HTML

Árokásó Top100

Keressük a száz leghisztisebb magyar árokásót! Gyertek segíteni! M o t t ó : "A nagy aljasságokhoz mindig kellenek értelmiségiek is." (Konrád György)

Tessék, egy lapát! - friss topicok

  • lac1: @tesz-vesz: Melyik öreg ávóst? Amelyik még itt rontja a levegőt, még mindig sok van, túl sok. (2023.04.29. 08:53) Debreczeni József
  • tesz-vesz: @csorsza: hogy hívták az öreg ávóst? a vén komcsit aki mindig pattogott? kinek volt az apja? elfel... (2023.04.28. 17:32) Para-Kovács Imre
  • osborne: Végül elhunyt: mandiner.hu/cikk/20211130_kulfold_halalhir_balogh_s_eva (2021.12.01. 23:20) Eva S. Balogh
  • lac1: @lényeglátó: Úúúúú...! Te is visszajársz ide? (2020.07.19. 09:43) Az árok filozófiája
  • : @KopaszMercis: Újságíróink igen nagy részének nincs meg a kellő kultúrája, s az ezzel járó morális... (2020.06.14. 15:42) Bencsik András
  • : @User1: Sajnos nem bűnbánó! A polip csápjain lógnak a köz pénzéből mesés jövedelmeket zsebre vágó ... (2020.06.14. 15:38) Bánó András
  • : Sok majom hozzá szoló 1 se tudja, gazember Siklósi Norbert sajtócézár, (Kádár alatt) lánya? (2020.06.14. 15:34) Siklósi Beatrix

árokba néz

A dicsőségfal

aczél endre (1) ágh attila (1) andrassew iván (1) avar jános (1) babarczy eszter (1) bacher iván (1) balavány györgy (1) balogh eva s (1) bánó andrás (1) bartus lászló (1) bauer tamás (1) bayer zsolt (1) bencsik andrás (1) bitó lászló (1) bodor pál (1) bogár lászló (1) bölcs istván (1) bolgár györgy (1) budaházy györgy (1) buda péter (1) csepeli györgy (1) csintalan sándor (1) debreczeni józsef (1) dessewffy tibor (1) egei antal (1) eötvös pál (1) farkasházy tivadar (1) fogarasi istván (1) földesi margit (1) föld s péter (1) forró tamás (1) fricz tamás (1) friderikusz sándor (1) gábor györgy (1) gati charles (1) gerő andrás (1) gréczy zsolt (1) györgy péter (1) hankiss ágnes (1) hardy mihály (1) havas henrik (1) hegedűs lóránt ifj. (1) heller ágnes (1) horváth zsolt (1) jakupcsek gabriella (1) juszt lászló (1) kartal zsuzsa (1) kende péter (1) kerényi imre (1) kéri lászló (1) koltay gábor (1) konrád györgy (1) kornis mihály (1) kovátsch gamma bertalan (1) krausz tamás (1) lendvai paul (1) lovas istván (1) mészáros tamás (1) moldova györgy (1) molnár balázs (1) morvai krisztina (1) nádas péter (1) napkelte (1) orosz józsef (1) para kovacs imre (1) pilhál györgy (1) polgár tamás tomcat (1) pörzse sándor (1) rákay philip (1) r székely julianna (1) sas józsef (1) seszták ágnes (1) siklósi beatrix (1) szakonyi péter (1) szentmihályi szabó péter (1) tamás gáspár miklós (1) tamás pál (1) tamás tibor (1) tóta w árpád (1) tóth gy lászló (1) ungvári gyula (1) ungvary rudolf (1) vágó istván (1) vágvölgyi b andrás (1) vanko zsuzsanna (1) vásárhelyi mária (1) závecz tibor (1) Címkefelhő

Apablog

Orosz József

2008.08.04. 08:00 CrL

Ott volt a berlini fal leomlásánál, a romániai forradalom zűrzavarában, az I. Öböl-háborúban Bagdadban, Belgrád bombázásánál és a II. Öböl Háborút is megjárta. Öt éve pedig ott van a Köztársaság képletesen ostromlott váránál, viszont elkövette a haditudósítók fatális szakmai hibáját. Nyíltan beállt az egyik oldal mögé harcolni. Orosz József, az MSZP majdnem-kommunikációs vezetője a műsoraiban exponálja, neki miért Gyurcsány Ferenc és kormánya az igazi.

Kontra c. rádióműsorának 500. adását jubiláló műsorfolyam egyik adását a Klubrádión nem más vezette, mint Gyurcsány Ferenc. Ennél komolyabb politikai coming-outot aligha rendezhet magának egy újságíró, de a populáris rádiós mégis megszervezte, hogy 2005. november 4-én kedvenc miniszterelnöke üljön az ő székébe. Ha ellenzéki politikusokról van szó, akkor előfordul, hogy öncélúan átfogalmazza nyilatkozataikat, amiket később úgy szembesít velük, mintha azok elhangoztak volna. Specialitása még, hogy nem képes elhallgatni magánvéleményét az adott témáról, főleg ha azzal nem ért egyet.

2007 végén az is felmerült, ő lesz az MSZP egyik kommunikációs csúcsfeje, azonban a csúcsrajutás elmaradt. Ráadásul Aczél Endrével együtt a Nap-kelte műsorából is távozni kényszerült összeférhetetlenség miatt. A legutóbbi melegfesztivál után inzultus is érte, sajtótájékoztatóján első alkalommal szólt kritikusabban a kormány tehetetlenségéről, a jobboldalt cinkossággal vádolta és kihangsúlyozta, a köztársaság, a demokrácia és mindannyiunk van veszélyben.

A küzdelem tehát folytatódik, a köztársaság kormányának extra szóvivője elszántabb és tettrekészebb, mint valaha.

Előnye: lojális

Hátránya: nem tud veszíteni

Hiszterométer: 9/10

133 komment · 1 trackback

Címkék: orosz józsef

A bejegyzés trackback címe:

https://arokaso.blog.hu/api/trackback/id/tr28599281

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Reakció - polgári underground 2008.09.07. 09:42:03

Magyar Charta: itt a lista Kiderült, hogy kikkel indul a Magyar Demokratikus Charta. Ki hiányzik? Kik a meglepetésnevek? Vannak-e sok-sok Fiatal Értelmiségiek? Esetleg árokásók? A Magyar Demokratikus Chartához eddig csatlakozottak névsora Ádám Zoltá…

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

presh 2008.08.04. 08:51:17

Az egyik legjelentősebb árokásó ... tény.

cseszneki1 2008.08.04. 09:03:00


Alekszandr Szolzsenyicin, Nobel.díjas író:


.A kommunistánál kártékonyabb és veszélyesebb embertípust még nem produkált a történelem. Cinizmusuk, szemtelenségük, hataloméhségük, gátlástalanságuk, rombolási hajlamuk, kultúra- és szellemellenességük elképzelhetetlen minden más, normális, azaz nem kommunista ember számára. A kommunista nem ismeri a szégyent, az emberi méltóságot, és fogalma sincs arról, amit a keresztény etika így nevez: lelkiismeret. A kommunista eltorzult lélek! Egészséges szellemű európai ember nem lehet kommunista! Nincs olyan vastag bőrt igénylő hazugság, amit egy kommunista szemrebbenés nélkül ki ne mondana, ha azt a mozgalom érdeke, vagy az elvtársak személyes boldogulása így kívánja.


No comment, vagy Ő is fasiszta?

