kordagyuri, terryblack, sasjózsi meg az összes többi ballib talpnyaló, akire a primitív maszopos nyuggerek, prolik és nemszoláriumbanbarnultak gerjednek.
Jól emlékszem a maszopszdsz söpredék egyik favoritja volt BB évi, meg lehet nézni mi lett belőle.
Ajánlom a gyurcsány itten megszólaló talpnyalóinak, hogy takarodjanak nézni az ATV-t és recskázzanak a jó édes... fejére miközben oroszjózsit nézik

mezosigyurci 2008.07.21. 20:26:07

Nem olvastam el az osszes kommentet a grupi-epelmejuek meccs kb. 3. fordulojanal feladtam.
Most tenyleg ezen kell vitatkozni, es az a legjobb erv, hogy ha az egyik szerencsetlen 2 millat mondott valamire, hogy a masik meg 23-at vmi masra, vagy hogy a hirtv vagy a rtl az autentikusabb-e.
Lassatok mar, h eloszor is minden medium dorgolozik valakihez - most eppen a ket nagy tabor egyikehez, ezert mindig is erdekkel, pofatlanul fognak hazudni. De ettol meg nektek lehet becsuletes, kozepenallonak lenni es ugyanugy megvetni a jobboldali hazudozot, mint a baloldalit.
Raadasul ez a post csakis Rakay Fulop munkassagarol szol. Attol fuggetlenul hazudta, amit, hogy a masik oldal mit hordott eppen ossze. Es azok becstelensege legkevesbe felmentes szamara.

Persze kiderulhetett en is Rakay ellendrukker vagyok, de csak egyetlen ok miatt, amit hetvenhet felekeppen lehet eloadni: becstelen, hazug, egoista, demagog...
O egy rossz ember.

grupi 2008.07.21. 20:26:35

Barrry! Rendben is van amit írsz.

Maga az írás pozicionál ezáltal: "a fiatal tévés váratlanul coming-outolt és beállt a Fideszhez kokárdás konferansziénak," - ami meg is határozza a stílust és adja a hangnemet, illetve a szólamot hozzá.

Tehát nem arról van szó, hogy ez a fiatal konferanszié mekkora sületlenségeket hord össze, hanem hogy a fideszhez csapódott barom, stb.
és itt már nem számított, hogy a másik oldal barmai mekkorák, avagy egyformák. S főleg nem hogy sajna ezek az esetleges barmok mindenhol előfordulnak, s előfordulhatnak. A lényeg az volt, hogy "váratlanul coming-outolt és beállt a Fideszhez". ha nem így lett volna, akkor már barom sem lett volna, és jobb lenne a hasonszőrű párját ritkító, egy tőről fakadó Balázs - Lilu stb; tömegcikkekből.
És itt illetve pont ez által siklik el az írás a baromságtól, s viszi politikai síkra a dolgot. ekkor már nem az a fontos hogy mit tett, vagy milyen múltal rendelkezik Philip, hanem hogy hova jutott. (Lásd Fidesz, míg a másik ugyanebből a merítésből és trágár közegből megbecsüléssel a ker.tévénél.) Ez a nem mindeyg szemléletbeli megkülönböztetés, mint különbség, amiért szót emeltem.
Nem pedig a fideszes, vagy más pártos védelme, avagy megvetése.
A többi mellékzönge pedig csak sallang.

Kopiás Attila Steve 2008.07.21. 20:35:11

"Az a baj ti mocskolodo balosok,hogy fobiatok van a jobbolallal szemben.a ti oldalatoka kovetnivalo minta. caak az a baj ,hogy amit a nyakunkra hoztatok MSZP SZDSZ nekunk is kell szenvedni.Miert? Miert nem csak ti szenveditek?"

