HTML

Árokásó Top100

Keressük a száz leghisztisebb magyar árokásót! Gyertek segíteni! M o t t ó : "A nagy aljasságokhoz mindig kellenek értelmiségiek is." (Konrád György)

Tessék, egy lapát! - friss topicok

  • lac1: @tesz-vesz: Ez az évenkénti, háromévenkénti válaszolgatás teljesen felzaklat, de megvallom, nem ... (2024.11.17. 18:19) Debreczeni József
  • tesz-vesz: @Oli bácsi: milyen kib. színvonaltan írás ez is. semmi konkrétum. nem mondták el mi az érvelés? ... (2024.11.17. 18:11) Buda Péter
  • tesz-vesz: @csorsza: hogy hívták az öreg ávóst? a vén komcsit aki mindig pattogott? kinek volt az apja? elfel... (2023.04.28. 17:32) Para-Kovács Imre
  • osborne: Végül elhunyt: mandiner.hu/cikk/20211130_kulfold_halalhir_balogh_s_eva (2021.12.01. 23:20) Eva S. Balogh
  • lac1: @lényeglátó: Úúúúú...! Te is visszajársz ide? (2020.07.19. 09:43) Az árok filozófiája
  • : @KopaszMercis: Újságíróink igen nagy részének nincs meg a kellő kultúrája, s az ezzel járó morális... (2020.06.14. 15:42) Bencsik András
  • : @User1: Sajnos nem bűnbánó! A polip csápjain lógnak a köz pénzéből mesés jövedelmeket zsebre vágó ... (2020.06.14. 15:38) Bánó András

árokba néz

A dicsőségfal

aczél endre (1) ágh attila (1) andrassew iván (1) avar jános (1) babarczy eszter (1) bacher iván (1) balavány györgy (1) balogh eva s (1) bánó andrás (1) bartus lászló (1) bauer tamás (1) bayer zsolt (1) bencsik andrás (1) bitó lászló (1) bodor pál (1) bogár lászló (1) bölcs istván (1) bolgár györgy (1) budaházy györgy (1) buda péter (1) csepeli györgy (1) csintalan sándor (1) debreczeni józsef (1) dessewffy tibor (1) egei antal (1) eötvös pál (1) farkasházy tivadar (1) fogarasi istván (1) földesi margit (1) föld s péter (1) forró tamás (1) fricz tamás (1) friderikusz sándor (1) gábor györgy (1) gati charles (1) gerő andrás (1) gréczy zsolt (1) györgy péter (1) hankiss ágnes (1) hardy mihály (1) havas henrik (1) hegedűs lóránt ifj. (1) heller ágnes (1) horváth zsolt (1) jakupcsek gabriella (1) juszt lászló (1) kartal zsuzsa (1) kende péter (1) kerényi imre (1) kéri lászló (1) koltay gábor (1) konrád györgy (1) kornis mihály (1) kovátsch gamma bertalan (1) krausz tamás (1) lendvai paul (1) lovas istván (1) mészáros tamás (1) moldova györgy (1) molnár balázs (1) morvai krisztina (1) nádas péter (1) napkelte (1) orosz józsef (1) para kovacs imre (1) pilhál györgy (1) polgár tamás tomcat (1) pörzse sándor (1) rákay philip (1) r székely julianna (1) sas józsef (1) seszták ágnes (1) siklósi beatrix (1) szakonyi péter (1) szentmihályi szabó péter (1) tamás gáspár miklós (1) tamás pál (1) tamás tibor (1) tóta w árpád (1) tóth gy lászló (1) ungvári gyula (1) ungvary rudolf (1) vágó istván (1) vágvölgyi b andrás (1) vanko zsuzsanna (1) vásárhelyi mária (1) závecz tibor (1) Címkefelhő

Apablog

Ágh Attila

2008.07.18. 18:11 CrL

A garbós-oldszkúlszemüveges 'elvtárs' kinézetet mai napig büszkén felvállaló politológus keményvonalasabb nyilatkozataival szokott itt-ott feltűnni, amikben talán Paul Lendvai mellett az egyetlen aki még látja a hosszútávú sikert Gyurcsány Ferenc személyében. Ágh Attila az, aki szerint az őszödi beszéd semmilyen komoly mérföldkövet nem jelent a hazai politikai életben. Az MSZP legutóbbi önkormányzati vagy népszavazási buktája után is azt jósolta, azok valójában a miniszterelnök megerősődését hozzák majd a pártján belül.