Eseleg Orbán Viktor határolódjon el Alekszandr Szolzsenyicintől?

cseszneki1 2008.08.04. 09:04:49

Kellemes napot nektek! Oszt a fentiekből következtessetek az mszp-re

Editor Bob 2008.08.04. 09:05:42

Jozefina nagy köcsög, kevés elfogultabb Tv-s van nála. Remélem eltűnik előbb-utóbb a képernyőről.

mendson 2008.08.04. 09:08:52

Érdekes,nekem egyböl a fidesz és Orbán ugrott be Szolzsenyicin idézete kapcsán.Az idézett minden szava illik a fidesz ténykedésére, akár kormányon akár ellenzékben vannak.

Johnny Favorite (törölt) 2008.08.04. 09:12:01

oroszjozefinát,bolgárgyurit meg kell kövezni!!!
A legkissebb dobható méret a Szabadság-hegy!
mocskosbuzikomcsi

PeZe 2008.08.04. 09:13:53

Hát ez tényleg nagyon érdekes volt, mendson :)

NTLN 2008.08.04. 09:37:34

Jó lenne egy a blog, ha nem mindig "kormányközeli"nek titulált emberkéket látnék benne (kivétel persze a pár díszmajom a túloldalról: Filip, Kerényi, nemá!). Komolyan gondolja a T. blogtulaj, hogy az árokásás tisztán baloldali műfaj?
Hogy a magyar nemzet/hírlap jelenlegi stábja, a hírtv, az echo, a félnévtelen rádióadók/töménytelen trianonista félnáci újság szót sem érdemel??
Komolyan Barbaczy Eszter előbb jut eszedbe, mint Bayer "lámpavas" Soltika, vagy Bencsik "Munkásőr" András, vagy Lovas "liliom" István???

0xFFFF 2008.08.04. 09:38:42

"Ott volt a berlini fal leomlásánál, a romániai forradalom zűrzavarában, az I. Öböl-háborúban Bagdadban, Belgrád bombázásánál és a II. Öböl Háborút is megjárta."

No igen. Emlékszem. A csetepatétól elég távol és olyan képeket kommentelt pl. az öböl balhéról, amin alig látszott valami, mert olyan távol egy szálloda teraszáról filmeztek és okoskodtak. Fura, de más tévékben lehetett látni a bombák hullását is.

jókérdés 2008.08.04. 09:40:23

valóban, és ami ennél is rosszabb: folyton
műsoron van.
pedig kevés oj-nél irritálóbb riporter dolgozik a lövészárkokban.
nagykövet-e volt-e már? menjen már nyaralni...

KopaszMercis 2008.08.04. 09:48:07

Vicces dolog, ha valaki azt hazudja, hogy lovoldoznek a rendorok eles toltennyel a tv szekhaznal az hos ujsagiro, ha meg valaki gyurcsanyt tamogatja, akkor azert halal raja.

Arrol a nobel dijas idezetrol meg nekem nem az mszp es a fidesz jutott eszembe, hanem a politikai elit itt magyarorszagon.

Az ilyen 0xFFFF fele latensheteroknak valo gumicsont ez az egesz, beszopja mert degeneralt fasz es veri magat balrol jobbra.

Irany Svajc :)

Matyko 2008.08.04. 09:50:32

En csippantom Oroszt :P

G W Bush 2008.08.04. 09:52:52

Érdekes módon OJ úgy tudósított Bagdadból a bombázások idején műholdas telefonon, hogy az amcsik a bombázások kezdetén lekapcsolt minden polgári célú kommunikációs műholdat, GPS-t a környéken. Senki nem is tudott kommunikálni, csak azok akiknek saját műholdjaik voltak...

Kivéve OJ-t

-putyin- 2008.08.04. 09:53:31

hánynom kell ettől a kétlábon járó izétől.

szamárfül/pável · http://pavelolvas.blog.hu/ 2008.08.04. 09:53:58

ntln, nézz körbe előbb, aztán hirtelenkedj...
(a bancsik poszt amúgy meg készül.)

A Galaxis Elnöke 2008.08.04. 09:54:03

Üdv,

hm, ez újabban valami nosztalgia-blog lett, ahol 2005-ös hírekkel foglalkoznak?
:)

Vagy csak "ásni" képnyszerültetek az "árokban", hogy legyen valami, mert mindenki nyaral?

NTLN 2008.08.04. 09:55:05

0xFFFF: Mondod te, aki kirohan a helyi kocsmából, ha elcsattan egy pofon...

0xFFFF 2008.08.04. 09:55:47

KM fiam ! Indulj svájcba minél előbb. Jobb lesz mindenkinek.

Dr Kangörény 2008.08.04. 09:56:28

Ez az ember egy hülye fasz. NTLN meg a mercis mondta meg a frankót.

nemkellnemzetivagta 2008.08.04. 09:57:50

ntln. nézz szét egy kicsit jobban, hátha találsz valamit. bayer? lovas? hm? egyébként annyira bájos, ahogy a balosok állandóan szeretik megmondani, hogy kéne a jobboldalnak szerintük viselkedni. ez egy jobbra hajló blog? és?

laziorom 2008.08.04. 09:58:43

mondja mar el valaki mi az igazsag az öbölhaboruval kapcsolatban, tenyleg törökorszagbol tudositott? vagy azert irakban volt, azt hiszem az indexen olvastam, hogy kamu volt az egesz.

Johnny Favorite (törölt) 2008.08.04. 10:01:42

KopaszMercis 2008.08.04. 09:48:07

Ebben igazad van, a "mindig objektív"...gyakran (nagyon gyakran),eseményekem túlszaladó már-már idióta újságírók...minden oldalon vannak...hmmm és sajna lesznek!
Amilyen az ország, olyanok a "közírók" is
Broáf...

ThufirHawat 2008.08.04. 10:05:09

Én csípem OJ-t. Igen, néha kicsit sarkos, és szinte mindig túl dúrva, de kell az ilyen is. Legalább feltesz olyan kérdéseket, amiket más nem mer.
A másik oldalnak is megvannak a maga élharcosai. Miért baj, hogy van egy-két a szociknál is?

states 2008.08.04. 10:14:40

Orosz Józsi nem árokásó, az ő esetében ez eufémizmus. Van erre egy jobb kifejezés az árnyalatokban gazdag magyar nyelvben: kútmérgező...

ern0 · http://linkbroker.hu/ 2008.08.04. 10:24:52

ThufirHawat: képzeljünk el egy olyan újságírót, sőt, egy egész újságot, amely nem egyik vagy másik oldal harcosa avagy csapata. Nehéz lesz, de ha sikerült, akkor képzeld el azokat a cikkeket vagy lapszámokat, amelyeket ilyen újságírók készítenek. Én például vevő lennék rá.

Merenge 2008.08.04. 10:25:33

Az ostoba, elkényeztetett birkák országa vagyunk. Illetve azzá váltunk 40 év diktatúra és 10 év MSZ(M)P-s kormányzás alatt.
Így áttételesen mi szavaztuk az ilyen orosz józsefeket, acél endréket stb. a képernyőre.
Majd ha nézi valaki a hirtv-t is nem csak a heti hetest talán felnyílnak a szemek.
Addig is jó távfűtögetést!
(vigyázz a hirtv erősen fasiszta:p)

tl 2008.08.04. 10:31:29

szovjetjózsinak ez az élete. amúgy meg nézettség/hallgatottság szempontjából nagyon fontos h valaki irritáló legyen, ezt médiában dolgozó haver mondta, az gerjeszti a számokat. "Láttad/hallottad azt a szemetet?" stb.
bolgárgyuri szolíd felvezetés csak józsihoz képest

KopaszMercis 2008.08.04. 10:37:30

0xFFFF

Jo rogton ahogy lemasztam az anyadrol

józan' 2008.08.04. 10:37:56

Egy igazi hétpöcsétes árokásó, yeah!

