HTML

Árokásó Top100

Keressük a száz leghisztisebb magyar árokásót! Gyertek segíteni! M o t t ó : "A nagy aljasságokhoz mindig kellenek értelmiségiek is." (Konrád György)

Tessék, egy lapát! - friss topicok

  • lac1: @tesz-vesz: Melyik öreg ávóst? Amelyik még itt rontja a levegőt, még mindig sok van, túl sok. (2023.04.29. 08:53) Debreczeni József
  • tesz-vesz: @csorsza: hogy hívták az öreg ávóst? a vén komcsit aki mindig pattogott? kinek volt az apja? elfel... (2023.04.28. 17:32) Para-Kovács Imre
  • osborne: Végül elhunyt: mandiner.hu/cikk/20211130_kulfold_halalhir_balogh_s_eva (2021.12.01. 23:20) Eva S. Balogh
  • lac1: @lényeglátó: Úúúúú...! Te is visszajársz ide? (2020.07.19. 09:43) Az árok filozófiája
  • : @KopaszMercis: Újságíróink igen nagy részének nincs meg a kellő kultúrája, s az ezzel járó morális... (2020.06.14. 15:42) Bencsik András
  • : @User1: Sajnos nem bűnbánó! A polip csápjain lógnak a köz pénzéből mesés jövedelmeket zsebre vágó ... (2020.06.14. 15:38) Bánó András
  • : Sok majom hozzá szoló 1 se tudja, gazember Siklósi Norbert sajtócézár, (Kádár alatt) lánya? (2020.06.14. 15:34) Siklósi Beatrix

árokba néz

A dicsőségfal

aczél endre (1) ágh attila (1) andrassew iván (1) avar jános (1) babarczy eszter (1) bacher iván (1) balavány györgy (1) balogh eva s (1) bánó andrás (1) bartus lászló (1) bauer tamás (1) bayer zsolt (1) bencsik andrás (1) bitó lászló (1) bodor pál (1) bogár lászló (1) bölcs istván (1) bolgár györgy (1) budaházy györgy (1) buda péter (1) csepeli györgy (1) csintalan sándor (1) debreczeni józsef (1) dessewffy tibor (1) egei antal (1) eötvös pál (1) farkasházy tivadar (1) fogarasi istván (1) földesi margit (1) föld s péter (1) forró tamás (1) fricz tamás (1) friderikusz sándor (1) gábor györgy (1) gati charles (1) gerő andrás (1) gréczy zsolt (1) györgy péter (1) hankiss ágnes (1) hardy mihály (1) havas henrik (1) hegedűs lóránt ifj. (1) heller ágnes (1) horváth zsolt (1) jakupcsek gabriella (1) juszt lászló (1) kartal zsuzsa (1) kende péter (1) kerényi imre (1) kéri lászló (1) koltay gábor (1) konrád györgy (1) kornis mihály (1) kovátsch gamma bertalan (1) krausz tamás (1) lendvai paul (1) lovas istván (1) mészáros tamás (1) moldova györgy (1) molnár balázs (1) morvai krisztina (1) nádas péter (1) napkelte (1) orosz józsef (1) para kovacs imre (1) pilhál györgy (1) polgár tamás tomcat (1) pörzse sándor (1) rákay philip (1) r székely julianna (1) sas józsef (1) seszták ágnes (1) siklósi beatrix (1) szakonyi péter (1) szentmihályi szabó péter (1) tamás gáspár miklós (1) tamás pál (1) tamás tibor (1) tóta w árpád (1) tóth gy lászló (1) ungvári gyula (1) ungvary rudolf (1) vágó istván (1) vágvölgyi b andrás (1) vanko zsuzsanna (1) vásárhelyi mária (1) závecz tibor (1) Címkefelhő

Apablog

Tóth Gy. László

2008.07.16. 15:28 Francois Pignon

Jelöltünk nem árkot ás, hanem barikádot épít. A magát politológusnak tituláló Tóth Gy. krédója szerint nem is próbálkozik az el nem kötelezettség látszatának komolyabb kihívásával:

"Nem leszünk semlegesek, objektívek és kívülállók, mert ez egyébként is lehetetlen."

Neki is megadatott, hogy kipróbálja magát a gyakorlatban, Orbán Viktor miniszterelnöksége idején egyik tanácsadója volt. Azóta, többek közt hősünk áldásos munkájának köszönhetően, a jobboldal ellenzékben van, ő pedig nem rest ostorozni a Fideszt sem e sikertelenség miatt.