Ami valljuk be, eddig tényleg bejött neki. Nem mellékesen az egykori reformkommunisták vezető ideológusa, ma a Budapest Corvinus Egyetem professzora, a Népszava és 168 óra publicistája. 

Legutóbbi Félidőben c. dolgozatában szinte mindenért a nagyobbik ellenzéki pártot hibáztatja és kifejti, ha a jobboldal újra hatalomra kerül, az egy fatálisan antidemokratikus kisiklással fenyegetheti az országot.

Előnye: túlzott derűlátás

Hátránya: extrém csőlátás

Hiszterométer: 5/10 

54 komment

Címkék: ágh attila

A bejegyzés trackback címe:

https://arokaso.blog.hu/api/trackback/id/tr54573755

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

calam 2008.07.18. 18:18:43

elég nagy bajnak hangzik, de állítólag a magyar politológusok közül ő a legnaprakészebb a politológiai szakirodalomban. Nem tudom igaz-e, de ha igen az elég ciki, hogy egy feketeöves-kommancs a legfelkészültebb, de hát ki tudja

szamárfül/pável · http://pavelolvas.blog.hu/ 2008.07.18. 18:21:06

az ilyennek azért nem adnék 5 pont fölött, mert ha KIABÁL sem érdekel senkit, még odaát sem... :) és még csak nem i szórakoztató, simán 1 uncsi [öncenzúra].

CrL 2008.07.18. 18:21:48

haha, ok lejjeb veszem kissé

Sorokin 2008.07.18. 18:37:55

Hihetetlen figura. Még a Micimackóból is tud úgy idézni, hogy zorbán gátlástalanságát bizonyítsa. Köbö a szakirodalommal is ilyen kapcsolatban áll. (vö: esztétikai alapvetés, mikor mindenki szabadon értelmezheti a műalkotást, abban a szerzőnek már nincs beleszólása)

Francois Pignon 2008.07.18. 21:21:52

Jut eszembe, már megint előkerült Paul Lendvai. Őt kérte a legtöbb olvasó is. Valaki dolgozik már a poszton?

CrL 2008.07.18. 21:23:07

sztem még nem, megcsinálod?

Francois Pignon 2008.07.18. 21:23:55

Nem, valahogy nincs nagy kedvem hozzá.

CrL 2008.07.18. 21:24:52

ok, majd megcsinálom vmikor. de van még egy kész Philipem.

Turos Rita · http://micimaca 2008.07.18. 22:13:09

Calam, nyugodt lehetsz, nem ő a legfelkészültebb. Hogy miért tolják előtérbe, az rejtély, mert enyhénszólva nem egy brilliáns elme, büdös és gusztustalanul eszik (személyesen volt szerencsém egy zártkörű rendezvényen összefutni vele). Nagyon erősen balra húz, isteníti (legalábbis pár éve istenítette) Gyurcsányt

inferno 2008.07.18. 22:24:12

Ezeket az arcokat ugyanúgy mellőzni kéne már, mint a kopottas szocreál szövettel bevont szögletes karosszékeket a 3 csillagos vidéki hotelekben. Bármennyire is lángeszek lennének (nem azok), ők sem tudnak haladni a korral. Szoborparkba velük...

Csöncsön · http://mondataink.blog.hu 2008.07.18. 22:31:14

Ha van ember, aki bennem folyton-folyvást fölidézi mindazt, ami a Kádár-rendszer szellemi életében oly viszolyogtató volt, akkor Ágh Attila kétségtelenül ilyen ember.

Machiavelli 2008.07.18. 22:33:06

Nyilván kedves CRL, biztosan elbizonytalanította valaki a politológusi szakmát is! Miért pont a rendőr lennne az egyetlen ebben a hazában, akiket Morvai Krisztina elbizonytalanított?