Node azért tótawé(árokásó boss) körbenyalását se felejtsük ki a sorból:

www.hirado.hu/cikk.php?id=173663

KopaszMercis 2008.08.04. 10:40:43

HirTV
LOAL....
Hehe "amator felvetel"

hoppa 2008.08.04. 10:42:58

Orosz József stílusát nem csípem. Nagyon sokszor összekeveri az újságírói következetességet, vagyis a feltett kérdésre, a téma követésére való enyhe erőszakosságot a bárgyú értetlenkedéssel. Sokszor, mikor hallgatom a Kontrát, és a saját, önmaga által nyilván "találónak" tartott gyermeteg kérdését erőszakolja, már nem bírom ki, hangosan beszólok: "Hát nem érted...!?" Sokszor ezért inkább áttekerek a Kossuthra (17:30: Esti Krónika:)).

Egyébként a Klubrádió többé-kevésbé bevallottan az MSZP szócsöve (ha jól tudom, kedvenc műsorvezetőm, Pálinkás Robi ezért távozott 2006. február 1-én, mikor ezt számukra is egyértelművé tették), hát ilyen füllel kell hallgatni (vagy nem hallgatni).

A Szolzsenyicin-idézetről meg két dolgot: Egyrészt Kopasz mercisnél a pont,:), másrészt mindenkinek a másik oldal képviselőjének szemében lévő szálka látszik "kommunizmusnak". Furcsa, hogy engem Orbán Viktor meg az ifjú farkasainak a stílusa emlékeztetett a bolsevista gátlástalanságra, mint ahogy a Magyar Nemzet az egykori, MSZMP-s pártújságra.

És, furcsa módon, én valahogy úgy emlékszem, hogy az "árokásás" 1998-ban lett hivatalosan és tudatos stratégiaként meghirdetve. Ez volt a "Több, mint kormányváltás, d kevesebb, mint rendszerváltás", ami az addigi konszenzuális demokráciát felváltó, "akinek egy szavazattal több van, az mindent visz", a "két kapura focizunk, ne azt nézd, mit mond, csak azt, hogy milyen mezben játszik, és a "gyűlölködjetek, hogy ne jusson még eszetekbe se a másik oldalra átállni" hármas célkitűzést takarta.

Persze, el kell még telni néhány évnek, hogy embereket, politikusokat, médiumokat, pártokat a maguk valójában tudja a többség megítélni, és ne a "futballmez", a "zászló", a jelszavak, az örökségek kisajátítása alapján.

Carnivora (törölt) 2008.08.04. 10:43:49

Gonoszak vagytok Józsika csak szerelmes Feribe a szerelem meg vak :D:D:D

Doomhammer · http://tirpakbokretas-migrations.blogspot.com/ 2008.08.04. 10:44:41

TotaW-Orosz Jozsi haverkodas roviditve is a sietosoknek (az eredeti tobb, mint 20 perces).
www.youtube.com/watch?v=iq4grF5it-E

csimasz 2008.08.04. 10:52:36

NTLN! Szerinted attól kiegyensúlyozott és hiteles az árokásó blog, ha számra pontosan ugyanannyi jobbos árokásó szerepel, mint balos??? Az nem jutott eszedbe, hogy netán baloldalon TÖBB az árokásó? Az olyan, aki MAGAS nézettségű/hallgatottságú/olvasottságú, közismert médiumokban szerepel? Többen vannak és többet, több helyen (több - az átlagember által is látogatott - médiafelületen) tudnak szerepelni = árkot ásni. Ezért is vannak itt az árokásó blogban ők többen! Megdolgoztak érte.

bélapu 2008.08.04. 10:53:01

Az orosz zsidó is, buzi is, kommunista is, ráadásul újságíró. Ez csak egy vödör turhával vetekedhet!

Carnivora (törölt) 2008.08.04. 10:54:00

csimasz 2008.08.04. 10:52:36

Az árokásásdit a szocik kezdték ne feledjük már el Ron Webber-t, aki ezt divatba hoztak anno 2001-2002 ...

Rézgróf 2008.08.04. 10:56:21

"Ott volt a berlini fal leomlásánál, a romániai forradalom zűrzavarában, az I. Öböl-háborúban Bagdadban, Belgrád bombázásánál és a II. Öböl Háborút is megjárta."
ööö, az 'ott volt' egyáltalán nem biztos az ő esetében. látta legalább egy ember itt meg ott? ha van szemtanú, elhiszem.
a másik, hogy mit csinált, ha tényleg ott volt. ha valaki a pincében remeg egy hónapon keresztül, és egyetlen métert nem tesz meg az utcán, hogy a saját szemével lássa, miről tudósít, akkor az ott levésének értelme nulla. de az tény, hogy onnantól fogva döngetheti a mellét, hogy ő a haditudósító:)))
egy csapat ő a Balogh Szilárdnak látszó Trutyival. kamukirályok egytől egyig.

Johnny Favorite (törölt) 2008.08.04. 10:56:56

orosz a jéghegy csúcsa.....vannak ott ahonnan ő jött..a maradéktalan esztétikai éményt nyújtó vicsek feri akinnél szarabbul senki nem hozza az értetlenkedő balfaszt....orosz/bayer/bolgár/csintalan stb.(hű de sokan vagytok !) nem jelenség hanem következmény...és még mindig a rendszerváltozás utó rengései..ez sajnos ilyen lassan megy végbe...de a szar az az,hogy ezt látni és elfogadni nyugodt hétfői napokon könnyebb mint egyes hírek/kommentárok kapcsán nem felháborodni oldaltól független ostobaságokon!

hoppa 2008.08.04. 11:00:26

Carnivora

Rosszul emlékszel. Az első konkrétuma az árokásásnak a "Titkos, törvéyntelen, közpénzből finanszírozott megfigyelése" volt - DeutschTamás édesanyja leánykori nevének... Ettől fogva lett a baloldali egyben kommunista KGB-s bűnöző, a jobboldali meg (Hegedűs Lóránttól - Tölgyessy Péterig) fehérkesztyűs grál-lovag.

De ez Orosz József megítélésén számora nem változtat. Sőt, még bélapu hányingert keltő provokációjára sem kezdem védeni, mint újságírót...

jókérdés 2008.08.04. 11:01:49

hoppa 2008.08.04. 10:42:58
igen, sajnos oj keveri a szezont a faszommal, ennek eredményeképpen vérciki, egy helyben toporgó "interjúkra" fussa csak legtöbbször. nem rámenős, hanem arrogáns.
mellette eggyel, ugyanabban a műsorsávban az infón fut a tuti: aréna. általában remek riporterek, akik felkészültek, nem bunkók, de kérlelhetetlenek, nem értetlenkednek, de addig nem másznak le az interjúalanyról(oldal nem számít), míg megkerülés helyett nem válaszol.
ilyen (színvonalas) médiát csak nyugodtan ácsoljon magának a jobb, de a hírtvs/echotvs/hírlapos vonalat el kellene felejteni, mert az nagyon ciki. persze azt is tudom, hogy az is kell a népnek, de a mh sejthető példányszáma nem azt mutatja, hogy arra van a tovább.

andzsin 2008.08.04. 11:03:37

ez aztán a polgári kultúra , amit ti itt előadtok zsidózással, komcsizással, buzizással...szegény Márai forog a sírjában.

egyébként arról kéne beszélgetni, hogy az újságírás pártfüggetlen műfaj, ha jól tudom. vagy van hozzá vénája valakinek vagy nincs. nálunk 90%nak nincs. csak úgy odakeveredtek.