Szinte egy személyben testesíti meg a másodosztályú jobbos értelmiséginek tulajdonított összes sztereotípiát: sértettség, kisebbrendűségi komplexus, düh és indulat az egész világ és az azt uraló érdekcsoportok ellen.

Poptarisznyás névrokonát idéző vonzalmat érez az aktuális slágerekhez. Gyé Tóth László diszkzsokékat megszégyenítően mixel újabb írásokat a megszokott sablonokból.
Tegye fel a kezét, aki kapásból képes egyetlen eredeti gondolatot mondani, amit ő adott a magyar politikai közgondolkodásnak.

Na és azt tudtátok, hogy a magyar jobboldal önjelölt fárosza először egy balos pártban próbált szerencsét?

Előnye: Gy mint gyanakvó
Hátránya: Gy mint gyenge
Hiszterométer: 7/10

36 komment

Címkék: tóth gy lászló

A bejegyzés trackback címe:

https://arokaso.blog.hu/api/trackback/id/tr47571081

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

CrL 2008.07.16. 22:05:55

egyszerűen tényleg nehéz hozzászólni, mert maga TGYL nemhogy gyenge, felejthető - hanem kínos is.

zoli27 2008.07.16. 22:24:26

Én árnyaltabban látom Tóth Gy. személyét. Szerintem időnként vannak értékes gondolatai, és én nevetni is tudok rajta. De tény, hogy a legminimálisabb jót sem hajlandó feltételezni egyetlen szocialista vagy szdsz-es politikusról sem. Ha beszélgetőpartnerei (lásd: Korrektúra, Echo TV) tárgyilagosan kezdenének beszélni bárkiről, vagy bármiről, ami a kormányoldalhoz kapcsolódik, ő azonnal lehurrogja őket, hogy fogalmuk sincs az egészről.
Vérbeli árokásó.

Syr Wullam 2008.07.16. 22:26:20

Azért arra kíváncsi lennék, hogy ez az ember miféle tanácsokat adhatott OV-nek ...

CrL 2008.07.16. 22:35:31

azt sem értem nagyon mit keres a Terrorhaza vezetői testületében.

Francois Pignon 2008.07.16. 22:36:08

Áá, Fritz szimplán elfogult, de nincs meg benne az a frusztrált gyűlölet ami Tóth Gy.-t annyira jellemzi. Ráadásul tőle biztosan tudunk kapásból valami jellegzetes gondolatot felidézni. ;)

árokásó 2008.07.16. 22:37:09

Fritz komolyabb kaliber TGYL-nél, előbbi mégiscsak az MTA munkatársa, ha jól tudom.

TGYL komplexusos munkásságának kiváló példája ez a cikk:
www.magyarhirlap.hu/Archivum_cikk.php?cikk=149696&archiv=1&next=0

világösszeesküvés, SZDSZ, zsidók, melegek, komcsik minden mennyiségben.

Invictus 2008.07.16. 22:38:16

Bogár László, Tellér Gyula is hasonló figurák.

Francois Pignon 2008.07.16. 22:44:57

"Sajnálatos atrocitás érte Horn Gábor SZDSZ-es politikust is, aki soha nem titkolta magyar- és keresztényelleneségét. Ettől függetlenül Horn Gábort is megilleti a méltó bánásmód: felelősségre vonása csak jogállami keretek között történhet."

Jaj, ez a két mondatra egyszerűen nehéz szavakat találni.

A barikád.hu-s krédójában is ermlegette a keresztény értékrend fensőbbrendűségét. Fura módon mégsem emlékszem, hogy valaha hallottam volna a keresztényként megnyilatkozni, vagy a kereszténységről mint vallásról beszélni.
Csak nem valami "nem más"-t ért a keresztény alatt?

szamárfül/pável · http://pavelolvas.blog.hu/ 2008.07.16. 22:45:27

Tellér? szimpi. vagy nem tudok róla eleget?

Őrnagy Őrnagy 2008.07.16. 22:51:48

Szerintem szimplán unalmas. De nagyon.

szamárfül/pável · http://pavelolvas.blog.hu/ 2008.07.16. 22:56:31

amúgy készülök megírni saját magamat, mert már eleve több névvel nem értettem itt egyet, ált. azoknak a neveknél, akiket radikalizmussal (szájmenéssel) bélyegeznek meg. De lehet, csak nem ismertem eléggé a munkásságukat... Dea nemzet szerencséje, hogy kevésvé vagyok celeb-féle (sőt), mint ezek itt.. Szóval nehéz dolog, hogy kinek a markába nyomunk szívlapátot! :)

elGabor · http://doom-doom-doom.tumblr.com/ 2008.07.17. 07:20:40

Invictus: hű, Bogár László még a szörnyűséges figura. Ostoba, termékeny és fékezhetetlen habzású. Nem kéne mindenkit a jobboldalhoz édesgetni csak azért, mert utálja a liberalistákat... ...főleg akkor nem, ha az illető ún. közgazdászként nettó marxista tanokat hirdet.