Nem, nem... Az a baj, hogy szerintetek mindenki mocskolódó balos, aki kritizálni mer bármit is a hazai jobboldalinak és politikának nevezett izével kapcsolatban. Az valamiért meg sem fordul a fejetekben, hogy vannak, akik pont azért nem bírják a hazai "ballib" oldalt sem, amiért a jobbat (korruptak, buták, tesznek a demokráciára stb). Vigasztaljon benneteket, hogy a másik oldalon is megvannak szellemi pajtásaitok, akik szemében mi mocskos orbánisták vagyunk, amiért beszólunk a ballib oldalnak.
Amúgy btw, ha kicsit körbenéznél a blogon, egyből azt látnád, hogy egy deklaráltan jobbos blog gyermekéről van szó, ahova többségben balos formák kerülnek fel (gondolom mert hatalmi helyzetből kifolyólag épp könnyebb látványosan árokásni a balosoknak, lesz ez fordítva is), valamint hogy a special guest Grósz Károly kivételével a megélhetési árokásók (gyk politikusok) diszkvalifikálva vannak a versenyből, túl nagy előnnyel indulnának ugyanis...

barrry 2008.07.21. 20:43:51

szerintem ebben nincs igazad grupi!
én is olvastam ezt a mondatot (nyilván) de nekem nem ez jött le, hogy az lenne vele az elsődleges probléma, hogy a fideszhez állt be.
De nyilván tény, hogy a fideszhez állt be, tehát ha már az árokásásról blogolnak itten akkor nyilván köze kell lenni az említett személynek az árokásó két nagy valamelyikéhez.

szerintem ez továbbra sem arról szól, hogy csúnya narancsos gyerek, hanem konkrétan a filipről mint jelenségről.

Engem különösebben nem izgat a dolog, mert jót röhögtem magamban és egy hasonló cikken ami a balázsról, vagy liluról, vagy alexről (ha már ex z+osokról beszélünk) szól. vagy bárkiről aki a szekfűs bűnbandához tartozik.

Szerintem ne vedd olyan komolyan.

Persze más lenne a helyzet, ha Tisza Tibit fikáznák, de ő szerencsére nem árokásó.

Az a gond, hogy nem tudjátok levenni magatokról azt a terhet amit a pártjaitok rátok rak az állandó készenlétben tartásotokkal a másik oldal ellen.
Semmi lazaság, semmi könnyedség, csak a vicsorgás megy a lövészárok másik oldalán állókra.

torró 2008.07.21. 20:45:18

Olvasva a" társulatot" nem is volt kedvem csatlakozni,de hihetetlen hogy egyesek miért mindig Orbántól követelik a programot!? Ki a kurva élet van it 2002-ö óta kormányon he?Ha valaki nem tudja mi az ellenzéki forma dolga mi a szarért ír hülyeséget. Miért nem a kis kedvenceiken kérik számon? Mert nem meritek mi? Csak itt van nagy szájuk az uraknak? Merem állitani ti a büdös életben nem mertetek szemtöl szembe kiálni érvelni.Mielőtt bárki Orbán bérencnek mer nevezni,szeretném a figyelmébe ajánlani hogy már 1970-ben egy nagyvállalat KISZ titkára voltam és M-i küldött tehát van némi rálátásom az eseményekre.

barrry 2008.07.21. 20:54:19

mi az hogy M-i küldött?

torró 2008.07.21. 20:56:53

Ez a legfontosabb? Oké.Megyei.

beteg 2008.07.21. 20:57:36

itt mindenki beteg....sajnos

barrry 2008.07.21. 20:58:30

nekem igen. tekintve hogy a többit értettem.
de nem szeretem a sötét foltokat.

m_ANT_is 2008.07.21. 20:58:56

Üdvözlet mindenkinek akár balos akár jobbos vagy!

Tudjátok szerintem az a legnagyobb baj veletek (pl.: grupi, balage81, marosy, nyomi), hogy olyan oldalakat és embereket oltalmaztok, akik ÉRTETEK/értünk semmit sem tesznek, csak a saját érdekeiket nézve hülyítenek titeket olyan szinten h azután ismeretlenül egymásnak essetek egy alapjában ironiával és humorral fűszerezett cikken.
Többet nevetni kevesebbet fröcsögni akár jobbról akár balról írnak gyerekek...

Sipi 2008.07.21. 21:01:56

ertem en, hogy ez a filipgyerek egy igazi kreten, de mitol arokaso...???

egyre kevesbe ertem ezt a blogot...

barrry 2008.07.21. 21:05:54

mindenki árokásó aki a másik oldalon van.
és fordítva is igaz!

torró 2008.07.21. 21:08:44

Sipi, pedig ez egyszerü, egyszerűűűű!