a hírtv legalább akkora balfékekből áll össze, mint Orosz. Csermely semmiben nem különbözik a szakmát tekintve Orosztól. egyik kutya másik eb.

az árokásás meg ott kezdődött, hogy a "haza nem lehet ellenzékben"-2002. aki kisajátítja magának a "haza letéteményese" címet az ne papoljon árokásáról, mert már benne csücsül a Marianna-árokban.

bélapu 2008.08.04. 11:05:40

hoppa
nem is tudod védeni, és nem az én rövidke írásom hányigertkeltő, hanem orosz és társasága. Ha te úgy gondolod, hogy a realitás hányigerkeltő, lelked rajta.

hoppa 2008.08.04. 11:05:47

jókérdés,

Az Aréna (és az Info, úgy általában) nekem nem teccik, de pusztán esztétikai problémáim vannak vele. Az egész rádió, szignáljaival, hangvételével, stb. számomra az állandó 3000 fölötti fordulatszámot jelenti, öt perc után nekem fárasztó (kellemetlen). De valóban, Orosz József arroganciája szerintem csak 70 IQ alatt és 90% elkötelezettség fölött egyértelműen hatásos és kritikátlan.

szamárfül/pável · http://pavelolvas.blog.hu/ 2008.08.04. 11:06:23

andzsin, az nem a polgári kultúra, hanem a kommenetelők egy része... akik az indexről dőlnek be.

hoppa 2008.08.04. 11:08:22

bélapu,

Igen, úgy gondolom, hogy valakinek a lebuzizására, lekomcsizására és lezsidózására a "hányingerkeltő" kifejezés erős eufémizmus. És akkor még nem is említettem az ezen tulajdonságokból levezetett szakmai értékítéletet...

Ha nem haragszol, mostantól el is felejtenélek. Remélem, mindörökre.

Reckl Amál · http://recklamal.blog.hu 2008.08.04. 11:08:29

Minősíti a baloldalt, hogy ilyen embereket tolnak a médiába.

OJ egyszerre öregedett ki Friderikusszal. Elvakultságát, csak csúsztatási hajlandósága múlja fölül.

Carnivora (törölt) 2008.08.04. 11:18:20

hoppa 2008.08.04. 11:00:26

Ilyen háttérben szarkeverés mindig is volt a közéletbe viszont Webber dobta be ezt a cisnáljunk Viktorból mumust ...

jókérdés 2008.08.04. 11:21:22

hoppa,
nekem is nagyon sok (hosszútávon) a negyedóránkénti hírmantra, meg a szignálok szittyamódra jó harminc évvel ezelőtt lettek volna előremutatóak. igaz, akkor is egy zsákutcába irányultak volna már :(
a kossuthért élek-halok (főleg a hangulata fasza), de nagyon kihúzták nálam a gyufát az új szignálszettel. rettenet. postás józsi vagy bunyós pityu volt a haver, aki jól megírta ezeket? wááá!
és sajnos a színvonala is esik. a külföldi riportok elmennek, de a különben csak a régi anyagok.

bélapu 2008.08.04. 11:21:28

andzsin és Szamárfül
azért nem lehet olyan inteligens és jólnevelt mindenki, mint ti. De van ilyen alulművelt állampolgár is Mo-n. Ahogy ti nem szeretitek a jobboldaliakat, ugyanúgy jogom van hozzá, hogy én se szeressem a ti bandátokat. orosz attól függetlenül egy gusztustalan barom, és ha meg akarjátok vígasztalni, feküdjetek az ágyába, vagy a gyerekeiteket adjátok oda neki.

Balance Of Power 2008.08.04. 11:21:28

Van azert egy arnyalatnyi kulonbseg akozott, hogy a jobboldal nyiltan nem szereti es legazemberezi Gyurcsanyt, ill. hogy Orosz es tarsai szerint OV maga a Satan...

Balance Of Power 2008.08.04. 11:22:51

jokerdes: En azert hagytam abba az Info hallgatasat, nehogy egy eletre megutaljam Helyei Laszlo amugy zsenialis organumat ;)))

jókérdés 2008.08.04. 11:29:12

bélapu 2008.08.04. 10:53:01
bélapu 2008.08.04. 11:21:28
én nem minősítenélek, de neked sem azon az alapon kellene ezt a "nagyszerű szakembert" megítélned, hogy zsidó vagy buzi, esetleg román vagy néger és csak nagycsöcsű svédekkel szereti. nem ezért élvezhetetlen a műsora és káros, (a)hogy az egyik oldalnak a napi "igazságot" szállítja...
szerintem.

Johnny Favorite (törölt) 2008.08.04. 11:30:27

orosz kiállt és elmondta, hogy biblák és fartúró!
Mi ezzel a gond? Ja az, hogy utánna lebuzizzák és lezsidózzák?
Mire számított?
Kvalitásait tekintve is pályája és életútja "sikerei " egyértelműen helyezi őt arra az oldalra ahol van,innen kapja meglátásait, emócióit stb......és mint mindenki aki exponálja magát valamely oldalon az nem lehet objektív....sőt ha megpróbálja az lenni akkor az még gyomorforgatóbb

bélapu 2008.08.04. 11:40:26

jókérdés
ha elolvasod jobban az első írásomat, nem a vallása, nemi identitása, és politikai beállítása volt a lényege a mondanivalómnak, de ha valaki hivalkodik ezekkel a "tulajdonságokkal" az gusztustalan. nem én neveztem ki őt se buzinak (melegnek), se kommunistának, se zsidónak, (akikkel semmi bajom nincs) ő vágta az emberek szemébe. tárgyilagos újságírás oly messze van tőle, mint Mako Jeruzsálemtől. a legegyszerűbb dolog mostanában fasisztát, rasszistát, kirekesztőt kiálltani, nem pedig a dolgokat nevén nevezni, és a helyén kezelni. a képmutatás magasiskolája az, amit egyesek itt művelnek a liberalizmus címén

Sad But True 2008.08.04. 11:45:18

Miféle 9/10???

MINIMUM 10/10, de inkább több, Top10, dobogógyanús.

bélapu 2008.08.04. 12:09:16

szamárfül
én csak azt írtam, hogy vannak olyan bunkó polgárok is, mint én
"andzsin, az nem a polgári kultúra, hanem a kommenetelők egy része... akik az indexről dőlnek be."
nem szeretném, ha bántásnak éreznéd

bélapu 2008.08.04. 12:10:54

és ez az orosz nem ér annyit, hogy valakivel összevesszen az ember, ha jobbos, ha balos az illető

tölgy · http://konzervativok.blogspot.com 2008.08.04. 12:11:42

hoppa,
tévedés.
Az árokásás 1989-ben kezdődött. Akkor néhány gonosz fehérterrorista elkezdte a békés, szocializmust építő magyar népet izgatni, uszítani Mo természetes kormányzi ellen.
Persze,Ordas az elsők közt volt!

csimasz 2008.08.04. 12:24:45

Így van tölgy, s az Ordas azóta sem csinál mást, lázít, véleményt formál, mozgósít! Ahogy Babarczy E. írta a kommentjében, nem hagyja az elkötelezett Gyurcsányt kormányt kormányozni. Az imperialista, reakciós burzsóá mindenit!

Mikulka 2008.08.04. 12:58:10

Johnny Favorite 2008.08.04. 11:30:27
>>orosz kiállt és elmondta, hogy biblák és fartúró!
Mi ezzel a gond? Ja az, hogy utánna lebuzizzák és lezsidózzák?