Jajj, mit is beszélek, szegény Gyurcsányt is Orbán Viktor bizonytalanította el. Meg szegény MSZP-t is a gaz fidesz. Ezért képtelenek kormányozni már hat éve.

egyetemista pista 2008.07.18. 22:38:54

Turos Rita: megnyugodhatsz, ő az EGYIK legfelkészültebb
idős kora ellenére ő igenis naprakész tudásanyaggal rendelkezik, (eu-s ügyekben mindenképpen, hiszen rendszeresen jár ki Brüsszelbe) és ezért a nagy tiszeteltnek örvend az egyetem berkein belül. tehát szakmai felkészültségét/tekintélyét vitatni még kemény pártkötődése ellenére sem lehet.

balage 2008.07.18. 22:57:25

Na én még a fidesz kormány idején jártam politológia előadásaira az egyetemen. Akkor még az ő seggüket nyalta. Van ez így.

zardamali 2008.07.18. 23:26:34

Na most ha mindenki seggét nyalja akkor tényleg nagyon felkészült. Mindenestre poltikusaink mondtak már annyi baromságot hogy nálunk amérföldkövek is három méterre vannak egymástól.

védelmében 2008.07.18. 23:54:38

"büdös és gusztustalanul eszik (személyesen volt szerencsém egy zártkörű rendezvényen összefutni vele)"

Ha nem haragszol, ez egyszerűen nem igaz.

"Na én még a fidesz kormány idején jártam politológia előadásaira az egyetemen. Akkor még az ő seggüket nyalta. Van ez így."

Igen, de ha te pártot, vagy véleményt cserélsz az rendben van? Ő miért ne hihetett volna a Fideszben???

"tehát szakmai felkészültségét/tekintélyét vitatni még kemény pártkötődése ellenére sem lehet."

De lehet.

Üdv

ritter · http://micimaca 2008.07.19. 00:01:08

Egyetemista Pista: akkor biztos nagyon rossz napja volt, amikor találkoztam vele.
Egyébként attól, h Brüsszelbe jár rendszeresen, nem feltétlenül felkészült, szerintem. Persze, a publikációinak a jó részét nem ismerem, és az előadásait sem látogattam, úgyhogy tőlem akár zseni is lehet.

A pártkötődést,illetve az "amerre a szél fúj" mentalitást nem tartom bűnnek, ők is emberek, érvényesülni akarnak, és így nyilván könnyebb, vagy azt hiszik.

védelmében 2008.07.19. 00:08:50

Azért szerintem az óldszkúl szemüveg a lényeg. Azaz, az óldszkúl mondja meg még mindig, hogy merre az arra, mert ez van, ez maradt nekünk.

Nincsenek USA-ból meg Kanadából visszahívott fiatal zsenieink, csak az Old-Boyzz, aki ugye kereteken belül (óldszkúl szemüveg) lát.

Ez még nem is lenne baj. A baj a pártkötődés, de ez nem oldalfüggő, így kár őt ezzel vádolni.

Egyszerűen mutassatok jobbat.. De sajnos nem tudtok ugye? Ez persze a Mo.-n kialakult hierarchikus rendszer hibája is..

szamárfül/pável · http://pavelolvas.blog.hu/ 2008.07.19. 00:17:36

hát nem választanálak védőügyvédemnek :)

védelmében 2008.07.19. 00:24:01

Mit szeretnél tudni? Részletesen azt, hogy mikor és hol ettem vele együtt, és hogy miért nem büdös és gusztustalan?

Ha ilyen egyszerű kommentek elfogadhatónak minősülnek (pl.: büdös), akkor a hasonló stílusú egyszerű válaszoknak pont olyan jónak kell, hogy legyenek nem?

Ez is csak egy kocsma-blog. Elvesztegetett idő. Mindenki tudja úgy a frankót, hogy mégsem.

cs

ritter · http://micimaca 2008.07.19. 00:46:16

Védelmében:
Lehet, h éppen terhes voltam, ezért éreztem büdösnek. Azt, h hogy használja az evőeszközöket, ill. hogy egy villára mennyit tesz, az ízlés kérdése - nemcsak nekem tűnt fel, sőt egy diplomatának el is ment tőle az étvágya. De igazad van, ez abszolút nem releváns info valaki szakmai felkészültségnek megítéléséhez, mint ahogy az sem, hogy ódivatú szemüveget hord. (Mennyivel jobbak azok a nullinger, huszon-harmincéves parlamenti képviselők, akik félmillás öltönyben villognak és nem tudnak mást, csak fikázni).

De azt is írtam, h az ottani (szóbeli) megnyilvánulásai alapján nem tűnt brilliáns elmének, enyhén szólva. Később, meg azt, h oké, rossz napja volt, felőlem lehet zseni, hiszen ezt inkább kollegái és hallgatói tudják megítélni (meg akik olvasták a publikációit).

védelmében 2008.07.19. 01:02:33

"De azt is írtam, h az ottani (szóbeli) megnyilvánulásai alapján nem tűnt brilliáns elmének, enyhén szólva. Később, meg azt, h oké, rossz napja volt, felőlem lehet zseni, hiszen ezt inkább kollegái és hallgatói tudják megítélni (meg akik olvasták a publikációit)."