Sipi 2008.07.21. 21:09:37

T. barry!

no igen..
az ultragaz az egeszben az, hogy azt is oldalakra soroljak, aki igazabol nem all egyiken sem, csak siman elmondja a velemenyet.

nincs nagyobb arokaso ebben az orszagban, mint a sajat polgarai...

barrry 2008.07.21. 21:09:43

mindenki árokásó!

Madnezz 2008.07.21. 21:10:14

Tévedés! Philip nem árokásó, .... ő csak a szerszám. :D

Sipi 2008.07.21. 21:11:54

T. torro!

igen?
elmagyaraznad nekem, csekelyertelmunek is?

napok ota figyelem a blogot, de igazabol csak baromarcuakkal, megmondoemberekkel, parthivokkel, elkotelezettekkel, hazudozokkal, elfogultakkal, kretenekkel talalkoztam a felsorolasban.
arokasoval nem igazan.

torró 2008.07.21. 21:13:59

Affenébe, mostvettem észre a mottót /keressük a leghisztisebb stb. Bedőltem.oké.

barrry 2008.07.21. 21:15:30

ez így van.
mindenkit beskatulyáznak mostanság mifelénk.
mintha lenne két opció azt csá.

Syr Wullam 2008.07.21. 21:22:38

Szolgálati közlemény:

Syr Wullam coláért (brrrrr) és popcornért (brrrrr) nyúl, hátradől székében és élvezi a műsort. ;-)

Sipi 2008.07.21. 21:23:42

T. Syr Wullam!

egeszsegtelen...

torró 2008.07.21. 21:23:52

Sipi, nem vagy csekélyértelmű, csak itt nem szabad semmit komolyan venni. Vannak itt jóhumorú emberek is meg zaklatottak is. mindenkit meg lehet érteni. Mottó: lazán vedd a ritmst.Na.

Sipi 2008.07.21. 21:31:36

T. torro!

ertem en a laza ritmust, meg mittomen, csak abban az orszagban, ahol egeto problema a funkcionalis analfabetizmus politikai fogalmakat felremagyarazni imho nem okos dolog...

a t. allampolgarok majdnem fele nem erti meg a leirt/elmondott magyar nyelvu szoveget, leven nem ismerik egyes szavak, szoosszetetelek, mondatok jelenteset....

tudom, hogy nem vagyok onkentes nepmuvelo, de en abban latom a legnagyobb problemat ebben az orszagban, hogy az emberek egyszeruen nem ertik egymas beszedet, irasait.

Sipi 2008.07.21. 21:46:36

na asszem, nezem tovabb k-1et inkabb..
tovabbi kellemeset;-)

torró 2008.07.21. 21:47:13

Mert midenki meg akarja valósítani önmagát.Jó nagy baromság.Nem is figyel a másikra csak nyomja amit jónak gondol.A nívó már régóta nem divat. Abban az időben meghívtak egy párt értekezletre a vallást akarta a spiker kiirtani a hallgatóság felyéből eképenn" bizonyisten mondom elvtársak hogy nincs isten".Nos akkor azt mondtam, remélem nem sokáig lessz közöm ezekhez a nagyeszűekhez.

INkvizítor 2008.07.21. 21:58:56

Nagyon kemény ez a blog!! :)) egy igazi ring! véres szájú bedőltagyú emberek eshetnek egymásnak a semmiért!! "hülye vagy", "szar a véleményed a kurva anyád"...stb.
indulása óta figyelem, és komolyan mondom üti az esti tévézést :)... ide feljövök és borulok.
mindenki rugalmas mint a márvány, olyan igazi kocsma hangulat van, csak a kést a klaviatúra helyettesíti!!

csak így tovább!!! :))

CrL 2008.07.21. 22:00:42

yuyu: köszi

grupi: Philip sehol nem tagadta amiket mondott, egyfajta 'eufóriára' hivatkozott amikor rákérdeztek miért mondott ekkora blődlit.

z+: a nickneved csak az egyik korábbi neve volt a VIVA-nak a VIVA+ mellett, de ugyanaz a csatorna.

FP: igazigaz, egy évig sugároztak ;]

Sipi: a nyilvános szereplései, a fennti vicc, a Péntek8 után kiderül miért is árokásó RP.