Mikulka 2008.08.04. 12:58:48

Johnny Favorite 2008.08.04. 11:30:27
"orosz kiállt és elmondta, hogy biblák és fartúró!
Mi ezzel a gond? Ja az, hogy utánna lebuzizzák és lezsidózzák?"

melegnek lenni nem szégyen. zsidónak lenni nem szégyen. ezek állapotok, melyeket az ember nem magának választ, és melyektől nem lesz jobb vagy rosszabb másoknál. úgyhogy ezért kár is, és nem is művelt dolog "lebuzizni", "le"zsidózni bárkit, illetve a "biblák" vagy a "fartúró" kifejezéseket használni sem igazán.
de gondolom ezt mindenki tudja.

KopaszMercis 2008.08.04. 13:15:16

Amugy Orban Viktornak teljesen igaza volt, a haza nem lehet ellenzekben...

Nincs is :)

andzsin 2008.08.04. 13:25:20

egyáltalán most nem azért, de az nem úgy volt, hogy mindenki ott ült a nagy kerekasztalnál 89-ben , mint valami felkent lovagok és megegyeztek abban, hogy mi lesz itt? orbánostul, kövérestül, pozsgaystul, gálostul, fejtistül, sólyomostul...
aztán mi lett belőle, kb. az, hogy "a másik kommunistája mindig büdös"-ahogy ez volt Deutsch Tomi egyetlen, de óriási aranyköpése kis magyar demokráciánkban.

nem tudom , de imho árok
1. a fejekben van, már akiében.
2. inkább a Lexussal járók és a Trabisok között van
3. vagy inkább a panelprolik és a kettőkerületiek között.
4. meg a hajléktalanok meg az otthonnal rendelkezők között.
5. meg a nagycsaládosok meg a szinglik között.
6. meg a telki magánkórház meg a jános hospital között...

na árkok itt vannak, most őszintén: nem mindegy, hogy a blogban felsorolt emberek mit bugyognak össze? szerintetek ezzel bármi megy előrébb? miközben azzal kéne foglalkozni, hogy miért nem mert egyetlenegy rsz.változás utáni kormány sem belekezdeni a nagy ellátó rendszerek átalakításába. mert ebbe döglik bele az ország. hiába van kapitalizmus, ha minden úgy működik, mint a szocializmusban.

KopaszMercis 2008.08.04. 13:27:39

andzsin:

ez az "o kommunistaja rossz kommunista" valoban nagy bolcsesseg.

Hihetetlen hogy ezek a minimalberes suhancok hajlandoak ezt a gumicsontot szopni.
Amugy igazad van, telleg penz, statusz, eletmod, es lehetosegek okozzak a legnagyobb problemakat.. csak nem a masikra haragszanak az emberek, hanem a politikusokra. Illetve a masik veglet, hogy jodolgukba hulyulnek meg... uri passziobol basszak szejjel a varost.

tl 2008.08.04. 13:49:53

az árokásás 18-ban kezdődött igazán élesben
45 már a visszavágó visszavágója, de az tartósan...

hoppa 2008.08.04. 14:04:27

Carnivora 2008.08.04. 11:18:20,

Nem, mintha okom volna védeni Webbert, de már akkor úgy gondoltam, hogy ez a Webber halvány epigonja volt a Fidesz tanácsadóinak, a taktikája pedig rossz és nemkívánatos válasza és utánzata a volt Fidesz taktikájának.

Akkoriban egy multinál dolgoztam, és 1997-ben résztvevője voltam egy, a vállalaton belüli hatalmi háborúnak ('98-ban az Internettón, az Index elődjén le is írtam a történetet). Az a "háború" kísértetiesen emlékeztetett a Fidesz egy évvel későbbi, kormányra kerülése utáni, hülyének néző, egymást amúgy gyűlölni nem akaró egymás ellen uszítására.

Persze, aki Orbán Viktort rózsaszín szemüvegen keresztül nézte-nézi, annak ez nem tűnt fel, csak az ellenoldali termék: Webber (meg Tóbiás). De ezt a "Webberizmust" a Fidesz kezdte, csak ők nem szivárogtak...

hoppa 2008.08.04. 14:20:40

tölgy · konzervativok.blogspot.com 2008.08.04. 12:11:42

Nem akarok ilyen mélyre menni, de azért emlékeztetnélek, hogy azon "gonosz fehérterroristák" közül sokan vannak most a paletta bal oldalán, még az MSZP-ben is (pl. Vitányi), és még többen vonultak vissza a poltikától, anélkül, hogy az árok bármely oldalára odaállnának bozótvágó késsel...

De a lényeg nem ez: 1989-ben született egy konszenzusos demokrácia. A Horn-kormány pl. 72%-os parlamenti többség mellett is hatpárti megegyezésre törekedett lényeges kérdésekben, és addig is, minden (kormányzó) párt kínosan ügyelt arra, hogy még a látszatát is elkerülje, hogy az erejével visszaél, a konszenzust felrúgja.

Orbán Viktor tudatosan és büszkén, hogy ne mondjam: Új idők kovácsához illő pökhendiséggel rúgta föl. Aztán jöttek a fütyülősök, aztán jött a molotov-koktélos csőcselék. Ők pedig csak mintát követtek, és lépésről-lépésre tágították azt a határt, amit Orbán Viktor szakított szét. És miután a fütyülősök, majd először a molotov-koktélosok is, azt a kommentárt kapták, hogy "A nép hangja", majd azzal az apróbetűs lábjegyzettel kiegészítve, hogy "egyébként nem szép dolog fütyülni meg gyújtogatni". (Ehhez az aránytévesztéshez csatlakozott a Köztársaság Elnöke is...)

Persze, lehet találni határköveket, de ha Orbán taktikája bevált volna, vagyis az árok jobboldalán a meghatározó többséget kanyarította volna le magának, most még pökhendibben döngetné a mellét a győztes taktikáról.

Francois Pignon 2008.08.04. 14:48:41

hoppa,
no persze. A Horn kormány legendás hatpárti egyetértésre törekvése úgy kezdődött, hogy első dolguk volt az önkormányzati választások szabályainak megváltoztatása. Még SZDSZ-alapítók is tiltakoztak, de azért megvolt hozzá a kétharmaduk. A választások előtt, konszenzus nélkül, elegánsan.
De látom, a közben gyártott legendák a megegyezésre törekvésről azért fogékony fülekre találtak.

andzsin 2008.08.04. 14:52:10

sőt az árokásás szerintem 1520-ban kezdődött, amikor Szapolyai megegyezett a szultánnal, aki aztán be is rendezkedett itt egy jóidőre és ott folytatódott, hogy aztán átállt Ferdinánd oldalára...

ahogy Hofi mondta: " a politikusokhoz képest a meztelen csiga egy gerincoszlop":)))

figyelmeztető jel, hogy a XVI. sz. elején a magyar népet vezetésére egyetül hivatott magyar nemesség a végletekig megosztott volt: a Szapolyai hívek úgy gyűlölték a Ferdinánd híveket, mint ma egyesek teszik ugyanezt egymással...az ország pedig tönkrement a nagy veszekedésben.

mert az úgy nem megy, visszatérve a mához, hogy az egyik egyezkedni akar a másik meg nem áll vele szóba, kivonul...stb.

andzsin 2008.08.04. 14:55:33

aztán annyira megváltoztatták az önkormányzati törvényt, hogy a narancsosok végigverték az országot 2006ban , mint a pinty. szerintem meg el kellett volna törölni az egész önkormányzati törvényt, visszaállítani a vármegyerendszert és a királyságot:)

egyik kutya, másik eb. a demokráciát tanulni kell. 17 év alatt nem lehet. a hollandok 50 évig egymást ölték, majdnem polgárháború lett a századelőn, aztán jött egy nagykoalíció és egy fél évszázad alatt megtanulták mit jelent a demokrácia.