Én sem tartom egy géniusznak. De büdösnek sem. Rendszeresen találkozom vele, sokkal inkább privát, mint te egy rendezvényen (no offence), és nem találtam sosem büdösnek, így az igazság védelmében mondom/írom amit mondok/írok.

ritter · http://micimaca 2008.07.19. 01:17:36

Védelmében: (none taken), én komolyan annak éreztem. No, ez végülis szubjektív dolog, úgy korrekt, h mindkét vélemény megjelenjen, meg az is, h ez Ágh Attila politológusi megítélésén nem változtat semmit.

CrL 2008.07.19. 05:27:07

különben is visszajött már a retrószemüvegkeret és garbó, szóval ha így nézzük Ágh úr is újra divatos. (na jó, annyira azért nem)

azt különben írta valaki, hogy sokat jár külföldre. azt én is észrevettem, hogy a pártszemüveget igazából itthon szeretik viselni, külföldön szerencsére kinevetik az elvakult pártosságot.

Barnabás 2008.07.19. 06:46:36

Ebben az érdekes országban ,érdekes emberek adják át tudásukat a jövő nemzedékének."A jövő benned van".

WWWW 2008.07.19. 07:54:13

Abba kell végre hagyni(a)
ezt az örökös "nagy tudós"
szerepét.
Felmérhetetlen károkat okozott,
piti egyéni haszonért, zsákmányért
cserébe.
Vissza kellene mennie oda ahová
valójában való.

El Curros 2008.07.19. 08:13:42

Fletó nyaralni megy,vigye magával őt is.
A kanyar vége megint "öszöd".Ott összeülnek és kiadják 2.0 verziót.
Ezt nyilvánvalóan a fent mutogatott veterán kommunista tudós lektorálja majd.
Esetleg korrepetálhatja a hosszú úton kis Gyurcsányit.
Apa beszél,-a kommunista fordít és szájbarág....

ben2 2008.07.19. 09:41:56

Szerintem ha egy politológus akármilyen oldalra húz, azzal a szakmai alkalmatlanságát bizonyítja. Ha egy bíró a tárgyalás előtt meghozza az ítéletet, az szakmailag alkalmatlan bíró, tök mindegy, hogy amúgy mennyi szakirodalmat olvas, mert az a munkájában (illetve annak eredményében) egyáltalán nem jelentkezik.
Az, hogy Ágh Attila mennyire tájékozott, inkább kínos, mert azt jelenti, hogy nevetségesen pártos véleményalkotása (mely alulról közelíti drágabolgárúr hozzászólásainak objektivitását) nem tudatlanságból, hanem elhatározásból adódik.

bello 2008.07.19. 09:49:34

Minden politógus vmelyik szekértábor tagja. Ez szörnyű. Amúgy Ágh "kommunista" Attila nem buta. Sőt, nagyon is okos lehet, hiszen ennyire elfogultan, ész nélkül már rég eltünt volna... Én is is találkoztam vele párszor, és sztem sem büdös. Enni nem láttam...

mitch connor 2008.07.19. 09:55:46

CRL, Philiped? csak nem a kétmillió embert a Kossuth térre vizionáló Kálmánra gondolsz? bruhaha! Te atya úr isten, az micsoda egy istenverte kretén! elég butuska szegény.

marcotardelli 2008.07.19. 11:09:40

Az Ágh Attila-féle Népszavás magalkuvás nélküli talpnyaló kommancs fazonoknál százszor többre becsülöm pölö TGM-t, aki nyíaltan felvállalja, h liberálisból baloldali, mégpedig lassan kommunista ideológiára váltott, de nézeteit viszont következetesen vállalja, és ami szintén fontos úgy is interpretálja.
Ezzel szemben a fent említett bagázs, akármit is tesz Gyurcsány - kőkemény kapitalistát játszik éppen, vagy galamblelkű hippit, netán öntudatos bolsevikot - csakis egy dologra pörörgnek, hogy a kertek alatt fenekediki már az ordas Orbán, és jaj oda a haza, meg mi lesz.
Ez gusztustalan, fúj. És ezzel nem azt mondtam, ha jobb oldalon nincs ilyen, dehogynincs, csak most Ágh Attiláról volt szó.