és ahogy fennt is írtátok többen, túl komolyan veszik sokan ezt az egész kettészakadást, nem szabadna, főleg hogy egy országban élünk ;]

kösz kommentelést mindenkinek

Francois Pignon 2008.07.21. 22:04:55

CrL,
egy évig sugároztak ugyan, de nekem addig is tetszett.
És hát ne feledjük, ott mutatkozott be hősünk is.

alfa 2008.07.21. 22:08:17

Nem értem: szerintem lehet úgy fidesz fannak lenni, hogy Izéfilipet nem szeretjük, ahogy úgy is lehet maszopistának lenni, hogy hörgünk Bolgárúron.


OFF:

Orbánvitya programjára valahogy süket a kedves csapat, merhogy ottan van, szépen bekötve, L: www.jovonk.hu . Meg ha éppen valakik beszélnek róla, akkor rögtön nem tetszik.

Ferit se kell bemutatni, őneki speciel ez kábé a tizedik programja, egy ideje havonta a 28. nap után jön neki, mint nőknek az a bizonyos. És öt napig is tart.

És most vissza, újból, mert szeretek írni:

"Attól, hogy az egyik csapatot támogatom, a másikat meg nem, lehet némelyik "emblematikus figurájukat" nem szeretni, sőt, akár útálni is. Asszem ez ennek a blognak a célja."

Sipi 2008.07.21. 22:12:03

T. CrL!

nem arokaso.
siman kreten.

"és ahogy fennt is írtátok többen, túl komolyan veszik sokan ezt az egész kettészakadást, nem szabadna, főleg hogy egy országban élünk ;]"

ez nemileg ellentmond a blogodnak..
mert ha nincs ketteszakadva az orszag, akkor ugye nincs is annyi arokaso...
mert ugye a ketteszakadast - tehat a mindennapi eletet politikai preferenciak alapjan meghatarozo allmapolgari ertekrendet - az arokasok feladata eloidezni.

na most akkor hogy van ez?
sok az arokaso, de megsincs szakadas?
vagy megsem arokasok ezek, cska siman bohocok, akik nem erzik jol magukat, ha nem egy valagban turkal a nyelvuk?

en erre az utobbira tippelek...

CrL 2008.07.21. 22:23:10

Sipi, félreérthettél, de van kettészakadás, nagy és mindennapos. Ez túlnyomórészt köszönhető a magyar politikának és a nem politikus de politikáról megnyilatkozó közéleti szereplőknek is. Az utóbbiakról van szó ebben a blogban (ami nem az enyém, többen posztolunk ide.)

INkvizítor 2008.07.21. 22:24:51

Sipi!

a "nem kell túl komolyan venni", nem azt jelenti hogy "nem kell komolyan venni" csak ne "túl" komolyan :))

árok van.
szakadás van.
árokásás van.

csak hát nevetés közben jobban megy a munka! :))

és igen egy bohóc is tud árkot ásni! (lásd: sas jóska!)

"a mindennapi eletet politikai preferenciak alapjan meghatarozo allmapolgari ertekrendet"
ez komoly definíció! :)) honnan vetted?

Francois Pignon 2008.07.21. 22:31:57

höm,
köszönöm az ötletet. ;)
(ezennel le is foglaltam.)

Groomy 2008.07.21. 22:41:56

m_ANT_is 20:58:56: A legszimpatikusabb hozzászólás volt.

Szeressük egymást, gyerekek! :)

XY 2008.07.21. 23:30:38

Philip egy világraszóló seggfej, az is volt mindig, vivás korában is. De szerintem már az óvodában is.
Egerszegi meg egy istennő, és nem tud olyat tenni, hogy ne legyen az (nőben egyébként nem az esetem).