KopaszMercis 2008.08.04. 15:00:33

Fransz ÓÁ Minyon:

Valoban kurvara meghatarozo volt globalpolitikai szempontbol (plane arokasas) hogy hogyan valtoztattak meg az onrkomanyzati valasztasok szabalyait.

Az SZDSZ-es alaptiok velemenyet mikor es ki nyilvanitotta mervadonak? En lemaradtam rola, se sms se e-mail meg egy level vagy fax se jott arrol, hogy most mar szamit a velemenyuk.

KopaszMercis 2008.08.04. 15:02:41

andzsin:
ovatosan am a nyugati peldakkal.. azok csak akkor ervenyesek ha KisCigany velemenyevel veletlenul megegyezik.

Amikor "adjuk vissza a Zembereknek a vasarnapot" (mert ugye gondolom a semjenek elvettek es most vissza akarjak adni?), akkor fontos, hogy nyugaton sok helyen vasarnap zarva vannak a boltok es mukodik. Probalj meg nyugati peldakkal elorangatozni, amikor drogtorvenyrol beszelunk.. akkor rogton Kim Ir Szen tudja a tutit...

tata86 2008.08.04. 16:27:29

"orosz kiállt és elmondta, hogy biblák és fartúró!
Mi ezzel a gond? Ja az, hogy utánna lebuzizzák és lezsidózzák?
Mire számított?"

Ez tényleg vicces, hogy mindig azok akarják lerombolni az előítéleteket, akik tökéletesen megtestesítik azokat.

hoppa 2008.08.04. 16:33:58

Francois Pignon 2008.08.04. 14:48:41

Köszönöm a dícséretet a fogékony füleimről, amik már 1998. késő tavaszán is olyan érzékenyek voltak, hogy a tíz évvel később gyártott legendákat is meghallották...

Mindamellett, egyrészt azért Hornék - ha esetleg mást nem is, de - legalább a látszatát igyekztek fenntartani annak, hogy konszenzusra törekszenek. Lehet erre esetleg mondani, hogy hazugság, de legalább a hazugság szintjén fenntartották, vagyis magát az értékrendet nem rúgták fel (hangsúlyozom: esetleg), hanem megpróbálták kijátszani. Pedig a parlament, mint aztat tuggyuk, az ő idejükben is, sőt: méginkább működött volna ellenzék nélkül is...

És itt jön a "másrészt": Orbán Viktor legfőbb bűnének én az emberek, a társadalom, a szavazópolgárok egymás torkának való ugrasztását tartom. Miért 2002. volt az az első (és eddig utolsó) választás, mikor barátok, kollégák, rokonok összevesztek-összeverekedtek pártpolitikán? Hányszor hallottad, hogy a Fidesz vagy a jobboldal csalt a választásokon, népszavazásokon? Hallottál-e olyan kitételt felelős baloldali vezető politikus szájából, hogy a jobboldal, mint olyan, tönkretette az országot? Hogy az országrontó tevékenységüket nem lehet ugyan genetikai okokra visszavezetni, de...?

Elismerem, hogy a baloldal teszetosza, elismerem, hogy (a csatazaj mellett) a gazdasági lejtmenetért a baloldali kormány a hibás és felelős, de az árokásást, a gyűlöletkeltést, azt bizony Orbánnak köszönhetjük. Mégha volt is táptalaj, amin megfogant a gyűlöletkeltése, de pl. Antall is leműtötte magáról Csurkát, habár ezzel talán veszített több választót, mint amennyit a centrumban nyert...

Persze, rózsaszín szemüvegen át és a dicsfénytől megvakulva Orbán Viktor és a ("Répássy szavaival élve) hatékonyságot, mint első számú értéket követő Fidesz sötét árnyalatai kevésbé látszanak...

bacsa 2008.08.04. 16:34:52

O.Józsika:
-szabadon élő és pofázó
-áramütést szenvedett újságíró
-primkó demagóg provokátor
-harcos démonölő
-sarló,kalápácsos ősbarom
-lelkileg defektes
-túlbuzgó bíztositási ügynök
-nyáltépő
-bárgyú kommunista
-bégető és kolompoló birka
-szoci ülepnyalóffrc

Nivea 2008.08.04. 16:44:18

Jaj má' hoppá, te is csak közhelyekkel jössz, amit beléd sulykoltak... Az árokásás nem Orbánnal kezdődik, az csak a felszín amit te 'látsz' és elővezetsz.

popp 2008.08.04. 16:47:26

Francis Pignon, de az alkotmányt nem módosították '94 után médiatörvényben is sikerült konszenzust taláni -más kérdés, hogy a törvény úgy lett szar, ahogy van. Egyébként most már úgy látom, hogy a szocik még nem mertek izmozni '94 után, akkor még Tocsik -ügyet is rendesen ki lehetett vizsgálni, sőt következmény is lett és legalább nyilvánosság előtt tördelték a kezeiket kormányopártok prominensei. Aztán '98-tól jött az egész pályás letámadás, Orbán elkezdte leépítdeni és ignorálni a parlamnetet, a necces ügyeik kivizsgálására javasolt parlamenti bizottságokat meg erőből megfúrták. Mikor visszatértek a szocik, úgy látták, ha Viktorék megtehették akkor mi is.

Egyébként az árokásás 1919-ben vagy még előbb kezdődött. A vérszívó burzsoák és nagyságák vs hazátlan bitangok szövegekkel.

KopaszMercis 2008.08.04. 16:50:50

Niveautlan:

Meselj nekunk osszeeskuves elmeleteket...

En is 2002-ben basztam szajba utoljara fideszest.. aztoa nyugisak. Nem akarnak rabeszlni hogy elmenjek szavazni.. hala a jo istennek.

Szavazzon a sok birka! En is ugyan azt csinalom, amit ti a valasztasokkor, csak amikor en abba hagyom az onamitast, akkor annak van vmi foganatja... a zsepiben ;)

hoppa 2008.08.04. 16:59:08

Jajmá' Nivea, mint írottam volt, ezeket a közhelyeket még idejekorán 1998-ban merítettem a saját kútfejemből (dokumentálhatóan:))...

Amúgy meg, lehet, hogy én csak a felszínt látom. Tudniillik, én ott élek. Ezek a rafkós komcsik meg mindent elkövettek éveken át, hogy a Fidesz minden nyilatkozata és megnyilvánulása szándékos uszításnak tűnjön... Vagy izé, hogy is van ez...?

tata86 2008.08.04. 17:23:54

hoppa: Megegyezéses konszenzus? 1957ben Horn még nem volt éppen híve ennek. Egy emberiség ellenes bűnöket elkövetett bolsival nincs helye a konszenzusnak! Horn egy normális országban börtönben halna meg... (Vagy csak a nácikkal nem lehet megegyezni, Horn jó ember, jót akart?)
Az egymás torkának ugrasztás valóban nem szép dolog.
"Hányszor hallottad, hogy a Fidesz vagy a jobboldal csalt a választásokon, népszavazásokon? "
Face the fact, az ÖSSZES PARLAMENTI PÁRT CSALT A VÁLASZTÁSOKON! De akkor én is megkérdezném: Miért nem hallottam, hogy a fidesz csalt, amikor nyilvánvalóan csalt?! (Csak nem olyan brutálisan mint az mszp, de attól arra még pont elég volt, hogy törvény szerint ki kellett volna zárni.)
"Hallottál-e olyan kitételt felelős baloldali vezető politikus szájából, hogy a jobboldal, mint olyan, tönkretette az országot?"
Amióta ballib kormány van én mást sem hallok. OV békétlenséget szít, OV lerombolta a demokráciát, OV nem elég konstruktív és kisebbségből is ellehetetleníti a kormányzást, OV szociális populizmusa kergette bele Medgyessyt az adakozásba, OV miatt rossz Mo külföldi megítélése.
"de az árokásást, a gyűlöletkeltést, azt bizony Orbánnak köszönhetjük."
Vagyis amíg nem volt Orbán a balosok szabadon áshattak árkot, és lőhették a jobboldal, aztán amikor OV is elkezdte (, az egyébként roppant dedós játékot), akkor az már nem tetszett? OV kezdte? Ki is fasisztázott már 88tól?