C10H12O6 2008.07.19. 11:10:36

Na most itt mindenki vinnyog erősen.
Mondjon nekem valaki egy politológust, aki nem kötődik valamelyik ideológiához, és nem azon keresztül nézi a dolgokat.

Az, hogy Ati büdös, és ocsmányul eszik. Hát. Hm.
Szerintem a felesége már régen félrekúr, és különszobában alszik.

A tény az, hogy az összes magyar politológus/filozófus a nemzetközi tudományos/szakmai életben egy nagy senki nulla.

Azért hívják meg őket külföldre, hogy a diákok lásanak egy közép-kelet európai embert az USA-ban, mert az olyan érdekes. Ettől persze még nem tudják a hallgatók, hogy Budapest, az nem Bukarest.

Semmi hírük nincs ezeknek a komáknak, nem jegyzik őket sehol.

Itthon Ati PHD-n tanít, dehát amilyen most a PHD színvonala... Focis példa: nem is NBIII, hanem területi bajnokság.

Sehol nem látni egy új Lukács Györgyöt, sehol egy új Szálasi Ferencet :), csupa középszerű kis arc, akik azzal vetítenek a külvilágnak, hogy járnak PHD-ra, de közben tök hülyék.

kampánymókus 2008.07.19. 11:32:58

Értem már, a fityesz rájött, hogy neten már el kell kezdeni a kampányt, lovagolni tovább az öszödi beszéden, és akkor viki olyan sok felsülés után végre megint miniszterelnök lehet, meg azért kicsit morcos is, amiért a gyurcsány feltörölte vele a padlót a kampányban, azért az ilyen blogok meg postok.

Sad But True 2008.07.19. 11:51:09

Kampánymókus, árokásó-e vagy?

Hát igen. Amolyan Ágh Attilás, ha már itt tartunk.

Fóka 2008.07.19. 11:52:19

kampánymókus igazad van! Most jól megmondtad nekik!
Szerintem többet nem is írnak ,hogy így átláttál rajtuk!
:):):)

Fóka 2008.07.19. 11:54:28

Amúgy ezt a muksót talán egyszer láttam a Napkeltében, de annyira nem ismerős. Lehet ,hogy kevés Népszavát olvasok:)

marcotardelli 2008.07.19. 11:59:34

Akkor e logika szerint te pedig kampánymókus, nyilván az ellenoldal fizetett kommentezője lehetsz.
Egyébként ebben az országban szüntelen kamányidőszak van.
Most pölö a miniszeterelnökünk járja az országot pénzt paripát nem kímélve, h a nyugdíjasokat nyugtatgassa, mondván: megvédelek én titeket a patás Orbántól, ne féljetek.
Ebben persze semmilyen kampányszagot nem érzel gondolom, ez velejéig őszinte gesztus, meg nem is demagóg a dolog egy cseppet sem. Igaz, kampánymókus?

ritter · http://micimaca 2008.07.19. 12:31:31

marcotardelli
"Egyébként ebben az országban szüntelen kamányidőszak van. "

Valahogy nekem is ez az érzésem.

Kampánymókus, Neked ez még nem tűnt fel?
Az, h a neten is árkot ásnak az emberek, anyáznak és hazaárulóznak folyamatosan, az egyszerre szomorú és nevetséges.

Ágh Attila erős politikai elkötelezettsége (ami, hangsúlyozom, engem emberileg nem zavar) egyébként, szerintem többet árt a választottjának, mint használ, mert elég ügyetlenül bírja kifejezni magát.
Tényleg, tudja valaki, h tavaly ki kapta a szükre kardigán díjat??
(gyk: a leggyökérebb beszólásáért, megnyilvánulásáért "jutalmaznak" így politológusokat minden évben).

Péter 2008.07.19. 12:40:47

Ágh Attila 1998-ban a választás első fordulója után kijelentette,hogy a maszop nyert.Ezt a stúdióban mellette ülő Stumpf István hevesen megcáfolta,mire Ágh elvtárs azt mondta,hogy hiába mérges Stump úr,nem tud nyerni a gaz Fidesz.Ennyit arról,hogy mily okos,és hogy mily Fidesz nyaló volt ő valaha is.

védelmében 2008.07.19. 13:55:38

Kedves Péter,

Kiegyezhetünk abban, hogy nem volt mindig maszop-fan?