Pedig mindkettő fideszes.

tekerőpéter 2008.07.21. 23:41:09

Szerintem Rákay Úr, pontosan hozza azt a "magyar-celebsenki" kategóriát, amitbe ma bőven beleillik az a réteg akit eltart kis hazánk tv néző,szennylap olvasó része. Minden előnyével, hátrányával mélységével és korlátaival. Mindenképpen "grupi" irásával értek eggyet. Bár ez az irás nem rossz, ujat nem irt. Egy biztos ha minden celeb senki gyereket szül talán majd az ismét divat lesz a gyerekcsinálás és ez mindenképpen jót tesz országunknak, főleg ha a lakosság megfelelően tudja értelmezni a media általt percre pontosan mesterségesen gerjesztett információkat

sóskatáska 2008.07.21. 23:52:45

ha valaki Philip akar lenni akkor legyen de a hunok táborában az ijen nevüeket megb...ták

sóskatáska 2008.07.21. 23:55:29

és különben is, nyálas kiscsákó, borotválkozzon meg

Clive 2008.07.22. 00:01:38

Egy kis szándékolt objektivitás az elemzett személyhez:

1. R. Fülöp a zenetévés időszakában természetes módon hozta a liberális műsorvezető-stílust. Ezt azért a jobboldali szimpatizánsok is általában elismerik, azon bizonyos videók alapján nem is nagyon tehetnek mást.

2. Aki ilyen múlttal hirtelen átfordul elegánsan konzervatív viselkedésbe, lehet, hogy őszintén teszi, ebben az esetben azonban illene helyretenni, kommentálnia a saját múltjának kényes részét, amint azt például B. Zsolt is megtette, amikor egyszerűen tévedésnek értékelte a Népszabadságnál töltött fél évét.

3. Álljon bár akármelyik oldalra, kötelezze el magát akármelyik értékrend mellett valaki, ha kiderül a kényes múltja, korrekt módon, értékelve vállalja.

+1 Itt most R. Fülöpról van szó. Természetesen ha majd baloldali szimpatizánst írnak körül, arról akkor essék szó. Megmosolyogtató az R. Fülöp védelmében felhozott érv, modellezve: "szidod őt? szidd inkább a sajátodat, hiszen még mindig jobb fej a tieidnél."

Sad But True 2008.07.22. 00:12:44

Nem kedvelem Philipet, kissé modoros, stb. de ez a "2 milliózás" kezd kicsit már ilyen "szőlőbányászosan" unalmas és üres lenni.

ANNYIRA túl van ez pörgetve...

Amennyire emlékszem, eleve úgy konferálta fel ezt a számot, hogy kb. "most jött a hír, hogy..." szóval hogy "2 millióan vannak". Már a bejelentése ELŐTT 1,5 milliós tömegről írt a képújság, azt gondolom nem szerencsétlen Philip szerkesztette a Kossuth térről. Volt egy teljesen fals (rendőrségi?) tömegbecslés, és ezt az emelkedett hangulatban Philip bemondta. HÚHA... micsoda szörnyűség.

Pláne, hogy a 300-400 ezer teljesen reális szám lehetett mindenféle tér- és utcaméretekkel számolva, és nyilvánvalóan messze a legnagyobb politikai tömegmegmozdulás volt, addig is, azóta is. Olyan emberek is voltak ott tömegesen az ismerősi körömből, akik egyébként soha semmilyen hasonló rendezvényen.

És még valami: amikor nagyságrendileg adott esetben nagyobbat torzítva (és akkor szándékosan nem a téved szót használom ezekben az esetekben...) az MSZP-s szóvivő beszél százezres (!) tömegről a saját, párezres gyűlésükkel kapcsolatban (utólag!), amikor Deutsch Tamás beszél 300 ezerről (!) október 23-a után (utólag!), szóval ezekre érdekes módon nem is emlékszik senki, gyakorlatilag fel sem tűnik, de az a szegény, szerencsétlen Philip azt lehet rugdalni évekkel később is ezzel a "2 millióval".
Elég ciki ez így.

Androsz · http://wikipedia.blog.hu/ 2008.07.22. 00:18:03

Ha lenne felvételem róla, megnézném, mert én elég határozottan úgy emlékszem, hogy a szöveg valahogy így szólt: a Kossuth-téren és az ide torkolló utcákban az egybegyűltek létszáma RENDŐRSÉGI SZAKÉRTŐK JELENTÉSE SZERINT elérheti akár a kétmilliót is. (Ováció.)

dpeti · http://www.ninapartmentsphuket.com 2008.07.22. 00:40:41

hát igen az ex viva tv-s felételen megmondja mit is gondol a kedves nézőkről/levélírókról
én is 1.5 millióra emlékszem
KÁLMÁN miért kell szégyelni a nevét?