KopaszMercis 2008.08.04. 17:37:59

tata86: en azt hallottam a te anyukadrol, hogy boszorka...

maglyara vele biztos ami biztos alapon.

Olyen kifejezes nincsen hogy Face the fact te nagyonhulyefasz.. Face the facts you stupid fucktard... stop being such a fucking douche.. either learn the language properly or stick to one you can barley speak fluently. Retard...

"Amióta ballib kormány van én mást sem hallok. OV békétlenséget szít, OV lerombolta a demokráciát, OV nem elég konstruktív és kisebbségből is ellehetetleníti a kormányzást, OV szociális populizmusa kergette bele Medgyessyt az adakozásba, OV miatt rossz Mo külföldi megítélése."

Igen, OV OV OV OV OV, nem a jobboldali magyarok.. ahogyan ti mindenkit aki nem OVra szavaz szemet geci hazaarulonak mondtok el.

Nem erted bazd meg?

Degeneralt kis cigany.

popp · http://koncertblog.com/ 2008.08.04. 17:38:27

(Vagy csak a nácikkal nem lehet megegyezni, Horn jó ember, jót akart?) -erre mondta Antall, hogy tetszettek volna forradalmat csinálni. De nem forradalmat csináltak, hanem kiegyeztek az állampárttal. Amelyben jelzem ekkora már megindult bizonyos demokratizálódás és egy technokrata csoport került túlsúlyba, amelyik egy része már évekkel korábban látta, hogy csőd felé tart a rendszer, ehhez jött még egy kedvező világpolitikai szituáció, amelyet szerintem ügyesen és higgydtan használt ki a hazai elit, az más kérdés, hogy mára eltékozoltuk az induláskor még látszó előnyünket.

Ami meg tény, hogy a választók Horn múltjának tudatában biztosítottak többséget a szociknak.

Gabe2 2008.08.04. 17:44:41

Mercis te nem a tomket vagy?
Olyan a stílusod

KopaszMercis 2008.08.04. 17:45:52

Tomket magyarul sem tud, nem hogy angolul.

Gabe2 2008.08.04. 17:52:47

Nem az angoltudásotokra értettem...

KopaszMercis 2008.08.04. 17:54:56

Gabe2 csunya dolog lenne George Carlintol atemelt dumakat tomketnek betudni. Korunk egyik legnagyobb gondolkodojat nem ismerni uber nagy tuskosag...

lehet hogy jobb ha nem gondolkozol/itelkezel.. talan mindenkinek, nem lesz ilyen brutal izzaccsagszag itt a blogon.

Hasfelmetsző Jacqueline 2008.08.04. 17:55:48

KopaszMercis, annyira megnyerő a stílusod és az észjárásod, hogy mindjárt randira hívlak.

KopaszMercis 2008.08.04. 17:58:13

Hasfelmetsző Jacqueline 2008.08.04. 17:55:48
"KopaszMercis, annyira megnyerő a stílusod és az észjárásod, hogy mindjárt randira hívlak."

Ezt meg azert raghattad volna, mielott raszabaditod a nagyerdemure, igen csak gyengusra sikeredett...

Gabe2 2008.08.04. 17:58:57

"Gabe2 csunya dolog lenne George Carlintol atemelt dumakat tomketnek betudni."
Kit érdekel?
Csak arra céloztam, hogy röptiben cigányozol, anyázol és verést emlegecc.

KopaszMercis 2008.08.04. 18:03:01

Gabe2: gondolom az ironia gunyolodas eltulzas... ilyenek fel sem merulnek a fejedben, minden csak is veresen komoly, mint ahogyan te is veszed magad.

Mar csak az a kar, hogy a tobbiek nem vesznek komolyan mi?

.... 2008.08.04. 18:09:23

KopaszMercis

Az a szerencsénk, hogy van nekünk egy ilyen zsenink, mint te.

KopaszMercis 2008.08.04. 18:13:29

Szerintem neked az a szerencsed, hogy ket fuled van es nem szatyornak hasznalnak.

De valoban nezpont kerdese. Amugy hogy kommunikaljon az ember az ilyen

"bezzeg a hornygyula 57-be" fele feleszu majmokkal? Erveljek? Minek? Ugysem erdekli, ugysem erti... hat akkor?

.... 2008.08.04. 18:15:28

Mert te sokat érvelsz.

Warthog 2008.08.04. 18:16:07

Hé, Kopasz! Googlin "face the fact" 842 000 találat, "face the facts" 731 000 találat. Erre azért nem mondanám, hogy nincs olyan kifejezés.

KopaszMercis 2008.08.04. 18:24:21

Warthog:

He Warthog: google "a" 19,990,000,000 talalt.. olyan kifejezes sincsen.

Nem mondjak, hogy face the fact, meg akkor sem ha 1 tenyrol beszelunk, foleg nem egy vitaban ahol ezer erv elhangzik.

... mint irtam nem ervelek bazd meg.

szovegertes elegtelen

ulj vissza!

.... 2008.08.04. 18:29:19

Érvelek!
Bazd meg te.
Ja! A kedvencem!
Most másztam le anyádról.

Warthog 2008.08.04. 18:39:55

Arra próbáltam rámutatni, hogy talán nem jól tudod. Látva a következetes helyesírási és stilisztikai hibáidat, nem igazán vagy autentikus forrás nyelvi kérdésekben. De a magabiztosságoddal majdnem lóvá tettél, te kis lókötő.

KopaszMercis 2008.08.04. 18:45:02

jah áj dont szpík inglis.. ábivjuszli

picur 2008.08.04. 18:51:54

hi dont szpík. téma lezárva.
elmebetegek vagytok, ha reagáltok rá:)

KopaszMercis 2008.08.04. 18:55:24

picúr íz rájt it dzsászt száundzc bedőr ven lyú szély hí dont dáznt iz véj tú grömetikli korekt end izönt őrben ináf...

KopaszMercis 2008.08.04. 18:59:16

vúpsz áj dídnt nótisz det picúr méd bosz sztétmentszc end ály szóót számván elsz korrektid picúr máj beeeed áj dú öpolodszályz

csimasz 2008.08.04. 19:28:37

"Nem fizette be 25 ezer forintos szabálysértési büntetését Orosz József, a Klubrádió műsorvezetője, ezért a bírságot a szentendrei bíróság 25 nap elzárásra változtatta, amit a baracskai börtönben kell letöltenie. A műsorvezető azonban nem vonult be a megadott határidőre, így a rendőrség az elővezetéséről döntött. A rendőrök kétszer is jártak lakásán, de nem találták otthon. Addig folytatják a keresést, míg el nem évül a büntetése."

Végül kifizette!!! Mekkora balek! Egy kis börtön, némi kenyér és víz, és "megdicsőül" az istenbarma! Lehetett volna belőle "hős" is - akit az OV által tüzelt homofób, antiszemita, fasiszta igazságszolgáltatás és rendőrség érdemtelenül meghurcolt. Ehelyett marad ami volt: paranoid paprikajancsi, tövig a nyelvével a ballib seggben.