Ács Ferenc 2008.07.17. 13:26:46

Bogár és Tellér nem ugyanaz a kategória. Utóbbitól nem tudnék hirtelen kínos szövegeket idézni. Fénykora tíz-tizenkét éve volt, a Fidex körül, a mai napig jelentősebb szellemi teljesítménynek nevezhető Polgári Magyarországért vitairat idején, amelynek megfogalmazásában komoly szerepe volt. Azóta - mint a legtöbb ex SZDSZ-es - kikopott a Fidex mainstreamből.

Őrnagy Őrnagy 2008.07.17. 13:33:00

Kérem, sőt követelem, hogy a Mesterről legyen külön post, és na csak olyan kurta írás legyen, mint amit Ács Feri hozott össze. És sajnos tollát egy picit visszafogta a kenyéradó gazdája iránti lojalitás.
És hiszterométerben is többet érdemel. Igaz már nem a régi, de akkor is.

szamárfül/pável · http://pavelolvas.blog.hu/ 2008.07.17. 14:08:22

akkor ismét Doom-é a megtiszteltés... :)

Árokásó 2008.07.17. 14:38:16

dehát TGyL is ex-szdsz-es, ami azért sok mindent megmagyaráz... :)

Árokásó 2008.07.17. 14:40:31

Őrnagy: egy árokásóról egy bejegyzés születik, egyelőre.

Lehet, hogy nem értesz egyet az értékeléssel, de a vonatkozó topikban megírhatod saját, alternatív értékelésedet is az adott személyről, előnyével, hátrányával, hiszterométerrel egyetemben. Szabad a pálya.

Francois Pignon 2008.07.17. 14:49:18

Majd ha eljutottunk százig, talán lehet ismételni, amikor a nyári szünet végeztével árokásóink egy-egy bravúros kapavágást tesznek.
Addig is inkább gyűjtsük a jellemzéseket.

caralho voador 2008.07.17. 15:26:48

Rendben van, hogy jobber árokásókat is lehet találni, de azon azért ne siránkozzunk mán, hogy valaki a maszop-szadi politikusokat fikázza. Kérem azokat neveket e két párt elitjéből, akiket bárki tolerálhatónak tart. (szigorúan mainstream, Kósa vagy Gazsó nem ér!) TGyL azon megnyilatkozásai sokkal aggályosabbak, amikor arról értekezik, hogy az mszp-re csak "az alacsonyan kvalifikált rétegek, a kádári nosztalgiát táplálók és volt munkásőrök szavaznak". Vagyis csak olyanok, akik embernek is alig nevezhetők.
Ami Bogár Lászlót illeti, szerintem se nem ostoba, se nem kifejezetten megosztó. Elég következetes értékrendje van, és bár olyasmikről beszél, amiket sokszor nagyon rossz hallani, sajnos többnyire igaza van. Attól, hogy valaki a globalizációt ostorozza, még nem lesz marxista. Annyira nem, hogy legutóbb azt hallottam tőle, az emberiség megújulásához elsősorban lelki megújulásra lenne szükség. Az ilyesmitől a jó öreg, szakállas Karcsi bácsinak minden haja szála kihullott volna...

Sad But True 2008.07.17. 17:55:50

Jelölöm még a továbbiakban a top100-ba:

- Friderikusz Sándor
- Mester Ákos
- Szakonyi Péter
- Nagy N. Péter (NSZ)
- JUSZT LÁSZLÓ (ő pláne hogyan maradhatott eddig ki???)
- Németh Péter

Most így hirtelen.
Van itt anyag, sajna...

Francois Pignon 2008.07.17. 17:59:23

Van itt anyag, sajna...
Nem is leszünk restek, mindenki sorra fog kerülni.