Átlátó 2008.07.22. 02:38:28

Elolvastam a kommenteket is, talán ízlésem szerint Grupi fogalmazta meg jól 18:36-kor, ahhoz nem tennék semmit. Nos, Crl fiam, én bizonyos helyzetekben elég egyszerű szerkezetként vagyok képes működni, elhagyom azt az intellektuális magasságot ahol te tartózkodol és mert nem felejtek, alászállok oda, ahonnét felfejlődtem. Előfordult már velem, hogy spontán, tehát nem előre eltervezetten pofánvertem valakit egy vascsővel,de ne vedd még magadra. (... és bizony előfordult velem, hogy megkéseltek.) Most neked és a többi pállottszájú,károgó-pampogó pudligárnak üzenem így,Petőfi után szabadon: A Tisza...szarok a tiszátokba. - "A Lendület edzőpályán ott kezdődött minden, Mikor megláttalak a bővített keretben" Valamikor a Gréczy Zsolt és a Rákay Philip(nekem Kálmán marad)együtt énekelték a "beatöltözőben". Hát az volt a szép idő...és azt a vascsövet megjáratnám egyikük főnökének, -konkrétan a Ferikére gondolok- térdkalácsán a "rokkendroll" nevében. Most nyaljatok sót és gondoljatok a ti szátokra!

elGabor · http://doom-doom-doom.tumblr.com/ 2008.07.22. 07:16:38

"árokásó 2008.07.21. 17:54:42
Mit érdemel az a fiatalember, aki ilyen görcsösen akar KONZERVATÍV lenni a mellékelt fotón?
Mondjuk cipeljen egy neobarokk ófelnémet komódot a tizedikre? ;) "

Itt a Lényeg, mindjárt a harmadik kommentben. A többi már szükségtelen. Ófelnémet komódot a fiatalembernek! :D

IS 2008.07.22. 08:02:32

arra még senki sem gondolt, hogy kapott egy cédulát, rajta egy számmal, amit vagy elírtak, vagy a lendület hevében már sok volt neki a nulla?

azt meg matematikailag ki lehet számolni, hogy a Kossuth térre max. 100 000 (olvasd: százezer, és nem egymillió) ember fér el. környező utcákkal, mindennel együtt 130 000, de hihetetlen tömören (ami persze nem volt), préselve az embereket max. 200 000 (olvasd kétszázezer, és nem kétmillió). bárki, aki szerint egymillió lehetett, az csak ábrándozik. van TV felvétel, látszik hogy meddig és hogyan állnak, és van Google maps, körző, vonalzó. kb. 100 000 (olvasd százezer, és nem egymillió) ember volt ott.

Átlátó: ahol én állok, onnan Te rossz magyarnak látszol. azt is tudom, hogy van, aki ilyen dumák után elismeréssel adózik neked (azért is csinálod). ő is rossz magyar.

@torró: én nem kérek programot Orbántól, sőt azt kérem, hogy ne is legyen programja, sőt kérem, hogy hozzunk olyan törvényt, hogy 20 év után, három (1994, 2002, 2006) vesztes választással, kötelező legyen elhúzni a vérbe. nem általában, csak a speciális magyar helyzetre tekintettel, mert így ez nagyon emlékeztet Kádár apánkra. mi lesz, ha már 32 éve Orbán lesz a szeretett Vezető? lenyomja hosszban Kádárt? jöhet Ferenc József és a 68 év?

cs242 2008.07.22. 08:04:32

Én csak azt szeretném megkérdezni, hogy nincs valami válogatás, hogy bizonyos színvonal alatt mozgó igénytelen blogfirkálmányok ne jelenhessenek meg? Ez egy nulla, öcsi. Még mocskolódni sem tudsz rendesen, te gyász.