CrL 2008.08.05. 00:12:31

a ki mikor kezdte az árokásást vitához: azthiszem az egyik eredet mindenképp a népi-urbánus vita volt.

McDon 2008.08.05. 00:14:57

CrL

ezt mindig lehet mondani. De néha betemetődött, csak újraásatták.

CrL 2008.08.05. 00:51:51

jobber-baller lett belőle ;]

tölgy 2008.08.05. 09:19:41

CrL,

szerinem ez az "árokásó" címke elégé nagy félreértés.
Erről kéne egy posztot írni ide. Az itt megénekelt alakok zöme inkább buta, bértolnok, stb.
A határozott álláspont képviselete, a másik oldal vagy oldalak bírálata, a vitatkozás árokásás? Mert akkor ugyi Jézus is lenne az itt közkeletű fogalomhasználat szerint.

CrL 2008.08.05. 09:44:44

üdv tölgy vagyis welcome back! a felsoroltak zöme pedig sztem pedig sajna soft v. hardcore árokásó, a definíciós differenciákról már itt ment vmiféle diskura:

arokaso.blog.hu/2008/07/02/arokaso_top_20


attól még nem zárja ki azt sem, hogy legtöbbjük az amit írt ;] ezért jézust semmiképp ne hozzuk ide ha lehet, thx ;P

tölgy 2008.08.05. 10:05:02

CrL,
aki kritizál mást, másokat - próféták, Jézus - az az oldal fogalmai szerint árokásó. :(
Nekem nem a megkritizált személyekkel van kifogásom, hanem a címkével.
Képzelje el, hogy egy afrikai blogban ez a sor monduk Szt. Ágostonnal kezdődne. Most pl. én is árkot ások a blog szerzői körül :)

Árokásó 2008.08.05. 10:13:09

Tölgy, dehát te is szerző - lehetnél. ;)

tölgy 2008.08.05. 10:17:11

Árokásó,
nem, nem, én itt a listán fogok mindjárt megjelenni. Azért is küzdök annyira ellene :)

Azon gondolkodom, hogy vajh a bírálat és az árokásás közt van-e és, ha igen, milyen különbség?

Árokásó 2008.08.05. 10:19:19

akár egy posztban is elmélkedhetnél erről

szamárfül/pável · http://pavelolvas.blog.hu/ 2008.08.05. 10:32:56

"egy afrikai blogban ez a sor monduk Szt. Ágostonnal kezdődne"
???

jókérdés 2008.08.05. 10:58:43

vagy akár ehnatonnal---)

tölgy · http://konzervativok.blogspot.com 2008.08.05. 12:12:55

Szamárfül,
arra utaltam, hogy Szt. Ágoston a kora egyik legnagyobb vitázója volt. A lehetséges összes eretnekséget üldözte és jó alaposan bírálta.
Az más kérdés, hogy az árokásás közben megalapozta a katolikus filozófiát is :)


jókérdés,
igen-igen, Ehnaton nekem is bagyon a bögyömben van!

marosy 2008.08.06. 00:02:16

Miért lenne árokásó aki kritizál???
És az önkritika ezek szerint a saját árkunk megásása?
Ásd el magad.

csimasz 2008.08.06. 09:55:53

Árokásó az, akinek a kritikája nem építő, hanem valamilyen érdeket szolgál, elfogultságból ered és célja van vele (pl. a másik oldalt jobb színben feltüntetni).

tölgy · http://konzervativok.blogspot.com 2008.08.06. 11:13:57

Csimasz,

akkor megint csak ki kellene dobnunk a valamirevló filozófai, teológiai, történeti, stb. irodalom zömét. Mert bizony céljuk volt, elfogultságaik.

Ezt az "elfogulatlan" izét meg felejtsd e :)

csimasz 2008.08.06. 21:59:28

Nem értettél meg teljesen tölgy... De amúgy tényleg ki kéne dobni sok mindent, mert a kritikát, mint eszközt nem rendeltetésszerűen használják (maga a kritika a céljuk). Példa erre egy vita két történész közt: az egyik évekig kutatott és írt egy tartalmas, fontos észrevételekkel teli, terjedelmes tanulmányt, ami jó vitaindító lehetett volna. A másik, aki szakmailag mindig féltékeny volt, és "ősellenségként" tekintett rá, minden apró részletbe belekötött, érdemi mondanivaló, antitézis felvázolása és lényeges kritikai észrevétel nélkül. Viszont írt egy, a kritizált tanulmánynál is terjedelmesebb "kritikát". Célja maga a kritika, a másik "iskola" befeketítése, hiteltelenítése volt, és nem az adott téma alaposabb, minőségibb feldolgozása (a kritikán keresztül). Érzelem és nem értelem dolgozott benne.. A baj az, hogy tanítványai (főleg a tapasztalatlanabbja) azt hiszik, "na most jól meg van kritizálva, alapjaiban megrengetve". Vérbeli tudományos árokásás ez, ami voltaképp ugyanúgy működik, mint a politikai újságírás területén tapasztalt kubikusmunka. Ezért írtam, hogy a kritika önmagában nem rossz dolog, csak nem mindegy, hogy használod. Ha rosszul, akkor nem több, mint árokásás.

El Curros 2008.08.11. 21:46:28

Kezd felhígulni az árokásó mezőny.
Szerintem Jozefina nem árokásó,inkább csak egy szerencsétlen hülye.
De azért azt elmondhatjuk,hogy nagy a szája.Meg is érdemelte azt a néhány pofont.

...Én biztosan nem érnék hozzá.....esetleg virgáccsal csapkodtam volna meg.

Francois Pignon 2008.08.26. 21:56:04

Nem lehetett könnyű feladat az amerikabarát Orosznak egyszerre keménykedni a nagykövetel, ugyanakor jól alákérdezve-összekacsintva Orbán-démonizálni.
Úgy-ahogy megoldotta, de a preferencia nem lehetett kérdéses, ha az Amerika-barátság és az Orbán-gyűlölet között kell dönteni.

"Orosz József: Vagyis? Drágábban kapjuk a földgázt és a kőolajat?" - Ó, be szép!

nol.hu/cikk/504560/

vadalma 2008.10.05. 21:28:29

Az,hogy valaki zsidó,vagy buzi,vagy pechére mindkettő,magánügy.Orosz ezt kikukorékolta.Köszönöm neki,hogy titkát velem megosztotta,ez tiszteletre méltó.Miért nem beszéltek arról a sok buziról,akik bujócskát játszanak a családjuk előtt,a hallgatóik előtt,a nézőik előtt,vagy a választóik előtt akár jobb oldalon,akár baloldalon,vagy éppen a keresztények között.Nekik is igazuk van,mert magánügyük a buziság is,a zsidóság is,de a kereszténység is.Az embereket a tudásuk és a cselekedeteik alapján kell megitélni.Az emberek magánéletében történő vájkálás a v ájkálót,az árokásót minősiti.

CrL 2008.10.06. 03:20:37

vadalma, ezt most kinek írtad amúgy?

Bloody 2008.10.18. 11:09:14

Szót érdemel Orosz József bakija, ha úgy tetszik 2. coming-outja:

(Klubrádió honlapján meghallgatható, Kontra okt. 16-i adás)
Riportalanyát kb. következő mondattal szakítja félbe:

Izland és Magyarország között annyi a hasonlóság, mint pl az, hogy maga szereti a hosszú combú szőke nőket...és én is szeretem a szőke hosszú combú...embereket.

Tehát okt. 16 óta hivatalosan Orosz J. biszexuális.

Bloody 2008.10.18. 11:09:56

nem hivatalosan, naa :)
süti beállítások módosítása