Sad But True 2008.07.19. 14:01:09

Hehe, Ágh Attila "politológus" 2002-ben is alkotott. Akkor a két forduló között Ágh Attila egészen konkrétan 208-230 mandátum közé tette a várható MSZP-mandátumok számát, egyértelműen erős egypárti kormányt jósolt.

Ebből lett aztán 178 (!!)... és még az SZDSZ-szel is éppen hogy meglett a többség.

De ezek a "szakértők" pont olyanok, mint a kenyéradóik: olyan nem lehet, hogy MEGBUKJANAK. Újra és újra pk a szakértők és megmondóemberek...

Sad But True 2008.07.19. 14:05:25

És valóban, emlékeim szerint 98-ban is ott volt a Napkelte stúdiójában (Lengyel Lászlóra emlékszem még élesen), és teljes ÖSSZHANG (!) volt a "politológusok" között, hogy az MSZP nyert (!). Egyetlen egynek nem jutott eszébe, hogy nem hogy nem nyert, hanem egyenesen cspda kellene a győzelméhez, hiszen az alig 3-4%-kal lemaradt Fidesz egyértelműen többségben lesz a 2. fordulóban a több, mint 10%-nyi kisgazda szavazótáborral!

Csőlátású, ostoba talpnyaló árokásó.

CrL 2008.07.19. 14:21:32

mitch connor

sehol nem az 'enyém', de igen, a top100ban a helye.

kampánymókus

rossz helyen kopogtatsz, nem hordok pártszemüveget.

rittter

nem adtak senkinek ha jól tudom, de azthiszem Ágh úr jó eséllyel indulna az Őszödi-beszédes mondatával.

Árokásó 2008.07.19. 14:58:25

Mondjuk ki: Ágh Attila pont úgy néz ki, mint egy KOMCSI.

A Hannibal Lektűr-attitűd · http://hannibal.blog.hu/ 2008.07.19. 15:27:12

ez legalább egy szép, őszinte, szájbarágosan ostoba faszság

CrL 2008.07.19. 15:38:26

Hát maga megbolondult,
Hát maga megbolondult,
Hogy mindent kétszer mond, kétszer mond?

nemkellnemzetivagta 2008.07.19. 20:23:01

Mondjuk ki: Ágh Attila pont úgy néz ki, mint egy KOMCSI.
- egy komcsi öregasszony

szamárfül/pável · http://pavelolvas.blog.hu/ 2008.07.19. 21:00:47

Kiegyezhetünk abban, hogy nem volt mindig maszop-fan?

hogyhe, volt idő, amikor még egy +m betű volt a párt nevében :)

El Curros 2008.07.20. 10:03:52

Undorító jelenségek-alakok garmadája.
Fölháborító,hogy az ún."rendszerváltás" után 20 évvel adnak az ilyen emberek véleményére.
Mert aztán az ilyenek előtte is kivették a részüket a buliból.
Gondoljunk bele,hogy pl.1963-65 környékén a kommunista média Kállay Miklóst faggatta volna a harmincas-negyvenes évek világáról.
Pedig Ő már akkoriban is angolbarátnak számított.
Teljes abszurditást vázoltam,miközben a mai magyar lakáj médiáben simám sztárok a tömeggyilkos pufajkások,nosztalgiázó kommunisták,és még az únióban is ott ülnek.
Hihetetlen.....méghogy ágh attilla...tudós...professzor...Kié?

El Curros 2008.07.20. 10:16:15

...angolbarátot javítom/kiegészítem náciellenesre....persze s komcsik szemében ez egyforma bűn volt....

csakszerényen 2008.09.09. 12:59:42

Van abban valami bájos és elképesztő egyszerre, hogy George Orwell bibliográfiája épp vele kezdődik.
www.orwell.hu/orwell011042.html

Edigej 2009.07.02. 11:49:13

Vén, margóra való kriptaszökevény. Lehet hogy tájékozott a szakirodalomban, de emellé bigott, csőlátó és nem utolsósorban kommunista (ami persze az ő saját meggyőződése, ezért nem vádolhatjuk).

Sleepy Gonsales 2011.03.10. 10:08:19

"ha a jobboldal újra hatalomra kerül, az egy fatálisan antidemokratikus kisiklással fenyegetheti az országot."
Hehe, milyen rosszul látja, milyen rosszul...

(szépen elhúzódnak a hozzászólások időben)
süti beállítások módosítása