Ács Ferenc 2008.07.17. 19:58:33

Őrnagy: ezzel a kenyéradással jelenleg eléggé mellélőttél, de még inkább azzal, hogy lojalitásból fogtam vissza magam Tótát illetően. Kündü gondolhatja, hogy a Reakciót kézivezérlik, de te mégsem vagy Kündü. A "Mesterékkel" nem dolgozunk egy szerkesztőségben, bár az Indexesekkel inkább el tudnám képzelni ezt, mint a Népszavásokkal, vagy a Magyar Nemzetesekkel mondjuk. De még egyszer mondom, Index nem egyenlő Reakció. A TOP 20-ban mindenkiről a saját véleményemet írtam. Sok kérdésben vitatom Tóta érveit és a stílusával is lehetnek gondok, de szerintem aránylag sok ember osztja, amit gondol.

vegyeskazetta · http://vegyeskazetta.blog.hu 2008.07.17. 21:25:15

A legendás ATV-freakshow legbutább tagja volt, még a többiek is feszengtek, amikor kinyitotta a száját (Bayer, Bencsik, Lovas).

smalladam · http://www.hirszerzo.hu 2008.07.19. 17:17:58

bónusztrekknek még annyi, hogy tótgyé lapja a barikád egyszerűen szereti ellopni más lapok anyagait, de nem a hírügynökségi szabad prédákat, hanem a saját gyártmányú cikkeket.

amit negatív éllel "vesznek át", abba még hülye megjegyzéseket is beleírnak, a szakma nagyobb dicsőségére

Reckl Amál · http://recklamal.blog.hu 2008.07.21. 12:42:57

Félelmetesen buta embernek tűnik. A Korrektúrában rendszeres vendég, gondolom, azért, hogy mellette Bayer Zsolt is kiegyensúlyozottnak és igazságosnak, netán bölcsnek hasson...

Gondolkodása beszűkült, hozzáállása primitív. És nemcsak a politikáról, hanem bármiről. Például múlt pénteken Kolonics halála kapcsán amit előadott a profi sportról, az iszonyatos volt.

Turullu 2008.08.15. 21:08:50

Egyetértek Tóth Gy Lászlóval. Én is nagyon rühel-lem,ezt a képmutató,feltünési viszketegségben szenvedő,ezért a többséget állandóan provokáló,a deviáns magatartást természetesnek hirdető,burokban élő,két kerülenél már tovább nem is látó,abszolút kettősmércével mérő, fővárosi multikulturális, magukat liberálisnak nevező radikális vilápolgárokat.Ők azok akik előírják, hogy is kell a többségnek a világ dolgairól gondolkodni.,

alfie 2008.08.24. 02:37:37

Turullu, mostanában szegénykéknek annyit kell vergődniük... Egyszer jobbra, máskor balra... A hatalom ágyában hempergés felettébb kellemetlen dolgokkal is járhat :)

CrL 2008.08.24. 04:31:14

"hatalom ágyában" lol. ez rondán mellément, de hagyjuk is.

Baltasar Espinosa 2010.01.04. 17:07:02

Az a szép, hogy ő több árkot ás egyszerre.
"A jelenlegi súlyos helyzetben a Fidesznek hangsúlyozottan nemzeti, jobboldali párttá kell válnia, végleg szakítva liberális gyökereivel. Elfogadhatatlan a Lánczi András és társai által sugallt álláspont, mely szerint nincs vállalható és folytatható magyar jobboldali örökség, ezért a zsidó konzervativizmust kell feléleszteni. Ez utóbbi koncepció érvényre jutása esetén kész a híd az SZDSZ felé." (www.mno.hu/portal/353318?searchtext=)

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2010.02.22. 11:30:56

Azóta, többek közt hősünk áldásos munkájának köszönhetően"

igen? vagy éppen nem fogadták meg a tanácsát, vmi kokrétumot kéne

őször egy balos pártban próbált szerencsét?"

akkor jó helyen volt a fideszbe, mert az is balnak indult

"egy személyben testesíti meg a másodosztályú jobbos értelmiséginek"

mondjuk akkor egy elsőosztályú jobbost

látjátok meg kell hogy védjem az ostoba liberális mondatoktól, mert szerintem nagyon igényes műsort csinál, a zene is nagyon teszik
www.youtube.com/watch?v=wl8hjvynvDs

persze vitakozhatunk más "elsőosztályú" "jobbos" emberek hírtévés szerepléseiről, mennyi hasznot, és eredetiséget ad a semmiből összetákolt mondat

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2010.02.22. 11:38:53

@CrL: @Francois Pignon:
@árokásó: ti mindenkibe komplexust, meg sértettséget magyaráztok

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2010.02.22. 11:42:00

@caralho voador: egyetértek, kivéve azzal hogy ez aggályos lenne,

ez tény :
az mszp-re csak "az alacsonyan kvalifikált rétegek, a kádári nosztalgiát táplálók és volt munkásőrök szavaznak".

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2010.02.22. 11:44:03

@Reckl Amál: mit is? vmi konkrétumot kéne mi is hadd döntsünk már a primitívségéről
süti beállítások módosítása