Edward Nygma 2008.07.22. 08:11:12

Na, a jobb és balodali trollok jól egymásnak estek.
Vegyük észre, hogy a hülyeség nem pártfüggő, ennyit Filipről.
Másrészt: a környező országokban félre tudták tenni a nézeteltérésiekt, és tudnak együtt dolgozni. Csak mi püföljük egymást, ahelyett, hogy ezt a Magyarország nevű szekeret egy irányba húznánk. És mindezt imádott(?), rosszarcú politikusaink parancsára és gyönyörűségére.

kefekötő-gödény 2008.07.22. 08:15:49

Véletlenül tévedtem ide, de gondosan vigyázni fogok, hogy soha többé ne forduljon elő ez velem. Ilyen gyökér blogot és agyatlan kommentálókat. Túl sok időt töltöttem már eddig is itt.

Abi 2008.07.22. 08:45:53

Basszus, hogy itt mennyi ballib faszfej van!

staropramen 2008.07.22. 08:47:45

ha valaki marhaságokat hord össze nagy nyilvánosság előtt, az akkor is marhaság , ha más hasonló idiótaságokat mond. mindkettő balfék.
kétszázezer az nem kétmillió és húszezer az nem huszonhárom millió.Megint az van ,hogy az én emberem legfelljebb kicsit tévedett, de a másik az szándékosan hazudott.
szánalmasak vagytok !

jorda 2008.07.22. 09:07:11

Ereje teljében lévő fiatalember.Mikor kezd már el végre a társadalom számára is hasznos dolgot művelni ?
Mikor megy már el dolgozni,mint minden más normális,rendes ember?
Pojáca !

poloska 2008.07.22. 09:19:40

Én úgy emléxem 3 milliót is mondott a szánalmas senkiházi...vagy tévedek?

abdul 2008.07.22. 09:24:11

Csak azt felejtette el ennek a valaminek a begépelője megemlíteni, hogy Gyurcsány tök jó fej, mert szereti a nyugdíjasokat.
Így biztosan tisztább lett volna a az írásnak nevezett dolog célja.
Egyébként jövő héten szerintem egy halottat kéne rugdosni, csak úgy.

ekszpert 2008.07.22. 09:32:22

kis korrekció:
" balage_81 2008.07.21. 19:13:32
az egyébként megvan hogy a jobboldal utoljára 98-ban nyert..."
Úgy emlékszem akkor sem a Fidesz nyert, hanem létezett még a Torgyán párt és az bő 10%-os részükkel egyesülve tolták le MZ/X-et és csapatát. Szerintem először 2010-ben fog nyerni a fidó, bár manapség nehéz itt bármit is jósolni a sok idióta Kalandor/Bűnüző közt. A lényeg, hogy mindkét mocskos horda az adófizetők kezeli rabszolgaként.

ekszpert 2008.07.22. 09:34:09

U.i.: ez a filip amúgy mocskosul tenyérbemászó kis senki

Hikarii 2008.07.22. 09:41:36

Miért hiszik a vérpisitkék és véristvánok, hogy mindenki kötelező módon vagy narancs vagy vörös?

Csak az a verzió van, hogy akinek a zsbében bicskák nyílnak Kálmán láttán az kommenista?

Kálmán pont olyan, mint a magyar médiavilág. Sekélyes, elvtelen és sok esetben irritáló. Ennek ellenére a Fidesznek szüksége volt (talán van is) rá, hiszen néppártként a mindenkinek megfelelés alapkövetelmény. Vélhetően az ex-agitprop, később kommenista kultuszminiszter Pozsgayval együtt a nyugdíjasokat kell hogy megszólítsa, megnyissa a Fidesz számára.

Ennek ellenére ha nem baj nem lennék én is kommenista csak azért, mert irritálnak.

gipsz jakab 2008.07.22. 10:17:25

hajrá magyarok!

szamárfül/pável · http://pavelolvas.blog.hu/ 2008.07.22. 23:52:10

Crl! grat, még heller anyót is legyőzte filip posztja, majdnem ötezren látták eddig! de csak pár százzal veri holle anyót... :)
a hétfői össz-nézettségünkre pedig az "apablog" is irigy lenne!

ideje reklámfelületet árulnunk... pl. kertész- és barkácsboltok? :)

Francois Pignon 2008.07.23. 00:08:53

Hiába, a folyamatos Index-címlap. Meg is látszik néha a kommenteken. ;)
Hídépítő? Esetleg Strabag? ;)

CrL 2008.07.23. 13:24:06

murci, thx - de hol van Kálmán? ;}

Fekete Pestis 2008.07.26. 13:46:17

Mondjuk nekem azért ciki Rákay, mert túl komolyan veszi magát. Szerepet játszik. Valaki megjegyzete, hogy manapság divat jobboldalinak lenni a fiatalok között. Szvsz derék Filipűnk is ennek a divatnak esett áldozatul. Valójában távol van a jobboldaltól ( egy jobboldali nem áll le zeneTVben műsort vezetni. vagy én lennék a Zőskonzervatív ? )

Hasonlítsuk össze Szilveszterrel A Szilveszter ( meg az Erdős Gábor ? ) a természetes intelligenciája által teszi nevetségessé a "szociÁl""demokratákat". Egyszerűen szellemileg fölébűk magasodik, és gúnyt űz a szürkezoknis párttitkárokból meg a Heidekker kerítéses veres milliárdosokból. Valami fenomenális.

Na, a Szilveszterhez kell a Filipet hasonlítani. És akkor mindenki beláthatja, hogy jogosan szerepel itt.

( Ja igen : van még pár fideszes, akiket a pokolba kívánok. Elsőnek a Deutsch Tomika, aki a promiszkuitást, mint konzervatív erényt gyakorolja. Másodjára a Kövér Laca, aki az angol gentlemanoktól tanulta az öltözködést és a testápolást. Ott van még a VEKEs srác anyja, aki inkább fúriára, mint konzervatív úriasszonyra emlékeztet. Na de azért egy paprikajancsival, egy pénzügyminiszterrel, egy Bazmeg Szabó Lászlóval, egy Apró Piroskával azért egyik sem hasonlítható össze. Odáig még nem sűllyedtek. És ez az ,ami a balos barátainkat kurvára zavarja :D )

emzéperiksz 2008.07.28. 12:17:11

Én az idétlenségében verhetetlen hülye nevére adtam volna egy-két pluszpontot. Hogy lehet valakinek ilyen idióta neve, hogy Rákay Philip? Ha meghallom, elkap a röhögőgörcs.

jókérdés 2008.07.28. 16:33:59

na de most komolyan.
ezt a gyereket hogy lehetne már komolyan venni?

özvegylegény 2008.07.28. 21:20:11

ÁÁ, nem árokásó.

Csak beleállt a kész árokba. Kinőtte a DJ-kort.

A neve meg nem "Fülöp", ahogy fentebb vélelmezik.
Fölvette a becenevét.

Van ilyen ismerősöm az üzleti életből: megszaladt neki, aztán a tini-kora óta használt becenevét fölvette kizárólagos "keresztnévként".

szamárfül/pável · http://pavelolvas.blog.hu/ 2009.05.10. 23:13:00

és ez a zseléherceg azzal zárta a napokban az ov interjút a hírtvén - pár napppal a pécsi választás előtt -, hogy "szebb a páva mint a pulyka"

vki verje már ki a csávó fogait.. ilyet nem mondunk a kamerába! még ha azt is agondolom Sziliről, amit. (öncenzúra)

celeb_killer 2010.04.09. 09:20:44

már gimnáziumban is egy kis pöcs R-GO-s volt!
és akkor is ilyen intenzíven zselézte a haját, ami maitt beszólogattunk neki, hogy a "fejeden még ott a magzatvíz" :)

ja! az eredeti neve: KÁLMÁN
www.freeweb.hu/gezagimi/gimnazium/tablok/imagepages/1990b.html

nem értem, hogy ez mért ciki neki! ha már a nemezti oldalon áll, akkor mért kell egy idóta külföldi név mögé bújnia???

celeb_killer 2010.04.09. 09:25:10

@szamárfül/pável: így utólag én is azt sajnálom, hogy nem csavartuk le annak idején!

volt egy gimis zenekara is, amiben az egyik orosztanárnő volt a basszusgitáros!

CrL 2011.01.02. 13:16:56

ez a legfrissebb: Rákay Philipet és Süveges Gergőt nevezte ki Medveczky Balázs vezérigazgató a Magyar Televízió m1 és m2 csatornájának intendánsává.

index.hu/kultur/media/2011/01/01/rakay_pihilip_es_suveges_gergo_lett_az_mtv_intendansa/
süti beállítások módosítása